De eerste heb ik hier liggen en de 3de zal ik wel eens op DS halen. Maar die 2de zal emulator worden gezien die niet zo simpel te vinden is, tenzij ge toch een 30/40 euro wilt neertellen voor een GBA game. Lijken me inderdaad wel dikke games... Maar ja, als ik al zoveel JRPG's nog te spelen heb
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Hoe vver zijt ge? Ik heb hem alvast net voor nieuwjaar uitgespeeld. SUPER gewoon.
Ik ben net door de Gate of Time gegaan in de Sacred Temple Hoeveel uur zit ik nog ongeveer van't einde af?
Het kan enerzijds 15jaar TLoZ-ervaring zijn, maar ik heb echt het gevoel dat Skyward Sword qua moeilijkheidsgraad serieus wat teruggeschroefd is geweest
Ocarina of Time vond'k überhaupt indertijd ook moeilijk, maar vreemd genoeg vond'k de 3DS-versie dan weer vlotter/gemakkelijker spelen. Als je echt eens gefrustreerd wilt geraken, speel dan maar eens Zelda II: The Adventure of Link. Die krijg ik echt echt niet uitgespeeld
Motelroom schreef op 18 jan 2012, 10:49:Ik ben net door de Gate of Time gegaan in de Sacred Temple Hoeveel uur zit ik nog ongeveer van't einde af?
Het kan enerzijds 15jaar TLoZ-ervaring zijn, maar ik heb echt het gevoel dat Skyward Sword qua moeilijkheidsgraad serieus wat teruggeschroefd is geweest
Ocarina of Time vond'k überhaupt indertijd ook moeilijk, maar vreemd genoeg vond'k de 3DS-versie dan weer vlotter/gemakkelijker spelen. Als je echt eens gefrustreerd wilt geraken, speel dan maar eens Zelda II: The Adventure of Link. Die krijg ik echt echt niet uitgespeeld
Goh, een paar uurtjes nog denk ik. Maar je bent wel in de echt laatste run En ja, ik vond het zo vreemd dat er op veel plaatsen gesproken werd over dat het spel naar Zelda normen moeilijk was. Ik heb echt nooit moeten zweten...Enkel de boss fight op de Sand Ship stoorde me wat (ondanks dat het echt wel epic was).
Zelda II is inderdaad duivels... Ik zat in de lagere school toen dat spel uitkwam en een van mn klasgenootjes speelde dat quasi blind uit. Maar ik heb zelfs nu nog problemen... Die ridders en die rode monsters die vanalles smijten, maken me nog steeds direkt kapot. En bij de latere tempels word ik gewoon quasi gek. Echt VERSCHRIKKELIJK moeilijk.
In het voorjaar komt de nieuwe Hitman uit (Absolution). Dit wordt volgens mij weer een geweldige opvolger van de vorige games. 1 van de weinige games waar ik echt interesse (lees: verslaving) voor heb.
1312 Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Genkbloods schreef op 24 feb 2012, 20:20:Assassin's Creed Revelations, epic einde!!!!
Kiekevel zeggen ze dan.
Moet hem nog spelen, maar tegen dat III uitkomt ga ik zorgen dat ik gewoon bij ben gebeend! Ik gok dat III ook een extra twee delen zal krijgen en dan de finale in IV.
Martrim schreef op 24 feb 2012, 20:37:Kga u niet quoten want dan lees ik de spoiler, maar de soundtracks van AC II en Brotherhood heb ik toch effectief al opgehad hier. Geniale stuff.
Heb de spoiler zelfs verwijderd, want het zou het toch een beetje verpesten (moest je het perongeluk lezen)..
Brankolare schreef op 09 maart 2012, 20:38:Vorige week Metal Gear Solid HD Collection aangeschaft. Nostalgie ten top. Toch verbazend als je ziet hoe goed die games vroeger al waren.
Qua gameplay vind ik 'games' er jaar na jaar toch op achteruit gaan. Hier en daar een goed spel, maar over het algemeen vind ik het magertjes.