Het is nu 22 mei 2012, 21:06

Wintermercato: transfergeruchten

Het wel en wee van het Belgisch voetbal
  • Auteur
    Bericht

Re: Wintermercato: transfergeruchten

Berichtdoor Winston » 23 jan 2012, 01:02

vatoslocos schreef op 22 jan 2012, 21:12:Standard wil een bod uitbrengen op Maxime Lestienne.

(Post made via Android)

:rofl:

Kwestie van elkaar te overtroeven qua incompetentie.
Winston

Mijn team: KRC Genk

Serge Gakpé naar Standard

Berichtdoor Ray Sing » 23 jan 2012, 07:40

De Luikse maffia leent de Togolese middenvelder Serge Gakpé van Nantes tot het einde van het seizoen, met aankoopoptie. Volgens HNB kwamen de maffiosi Gakpé op het spoor dankzij een tip van William Vainqueur, vorig seizoen ploegmaat van Gakpé bij Nantes. Nu verlegt De Sart zijn aandacht naar het aantrekken van een extra spits.
Ray Sing

Berichtdoor Tazz » 23 jan 2012, 14:43

Transferverbod Beerschot deze week opgeheven

Patrick Vanoppen wil met Beerschot nog graag een inkomende transfer realiseren. De club heeft echter een transferverbod, maar Vanoppen verwacht dat nog voor het einde van januari de licentie in orde willen krijgen.

“Monaco stort deze week het transfergeld van Kagelmacher”, zegt Vanoppen. "Ik vertrouw erop dat het transferverbod deze week opgeheven wordt. Ik zou nog heel graag één inkomende transfer doen. Een transfer kan je op één dag realiseren. Ik heb nog tijd tot 31 januari.”
Zo kan Beerschot zich deze transferperiode in extremis nog versterken met een extra kracht. In maart wordt er definitief beslist over de licenties voor de eerste- en tweedeklassers (VK)

_________
Die ene transfer is Funso Ojo...

Mijn team: KRC Genk, Schalke 04

Berichtdoor Martrim » 23 jan 2012, 14:48

Zouden die echt niet beter af zijn met een verdediger?
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor Tazz » 23 jan 2012, 15:09

Martrim schreef op 23 jan 2012, 14:48:Zouden die echt niet beter af zijn met een verdediger?

Funso heeft een aantal jaren voor de jeugd van Beerschot gespeeld...Die Vanoppen wil hem gebruiken als verzoening naar de supporters toe, als een soort verloren zoon. Die man is écht niet goed wijs als ik hoor hoe die rond de tafel zit.

Mijn team: KRC Genk, Schalke 04

Berichtdoor purno » 23 jan 2012, 21:02

Tazz schreef op 23 jan 2012, 15:09:
Martrim schreef op 23 jan 2012, 14:48:Zouden die echt niet beter af zijn met een verdediger?

Funso heeft een aantal jaren voor de jeugd van Beerschot gespeeld...Die Vanoppen wil hem gebruiken als verzoening naar de supporters toe, als een soort verloren zoon. Die man is écht niet goed wijs als ik hoor hoe die rond de tafel zit.

Nu maak je me nieuwsgierig...

Heb hem zaterdagavond op de radio gehoord nav. de uitspraken van de professor over de financiële situatie van Beerschot. Was wel lachen. Hij vond dat die professor die voor de Antwerpse universiteit werkt, meer zijn Antwerps hart moest laten spreken...
purno

Mijn team: krc genk

Berichtdoor Don Stef » 23 jan 2012, 22:12

Waarom praat iedereen altijd over de middenvelder Ojo ... Ik dacht toch dat dat een CV was.
Don Stef

Berichtdoor Vini » 24 jan 2012, 08:45

Vini

Berichtdoor Coxie » 26 jan 2012, 00:15

Djiby Fall zou naar Lokeren gaan.
Coxie

Berichtdoor Scandic » 26 jan 2012, 07:55

Coxie schreef op 26 jan 2012, 00:15:Djiby Fall zou naar Lokeren gaan.

Lokeren heeft bijna een akkoord met zijn Russische club. Vandaag medische testen in Lokeren en dan kan de transfer snel rond komen.
Laatst bijgewerkt door Scandic op 26 jan 2012, 10:23, in totaal 1 keer bewerkt.
Scandic

Mijn team: KRC GENK

Berichtdoor sogano » 26 jan 2012, 12:15

Scandic schreef op 26 jan 2012, 07:55:
Coxie schreef op 26 jan 2012, 00:15:Djiby Fall zou naar Lokeren gaan.

Lokeren heeft bijna een akkoord met zijn Russische club. Vandaag medische testen in Lokeren en dan kan de transfer snel rond komen.

Goede transfer, Jos? Was hij een spits die jij bij Genk zou aangeraden hebben?
sogano

Mijn team: Krc genk

Berichtdoor Ruben » 28 jan 2012, 15:18

Tchité blijft dan toch bij Standard

http://www.voetbalnieuws.be/news/14835/ ... j_Standard
Ruben

Berichtdoor Vini » 30 jan 2012, 11:47

"Zeven miljoen voor El Ghanassy? Wij weten niets"
http://www.voetbalprimeur.be/site/nieuw ... niets.html
Vini

Berichtdoor Scarface » 31 jan 2012, 00:35

Mémé Tchité verhuist niet naar het Midden-Oost, Tom De Sutter wellicht wel. Het Saoedische Al Shabab, waar Michel Preud'homme trainer is, biedt 2 miljoen euro voor de aanvaller van Anderlecht.

De Sutter komt weinig aan spelen toe bij Anderlecht. De aanvaller wil daarom graag andere oorden opzoeken. Al Shabab zwaait met een lucratief contract voor 3,5 jaar.

Bron VoetbalBelgië
Carpe Diem!
Scarface

Berichtdoor Scarface » 31 jan 2012, 00:37

Chris Janssens dreigt de rest van de competitie en de play-offs af te moeten werken zonder Eiji Kawashima. Udinese vreest voor een vertrek van Samir Handanovic naar de Premier League. Onder meer Manchester United toont belangstelling.

Als Handanovic andere oorden opzoekt, geldt Eiji Kawashima als topkandidaat. De Japanse international ligt tot juni 2012 onder contract op het Lisp. Als Lierse nog een transfersom wil vangen voor Kawashima moet het nu gebeuren. Kawashima wordt ook nog altijd gekoppeld aan Queens Park Rangers.

Bron: VoetbalBelgië
Carpe Diem!
Scarface

Berichtdoor Skoop » 31 jan 2012, 01:01

Kawashima die Handanovic gaat opvolgen? Ik volg Udinese niet goed, maar wat ik van Handanovic gezien heb, was toch wel een klasse of 7 beter. Uitstekende match nog tegen Juve laatst.
Skoop

Berichtdoor Scandic » 31 jan 2012, 11:49

Gent hoopt straks de Noor Mikkel Diskerud voor te stellen.
Scandic

Mijn team: KRC GENK

Berichtdoor walt » 31 jan 2012, 21:24

Scandic schreef op 31 jan 2012, 11:49:Gent hoopt straks de Noor Mikkel Diskerud voor te stellen.

Volgens transfergeruchten zou er bij Gent niemand meer binnenkomen of vertrekken.
walt

Berichtdoor Kanjer » 31 jan 2012, 21:40

walt schreef op 31 jan 2012, 21:24:
Scandic schreef op 31 jan 2012, 11:49:Gent hoopt straks de Noor Mikkel Diskerud voor te stellen.

Volgens transfergeruchten zou er bij Gent niemand meer binnenkomen of vertrekken.

AA Gent huurt een Amerikaanse Noor

di 31/01/2012 - 20:00 Mikkel Diskerud is de nieuwste speler van AA Gent. De club huurt de 21-jarige centrale middenvelder van de Noorse eersteklasser Stabaek. Diskerud heeft een Noorse vader en een Amerikaanse moeder.

AA Gent heeft een overeenkomst gesloten voor de huur van Mikkel Diskerud, met optie tot aankoop.

Diskerud, geboren op 2 oktober 1990, is een 21-jarige centrale middenvelder van Noors-Amerikaanse afkomst. Hij maakt de overstap van de Noorse eersteklasser Stabaek (ook de ex-club van ex-Anderlechtspeler Christian Wilhelmsson).

In november 2010 speelde Diskerud zijn eerste match voor de nationale ploeg van de Verenigde Staten. De middenvelder heeft een Noorse vader en een Amerikaanse moeder.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Kanjer

Berichtdoor walt » 31 jan 2012, 22:24

Kanjer schreef op 31 jan 2012, 21:40:
walt schreef op 31 jan 2012, 21:24:Volgens transfergeruchten zou er bij Gent niemand meer binnenkomen of vertrekken.

AA Gent huurt een Amerikaanse Noor

di 31/01/2012 - 20:00 Mikkel Diskerud is de nieuwste speler van AA Gent. De club huurt de 21-jarige centrale middenvelder van de Noorse eersteklasser Stabaek. Diskerud heeft een Noorse vader en een Amerikaanse moeder.

AA Gent heeft een overeenkomst gesloten voor de huur van Mikkel Diskerud, met optie tot aankoop.

Diskerud, geboren op 2 oktober 1990, is een 21-jarige centrale middenvelder van Noors-Amerikaanse afkomst. Hij maakt de overstap van de Noorse eersteklasser Stabaek (ook de ex-club van ex-Anderlechtspeler Christian Wilhelmsson).

In november 2010 speelde Diskerud zijn eerste match voor de nationale ploeg van de Verenigde Staten. De middenvelder heeft een Noorse vader en een Amerikaanse moeder.

Ik zag het ;) zat fout. Dat was al officieel voor dat bericht.
walt

Berichtdoor Brankolare » 31 jan 2012, 22:34

Rossini naar STVV. Kan wel een goed duo worden met Reza ... als ze beiden ooit samen op het veld staan natuurlijk.
Brankolare

Berichtdoor ForzaKRCGenk » 31 jan 2012, 23:36

Brankolare schreef op 31 jan 2012, 22:34:Rossini naar STVV. Kan wel een goed duo worden met Reza ... als ze beiden ooit samen op het veld staan natuurlijk.

Waarschijnlijk niet.. Reza wordt onze last - minute transfer.. :D
ForzaKRCGenk

Vorige

Keer terug naar Nationaal voetbal