Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Het is nu 22 mei 2012, 21:13
Zulte Waregem- Racing GenkFataal dat er dit weekend geen match is, maar pas de week erna. Maar ik maak nu al een topic aan, ik weet dat voor de meesten Zulte niet echt aanspreekt, maar het zou ideaal zijn om daar ook met genoeg volk te zijn en een lekkere sfeer te creëren met een vaste groep fanatiekelingen. Standard, Anderlecht, Zulte, FC Tonijn, het zou geen reet mogen uitmaken waar Genk speelt. Altijd proberen present te zijn!
Forza Genk, heb er zin in!!!! tiocfaidh ar la
Re: Zulte Waregem- Racing GenkIs goed, gij regelt de corteo na Zulte heb ik vernomen ????
STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
Re: Zulte Waregem- Racing Genk
Nog een paar dagen eh Meer kletskoppen in het vak terug ![]()
Te paard of te kameel, kies? Te voet zou beetje zot zijn, he. Of kom met de zeppelin. tiocfaidh ar la
Maakt ni uit gij zijt de organisator !!! Ma op alle 3 uw opties is bengaals wel moeilijk, paard en kameel krijgt ge problemen met Gaia en zeppelin is licht ontvlambaar en ja zonder bengaals geen corteo he !!! STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
Nog nooit paarden met ruiters te fakkel op gezien, en ik weet niet he, gij wilt misschien die fakkels in de zeppelin houden, ik smijt die naar onder op Brussel. Simpel, toch. Probleem al opgelost. Komt goed, jong. En ge weet toch, een corteo zonder chaos en bengaals overal, is gelijk Genk zonder pierke, Hitler zonder snor, Family Guy zonder Peter Griffin, enfin, ge snapt men punt. tiocfaidh ar la
Re: Zulte Waregem- Racing GenkIk opteer ook voor corteo te kameel. Als iemand honger heeft snijden we gewoon stukske kameel af en maken der kebap van
![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Of als ge dorst hebt: http://www.youtube.com/watch?v=nZOx_0LYAqM
Re: Zulte Waregem- Racing GenkIk hoor via supportersclubs dat't niet stormloopt voor de wedstrijd..
Strange, want ticketprijs is zoals't hoort. (€16) Ik kijk'r alvast wél naar uit.
Mimosa komt met goede, zatte bende! tiocfaidh ar la
Combi regeling van toepassing?
Re: Zulte Waregem- Racing GenkIk ga helaas een keertje moeten passen.
Re: Zulte Waregem- Racing Genkoleee eindelijk terug voetbal!
Re: Zulte Waregem- Racing Genktiocfaidh ar la
Re: Zulte Waregem- Racing GenkZou deze wedstrijd ook combi zijn?
Indien niet en er zijn nog tickets beschikbaar rij ik wel op vanuit Merelbeke. "The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
Lees eens een klein beetje hoger in deze topic ![]() Stand up & Sing !
Thanks, ik was te snel met reageren. Excuse me! ![]() "The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
Re: Zulte Waregem- Racing GenkGenkbloods heeft gelijk, niet alleen bij de topmatchen present zijn maar ook bij de mindere ploegen. Het is sportief gezien een minder aantrekkelijke affiche, maar op sfeergebied moeten we er zeker staan!
TZ4Life!
Re: Zulte Waregem- Racing GenkIk kan maar weinig informatie terug vinden over de ticketverkoop, zowel op de website van Genk als van Zulte-Waregem. Ik neem aan dat er tickets te verkrijgen zijn in de ticketshop in Genk en dat er ook nog kaarten te krijgen zijn aan de loketten in Zulte-Waregem? Iemand die wat meer info heeft?
Klopt, normaal gezien. Beste dat je kan doen bij twijfel is even bellen naar KRC. Dan weet je ook tot hoe laat die loketten open zijn, etc.
Er zijn nog voldoende kaarten beschikbaar.
Re: Zulte Waregem- Racing GenkGeen Zulte-Waregem voor mij dit seizoen... Véél te vroeg vertrekken in Genk, dat haal ik niet met het werk. Jammer.
Re: Zulte Waregem- Racing GenkZondag speelt Genk om 18u op het veld van Zulte Waregem. De vrije ticketverkoop start woensdagochtend.
Voor de wedstrijd van 15/01/12 staan 850 staanplaatsen ter beschikking. Er is geen verplicht combivervoer per bus. Ticketprijs : Volwassene € 15,00 + € 1,00 - 16 jr € 08,00 + € 1,00
Re: Zulte Waregem- Racing GenkAmai de prijs... Daar moeten meer clubs een voorbeeld aan nemen!
Laatst bijgewerkt door Blue Magic op 10 jan 2012, 23:46, in totaal 1 keer bewerkt.
Re: Zulte Waregem- Racing Genk"The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
Re: Zulte Waregem- Racing GenkThe man's gotta take a good shit ! Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Zulte Waregem- Racing GenkYou are shit and you know you are, you are shit! ![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
|