door Scarface » 28 nov 2011, 20:53
klodde schreef:Voor al degenen die twijfelen. Antwoord gewoon Ja of Nee.
Ik ben voorstander van Been en heb nog vertrouwen in hem maar er zijn er blijkbaar anderen. Nu ben ik eens benieuwd wat een algemene stemming hier oplevert.
Dit is een verkeerde vraagstelling. Genk moet Been nu NIET ontslaan. Dat kost te veel geld en nieuwe goede trainers liggen niet voor't rapen. Genk moet het contract van Been echter zeker niet openbreken nu. Ze moeten hem tijdens de wintermercato kwaliteitsvolle spelers bijgeven en hem na de terugronde beoordelen. Niets sluit echter uit, dat er NU reeds stevig mag nagedacht worden over potentiële opvolgers. Kwestie om niet zo onvoorbereid te zijn dan toen Vercauteren vertrok voor een combinatie van geld en onvrede over de sportieve gang bij Genk.
Laatst bijgewerkt door Scarface op 28 nov 2011, 22:49, in totaal 2 keer bewerkt.
Carpe Diem!
-
Scarface
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Animale322, bremsky, Dman, Edge, Genkofcourse, J Cohen, kennedy, Koningsblauw, RacingRobin, Ray Sing, real G, shakespare, Winston
door Ice » 28 nov 2011, 21:04
Met die bende mongolen in onze club die nu onze sportieve koers uitwerken is een trainerswissel geen optie. Wat ik bij z'n voorganger wél zag en nu mis, is dat Frank z'n manschappen naar VOOR liet voetballen, wat zeg ik, VERPLICHTTE om vooruit te voetballen en liefst snel in de omschakelling Deed je dat niet, dan was het oorlog. Hij had ook een concept die vrij simpel was voor iedereen, en al heeft dit ook nadelen ( tegenstanders wisten zich vrij snel erop in te spelen, er WAS één! Nu heb ik soms de indruk dat veel spelers niet kunnen terugvallen op vaste stramienen en er een zootje van maken als het wat stroef loopt. Maar first things first: OPROTTEN die  die onze sportieve knopen doorhakken! I'
WARNING! My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
-
Ice
-
-
-
door Aaron » 28 nov 2011, 21:16
De beleidsbepalende mensen laten het telkens weer opnieuw af weten. Dus het probleem zit niet bij Been, het probleem zit daar voor. Been heeft zichzelf ook niet aangesteld als trainer. Er zit helemaal geen voetbal knowhow bij deze mensen zo kan je ook geen juiste beslissingen nemen. Met een adviseur kan dit al makkelijk opgelost worden, zie Cruijf bij Ajax en Barcelona. Er zijn genoeg voorbeelden, van het moment dat personen zonder voetbalverstand voetbaltechnische beslissingen moeten nemen weet je dat het fout gaat aflopen. Zet iemand met verstand van voetbal in het bestuur, dat moet geen oud Genkspeler zijn maar iemand die iets af weet van voetbal en dat missen wij al jaren.
En zoals Scarface zegt, Been moet nu nog niet buiten gegooid worden. Doe dat aan het einde van het seizoen, tenzij hij zich herpakt. Wat ik niet zie gebeuren. Zoek ondertussen naar een betere oplossing, een uitbreiding of opfrissing in het bestuur mag ook. Er moeten vooral mensen bij komen die wat af weten van voetbal.
-
Aaron
-
-
-
door J Cohen » 28 nov 2011, 21:28
Moesten we nu in april zijn zou ik zeggen ros hem eruit maar...
Hem nu de laan uitsturen heeft geen zin. Het kost je weer geld, er zijn weinig of geen alternatieven voorhanden, moesten er valabele alternatieven zijn dat zouden de sportieve cellen binnen onze club ze toch over het hoofd zien,...
Hem nu laten bijtekenen is absoluut uit den boze. Vandaar dat de vraag "Wilt u dat men het contract van Been nu verlengt" misschien bester was geweest.
Laatst bijgewerkt door J Cohen op 28 nov 2011, 21:29, in totaal 1 keer bewerkt.
-
J Cohen
-
-
door Edge » 28 nov 2011, 21:28
Aaron schreef op 28 nov 2011, 21:16:De beleidsbepalende mensen laten het telkens weer opnieuw af weten. Dus het probleem zit niet bij Been, het probleem zit daar voor. Been heeft zichzelf ook niet aangesteld als trainer. Er zit helemaal geen voetbal knowhow bij deze mensen zo kan je ook geen juiste beslissingen nemen. Met een adviseur kan dit al makkelijk opgelost worden, zie Cruijf bij Ajax en Barcelona. Er zijn genoeg voorbeelden, van het moment dat personen zonder voetbalverstand voetbaltechnische beslissingen moeten nemen weet je dat het fout gaat aflopen. Zet iemand met verstand van voetbal in het bestuur, dat moet geen oud Genkspeler zijn maar iemand die iets af weet van voetbal en dat missen wij al jaren. En zoals Scarface zegt, Been moet nu nog niet buiten gegooid worden. Doe dat aan het einde van het seizoen, tenzij hij zich herpakt. Wat ik niet zie gebeuren. Zoek ondertussen naar een betere oplossing, een uitbreiding of opfrissing in het bestuur mag ook. Er moeten vooral mensen bij komen die wat af weten van voetbal.
Een adviseur heeft men al in de persoon van Vergoosenen die men regelmatig kan raadplegen. Was dit ook het advies van Sef wat men hier heeft klaargespeeld in de zomermercato? You can lead a horse to water but you can't make it to drink.
-
Edge
-
-
-
door Aaron » 28 nov 2011, 21:40
Edge schreef op 28 nov 2011, 21:28:Een adviseur heeft men al in de persoon van Vergoosenen die men regelmatig kan raadplegen. Was dit ook het advies van Sef wat men hier heeft klaargespeeld in de zomermercato? You can lead a horse to water but you can't make it to drink.
Ik weet niet of Sef nog veel 'vergaderingen' heeft met het bestuur van Genk. Ik denk dat ze meer keuzes uit hunzelf nemen. Met een adviseur moet je ook af en toe is samenkomen als het goed gaat minder dan als het slecht gaat en eens luisteren naar wat hij te vertellen heeft. Ik weet niet hoe het er juist aan toe gaat binnen Genk maar aan de beslissingen die men neemt blijkt er toch wat voetbalvisie te ontbreken. Dat is al jaren zo en we zijn niet de enigste club hoor.
-
Aaron
-
-
-
door RacingRobin » 28 nov 2011, 21:52
Voorlopig heb ik nog vertrouwen in hem, maar ook evenzeer twijfels. Ik wacht nog even af tot aan speeldag 30.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
bremsky
door seermenie » 28 nov 2011, 22:10
Hebben wij iets te willen dan?
-
seermenie
-
-
-
door Malu » 28 nov 2011, 22:19
Neen.
-
Malu
-
-
door Animale322 » 28 nov 2011, 22:43
Scarface & Aaron's post zijn er boenk op 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door Happy Blue » 29 nov 2011, 08:31
Wat ik bij z'n voorganger wél zag en nu mis, is dat Frank z'n manschappen naar VOOR liet voetballen
Was dat niet voor twee vette premies? (dubbele kampioenschapspremie en CL premie)  [Na edit] Ik bedoel dan qua inzet, motivatie, gebetenheid, ...
-
Happy Blue
-
-
-
-
door Beire » 29 nov 2011, 09:30
Scarface schreef op 28 nov 2011, 20:53:klodde schreef:Voor al degenen die twijfelen. Antwoord gewoon Ja of Nee.
Ik ben voorstander van Been en heb nog vertrouwen in hem maar er zijn er blijkbaar anderen. Nu ben ik eens benieuwd wat een algemene stemming hier oplevert.
Dit is een verkeerde vraagstelling. Genk moet Been nu NIET ontslaan. Dat kost te veel geld en nieuwe goede trainers liggen niet voor't rapen. Genk moet het contract van Been echter zeker niet openbreken nu. Ze moeten hem tijdens de wintermercato kwaliteitsvolle spelers bijgeven en hem na de terugronde beoordelen. Niets sluit echter uit, dat er NU reeds stevig mag nagedacht worden over potentiële opvolgers. Kwestie om niet zo onvoorbereid te zijn dan toen Vercauteren vertrok voor een combinatie van geld en onvrede over de sportieve gang bij Genk.
agree
-
Beire
-
-
- Mijn team: Krc Genk
door Artist » 29 nov 2011, 09:34
Genk moet hem NU ontslaan, anders hypothekeer je ook het volgend seizoen. Als je aan het einde van het seizoen een nieuwe coach moet aanwerven, dan gaat men in Genk weer wachten totdat die zijn zeg in de transfers moet doen, en dan is de transferperiode weer voorbij.
Nu, en nu meteen, want het gaat van kwaad naar erger gaan.
Artist.
-
Artist
-
-
- Mijn team: krc genk
door Denninho » 29 nov 2011, 11:05
Artist schreef op 29 nov 2011, 09:34:Genk moet hem NU ontslaan, anders hypothekeer je ook het volgend seizoen. Als je aan het einde van het seizoen een nieuwe coach moet aanwerven, dan gaat men in Genk weer wachten totdat die zijn zeg in de transfers moet doen, en dan is de transferperiode weer voorbij. Nu, en nu meteen, want het gaat van kwaad naar erger gaan. Artist.
Doe effe normaal!
Stand up & Sing !
-
Denninho
-
-
-
door Martrim » 29 nov 2011, 12:05
Artist zegt het ofwel gitzwart ofwel niet. Dat is al zo van toen de euro er nog niet was 
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
bremsky
door Ice » 29 nov 2011, 12:16
Artist schreef op 29 nov 2011, 09:34:Genk moet hem NU ontslaan, anders hypothekeer je ook het volgend seizoen. Als je aan het einde van het seizoen een nieuwe coach moet aanwerven, dan gaat men in Genk weer wachten totdat die zijn zeg in de transfers moet doen, en dan is de transferperiode weer voorbij. Nu, en nu meteen, want het gaat van kwaad naar erger gaan. Artist.
En wie haal je NU binnen? Broos, Dury en co? Want meer zit er niet in onze databank... En veel belangrijker: Wie gaat daar over beslissen? I'
WARNING! My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
-
Ice
-
-
-
door copa azul » 29 nov 2011, 12:17
Moet blijven!!
Het is pas fijn als het ballen zijn:-p
-
copa azul
-
-
door Dman » 29 nov 2011, 12:23
Ideaal zou zijn moest die nog blijven zonder een nieuw contract, dus nog even wachten. Ofwel een contract van een extra jaar.
-
Dman
-
-
- Mijn team: Genk
door Beire » 29 nov 2011, 12:35
officële lijn van het bestuur: http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... _over_Beenbegrijpelijk uiteraard, je trainer openlijk afvallen zou wel heel erg zijn. inhoudelijk: -"we hadden de 4 topwedstrijden kunnen winnen" => we hadden ook niet met 7-0 kunnen verliezen in valencia. -"voetbal is goed" => bekijk de volledige wedstrijd tegen westerlo eens -"van onrust geen sprake, we halen top 6" => hoe onambitieus kan je zijn als landskampioen? als je je doelen laag genoeg kiest kan je ervoor zorgen dat de zwartepiet nooit bij jou ligt -"zijn bezig met enkele spelers, geen zotte bedragen" => laat ons nog maar wat kennedy's en nadson's halen bij sheriff turku, of anders iemand die een paar jaar niet meer gespeeld heeft ofzo? ik ben voorstander van Degraen, denk niet dat zwartepiet bij hem ligt, maar je moet er toch maar zin in hebben... visie en ambitie is ver te zoeken
-
Beire
-
-
- Mijn team: Krc Genk
door witte_nr1 » 29 nov 2011, 12:35
Dman schreef op 29 nov 2011, 12:23:Ideaal zou zijn moest die nog blijven zonder een nieuw contract, dus nog even wachten. Ofwel een contract van een extra jaar.
Eerst resultaten ,daarna contract.
-
witte_nr1
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
door Artist » 29 nov 2011, 13:48
Ice schreef op 29 nov 2011, 12:16:Artist schreef op 29 nov 2011, 09:34:Genk moet hem NU ontslaan, anders hypothekeer je ook het volgend seizoen. Als je aan het einde van het seizoen een nieuwe coach moet aanwerven, dan gaat men in Genk weer wachten totdat die zijn zeg in de transfers moet doen, en dan is de transferperiode weer voorbij. Nu, en nu meteen, want het gaat van kwaad naar erger gaan. Artist.
En wie haal je NU binnen? Broos, Dury en co? Want meer zit er niet in onze databank... En veel belangrijker: Wie gaat daar over beslissen? I'
De vraag was "Wilt U dat Been trainer van genk blijft ?" En mijn antwoord is 'Neen', met een duidelijke argumentatie waarom niet. Dat onze club niet in staat is om een goede coach te vinden, daar zijn we het allemaal over eens. Maar, voor mij weegt dat niet op tegen een verlengd verblijf van Been. Als die kerel doordoet, gaan we nog seizoenen bekomen van de ravage die hij aan het aanrichten is. En niet onbelangrijk, uw kapitaal op het veld is dan gedevalueerd, en uw spaarcentje op de bank is dan ook voor een deel opgesoupeerd. En wie daarover moet gaan beslissen ? Bwah, laten we Tony Greco het deze keer doen ? Paul de Octopus is dood, helaas. Artist.
-
Artist
-
-
door Artist » 29 nov 2011, 13:50
Martrim schreef op 29 nov 2011, 12:05:Artist zegt het ofwel gitzwart ofwel niet. Dat is al zo van toen de euro er nog niet was 
Ik zeg waar het op staat, en dat dat gitzwart is, dat ligt aan de club, en niet aan mij. Zo simpel is het wel. Artist.
-
Artist
-
-
door MIRET » 29 nov 2011, 13:55
JA,Been moet inderdaad blijven....en vooral zichzelf blijven,want in gent heeft hij vind ik te inhoudend gespeeld en verkeerde wissels gedaan.En volgens mij alleen maar om supporters en media te sussen.....bespaar mij aub het spel van brugge,ook al hebben ze nu 6 op 6.En wat de lijn van het bestuur betreft hebben ze ergens wel gelijk....we zijn in de competitie nog nergens weg gespeeld,ook niet bij de zogenaamde titelkandidaten(enkel misschien een half uur bij brugge).We hebben bij 1 wedstrijd meer gekregen dan we verdienden(brugge)maar we hebben er zeker 5 a 6 gespeeld waar we niet kregen wat we verdienden.Ik blijf erbij dat we met deze groep altijd in de top 6 moeten eindigen,en met enkele versterkingen in de winterstop zelfs met de vingers in de neus....is dat niet het geval,dan heeft BEEN gefaald....maar voor nu "gewoon houden".En nog iets......ben het helemaal eens met TOZSER...gent word geen kampioen dit jaar.
-
MIRET
-
-
door Martrim » 29 nov 2011, 14:04
Artist schreef op 29 nov 2011, 13:50:Ik zeg waar het op staat, en dat dat gitzwart is, dat ligt aan de club, en niet aan mij. Zo simpel is het wel. Artist.
Hopelijk zeg je bij onze volgende titel dan ook waar het op staat. Dat deed je vorig jaar bvb niet 
-
Martrim
-
-
-
door Artist » 29 nov 2011, 14:20
Martrim schreef op 29 nov 2011, 14:04:Artist schreef op 29 nov 2011, 13:50:Ik zeg waar het op staat, en dat dat gitzwart is, dat ligt aan de club, en niet aan mij. Zo simpel is het wel. Artist.
Hopelijk zeg je bij onze volgende titel dan ook waar het op staat. Dat deed je vorig jaar bvb niet 
Dat die volgende titel ook puur geluk is ? Versta me niet verkeerd, die titel was verdiend, absoluut, maar het kwam niet na doordacht beleid. Geen van de 3 titels. Het kwam er steeds omdat we een trainer hadden die meer uit de ploeg haalde. Dat was zo, en ik zie geen reden waarom dat in de toekomst anders zou zijn. In het Duits hebben ze daar een mooi woord voor: ' Glücksgriff' Artist.
-
Artist
-
-
door Boostmaster » 29 nov 2011, 14:23
Been laat een negatieve indruk na. Begon wel goed, in de eerste matchen zag ik al accenten die hij in de ploeg had gelegd.
Nu is daar niets meer van terug te vinden. Ergens onderweg is de ploeg het helemaal kwijt gespeeld. Bijzonder weinig tactisch inzicht, slechte wissels en slechte startopstellingen zijn zijn verantwoordelijkheid. Been tijd geven, is tijd verliezen.
www.Game4me.be www.cineme.be
Wijsheid
-
Boostmaster
-
-
-
-
door iMmi » 29 nov 2011, 16:56
Genk mist gewoon wat vorig jaar hun sterktepunt was : automatisme. Vorig jaar ging alles vanzelf met een vaste centrale as(carlos, matoukou, joneleit , hubert,...) die altijd beschikbaar waren. Alle taken en looplijnen waren duidelijk en iedereen had de zelfde medespeler achter/voor/naast hun staan en dan is het simpel.
Nu moet Mario niks anders doen als de ploeg wijzigen en dat ligt niet aan hem. We hebben nog geen 3 matchen ofzo achter elkaar met dezelfde verdediging kunnen spelen dus geef die man wat krediet en wacht tot simaeys/hubert terug zijn + evt versterking na de winterstop.
-
iMmi
-
-
door Ice » 29 nov 2011, 17:03
Artist schreef op 29 nov 2011, 13:48:Ice schreef op 29 nov 2011, 12:16:En wie haal je NU binnen? Broos, Dury en co? Want meer zit er niet in onze databank... En veel belangrijker: Wie gaat daar over beslissen? I'
De vraag was "Wilt U dat Been trainer van genk blijft ?" En mijn antwoord is 'Neen', met een duidelijke argumentatie waarom niet. Dat onze club niet in staat is om een goede coach te vinden, daar zijn we het allemaal over eens. Maar, voor mij weegt dat niet op tegen een verlengd verblijf van Been. Als die kerel doordoet, gaan we nog seizoenen bekomen van de ravage die hij aan het aanrichten is. En niet onbelangrijk, uw kapitaal op het veld is dan gedevalueerd, en uw spaarcentje op de bank is dan ook voor een deel opgesoupeerd. En wie daarover moet gaan beslissen ? Bwah, laten we Tony Greco het deze keer doen ? Paul de Octopus is dood, helaas. Artist.
Uw antwoord had ik reeds gelezen, vandaar ook m'n vraag... Btw, en voor mij heel belangrijk: Je gaat die tettenkoppen in de SC toch geen nieuwe T1 laten kiezen? En zolang dat zij daar blijven zetelen, heeft iedere actie GEEN zin! I'
-
Ice
-
-
-
door Valentino » 29 nov 2011, 18:03
Artist schreef op 29 nov 2011, 13:50:Martrim schreef op 29 nov 2011, 12:05:Artist zegt het ofwel gitzwart ofwel niet. Dat is al zo van toen de euro er nog niet was 
Ik zeg waar het op staat, en dat dat gitzwart is, dat ligt aan de club, en niet aan mij. Zo simpel is het wel. Artist.
Waar is de tijd dat Artist alles op een bierkaartje schreef ?
-
Valentino
-
-
-
door Martrim » 29 nov 2011, 18:36
-
Martrim
-
-
-
|