(Post made via iPod)
Het is nu 22 mei 2012, 20:58
Re: wie gelooft nog dat Genk PO1 haalt?Dat hem dan Benji ook maar meepakt!
![]() (Post made via iPod)
Re: wie gelooft nog dat Genk PO1 haalt?
Mee eens. Maes laat Lokeren zeer goed voetballen. Ook De Pauw mag in de gaten worden gehouden.
Ik zet er niet voor niets een vraagteken bij... Ik kan me zo commentaren herinneren uit zijn tijd bij Geel. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Van anti-KRC verklaringen uit zijn tijd bij Geel, waarnaar jij hieronder verwijst, herinner ik mij niets. Wel herinner ik mij dat PM bij KRC in beeld is geweest ten tijde van TD Vergoossen. Hij behoorde toen tot het kringetje kanshebbers dat de pers vermeldde : FD, PM, HVH en GDB. Dat kringetje werd al gauw herleid tot HVH & GDB, waarna de "visie" (dixit KRC) van Hein het haalde. Jammer, want zowel FD als PM waren betere keuzes geweest... ![]()
Re: wie gelooft nog dat Genk PO1 haalt?2, 3 en 4 mei naar Amsterdam met school, hopelijk is het dan geen match
Re: wie gelooft nog dat Genk PO1 haalt?genk wint gewoon dit weekend en hop we zijn in PO1.
laatste match in competitie ga ik skippen, Gladbach -Bayern staat dan op het programma, halve finale DFB Pokal
Nu maak je me nieuwsgierig Jimz: welke school? 't Is stil, waar het nooit waait.
Re: wie gelooft nog dat Genk PO1 haalt?Tja, daar staan we dan met ons 74% als we PO1 wel halen
vreemd hoe het kan verkeren.Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 02 maart 2012, 09:11, in totaal 1 keer bewerkt.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Ge weet het toch, als Hein ons de supporters een kloot kan afdraaien dat hij dat ook doet, alleen morgen lukt hem dat niet. Wie had er nu kunnen denken dat Kortrijk na nieuwjaar het zo had af laten weten? Ik dacht altijd dat de strijd voor plaats 6 tussen Genk en Cercle zou gaan en dat Kortrijk zich wel zou plaatsen met zoveel thuiswedstrijden. Voetballen onder druk is wel iets anders en dat zijn ze dus klaarblijkelijk niet gewoon. Of zouden die echt zoveel bezig zijn met de beker? Misschien ook blessures?
Als ik Hein een kloot kan afdraaien, doe ik dat ook! 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Ik. En daarvoor had ik niet eens een glazen bol nodig, de rubriek " trainer HVH" in het Kortrijkse geschiedenisboek volstond.
Hein wou vorige week Lokeren misschien zand in de ogen strooien?
Ge kunt van Hein zeggen wat je wilt maar die is wel terug in dienst genomen door die gast die nu onlangs gestorven is En volgens ex-winterslag held Luciano D'onofrio was dat een voetbalkenner. Die geloofde dus in Hein terwijl Winterslag man Luciano in die dode gast geloofde.
OT: Winterslag held, winterslag man? Voor die 1 seizoen dat hij er was? een echte Thoriaan nog malu? ![]() Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 02 maart 2012, 12:29, in totaal 1 keer bewerkt.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
De Don is in Winterslag nooit een held geweest, hoor. Weliswaar heeft hij de fiere rood-zwarte kleuren van de Vieze Mannen mogen dragen, maar dan wel enkel bij de reserven. Robert Waseige was toen trainer, en die zag heus wel dat de don-in-spe nog geen deuk in een pakje boter kon trappen. Uit pure frustratie is hij dan maar naar de USA getrokken, destijds het beloofde land voor gebuisde Europese voetballers. Het voetbalniveau was daar toen immers zó laag, dat je enkel moest aantonen bij een Europese club aangesloten te zijn geweest... Een Italiaanse naam als een klok -zeg nu zelf : Luciano D'Onofrio!- in het land van de Godfather hielp natuurlijk ook. Toen hij naar Europa terugkeerde was Don Luciano gepokt en gemazeld en kon hij zijn louche makelaarscarrière in Portugal beginnen - bij Benfica als ik mij niet vergis.
Ik dacht dat iemand die tekende voor Winterslag al een held was. Wie wou er nu bij die ploeg gaan shotten. D'onofrio heeft bij Porto gezeten ten tijde dat die de beker der landskampioenen wonnen met dat hakje van Madjer tegen die antwerpenaar in de goal als ik me niet vergis.
Ge ziet spoken... Voor gewiekste Hein is het toch logisch dat de "beker van Belge" prioriteit is.Wat denk je dat het beste staat op zijn CV...winnaar van de beker of een afgang in PO1.
Ik denk dat jij het niet begrepen hebt. Ik zocht gewoon een excuus om mijn foute keuze te verklaren. Ik denk niet dat Hein bij een afgang in PO1 zou vermelden afgang PO1 maar PO1 gehaald als die een CV moest opmaken.
Mis je lekker onze 4e titel of op zijn minst ons 3e vice-kampioenschap ![]() Laatst bijgewerkt door Ursa_Major op 02 maart 2012, 20:02, in totaal 1 keer bewerkt.
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Optie A of 1 aub. ![]()
Zou te grappig zijn als we nog 1ste of 2de zouden eindigen ![]() Bedoel hoeveel voorstanders zouden er nog zijn van het Play Offs systeem.. Allez in ieder geval 1. KrC Genk || Op naar de po 1! Voor eeuwig de nr 1 van Limburg! No Ely No Party!
Fc Barça ||Ik ga je missen Pep Guardiola , neem de beker maar als afscheidsprijs =)
Re: wie gelooft nog dat Genk PO1 haalt?De walen geloven er precies niet echt in.Van Standard zijn ze wel al zeker.
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... g#reacties Man man nu hoop ik echt dat we po1 halen en Standard niet.
Re: wie gelooft nog dat Genk PO1 haalt?Kalender Play-offs
Zaterdag 31/03: Po1 (1e speeldag), PO2 (1e sp) en PO3 (1e sp) Zaterdag 07/04: PO1 (2e s), PO2 (2e s) en PO3 (2e s) Woensdag 11/04: PO1 (3e s) Zaterdag 14/04: PO1 (4e s), PO2 (3e s) en PO3 (3e s) Zaterdag 21/04: PO1 (5e s), PO2 (4e s) en PO3 (4e j) Zaterdag 28/04: PO1 (6e s), PO2 (5e s) en PO3 (5e j) Woensdag 02/05: PO1 (7e s) Zaterdag 05/05: PO1 (8e s) en PO2 (6e s) Donderdag 10/05: PO1(9e s), PO2 (winnaar groep B-winnaar groep A) Zondag 13/05: PO1 (10e s), PO2 (w gr. A-w gr. B) Donderdag 17/05: winnaar PO2-4e of 5e PO1 Zondag 20/05: 4e of 5e PO1-winnaar PO2
Re: wie gelooft nog dat Genk PO1 haalt?Racing Genk heeft dankzij de gelden van de Champions League en uitgaande transfers een dikke spaarboek. Als de titelverdediger zich niet weet te plaatsen voor play-off I dreigen ze een deel van dat geld terug kwijt te spelen. Het zou om ongeveer 3 miljoen euro gaan.
Dat financieel verschil is vooral te wijten door een terugval van de inkomsten uit de verkoop van abonnementen. De 17.000 abonnees betalen bij de aanvang van het seizoen 75% van hun abonnement. Bij kwalificatie voor play-off I volgt de overige 25%. Eindigt Genk niet in de top 6 dan rekent de club dat bedrag niet aan. De clubleiding verwacht in play-off II ook minder toeschouwers te mogen verwelkomen in de Cristal Arena. Wedstrijden tegen Anderlecht of Club Brugge lokken meer volk dan tegen pakweg Beerschot of Zulte Waregem. "De werking of het overleven van de club hangt gelukkig niet af van het behalen van play-off I", stelt algemeen directeur Dirk Degraen in HBvL. "Het financiële aspect is wat dat betreft het minste van onze zorgen. Het sportieve des te meer, omdat we de supporters die topaffiches willen schenken." Met nog twee speeldagen op de agenda prijkt Racing Genk op de zesde plaats. De Limburgers mogen geen steek meer laten vallen. KV Kortrijk telt hetzelfde puntenaantal. Lokeren doet ook nog mee, met een achterstand van drie punten. Bron: Voetbalbelgie Het sportieve laten primeren op het financiële.....? Wat een grapjas is DD toch....
Je moet het DD nageven : hij is slimmer dan Poelmans. Die getroost zich niet eens de moeite om de schijn op te houden... ![]()
Vanuit zijn functie toch deels te begrijpen, niet?
Dat is één optie Een andere zou kunnen zijn dat hij zijn "ondergeschikten" de kastanjes uit het vuur laat halen, hij laat anderen zitten op de blaren waaraan hij zich verbrandt Poelmans heeft misschien ook de moed voor zijn standpunt uit te komen of minstens dit niet aan te passen aan elke "opportuniteit". Van wat ik hier lees en hoor heeft hij zijn imago absoluut niet mee; het enige waar iedereen het roerend over eens lijkt is het feit dat hij zijn job wél goed invult. Wie is er dan "slimmer" in het belang van de club vraag ik mij af ![]()
Jaren geleden (vlak voor de sluiting van het DK) stuurde Poelmans zijn kat en was Degraen aanwezig.
PO1 gratis?
Uiteraard wordt een marketing manager betaald om aan fondsenwerving te doen en dat doet Poelmans goed. Maar het blijft mij een doorn in het oog dat die man zooooo weinig feeling heeft met het voetbalgebeuren op zich en daardoor supporters enkel -letterlijk, ik zat er ooit bij...- als klanten ziet. Klanten die bovendien netjes hun geld mogen neertellen, in het stadion met een vlaggetje zwaaien en voor het overige liefst zoveel mogelijk hun mond houden. De door hem georchestreerde DK-moord was in dat verband een triest dieptepunt. Elke voetbalbeleving is die koele manager vreemd. Je kan zeggen "zolang hij maar doet waarvoor hij wordt betaald", maar van een manager in een voetbalclub verwacht ik toch iéts meer betrokkenheid bij waar het -hopelijk- uiteindelijk toch nog allemaal om gaat : het spelletje op de mat.
|