door Scarface » 02 dec 2011, 19:55
klodde schreef:sogano schreef op 02 dec 2011, 11:55:PO1 betekent gewoon meer geld en dat primeert bij Genk nog altijd. Wedstrijden tegen A'lecht, Standard, Gent en Brugge brengen sowieso meer geld in het laatje dan pakweg een wedstrijd Genk-Westerlo in P02. Vorig jaar stelde de voorzitter van KVM na het mislopen van de PO1 dat dit zijn club zo'n 800.000 EURO kostte. Dat bedrag mag voor Genk zeker verdubbeld worden. Wat DD betreft: ik vind dat ie wel heel licht over de huidige gang van zaken heenstapt. PO1 halen wordt toch een hele klus en met de kop in het zand te steken zal het er niet op verbeteren. Alert blijven en zeker in de wintermercato 'echte versterking' binnenhalen is dan ook de boodschap.
Ik zie Anderlecht kampioen worden, Brugge 2de, Standard 3de en AA Gent 4de. Rekening houdend met alle factoren. 
Carpe Diem!
-
Scarface
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Blauwbeer
door Winston » 02 dec 2011, 19:59
Ik wou heel graag naar de Heizel dit jaar 
-
Winston
-
-
-
door Winston » 02 dec 2011, 20:01
klodde schreef:Lijkt me toch zo vreemd niet? Over Anderlecht zal iedereen het wel eens zijn, Brugge met die nieuwe coach dat zit ook goed, Standard is ook op mekaar ingespeeld. AA Gent staat nu 2de maar dat zal niet zo blijven denk ik. Wij zitten nog altijd met ene geblesseerde verdediging, de transfers waren over het algemeen een flop, de ploeg zit min of meer al in een crisis als als er nu nieuwe transfers komen moeten die de kans nog krijgen om op elkaar ingespeeld te geraken ...
Ach, Anderlecht kampioen met een straatlengte voorsprong, de rest is nog koffiedik kijken.
-
Winston
-
-
-
door kierewiet » 02 dec 2011, 20:02
klodde schreef:Lijkt me toch zo vreemd niet? Over Anderlecht zal iedereen het wel eens zijn, Brugge met die nieuwe coach dat zit ook goed, Standard is ook op mekaar ingespeeld. AA Gent staat nu 2de maar dat zal niet zo blijven denk ik. Wij zitten nog altijd met ene geblesseerde verdediging, de transfers waren over het algemeen een flop, de ploeg zit min of meer al in een crisis
Nu de supporters nog!
't Is stil, waar het nooit waait.
-
kierewiet
-
-
-
door knegcrk » 03 dec 2011, 00:34
PO II lijkt me beter voor dit zooitje. Leren we misschien nog eens wat jeugdige talenten kennen.
-
knegcrk
-
-
- Mijn team: Genk
door shakespare » 03 dec 2011, 01:19
Dat kan ! vanaf 12 januari is er het autosalon 
-
shakespare
-
-
door Malu » 03 dec 2011, 12:15
Zucht, ik vind het eigenlijk een domme poll, een supporter wilt toch altijd het hoogst haalbare en dat is tussen jou keuzemogelijkheden toch EL.
Europees halen we echter niet, tenzij er een nieuw wereldwonder plaats heeft. Aan het tempo dat we de hand van de trainer zien wordt het PO2 zonder EL.
-
Malu
-
-
door rico » 03 dec 2011, 12:54
Malu schreef op 03 dec 2011, 12:15:Europees halen we echter niet, tenzij er een nieuw wereldwonder plaats heeft. Aan het tempo dat we de hand van de trainer zien wordt het PO2 zonder EL.
Een maand geleden heb ik dit al gezegd en toen trok je (ik meen toch dat jij dat was) dit in twijfel..er is anders speltechnisch niet veel veranderd sinds toen.. grtz
-
rico
-
-
- Mijn team: krc genk
door ForzaKRCGenk » 12 feb 2012, 16:27
Ik dacht even, het zit hier vol pessimisten (inclusief mezelf) maar toen zag ik dat nog maar twee mensen hun stem hadden uitgebracht.. 
-
ForzaKRCGenk
-
-
-
door Scuderia » 12 feb 2012, 16:42
Hoe kan je nu PO1 gaan halen op deze manier. Een trainer die zijn spelers niet kan motiveren en foute beslissingen neemt, een doelman die elke match minimum 1x grandioos de mist ingaat en dan nog niet te duchten tegenstanders. Nee, ik had er tot gisteren nog hoop in dat we er nog zouden in strompelen, maar die is nu volledig weg.
-
Scuderia
-
-
-
door Animale322 » 12 feb 2012, 17:12
We halen geen punten tegen Gent Brugge en Kortrijk. Met dit voetbal echt niet. Alleen op Westel misschien nog.
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door rico » 12 feb 2012, 17:17
Animale322 schreef op 12 feb 2012, 17:12:We halen geen punten tegen Gent Brugge en Kortrijk. Met dit voetbal echt niet. Alleen op Westel misschien nog.
En als westel de punten nodig heeft om als favoriet aan po3 te beginnen,mogen ze ze hebben van mij.. 
-
rico
-
-
- Mijn team: krc genk
door Earthbender » 12 feb 2012, 17:23
IK HOOP DAT WE GEEN PUNTEN MEER PAKKEN! GEEN PO I VOOR MIJ! DIE SCHANDE KAN IK NIET LANGER AAN!
-
Earthbender
-
-
-
door Pegalicious » 12 feb 2012, 17:26
Kan ik mn stem herzien? Heb perongeluk op JA gedrukt! 
-
Pegalicious
-
-
-
door sogano » 12 feb 2012, 17:29
Earthbender schreef op 12 feb 2012, 17:23:IK HOOP DAT WE GEEN PUNTEN MEER PAKKEN! GEEN PO I VOOR MIJ! DIE SCHANDE KAN IK NIET LANGER AAN!
Zelfs bij PO2 heb ik enorme twijfels of we wel kunnen winnen van Lierse, KVM, ZW en andere wereldploegen. Op basis van wat we na de winterstop - toen het excuus van de CL niet meer gold - gepresteerd hebben, zie ik ons zelfs daar en met deze trainer een belabberd figuur slaan...
-
sogano
-
-
-
- Mijn team: Krc genk
door Earthbender » 12 feb 2012, 17:42
Mijn ontgoocheling in Genk is NU zo groot, dat het me allemaal NIKS uitmaakt!
Nooit gedacht dat me dat ooit zou overkomen.
-
Earthbender
-
-
-
door shakespare » 12 feb 2012, 17:45
sogano schreef op 12 feb 2012, 17:29:Earthbender schreef op 12 feb 2012, 17:23:IK HOOP DAT WE GEEN PUNTEN MEER PAKKEN! GEEN PO I VOOR MIJ! DIE SCHANDE KAN IK NIET LANGER AAN!
Zelfs bij PO2 heb ik enorme twijfels of we wel kunnen winnen van Lierse, KVM, ZW en andere wereldploegen. Op basis van wat we na de winterstop - toen het excuus van de CL niet meer gold - gepresteerd hebben, zie ik ons zelfs daar en met deze trainer een belabberd figuur slaan...
Sinds de CL kon er meer getraind worden op het systeem Been; het resultaat van die doorgedreven trainingen zien we elke wedstrijd meer en meer. Vandaag is die arrogante smoel met zijn uitleg weer niet weg te branden in de media. "Ik heb de 2e helft omgesteld "zegt hij," met een extra spits(Jelle voor Eli) maar dat heeft ook niks gebracht." Voila, de schuldigen zijn weer bekend, waarbij hij dus toegeeft maar met één spits te willen spelen in de 1e helft... Over Benteke zegt hij geen individuele spelers te noemen;nochtans was zijn reactie vorige week : "zien jullie wel dat ik gelijk had met de opstelling van Benteke " Valt een speler mee heeft meneer gelijk, in het andere geval.... Kijk iedereen kan al eens fouten maken; ik had eens graag de trainer 2 a 3 weken géén fouten zien maken
-
shakespare
-
-
door Blue Magic » 12 feb 2012, 17:49
Hé, stop eens met al die topics met een poll. Jezus.. Er zijn al genoeg gelijkaardige discussies bezig in andere topics...
-
Blue Magic
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
door Dragon » 12 feb 2012, 18:00
PO1 halen we niet, ik zou niet weten tegen wie we deze zo nodige punten wel zouden gaan halen, met dit zooitje ongeregeld hoeft voor mij PO 1 niet, ik heb geen zin in een afgang. En PO 2 winnen zie ik deze keer ook niet zitten met onze Hollander.
-
Dragon
-
-
-
door bolleke » 12 feb 2012, 18:26
Ofwel wordt de knop volgende week omgedraaid en wordt alles in de vernieling gespeeld ofwel gaat het van kwaad naar erger en gaat het nog meer een zooitje worden.
-
bolleke
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
door J Cohen » 12 feb 2012, 19:35
bolleke schreef op 12 feb 2012, 18:26:Ofwel wordt de knop volgende week omgedraaid en wordt alles in de vernieling gespeeld ofwel gaat het van kwaad naar erger en gaat het nog meer een zooitje worden.
Het is al een zootje... 
-
J Cohen
-
-
door Incognito » 12 feb 2012, 20:00
bolleke schreef op 12 feb 2012, 18:26:Ofwel wordt de knop volgende week omgedraaid en wordt alles in de vernieling gespeeld ofwel gaat het van kwaad naar erger en gaat het nog meer een zooitje worden.
Als Been eens een opstelling en taktiek vindt waarmee we 5-0 winnen, gooit hij dat de week erop weer helemaal doorheen... 
-
Incognito
-
-
-
door Winston » 12 feb 2012, 20:02
² Alleen wijst alles erop dat het dat tweede gaat worden...
-
Winston
-
-
-
door ForzaKRCGenk » 12 feb 2012, 20:03
Winston schreef op 12 feb 2012, 20:02:bolleke schreef op 12 feb 2012, 18:26:Ofwel wordt de knop volgende week omgedraaid en wordt alles in de vernieling gespeeld ofwel gaat het van kwaad naar erger en gaat het nog meer een zooitje worden.
² Alleen wijst alles erop dat het dat tweede gaat worden...
Ik heb geen flauw idee waar jij die stelling op baseert.. 
-
ForzaKRCGenk
-
-
-
Winston
door sogano » 12 feb 2012, 20:24
ForzaKRCGenk schreef op 12 feb 2012, 20:03:Winston schreef op 12 feb 2012, 20:02:² Alleen wijst alles erop dat het dat tweede gaat worden...
Ik heb geen flauw idee waar jij die stelling op baseert.. 
DD daarnet op Sportweekend. Naar goede gewoonte laat ie niet het achterste van zijn tong zien. Toch kan je tussen de regels door afleiden dat het de taak is van de TD om het beste uit de ploeg te halen en dat ie er alles aan moet doen om de 3 punten te pakken op Bergen... Het lijkt er dus toch wel sterk op dat Been niet helemaal uit de wind gezet wordt. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat indien PO1 niet gehaald wordt, het krediet van Been wel eens opgebruikt zou kunnen zijn... Maar dit is slechts een buikgevoel: met DD weet je nooit.
-
sogano
-
-
-
- Mijn team: Krc genk
door shakespare » 12 feb 2012, 20:37
sogano schreef op 12 feb 2012, 20:24:ForzaKRCGenk schreef op 12 feb 2012, 20:03:Ik heb geen flauw idee waar jij die stelling op baseert.. 
DD daarnet op Sportweekend. Naar goede gewoonte laat ie niet het achterste van zijn tong zien. Toch kan je tussen de regels door afleiden dat het de taak is van de TD om het beste uit de ploeg te halen en dat ie er alles aan moet doen om de 3 punten te pakken op Bergen... Het lijkt er dus toch wel sterk op dat Been niet helemaal uit de wind gezet wordt. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat indien PO1 niet gehaald wordt, het krediet van Been wel eens opgebruikt zou kunnen zijn... Maar dit is slechts een buikgevoel: met DD weet je nooit.
Maar neen, hij steekt gewoon zijn paraplu op. HIJ is de man die de verantwoordelijken voor de technische staf heeft aangeduid en HIJ is de man die de eindbeslissingen neemt om die mensen in te huren of te verlengen. En HIJ is de man die dit gedrag van de trainer naar zijn spelers toe al veel langer tolereert. En nu gaat hij zich verstoppen achter de "nieuwe "TD, want die heeft dit soort bevoegdheid pas sinds een goede week overgekregen van ...Degraen.
-
shakespare
-
-
Belgijanac
door Eugene » 12 feb 2012, 20:40
Earthbender schreef op 12 feb 2012, 17:42:Mijn ontgoocheling in Genk is NU zo groot, dat het me allemaal NIKS uitmaakt! Nooit gedacht dat me dat ooit zou overkomen.
Dat is exact hetzelfde gevoel als wat ik nu heb.
-
Eugene
-
-
door DennisWOT » 12 feb 2012, 20:42
Ik geloof er niet meer in en ik wil het ook niet meer.
Genk dat dit seizoen POI haalt zou een serieuze diefstal zijn!
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
-
DennisWOT
-
-
-
door Malu » 12 feb 2012, 20:42
sogano schreef op 12 feb 2012, 20:24:DD daarnet op Sportweekend. Naar goede gewoonte laat ie niet het achterste van zijn tong zien. Toch kan je tussen de regels door afleiden dat het de taak is van de TD om het beste uit de ploeg te halen en dat ie er alles aan moet doen om de 3 punten te pakken op Bergen... Het lijkt er dus toch wel sterk op dat Been niet helemaal uit de wind gezet wordt. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat indien PO1 niet gehaald wordt, het krediet van Been wel eens opgebruikt zou kunnen zijn... Maar dit is slechts een buikgevoel: met DD weet je nooit.
Voor alle duidelijkheid ik heb het stuk nog niet gezien. Maar als ik het goed begrijp is de kelder ondergelopen en beslist men volgende week als men al dan niet de brandweer belt. Degraen het gaat dooien nog meer water.
-
Malu
-
-
door Dragon » 12 feb 2012, 20:53
Iemand het interview van JV gezien op sporza.be? Zelfs hij begreep de keuze van MB niet waarom JV op de bank zat. Dat zegt al meer dan genoeg denk ik. 
-
Dragon
-
-
-
|