Gebruikers op dit forum: Alex en 1 gast
Het is nu 22 mei 2012, 21:10
WK-campagne Rode DuivelsOver enkele weken begint met interlands tegen Frankrijk en Roemenië de voorbereiding voor de kwalficatiecampagne van het WK in Brazilië. In september begint de de echte kwalificatie. België zit in groep A.
Groep A Kroatië Servië België Schotland Macedonië Wales Wat is jullie gedacht over de haalbaarheid en met welke typeploeg moeten we van start gaan? Ik had zoiets in gedachte: -------------------- Courtois Boyata -- Kompany -- Vermaelen -- Vertonghen -------------------- Fellaini -Witsel ------------------------De Bruyne Hazard ------------- Lukaku ------------ Mertens Dit zouden de 21 namen moeten zijn die standaard in de selectie zitten. De rest kan je aanvullen met oudere spelers die in form zijn of jonge talenten: -Courtois -Mignolet -Proto -Boyata -Alderweireld -Kompany -Lombaerts -Vermaelen -Vertonghen -Defour -Witsel -Fellaini -Vadis -Nainggolan -Hazard -De Bruyne -Dembele -Chadli -Mertens -Lukaku -Mirallas
Re: WK-campagne Rode DuivelsNa 3 speeldagen wordt er uitgekeken naar EK 2016, want dán zijn we op ons hoogtepunt!
Weg met dat eenzame-spits-op-een-eilandsysteem, en speel in een 3-5-2 of 4-4-2 met vierkant: 3-5-2 --------------------Courtois ------Kompany---Vermaelen--Vertonghen Witsel--------Defour----Fellaini-------De Bruyne ---------------------Hazard-------------- --------------X2-------------Mertens 4-4-2 vierkant (lijkt mij met deze ploeg het meest realistische) ----------Courtois X1----Kompany----Vermaelen--Lombaerts/Vertonghen ------Fellaini------Defour -----Witsel------Hazard -----X2----Mertens Voor X1 hopen dat Vermijl, Boyata, De Laet progressie maken; de rest op die positie suckt. Voor X2 is het afwachten op de evolutie van Lukaku, anders gewoon Nainggolan inbrengen en Hazard en Fellaini elk een rij opschuiven. Ook afwachten met de evolutie van De Bruyne, want ik zie atm weinig vooruitgang. Never regret anything, because at some point in your life it was exactly what you wanted.
Re: WK-campagne Rode DuivelsAlvast goed nieuws voor de Rode Duivels : Nemanja Vidic stopt met de nationale ploeg.
Beest van een verdediger.
Re: WK-campagne Rode DuivelsMignolet gisteren vervangen in de wedstrijd tegen Aston Villa. In een luchtduel met Heskey liep hij een (volgens Steve Bruce) gecompliceerde neusbreuk op.
Courtois in doel dus bij de RD op 11 november
Re: WK-campagne Rode DuivelsIk vraag me af wanneer Nainggolan bij de selectie zal komen...
Re: WK-campagne Rode DuivelsDit tegen Frankrijk:
.........................Courtois...................... Alderweireld......Kompany..Vermaelen....Vertonghen ....................Fellaini.....Witsel................ ...........................Hazard..................... Dembélé.......................................De Bruyne ...........................Lukaku.......................
Re: WK-campagne Rode Duivels
En dit hopelijk voor de komende 15 jaar.
Re: WK-campagne Rode DuivelsOok hilarisch: alle genkies van Belgische nationaliteit zijn opgenomen in de preselectie tegen Roemenië!
't Is stil, waar het nooit waait.
Slecht nieuws voor Simon Mignolet. De doelman van Sunderland en de Rode Duivels heeft meerdere breuken in zijn gezicht en is minstens 10 weken out.
Re: WK-campagne Rode DuivelsDe blonde god van Brugge is blijkbaar niet geselecteerd... over zijn niet selectie verklaart Leekens het volgende :
"Björn Vleminckx moet dan weer beseffen dat zijn overtreding op Tözser niet door de beugel kan. Hij moet nu alle druk van zich afhouden zodat hij opnieuw bevrijd kan voetballen." Vossen, De Bruyne en VDB werden wel opgeroepen. Ogunjimi mag thuisblijven :-)
Re: WK-campagne Rode DuivelsIn Luik tegen Roemenië zou het Gillet in de goal staan..
Ik word gek van die sjalenman.. Sjors buiten.
Re: WK-campagne Rode DuivelsInderdaad, als Courtois nu niet in de goal staat is het gewoon een dwaas.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: WK-campagne Rode DuivelsIn het interview zei hij dat waarschijnlijk Gillet in zijn Luik zal keepen en Thibaut in Parijs.
Dit vind ik dan weer wel knap. En dat hij de doelmannen afwisselt vind ik eigenlijk redelijk normaal.
Maar denk maar niet dat hij dat om sportieve redenen doet. Lepe George wilt vooral niet de Waalse pers tegen zich hebben... I' WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Re: België-RoemeniëVanden Borre in de basis, Kevin en Jelle op de bank
![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: WK-campagne Rode DuivelsVDB
You can call me Walter White, 'Cause I can put you all on ice without an ounce of that gin
Re: WK-campagne Rode DuivelsKevin zit in de tribune ?
Nee op de bank, maar ik denk dat hij niet in actie gaat komen.. You can call me Walter White, 'Cause I can put you all on ice without an ounce of that gin
Ik zag hem naast Simons in de tribune in de eerste helft. ? Staat ook niet op Sporza ![]()
Re: WK-campagne Rode DuivelsVossen komt eraan
![]()
Sorry ik dacht even dat dat de bank was.. Dus hij komt er zeker niet in. Defour had die bal bij dat doelpunt gewoon moeten afgeven of wegtrappen en moeten ze nu echt VDB nog beginnen afbreken dat hij niet zoals vroeger moet beginnen spelen terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is? Echt om van te kotsen You can call me Walter White, 'Cause I can put you all on ice without an ounce of that gin
Re: WK-campagne Rode DuivelsWtf, hebben ze De Bruyne uit de tribune gehaald ?
![]()
Re: WK-campagne Rode Duivels3 Genkies in de 11, een unicum denk, ook al is het een oefenmatch
![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: WK-campagne Rode DuivelsVanBlunder blijf eraf dank je.
Re: WK-campagne Rode DuivelsVermaelen aub en snel !
You can call me Walter White, 'Cause I can put you all on ice without an ounce of that gin
Re: WK-campagne Rode DuivelsWat een straatartiest die N'jimi
![]()
Slechtste scheidsrechter dat ik de laatste tijd bezig heb gezien, heel de match zeer zwak.. You can call me Walter White, 'Cause I can put you all on ice without an ounce of that gin
Re: WK-campagne Rode DuivelsWat liep de ster van Porto daar te doen? Konden ze Simons beter gebruiken.
|