door Winston » 24 jan 2012, 03:17
-
Winston
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door Henri » 24 jan 2012, 14:36
Een vriend wees me er ook eens op om het te kijken, nice dat het op youtube staat. Zal het zeker eens bekijken.
-
Henri
-
-
-
door syLaR.: » 25 jan 2012, 00:14
Ik heb Zeitgeist én Zeitgeist: Addendum (vervolg) volledig gezien. Er is een derde deel dat ik nog niet gezien heb. Zeer interessante films, al is het maar om mensen te doen inzien dat kritisch denken onontbeerlijk is en dat je niet altijd moet geloven wat iedereen je voorkauwt. In Zeitgeist Addendum gaat het over het monetair systeem en daarna over The Venus Project.
-
syLaR.:
-
-
-
door witte_nr1 » 25 jan 2012, 09:56
syLaR.: schreef op 25 jan 2012, 00:14:Ik heb Zeitgeist én Zeitgeist: Addendum (vervolg) volledig gezien. Er is een derde deel dat ik nog niet gezien heb. Zeer interessante films, al is het maar om mensen te doen inzien dat kritisch denken onontbeerlijk is en dat je niet altijd moet geloven wat iedereen je voorkauwt. In Zeitgeist Addendum gaat het over het monetair systeem en daarna over The Venus Project.
Ja , ge hebt kritisch denken en kritisch denken gelijk mn collega spijtig genoeg... die denkt dat er ieder moment een ruimteschip gaat landen, Breivik gehandeld heeft voor de overheid, en 9-11 opgezet spel is... ik zeg dan, stop met blowen en de eeuwige discussie begint weer. 
-
witte_nr1
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
door Martrim » 25 jan 2012, 10:07
witte_nr1 schreef op 25 jan 2012, 09:56:Ja , ge hebt kritisch denken en kritisch denken gelijk mn collega spijtig genoeg... die denkt dat er ieder moment een ruimteschip gaat landen, Breivik gehandeld heeft voor de overheid, en 9-11 opgezet spel is... ik zeg dan, stop met blowen en de eeuwige discussie begint weer. 

You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
door Winston » 25 jan 2012, 18:01
syLaR.: schreef op 25 jan 2012, 00:14:Ik heb Zeitgeist én Zeitgeist: Addendum (vervolg) volledig gezien. Er is een derde deel dat ik nog niet gezien heb. Zeer interessante films, al is het maar om mensen te doen inzien dat kritisch denken onontbeerlijk is en dat je niet altijd moet geloven wat iedereen je voorkauwt. In Zeitgeist Addendum gaat het over het monetair systeem en daarna over The Venus Project.
Thrive al bekeken?
-
Winston
-
-
-
door syLaR.: » 26 jan 2012, 00:11
Nee.
-
syLaR.:
-
-
-
door witte_nr1 » 26 jan 2012, 12:01
Winston schreef op 25 jan 2012, 18:01:syLaR.: schreef op 25 jan 2012, 00:14:Ik heb Zeitgeist én Zeitgeist: Addendum (vervolg) volledig gezien. Er is een derde deel dat ik nog niet gezien heb. Zeer interessante films, al is het maar om mensen te doen inzien dat kritisch denken onontbeerlijk is en dat je niet altijd moet geloven wat iedereen je voorkauwt. In Zeitgeist Addendum gaat het over het monetair systeem en daarna over The Venus Project.
Thrive al bekeken?
Ik wel ... ik heb zwaar mijn lach moeten inhouden. Amerikaans op zijn best. 
-
witte_nr1
-
-
-
door Winston » 26 jan 2012, 16:36
witte_nr1 schreef op 26 jan 2012, 12:01:Ik wel ... ik heb zwaar mijn lach moeten inhouden. Amerikaans op zijn best. 
Zo erg? Een kameraad van mij kwam daarmee af, nog niet de moeite gedaan om dat te bekijken. Als ik dat zo hoor hoeft dat ook niet voor mij, want die mannen zijn er van overtuigd dat er inderdaad aliens op de aarde zijn geland 
-
Winston
-
-
-
door witte_nr1 » 31 jan 2012, 09:47
Winston schreef op 26 jan 2012, 16:36:witte_nr1 schreef op 26 jan 2012, 12:01:Ik wel ... ik heb zwaar mijn lach moeten inhouden. Amerikaans op zijn best. 
Zo erg? Een kameraad van mij kwam daarmee af, nog niet de moeite gedaan om dat te bekijken. Als ik dat zo hoor hoeft dat ook niet voor mij, want die mannen zijn er van overtuigd dat er inderdaad aliens op de aarde zijn geland 
Ja het was redelijk erg  , maar kijk die maar eens eerst, want ik ben nogal redelijk sceptisch opgesteld naar die dingen toe. 
-
witte_nr1
-
-
-
door Aquascutum » 31 jan 2012, 20:09
Schrikbarend Amerikaans en heeft niks meer met kritisch denken te maken.
Heeft trouwens weinig te maken met het begrip Zeitgeist dat vooral bekend werd door Hegel.
-
Aquascutum
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
witte_nr1
door Winston » 01 feb 2012, 18:23
Aquascutum schreef op 31 jan 2012, 20:09:Schrikbarend Amerikaans en heeft niks meer met kritisch denken te maken. Heeft trouwens weinig te maken met het begrip Zeitgeist dat vooral bekend werd door Hegel.
Ik vind de invalshoek gewoon interessant  Met de Duitse Romantiek hebben deze filmpjes inderdaad niets te maken.
-
Winston
-
-
-
door syLaR.: » 08 maart 2012, 22:48
-
syLaR.:
-
-
-
door Elmuto » 16 apr 2012, 14:21
syLaR.: schreef op 08 maart 2012, 22:48:http://thechive.com/2012/03/08/something-is-rotten-in-the-denver-airport-25-photos/ What the fuck?
Sinds enkele dagen kunnen de Telenet gebruikers de zender TNT HD ontvangen waar er ook zo'n Amerikaans complottheorieën programma op loopt (conspiracy theory with Jesse Ventura) . Vandaag was er een aflevering die het over dat vliegveld in Denver had, zeker eens kijken als je Telenet hebt 
-
Elmuto
-
-
-
door Aquascutum » 16 apr 2012, 17:15
Kunnen deze wereldvreemde jongens er ook nog bij: http://www.unionbelge.be/
-
Aquascutum
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
door syLaR.: » 16 apr 2012, 22:51
Elmuto schreef op 16 apr 2012, 14:21:Sinds enkele dagen kunnen de Telenet gebruikers de zender TNT HD ontvangen waar er ook zo'n Amerikaans complottheorieën programma op loopt (conspiracy theory with Jesse Ventura) . Vandaag was er een aflevering die het over dat vliegveld in Denver had, zeker eens kijken als je Telenet hebt 
Nice, waar kan ich die zender vinden?
-
syLaR.:
-
-
-
door Elmuto » 16 apr 2012, 23:00
syLaR.: schreef op 16 apr 2012, 22:51:Elmuto schreef op 16 apr 2012, 14:21:Sinds enkele dagen kunnen de Telenet gebruikers de zender TNT HD ontvangen waar er ook zo'n Amerikaans complottheorieën programma op loopt (conspiracy theory with Jesse Ventura) . Vandaag was er een aflevering die het over dat vliegveld in Denver had, zeker eens kijken als je Telenet hebt 
Post 561
-
Elmuto
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
syLaR.:
door BlueIsh » 20 apr 2012, 17:53
syLaR.: schreef op 16 apr 2012, 22:51:Elmuto schreef op 16 apr 2012, 14:21:Sinds enkele dagen kunnen de Telenet gebruikers de zender TNT HD ontvangen waar er ook zo'n Amerikaans complottheorieën programma op loopt (conspiracy theory with Jesse Ventura) . Vandaag was er een aflevering die het over dat vliegveld in Denver had, zeker eens kijken als je Telenet hebt 
Doe uzelf dat niet aan. Die Ventura kerel en z'n complot-show is zowat het slechtste en meest geacteerde bullshitprogramma ooit op televisie. Stuur die kerel uw theorie dat in elk pc-scherm een microscopische webcam verborgen zit door de overheid, en die kerel maakt er meteen een show rond. Bah, wat haat ik tv soms.
-
BlueIsh
-
-
-
door syLaR.: » 20 apr 2012, 18:30
Tot nu toe heb ik enkel Lois & Clark gekeken op die zender.
-
syLaR.:
-
-
-
door Elmuto » 21 apr 2012, 10:32
BlueIsh schreef op 20 apr 2012, 17:53:Doe uzelf dat niet aan. Die Ventura kerel en z'n complot-show is zowat het slechtste en meest geacteerde bullshitprogramma ooit op televisie. Stuur die kerel uw theorie dat in elk pc-scherm een microscopische webcam verborgen zit door de overheid, en die kerel maakt er meteen een show rond. Bah, wat haat ik tv soms.
Het is idd op-en-top Amerikaanse televisie. Maar dat 'overacted' gedoe vind ik er juist zo zalig aan om naar te kijken 
-
Elmuto
-
-
-
|