Het is nu 22 mei 2012, 20:55

Nabeschouwing Genk - Lokeren

Sfeerinitiatieven, sfeergroepen, songs, sfeerattributen, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: Nabeschouwing Genk - Lokeren

Berichtdoor Drughi Genk » 13 feb 2012, 18:08

idd Matrim zelfs bij een wanvertoning ( wordt bedoelt met geen inzit, geen interesse, te lui en te mottig, geen goesting) als het 0-2 staat
Don't worry,
about a thing,
cause every little thing,
gonna be all right.

Come On Genk,

Zuid is altijd met jullie !!!!
Drughi Genk

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Drughi Genk » 13 feb 2012, 18:09

They dont care about the players
They dont care about the fans
They only care about is the money in there hands
Don't worry,
about a thing,
gonna be all right.

Come On Genk,

Drughi Genk

Berichtdoor Borrie_TZ » 13 feb 2012, 19:00

Of

They don't care about the players
They don't care about the fans
Our Racing Genk
Is in the wrong hands
Borrie_TZ

Mijn team: KRC GENK

Berichtdoor Rated R » 13 feb 2012, 20:00

Borrie_TZ schreef op 13 feb 2012, 19:00:Of

Our Racing Genk
Is in the wrong hands

Our football club klinkt beter.
zing maar eens hardop.
1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12)
Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12)
Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12)
Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Rated R

Mijn team: Genk,WestHam,Sittard

Berichtdoor Animale322 » 13 feb 2012, 20:01

Rated R schreef op 13 feb 2012, 20:00:

Our Racing Genk
Is in the wrong hands

zing maar eens hardop.

Inderdaad.
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Aces » 13 feb 2012, 20:29

Our Racing Genk
Is in the wrong hands

hopelijk kunnen we het ook zo lang aan houden , zelf nog langer

http://www.youtube.com/watch?v=xWehjXmE64Y

Laatst bijgewerkt door Aces op 13 feb 2012, 20:33, in totaal 4 keer bewerkt.
Frontline TT
1312
Aces

Berichtdoor RacingRobin » 13 feb 2012, 20:30

Rated R schreef op 13 feb 2012, 20:00:

Our Racing Genk
Is in the wrong hands

zing maar eens hardop.

Of gewoon "Racing club Genk, is in the wrong hands"
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor Rated R » 13 feb 2012, 20:31

RacingRobin schreef op 13 feb 2012, 20:30:
Rated R schreef op 13 feb 2012, 20:00:Our football club klinkt beter.
zing maar eens hardop.

dan kan je beter club weglaten.
1312
Rated R

Berichtdoor RacingRobin » 13 feb 2012, 20:38

Rated R schreef op 13 feb 2012, 20:31:
RacingRobin schreef op 13 feb 2012, 20:30:

dan kan je beter club weglaten.

Is nochtans de naam van onze club hoor :$

Desnoods zing je "Kaa er cee Genk, is in the wrong hands"
Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 13 feb 2012, 20:38, in totaal 1 keer bewerkt.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor Rated R » 13 feb 2012, 20:40

RacingRobin schreef op 13 feb 2012, 20:38:
Rated R schreef op 13 feb 2012, 20:31:dan kan je beter club weglaten.

klinkt beter :D
1312
Rated R

Berichtdoor Animale322 » 13 feb 2012, 20:57

Rated R schreef op 13 feb 2012, 20:40:
RacingRobin schreef op 13 feb 2012, 20:38:

klinkt beter :D

Weer akkoord :D
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Rated R » 13 feb 2012, 21:07

Animale322 schreef op 13 feb 2012, 20:57:
Rated R schreef op 13 feb 2012, 20:40:klinkt beter :D

Weer akkoord :D

Gij zijt goed bezig!
1312
Rated R

Berichtdoor Genkbloods » 13 feb 2012, 23:11

Jimz schreef op 13 feb 2012, 17:02:
J-star schreef op 13 feb 2012, 09:57:
Man doe eens normaal aub. 1.Iedereen weet dat TZ het beste is wat krc Genk kon overkomen een paar jaar terug. En u argumenten zijn nog belachelijker.
1. TZ is nog maar 3jaar oud, en als ge ziet hoever we in die 3jaar al staan heeft TZ een hele mooie toekomst voor de boeg, en dan moet ge mindere matchen erbij nemen.

2. In de tijden van vroeger was onze staantribune top, maar naarmate de jaren vorderde was het een grote plantentuin daar, waar we de sfeermakers op 1hand konden tellen. Als we het laatste jaar op de staantribune moeten vergelijken met de huidige gang van zaken in TZ zijn we ook al snel uitgepraat.

3. Er zijn veel ventjes van 15-16 jaar die daar de stijlman willen uithangen, maar geloof me. Ik sta altijd op dezelfde plaats in TZ, en ik ken er genoeg mannekes van 15-16jaar die zich de hele wedstrijd voor de 100% geven, terwijl er oudere gewoon staan te niksen en de plant liggen uit te hangen.

4. Uitfluiten en niet-zingen zijn 2verschillende zaken. de 2e helft werd er nog heel weinig gezongen in TZ, maar ik kan me totaal niet herinneren dat er mensen waren die aan het fluiten waren, richt u dan tot de zittribune waar er voor de 1e helft nog gefloten werd op de spelers.

Tz zal zijn ploeg altijd 90minuten steunen, maar soms wordt het voor sommige mensen gewoon te veel. Mensen die elk jaar meer dan 100en uitgeven om hun ploeg aan het werk te zien, zowel op uit als thuismatchen, over land en over zee. Maar die mensen worden elk jaar opnieuw geconfronteerd met het wanbeleid van deze club. Geloof me, dan is het logisch dat het bij ons wat stiller is. Denk maar eens aan die voorbije Cl campagne waarbij er elke wedstrijd tientallen mensen van TZ, en andere vakken hun tijd steken in het leggen van pamfletten,.. Ik bedoel maar, er zijn heel veel mensen die hun vrije tijd in TZ steken, en die er alles voor doen dat TZ elke wedstrijd top is. Maar dan zo een reactie lezen van een niet TZ'er is gewoon BELACHELIJK. Ik denk dat veel mensen me in deze woorden zullen bijstaan, mocht het niet zo zijn zal ik het wel horen :thumb:

En als de zit eens negatief roept lees ik niks anders dan slechte commentaren van TZ'ers, en dat de zit het altijd geweest is:
Terwijl ze zaterdag zelf begonnen te fluiten en slecht te zingen, goed bezig zou ik zo zeggen :thumb:

Ga ergens anders ballen breken.
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Berichtdoor DRUGHI*GENK » 14 feb 2012, 07:10

J-star schreef op 13 feb 2012, 09:57:
Man doe eens normaal aub. 1.Iedereen weet dat TZ het beste is wat krc Genk kon overkomen een paar jaar terug. En u argumenten zijn nog belachelijker.
1. TZ is nog maar 3jaar oud, en als ge ziet hoever we in die 3jaar al staan heeft TZ een hele mooie toekomst voor de boeg, en dan moet ge mindere matchen erbij nemen.

2. In de tijden van vroeger was onze staantribune top, maar naarmate de jaren vorderde was het een grote plantentuin daar, waar we de sfeermakers op 1hand konden tellen. Als we het laatste jaar op de staantribune moeten vergelijken met de huidige gang van zaken in TZ zijn we ook al snel uitgepraat.

3. Er zijn veel ventjes van 15-16 jaar die daar de stijlman willen uithangen, maar geloof me. Ik sta altijd op dezelfde plaats in TZ, en ik ken er genoeg mannekes van 15-16jaar die zich de hele wedstrijd voor de 100% geven, terwijl er oudere gewoon staan te niksen en de plant liggen uit te hangen.

4. Uitfluiten en niet-zingen zijn 2verschillende zaken. de 2e helft werd er nog heel weinig gezongen in TZ, maar ik kan me totaal niet herinneren dat er mensen waren die aan het fluiten waren, richt u dan tot de zittribune waar er voor de 1e helft nog gefloten werd op de spelers.

Tz zal zijn ploeg altijd 90minuten steunen, maar soms wordt het voor sommige mensen gewoon te veel. Mensen die elk jaar meer dan 100en uitgeven om hun ploeg aan het werk te zien, zowel op uit als thuismatchen, over land en over zee. Maar die mensen worden elk jaar opnieuw geconfronteerd met het wanbeleid van deze club. Geloof me, dan is het logisch dat het bij ons wat stiller is. Denk maar eens aan die voorbije Cl campagne waarbij er elke wedstrijd tientallen mensen van TZ, en andere vakken hun tijd steken in het leggen van pamfletten,.. Ik bedoel maar, er zijn heel veel mensen die hun vrije tijd in TZ steken, en die er alles voor doen dat TZ elke wedstrijd top is. Maar dan zo een reactie lezen van een niet TZ'er is gewoon BELACHELIJK. Ik denk dat veel mensen me in deze woorden zullen bijstaan, mocht het niet zo zijn zal ik het wel horen :thumb:

En als de zit eens negatief roept lees ik niks anders dan slechte commentaren van TZ'ers, en dat de zit het altijd geweest is:
Terwijl ze zaterdag zelf begonnen te fluiten en slecht te zingen, goed bezig zou ik zo zeggen :thumb:

Flikker op jimz!!!!!
jullie op de zittribune moeten jullie mond houden!! dat is toch haast iedere wedstrijd zo dus moet je hier helemaal je mond houden!!
"op-mentaliteit" jullie klagers!!!!
DRUGHI*GENK

Mijn team: Genk

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Rated R

Berichtdoor Drughi Genk » 14 feb 2012, 12:18

V. kalmeer en rook u nog eentje :)
Don't worry,
about a thing,
gonna be all right.

Come On Genk,

Drughi Genk

-322-, Animale322

Berichtdoor loe » 14 feb 2012, 14:36

Ik verneem in het debat hier, dat er toch mensen met een verschillende mentaliteit in TZ staan. Niet dat dat erg is, zo'n diversiteit is leerrijk. Maar met zaken als "wij zingen voor KRC Genk, want zowel de spelers als het bestuur zijn passanten" vind ik vanuit filosofisch oogpunt zeer mooi, maar doen in de praktijk niets ter zake. Supporteren, van het Engels "To Support", betekent nog altijd om je team naar de winst te schreeuwen. Als je dan merkt dat er de voorbije maanden met onze kloten wordt gerammeld en er niet meer naar die 'winst' gestreefd wordt, dan mogen er acties ondernomen worden. TZ zou de motor moeten zijn in goede en kwade dagen. In goede: door uit te blinken in ambiance, in slechte: door een toonbeeld van misnoegen te zijn. Ik blijf erbij dat voetbalpassie- en kritiek hand in hand gaan. Je wilt nog altijd dat 'jouw' team vooruitgaat, en dat zal nooit of te nimmer gebeuren door jezelf broos te blijven opstellen. Dan weten ze daar in de ivoren toren en op het veld dat ze met uw kloten kunnen blijven spelen. Nu zijn de tijden weer aangebroken om als fan het zinkend schip te proberen redden door acties te ondernemen. Spelers duidelijk maken dat 'Genk' niet een oord is waar ze alleen maar hun salaris opstrijken, maar dat 'Genk' een noeste mijnclub is met een mooie geschiedenis. Nu moeten we ook het bestuur duidelijk maken dat ze niet onbezorgd moeten blijven. Vandaag stond in HBVL nogmaals een deprimerend artikel met Degraen, waarin hij het volgende verkondigt: "Plays Offs I missen zou sportief minder zijn, maar financieel zitten we ok!". Nu is het aan de supporters om die mentaliteit te doen veranderen.

Soms vraag ik me af waar we mee bezig zijn in Genk. Ja het is 'cool' om TZ op de kaart te brengen. Maar ik ben in de eerste plaats die hard fan van KRC Genk en niet van de blokken UU-RR-TT-SS. TZ is een middel, maar KRC Genk is het doel.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint

Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
loe

Mijn team: KRC Genk, West Ham

Animale322, DennisWOT, Martrim, Massei_Genk, RacingRobin, Rated R, socio

Berichtdoor Rated R » 14 feb 2012, 14:52

loe schreef op 14 feb 2012, 14:36:Ik verneem in het debat hier, dat er toch mensen met een verschillende mentaliteit in TZ staan. Niet dat dat erg is, zo'n diversiteit is leerrijk. Maar met zaken als "wij zingen voor KRC Genk, want zowel de spelers als het bestuur zijn passanten" vind ik vanuit filosofisch oogpunt zeer mooi, maar doen in de praktijk niets ter zake. Supporteren, van het Engels "To Support", betekent nog altijd om je team naar de winst te schreeuwen. Als je dan merkt dat er de voorbije maanden met onze kloten wordt gerammeld en er niet meer naar die 'winst' gestreefd wordt, dan mogen er acties ondernomen worden. TZ zou de motor moeten zijn in goede en kwade dagen. In goede: door uit te blinken in ambiance, in slechte: door een toonbeeld van misnoegen te zijn. Ik blijf erbij dat voetbalpassie- en kritiek hand in hand gaan. Je wilt nog altijd dat 'jouw' team vooruitgaat, en dat zal nooit of te nimmer gebeuren door jezelf broos te blijven opstellen. Dan weten ze daar in de ivoren toren en op het veld dat ze met uw kloten kunnen blijven spelen. Nu zijn de tijden weer aangebroken om als fan het zinkend schip te proberen redden door acties te ondernemen. Spelers duidelijk maken dat 'Genk' niet een oord is waar ze alleen maar hun salaris opstrijken, maar dat 'Genk' een noeste mijnclub is met een mooie geschiedenis. Nu moeten we ook het bestuur duidelijk maken dat ze niet onbezorgd moeten blijven. Vandaag stond in HBVL nogmaals een deprimerend artikel met Degraen, waarin hij het volgende verkondigt: "Plays Offs I missen zou sportief minder zijn, maar financieel zitten we ok!". Nu is het aan de supporters om die mentaliteit te doen veranderen.

Soms vraag ik me af waar we mee bezig zijn in Genk. Ja het is 'cool' om TZ op de kaart te brengen. Maar ik ben in de eerste plaats die hard fan van KRC Genk en niet van de blokken UU-RR-TT-SS. TZ is een middel, maar KRC Genk is het doel.

Wijze woorden!!
Dat kom vast door dat jasje vanuit London :D
1312
Rated R

loe

Berichtdoor loe » 14 feb 2012, 15:17

Rated R schreef op 14 feb 2012, 14:52:
loe schreef op 14 feb 2012, 14:36:Ik verneem in het debat hier, dat er toch mensen met een verschillende mentaliteit in TZ staan. Niet dat dat erg is, zo'n diversiteit is leerrijk. Maar met zaken als "wij zingen voor KRC Genk, want zowel de spelers als het bestuur zijn passanten" vind ik vanuit filosofisch oogpunt zeer mooi, maar doen in de praktijk niets ter zake. Supporteren, van het Engels "To Support", betekent nog altijd om je team naar de winst te schreeuwen. Als je dan merkt dat er de voorbije maanden met onze kloten wordt gerammeld en er niet meer naar die 'winst' gestreefd wordt, dan mogen er acties ondernomen worden. TZ zou de motor moeten zijn in goede en kwade dagen. In goede: door uit te blinken in ambiance, in slechte: door een toonbeeld van misnoegen te zijn. Ik blijf erbij dat voetbalpassie- en kritiek hand in hand gaan. Je wilt nog altijd dat 'jouw' team vooruitgaat, en dat zal nooit of te nimmer gebeuren door jezelf broos te blijven opstellen. Dan weten ze daar in de ivoren toren en op het veld dat ze met uw kloten kunnen blijven spelen. Nu zijn de tijden weer aangebroken om als fan het zinkend schip te proberen redden door acties te ondernemen. Spelers duidelijk maken dat 'Genk' niet een oord is waar ze alleen maar hun salaris opstrijken, maar dat 'Genk' een noeste mijnclub is met een mooie geschiedenis. Nu moeten we ook het bestuur duidelijk maken dat ze niet onbezorgd moeten blijven. Vandaag stond in HBVL nogmaals een deprimerend artikel met Degraen, waarin hij het volgende verkondigt: "Plays Offs I missen zou sportief minder zijn, maar financieel zitten we ok!". Nu is het aan de supporters om die mentaliteit te doen veranderen.

Wijze woorden!!
Dat kom vast door dat jasje vanuit London :D

Ok, ik verraad tussen de lijntjes dat dit een 'Britse wijsheid' is die ik opgestoken heb in de Londense contreien. :D
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint

Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
loe

Mijn team: KRC Genk, West Ham

Berichtdoor Jimz » 14 feb 2012, 17:30

DRUGHI*GENK schreef op 14 feb 2012, 07:10:

Flikker op jimz!!!!!
jullie op de zittribune moeten jullie mond houden!! dat is toch haast iedere wedstrijd zo dus moet je hier helemaal je mond houden!!
"op-mentaliteit" jullie klagers!!!!

Zoals gewoonlijk, er mag weer niks gezegd worden..
Jimz

Berichtdoor Martrim » 14 feb 2012, 17:37

Jimz. Ge valt hier mensen aan met dooddoeners en negeert ieders argumenten. Immers reageer je enkel op zij die je uitkafferen, niet op zij die je van argumenten voorzien. Lekker makkelijk! Kom hier dus niet janken dat je niets mag zeggen. Je kiest zelf om hier onnozel te doen.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor Jimz » 14 feb 2012, 17:49

Martrim schreef op 14 feb 2012, 17:37:Jimz. Ge valt hier mensen aan met dooddoeners en negeert ieders argumenten. Immers reageer je enkel op zij die je uitkafferen, niet op zij die je van argumenten voorzien. Lekker makkelijk! Kom hier dus niet janken dat je niets mag zeggen. Je kiest zelf om hier onnozel te doen.

Het was dan ook niet de bedoeling om mensen aan te vallen maar wel om ervan te leren
Jimz

Berichtdoor Massei_Genk » 14 feb 2012, 18:05

Jimz schreef op 14 feb 2012, 17:49:
Martrim schreef op 14 feb 2012, 17:37:Jimz. Ge valt hier mensen aan met dooddoeners en negeert ieders argumenten. Immers reageer je enkel op zij die je uitkafferen, niet op zij die je van argumenten voorzien. Lekker makkelijk! Kom hier dus niet janken dat je niets mag zeggen. Je kiest zelf om hier onnozel te doen.

Het was dan ook niet de bedoeling om mensen aan te vallen maar wel om ervan te leren

"Schaf dat sfeervak af" beschouw ik uiteraard als aanvallend! Ge wilt niet weten in wat voor kerkhof we gezeten hadden zonder TZ, om het even te overdrijven. Ge beseft niet wat TZ reeds gepresteerd heeft, en wat een groeipotentieel ze bezit..
Denk gewoon 2x na voor ge iets schrijft en het meteen tussen de leeuwen gooit.
Fino alla fine
Massei_Genk

Mijn team: Racing Genk, Juventus

Rated R

Berichtdoor TZ4Life » 15 feb 2012, 18:45

Nu dat er (lijkt mij) iets meer gegroepeerd word rond lance, is het toch duidelijk dat het visuele erop vooruitgaat. Redelijk veel vlaggen de ganse wedstrijd daar. Voor de rest sfeer 1ste helft nog redelijk goed, 2de helft stopte het gewoon. Ik vind dat ge bij een achterstand juist meer achter u ploeg moet gaan staan, maar veel inzet was er bij hun ook niet te bespeuren...
TZ4Life!
TZ4Life

Mijn team: KRC Genk, Olympique Marseille

Jimz

Berichtdoor -RACINGBOY- » 15 feb 2012, 19:07

Ik sta tussen lance en trappen van ss heb daar toch met een paar man zo goed als de 90 min sfeer gemaakt oké het was minder dan anders maar bij ons viel het nog mee

(Post made via iPod)
-RACINGBOY-

Vorige

Keer terug naar Sfeer