door ForzaKRCGenk » 07 feb 2012, 16:37
Ik val uit mijn stoel van verbazing...
-
ForzaKRCGenk
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door RacingRobin » 07 feb 2012, 16:41
Ik niet, aangezien de fout gefloten en beoordeeld is. Een schorsing kan dus niet meer, wat voetbalbelgië.be er ook van mag zeggen. Of ik moet me zelf vergissen en die regel fout kennen.
Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 07 feb 2012, 16:42, in totaal 1 keer bewerkt.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
door ForzaKRCGenk » 07 feb 2012, 16:53
RacingRobin schreef op 07 feb 2012, 16:41:Ik niet, aangezien de fout gefloten en beoordeeld is. Een schorsing kan dus niet meer, wat voetbalbelgië.be er ook van mag zeggen. Of ik moet me zelf vergissen en die regel fout kennen.
Het was ironisch bedoeld.. 
-
ForzaKRCGenk
-
-
-
door shakespare » 07 feb 2012, 17:13
Ik eigenlijk ook maar vooral omdat die experts van voetbalbelgie.be totaal niks kennen van een reglement. 
-
shakespare
-
-
door Animale322 » 07 feb 2012, 17:22
Ik bedoel gewoon ... zo'n tackle, en er zo vanaf komen met die apenregeling van de c(orrupte)bvb 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door Scandic » 08 feb 2012, 09:47
In Denemarken was dat 5 speeldagen voor Wasilewski en nog wat extra strafpunten...
-
Scandic
-
-
- Mijn team: KRC GENK
door david_vdb » 08 feb 2012, 17:33
Scandic schreef op 08 feb 2012, 09:47:In Denemarken was dat 5 speeldagen voor Wasilewski en nog wat extra strafpunten...
Strafpunten voor de club in de rangschikking?
-
david_vdb
-
-
-
- Mijn team: krc genk
door syLaR.: » 08 feb 2012, 19:38
Scandic schreef op 08 feb 2012, 09:47:In Denemarken was dat 5 speeldagen voor Wasilewski en nog wat extra strafpunten...
Ook als de ref fout gefloten heeft?
-
syLaR.:
-
-
-
door Zapata » 08 feb 2012, 20:10
En hoeveel speeldagen zou Bolat in Denemarken krijgen 8 of 10?
-
Zapata
-
-
door Scandic » 09 feb 2012, 08:01
Nee, voor de speler zelf. Men werkt daar met een puntensysteem bij elke kaart die een speler krijgt. Als je een bepaalde grens bereikt, krijg je een schorsing.
-
Scandic
-
-
- Mijn team: KRC GENK
door Animale322 » 09 feb 2012, 08:38
Scandic schreef op 09 feb 2012, 08:01:Nee, voor de speler zelf. Men werkt daar met een puntensysteem bij elke kaart die een speler krijgt. Als je een bepaalde grens bereikt, krijg je een schorsing.
Lijkt me wel een goeie manier? Hoe vuilere tackles je inzet, hoe sneller je aan een schorsing zit? Dus agressievere spelers worden sneller gestraft. Maar, met deze bond zouden ze ook maar punten ronddelen zoals zei dat willen ...
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door rico » 09 feb 2012, 15:39
Animale322 schreef op 09 feb 2012, 08:38:Scandic schreef op 09 feb 2012, 08:01:Nee, voor de speler zelf. Men werkt daar met een puntensysteem bij elke kaart die een speler krijgt. Als je een bepaalde grens bereikt, krijg je een schorsing.
Lijkt me wel een goeie manier? Hoe vuilere tackles je inzet, hoe sneller je aan een schorsing zit? Dus agressievere spelers worden sneller gestraft. Maar, met deze bond zouden ze ook maar punten ronddelen zoals zei dat willen ...
Et voilà...alles staat of valt met competente mensen aan de top en niet met een bende volgevreten individuen,die hun eigen "persoontje-met-postje" belangrijker vinden dan het spelletje zelf. 
-
rico
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Animale322
door Ursa_Major » 10 feb 2012, 08:54
Ik had niets anders verwacht.
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
-
Ursa_Major
-
-
-
door SC46 » 10 feb 2012, 19:39
Die fout kon gerust rood opleveren, er zijn al rode kaarten voor minder getrokken. Denk wel niet dat deze opzettelijk was.
-
SC46
-
-
- Mijn team: RSCA
door Ice » 10 feb 2012, 19:41
SC46 schreef op 10 feb 2012, 19:39:Die fout kon gerust rood opleveren, er zijn al rode kaarten voor minder getrokken. Denk wel niet dat deze opzettelijk was.
Klopt, met schuim op z'n bek kwam ie minstens een meter te laat...
WARNING! My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
-
Ice
-
-
-
door kierewiet » 10 feb 2012, 19:43
SC46 schreef op 10 feb 2012, 19:39:Die fout kon gerust rood opleveren, er zijn al rode kaarten voor minder getrokken. Denk wel niet dat deze opzettelijk was.
De meeste vuile fouten zijn onopzettelijk! Wie wil nu doelbewust naar een rode kaart vragen? Het gaat erom hoeveel risico iemand in een tackle zet, waardoor de kans dat hij de man raakt in plaats van de bal onaanvaardbaar is.
't Is stil, waar het nooit waait.
-
kierewiet
-
-
-
door SC46 » 10 feb 2012, 20:17
kierewiet schreef op 10 feb 2012, 19:43:SC46 schreef op 10 feb 2012, 19:39:Die fout kon gerust rood opleveren, er zijn al rode kaarten voor minder getrokken. Denk wel niet dat deze opzettelijk was.
De meeste vuile fouten zijn onopzettelijk! Wie wil nu doelbewust naar een rode kaart vragen? Het gaat erom hoeveel risico iemand in een tackle zet, waardoor de kans dat hij de man raakt in plaats van de bal onaanvaardbaar is.
En daarom kon er ook rood getrokken worden. Maar elke rsca fan zal dit ergens goed praten. Denk dat we niet objectief meer kunnen oordelen ivm wasyl na het witsel incident.
-
SC46
-
-
- Mijn team: RSCA
door RacingRobin » 10 feb 2012, 20:28
SC46 schreef op 10 feb 2012, 20:17:kierewiet schreef op 10 feb 2012, 19:43:De meeste vuile fouten zijn onopzettelijk! Wie wil nu doelbewust naar een rode kaart vragen? Het gaat erom hoeveel risico iemand in een tackle zet, waardoor de kans dat hij de man raakt in plaats van de bal onaanvaardbaar is.
En daarom kon er ook rood getrokken worden. Maar elke rsca fan zal dit ergens goed praten. Denk dat we niet objectief meer kunnen oordelen ivm wasyl na het witsel incident.
En wat dan te zeggen van Mbokani die uithaalt naar Ayub Masika of Vargas in Genk die doodleuk op Pudil zijn hiel ging staan? Nu ja, er was ook Cordaro die Anele een trap onder zijn gat mocht geven en slechts geel kreeg...wanneer het een Anderlecht speler is, valt het voor mij persoonlijk gewoon meer op dat er niet rap met rood gezwaaid wordt. Het kan uiteraard ook aan het tragisch niveau van de Belgische scheidsrechters liggen dat Wasyl nu bv. geen rood krijgt, wat er altijd een was.
-
RacingRobin
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Malu
door rico » 10 feb 2012, 21:45
RacingRobin schreef op 10 feb 2012, 20:28:SC46 schreef op 10 feb 2012, 20:17:En daarom kon er ook rood getrokken worden. Maar elke rsca fan zal dit ergens goed praten. Denk dat we niet objectief meer kunnen oordelen ivm wasyl na het witsel incident.
En wat dan te zeggen van Mbokani die uithaalt naar Ayub Masika of Vargas in Genk die doodleuk op Pudil zijn hiel ging staan? Nu ja, er was ook Cordaro die Anele een trap onder zijn gat mocht geven en slechts geel kreeg...wanneer het een Anderlecht speler is, valt het voor mij persoonlijk gewoon meer op dat er niet rap met rood gezwaaid wordt. Het kan uiteraard ook aan het tragisch niveau van de Belgische scheidsrechters liggen dat Wasyl nu bv. geen rood krijgt, wat er altijd een was.
Of misschien aan het niveau van degene die de scheidsrechters hun wedstrijden toebedeeld...Ik kan geen enkele logische verklaring bedenken waarom Verbist beloont wordt met een topwedstrijd na zijn kemel van afgelopen weekend.. 
-
rico
-
-
door Malu » 10 feb 2012, 22:08
rico schreef op 10 feb 2012, 21:45:Of misschien aan het niveau van degene die de scheidsrechters hun wedstrijden toebedeeld...Ik kan geen enkele logische verklaring bedenken waarom Verbist beloont wordt met een topwedstrijd na zijn kemel van afgelopen weekend.. 
Ikke wel. Wanneer is beslist dat hij die wedstrijd mocht fluiten.
-
Malu
-
-
door rico » 10 feb 2012, 22:18
Malu schreef op 10 feb 2012, 22:08:rico schreef op 10 feb 2012, 21:45:Of misschien aan het niveau van degene die de scheidsrechters hun wedstrijden toebedeeld...Ik kan geen enkele logische verklaring bedenken waarom Verbist beloont wordt met een topwedstrijd na zijn kemel van afgelopen weekend.. 
Ikke wel. Wanneer is beslist dat hij die wedstrijd mocht fluiten.
Moest de wedstrijd al eerder aan Verbist zijn toegewezen,dan zou het juist een zeer krachtig signaal zijn naar de rest van de mannen in het zwart,als ze hem de wedstrijd hadden afgenomen en een weekend op non-actief hadden gezet.
-
rico
-
-
door Ice » 11 feb 2012, 02:20
SC46 schreef op 10 feb 2012, 20:17:kierewiet schreef op 10 feb 2012, 19:43:De meeste vuile fouten zijn onopzettelijk! Wie wil nu doelbewust naar een rode kaart vragen? Het gaat erom hoeveel risico iemand in een tackle zet, waardoor de kans dat hij de man raakt in plaats van de bal onaanvaardbaar is.
Zwijg dan...
WARNING! My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
-
Ice
-
-
-
door mulevent » 11 feb 2012, 11:33
Anele Ngcongca heeft een voorwaardelijke schorsing gekregen van één speeldag voor de slag aan Alessandro Cordaro. Het Sportcomité van de Belgische Voetbalbond legde deze straf op, op basis van televisiebeelden.
In de wedstrijd KV Mechelen-KRC Genk, die de Kakkers met 3-2 wonnen, gaf de vleugelverdediger van de landskampioen in de 53ste minuut een slag aan Cordaro. De aanvaller van Mechelen reageerde met een wilde trap, maar raakte hiermee Anele niet
-
mulevent
-
-
- Mijn team: Barca
door RacingRobin » 11 feb 2012, 13:09
mulevent schreef op 11 feb 2012, 11:33:Anele Ngcongca heeft een voorwaardelijke schorsing gekregen van één speeldag voor de slag aan Alessandro Cordaro. Het Sportcomité van de Belgische Voetbalbond legde deze straf op, op basis van televisiebeelden. In de wedstrijd KV Mechelen-KRC Genk, die de Kakkers met 3-2 wonnen, gaf de vleugelverdediger van de landskampioen in de 53ste minuut een slag aan Cordaro. De aanvaller van Mechelen reageerde met een wilde trap, maar raakte hiermee Anele niet
Wat is dit nu weer voor onzin?
-
RacingRobin
-
-
-
door Alexx » 18 maart 2012, 17:08
DEGOUTANT
-
Alexx
-
-
-
door freek_teek » 18 maart 2012, 17:10
Wel geen fout gefloten, dus hij kan eindelijk geschorst worden via tv-beelden. Een speeldag of 11 zou terecht zijn.
-
freek_teek
-
-
-
door Klodde » 18 maart 2012, 17:10
Die gast denkt omdat hij zelf eens zwaar getackeld is geweest dat hij nu alles mag. En blijkbaar denken bepaalde scheidsrechters dit ook  .
-
Klodde
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk / SCE Aalst
door Luc Raak » 18 maart 2012, 17:13
Ge zou denken dat die jongen dat nie zou doen, gezien wat hij zelf heeft meegemaakt. Maar nee hoor, gewoon effe een elleboogje (eigenlijk een hele arm) in iemand z'n gezicht planten. Achterlijke speler! Hoe zo iemand nog altijd publiekslieveling kan zijn, valt echt niet te begrijpen voor mij. Minimum 10 weken schorsen die handel!!
-
Luc Raak
-
-
-
- Mijn team: RC Genk, M'gladbach
door freek_teek » 18 maart 2012, 17:30
Delorge even buiten bewustzijn geweest, ondertussen bijgekomen en in het ziekenhuis. Vermoedelijke hersenschudding.
-
freek_teek
-
-
-
door RacingRobin » 18 maart 2012, 17:55
He's back...schorsen voor de rest van het seizoen!!!!
-
RacingRobin
-
-
-
|