Gebruikers op dit forum: Jorrit en 1 gast
VOETBALSHIRTSik heb het topic maar bij cybercafé gezet. Ik denk dat dit ook de juiste plaats is.
anyway ik zou graag met wat vrienden voetbalshirts bestellen. nu heb ik een paar sites gevonden die héél goedkoop trikots aanbieden (komen normaal uit thailand denk ik) - Soccertriads.com - Footballkitstore.com iemand die andere sites kent? moeten niet topkwaliteit zijn, is enkel voor in de zaal mee te sjotten. Grtz Dit is GENK bitch !
Re: VOETBALSHIRTS
Voetbaldirect.be Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: VOETBALSHIRTSDit is GENK bitch !
Zelf nog nooit iets besteld, maar wel al een paar goede reacties gelezen op het internet. ![]()
heb hen eens gemaild. bij soccertriad ook gedaan. Bij soccertriad ken ik iemand die daar ook effectief iets besteld heeft. Maar de levertijd kan daar soms tot enkele maanden duren. Dat is nu ook niet de bedoeling. Alleszins bedankt ! ![]() Dit is GENK bitch !
In Leuven doe ik samen met mijn vriendenkring ('Pulau') mee aan het IFB - toernooi van de KUL. Wij moesten ook dringend op zoek naar een team kit. We zijn naar de vatana gegaan (weldegelijk de goedkoopste) en hebben daar de nikekit van KRC Genk besteld (weliswaar onbedrukt, maar zelfde patroon). Kostte ons 30 euro per persoon voor bloesje, short en sokken. Als ge het echt goedkoop wilt kunt ge bij de vatana ook de brochure van 'Olympic' vragen. Dat zijn echt belachelijk lage prijzen voor een teamkit. Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
Re: VOETBALSHIRTSULTRAS
NEVER SURRENDER
Re: VOETBALSHIRTSheb ze besteld op
9footballshirt.com 2 kameraden hebben daar ook besteld. Degelijk kwaliteit ![]() ![]() Degelijke kwaliteit. Zéér degelijk ![]() Dit is GENK bitch !
Re: VOETBALSHIRTSInderaad
. Ik dacht eerst dat de LFP-badge te groot was op de arm, maar na wat foto's bekeken te hebben bleek het toch niet zo te zijn (zie foto Messi).![]()
Re: VOETBALSHIRTSHoe komt het eigenlijk dat zei zo goedkoop kunnen aanbieden?
Re: VOETBALSHIRTSHet zijn namaak trui'kes. Maar van vrij degelijke kwaliteit.
Re: VOETBALSHIRTSZoals die in Turkije worden aangeboden, ook "echte nep" zoals ze het daar wel eens noemen
![]() ma ik weet nie of die qua kwaliteit te vergelijken zijn. Dit is GENK bitch !
Maar wanneer ge in Turkije koopt, zijn die meestal (ik heb er zelfs nog nooit gezien met) nike/adidas tekens enzo.
Wow man. Dat ziet er echt wel goed uit voor 14€ + 8€ verzendkosten. Rechtstreeks uit Thailand of Maleisie verscheept ? Kennen jullie ook een gelijkaardige site voor kids (6j - 10j) truikes/setjes - in de Vatana hebben ze die goedkope Italia / Barca setjes, maar dat trekt in de verste verte niet op die van jou ?
In Turkije en Marrokko is inderdaad "echte nep" te vinden. Ik ken er een aantal die met een hele koffer vol terugkomen. Compleet bedrukt en met emblemen.
het is normaal dat zeker bij nike als je truitjes vanuit thailand komen ze goedkoop zijn en daar gemaakt worden. maar als je ze daar zelf gaat kopen en niet op het internet ben je evenveel kwijt als dat je ze hier betaald.
hier ook he, en logo is ook geweven etc Dit is GENK bitch !
9footballshirts bied denk ik geen kindershirts aan. Soccertriads.com wel, maar ben niet 100% zeker van de betrouwbaarheid van deze site. Heb er wél goede dingen van gehoord.. Dit is GENK bitch !
Niet altijd hé.. Bv. een echt trui'ke van Inter (dat ik zelf gekocht heb in Fanstore in Milaan) kostte €80.. oké 100% echt, maar ook made in Thailand of China. dus toch wel een pak goedkoper vind ik.. Maar van sommige ploegen wil ik wél een echt. om te hebben, niet om mee te voetballen ofzo. Daarvoor zijn deze sites goed ![]() Dit is GENK bitch !
Re: VOETBALSHIRTSheb overigens een trui'ke van Besiktas vanuit Turkije.
Moet zeggen, ook wel zeer degelijke kwaliteit. Buiten het clublogo. Adidas is geweven en zo het 'land' turkije is ook geweven. wél na veelvuldig wassen begint zo de reclame erop een beetje te lossen. Normaal moet ge zo'n trui'kes altijd binnstebuiten wassen en binnestebuiten strijken en dan gaan die zéér lang mee. Ma ik deed da vaak aan om te gaan trainen dus ja ![]() Dit is GENK bitch !
Re: VOETBALSHIRTS[/quote]
9footballshirts bied denk ik geen kindershirts aan. Soccertriads.com wel, maar ben niet 100% zeker van de betrouwbaarheid van deze site. Heb er wél goede dingen van gehoord..[/quote] Ik ga dit proberen en hopelijk heb ik ze voor de kerst.
Re: VOETBALSHIRTSIk heb vandaag de mail gekregen dat mijn Shirts zijn geshipped. Ze liggen nu ergens in Bangkok. Volgende week zullen ze wel aankomen. Ik hou jullie op de hoogte !
grtz Dit is GENK bitch !
Re: VOETBALSHIRTSIk heb een truitje van Dortmund en van Barcelona, beide besteld op soccertraids, goede kwaliteit en levering.
Re: VOETBALSHIRTSMijn experiment met SoccerTriads is tot hiertoe gedeeltelijk gelukt.
Secure betaling, na 1 week bevestigd dat het order behandeld was, 2 weken later pakje binnen. Nu heeft men een Large shirt gestuurd ipv. Kids kit . Mailtje gestuurd en onmiddellijk reactie. Vroegen foto's op te sturen en ze lieten daarna weten dat ze het juiste gingen opsturen en ik de volwassenen shirt mag houden Die ziet er echt wel echt goed uit, hetzelfde als deze op 9footballshirt precies. 15.3GBP + 1GBP opdruk + 3 GBP verzendkosten -> +/- 22 Euro all in. ![]() ![]() Laatst bijgewerkt door Rune op 04 dec 2011, 20:44, in totaal 1 keer bewerkt.
Re: VOETBALSHIRTSIk had onlangs een maand of 3 geleden ook een barcelona shirt besteld met Puyol 5 erop. na de 4e keer in het wasmachine gewassen te hebben zit ik met een kl*te probleem, de bedrukking van ''PUYOL'' komt los, de "P" hangt er onstabiel aan, weet iemand hoe ik dit kan herstellen?
er bestaat zo van die textiellijm (ik ken de juiste benaming niet) en euhm, die kunt ge op u letters kleven en daarna moet ge daar over strijken (binnestebuiten) en dan zou dat in orde moeten zijn ! Mijn trui'kes zijn ondertussen binnegekomen... Ik zal wat foto's posten grtz Dit is GENK bitch !
|