door KweNi » 05 dec 2011, 20:43
footballmanager schreef op 04 dec 2011, 01:34:Ik had onlangs een maand of 3 geleden ook een barcelona shirt besteld met Puyol 5 erop. na de 4e keer in het wasmachine gewassen te hebben zit ik met een kl*te probleem, de bedrukking van ''PUYOL'' komt los, de "P" hangt er onstabiel aan, weet iemand hoe ik dit kan herstellen?
De droogkast kan ook zeer schadelijk zijn voor de bedrukking.
-
KweNi
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door footballmanager » 07 dec 2011, 15:29
Waarom zoveel gekocht ? 
-
footballmanager
-
-
-
- Mijn team: genk
door e-lektric » 08 dec 2011, 08:32
omdat wij met onze klas een zaalvoetbalploegske gemaakt hadden  en daar hoorde een teamuitrusting bij ! toen dachten we, waarom niet Dortmund 
Dit is GENK bitch !
-
e-lektric
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Wouter_P
door T.O. » 16 dec 2011, 15:54
Gaat iemand op die 9footballshirts één van dees een bestelling doen? Zoja, ik zou graag joinen  Heb namelijk geen kredietkaart, verzendingskosten kunnen we dan splitten!
MENTALITÀ LOVANISTA
-
T.O.
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC
door e-lektric » 17 dec 2011, 15:38
Tim, ja normaal gezien ging een kameraad van mij bestellen.. Ik zal er is achter vragen, ma ik hou u wel op de hoogte via FB ;-)
Dit is GENK bitch !
-
e-lektric
-
-
-
door Rune » 21 dec 2011, 13:19
Rune schreef op 03 dec 2011, 21:55:Mijn experiment met SoccerTriads is tot hiertoe gedeeltelijk gelukt. Secure betaling, na 1 week bevestigd dat het order behandeld was, 2 weken later pakje binnen. Nu heeft men een Large shirt gestuurd ipv. Kids kit  . Mailtje gestuurd en onmiddellijk reactie. Vroegen foto's op te sturen en ze lieten daarna weten dat ze het juiste gingen opsturen en ik de volwassenen shirt mag houden  . Die ziet er echt wel echt goed uit, hetzelfde als deze op 9footballshirt precies. 15.3GBP + 1GBP opdruk + 3 GBP verzendkosten -> +/- 22 Euro all in.
Het kids shirt + broek van SoccerTriads is aangekomen. Itt. de adult versie is dit een duidelijke replica (zonder Nike logo en etiket), maar toch wel dik in orde voor 17€ all-in (verzending + opdruk). Nogmaals bedankt E-lektric voor de tip, de kleine gaat content zijn. 
-
Rune
-
-
-
door e-lektric » 21 dec 2011, 16:01
Graag gedaan daar bestaat het forum voor joh ! Ik ben ook zeer tevreden van mijn shirts  (wel van 9footballshirt)
Laatst bijgewerkt door e-lektric op 21 dec 2011, 16:13, in totaal 1 keer bewerkt.
Dit is GENK bitch !
-
e-lektric
-
-
-
door snader » 21 dec 2011, 16:09
Ik heb hier hetzelfde liggen. Het is nog niet gewassen, maar de kwaliteit lijkt mij op het eerste zicht wel goed. Het was mij ook niet opgevallen bij het bestellen dat het zonder Nike teken was, maar who gives. Daarom zal hij het niet minder graag aandoen.
-
snader
-
-
-
door Yen-c » 25 dec 2011, 00:27
Ik koop elk jaar minstens 1 truitje van Genk als verzameling maar er ontbreekt een belangrijk truitje, namelijk het Olympic Shirt van het kampioenenjaar. Ik had deze als klein manneke maar mijn moeder heeft deze weggegooid omdat die te klein was vroeger Kennen jullie toevallig mensen die deze in huis hebben en eventueel willen verkopen?
-
Yen-c
-
-
-
door Matteo » 18 jan 2012, 13:17
Vorige week het shirt van Fulham besteld bij Subside Sports, deze week in de bus. In totaal € 71 inclusief verzendingskosten. Minpunt vind ik dat het Kappa-logo op de schouders erop bedrukt is. Ik heb schrik dat dit gaat loskomen of afbrokkelen bij het wassen. Voor een origineel shirt en die prijs had ik dat toch anders willen zien. 
-
Matteo
-
-
- Mijn team: .
-
door H2O » 18 jan 2012, 16:11
e-lektric schreef op 17 nov 2011, 12:26:heb overigens een trui'ke van Besiktas vanuit Turkije. Moet zeggen, ook wel zeer degelijke kwaliteit. Buiten het clublogo. Adidas is geweven en zo het 'land' turkije is ook geweven. wél na veelvuldig wassen begint zo de reclame erop een beetje te lossen. Normaal moet ge zo'n trui'kes altijd binnstebuiten wassen en binnestebuiten strijken en dan gaan die zéér lang mee. Ma ik deed da vaak aan om te gaan trainen dus ja 
voetbaltruikes moet ge toch niet strijken?
-
H2O
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Jimz
door Scuderia » 20 jan 2012, 16:11
Matteo schreef op 18 jan 2012, 13:17:Vorige week het shirt van Fulham besteld bij Subside Sports, deze week in de bus. In totaal € 71 inclusief verzendingskosten. Minpunt vind ik dat het Kappa-logo op de schouders erop bedrukt is. Ik heb schrik dat dit gaat loskomen of afbrokkelen bij het wassen. Voor een origineel shirt en die prijs had ik dat toch anders willen zien. [ Afbeelding ]
Het is een origineel shirt als het van die site komt, dus zo snel zal het wel niet lossen denk ik... 
-
Scuderia
-
-
-
door Wouter_P » 22 jan 2012, 20:31
Ik heb mij in november 2011 het thuistruitje van West Ham gekocht toen ik daar een wedstrijd ben gaan bijwonen. We gaan op paasmaandag nog eens kijken. Wie weet met wat ik dan terugkom  . Een schoon Engelse? 
-
Wouter_P
-
-
-
door e-lektric » 24 jan 2012, 10:51
H2O schreef op 18 jan 2012, 16:11:e-lektric schreef op 17 nov 2011, 12:26:heb overigens een trui'ke van Besiktas vanuit Turkije. Moet zeggen, ook wel zeer degelijke kwaliteit. Buiten het clublogo. Adidas is geweven en zo het 'land' turkije is ook geweven. wél na veelvuldig wassen begint zo de reclame erop een beetje te lossen. Normaal moet ge zo'n trui'kes altijd binnstebuiten wassen en binnestebuiten strijken en dan gaan die zéér lang mee. Ma ik deed da vaak aan om te gaan trainen dus ja 
voetbaltruikes moet ge toch niet strijken?
ons moeder streek die altijd  Binnestebuiten weliswaar, maja na veelvuldig dragen begon alles zo wat te lossen 
Dit is GENK bitch !
-
e-lektric
-
-
-
door H2O » 25 jan 2012, 00:38
e-lektric schreef op 24 jan 2012, 10:51:ons moeder streek die altijd  Binnestebuiten weliswaar, maja na veelvuldig dragen begon alles zo wat te lossen 
ik heb 1 shirt waar de reclame van afgekomen is. Van aston villa een wit van Hummel met op de rug Melberg 4 Sjance dat men ma weet hoe ze men truitjes moet verwennen. En nu ik samen woon heb ik een speciale rek en hangen alle shirt gesorteerd per land per club en per kleur  Heb men vriendin zelfs zo gedresseert dat ze moet weten welk truitje van welke club is zonder het logo te bekijken (en ze houd niet eens van voetbal)  hahaha 
-
H2O
-
-
door BlueSmoke » 06 feb 2012, 13:04
Nog iemand ervaring met het bestellen van shirt ( namaak) op bepaalde websites bv efootball.com ofzo ? Ben van plan het nieuwe truitje van Duitsland te bestellen voor EURO 2012
-
BlueSmoke
-
-
-
- Mijn team: KRC GENK
door H2O » 06 feb 2012, 14:58
BlueSmoke schreef op 06 feb 2012, 13:04:Nog iemand ervaring met het bestellen van shirt ( namaak) op bepaalde websites bv efootball.com ofzo ? Ben van plan het nieuwe truitje van Duitsland te bestellen voor EURO 2012
1 waarom nep? 2 ebay
-
H2O
-
-
door BlueSmoke » 06 feb 2012, 18:10
Omdat ik mijn zogezegd namaak truitje van Duitsland ( WK 2010 ) nu al een dikke twee jaar heb en er scheelt niets aan. Je kan het niet onderscheiden van het echte en ik heb er geen 70 EURO voor over vandaar , snappie 
-
BlueSmoke
-
-
-
- Mijn team: KRC GENK
door Matteo » 06 feb 2012, 21:39
Ik verkoop een vijftal shirts die ik toch nooit aan doen en waar ik geen band mee heb. Indien interesse, PM. KRC Genk 2002-2003 (officieel): http://www.2dehands.be/sport-fitness/ba ... 34816.html FC Barcelona 1997-1998 (officieel): http://www.2dehands.be/sport-fitness/ba ... 33810.htmlTsjechië (Poborsky - onofficieel): http://www.2dehands.be/sport-fitness/ba ... rt-tsjechië-poborsky-113435147.html AC Milan (Serginho - onofficieel): http://www.2dehands.be/sport-fitness/ba ... 35336.htmlAS Roma (Totti - onofficieel): http://www.2dehands.be/sport-fitness/ba ... 35694.html Ik had normaal gezien ook nog een officieel shirt van Milan van Francesco Coco, gehandtekend door Massimo Donati, maar helaas vind ik dat niet meer terug.
-
Matteo
-
-
- Mijn team: .
-
door H2O » 06 feb 2012, 23:25
tis men maat niet, en ik koop enkel echte shirts, ik denk dat je meer geluk gaat hebben op ebay...
-
H2O
-
-
door loe » 10 feb 2012, 15:36
Wouter_P schreef op 22 jan 2012, 20:31:Ik heb mij in november 2011 het thuistruitje van West Ham gekocht toen ik daar een wedstrijd ben gaan bijwonen. We gaan op paasmaandag nog eens kijken. Wie weet met wat ik dan terugkom  . Een schoon Engelse? 
Nondedikke, schoon poppekes daar in Londen  . Ik hoop het voor u
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
-
loe
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, West Ham
door Rated R » 10 feb 2012, 16:05
Wouter_P schreef op 22 jan 2012, 20:31:Ik heb mij in november 2011 het thuistruitje van West Ham gekocht toen ik daar een wedstrijd ben gaan bijwonen. We gaan op paasmaandag nog eens kijken. Wie weet met wat ik dan terugkom  . Een schoon Engelse? 
Dan kom ik mee terug 
1312 Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
-
Rated R
-
-
-
- Mijn team: Genk,WestHam,Sittard
door H2O » 16 feb 2012, 19:00
lilywhites... is sale
-
H2O
-
-
door GnkAdrenalinee » 20 feb 2012, 21:06
Zoals ik hier dus kan lezen zijn de shirts die ge besteld op www.9footballshirts.com & www.soccertriads.com dezelfde die ge bv. koopt in een disport in Genk, de 'echte' replica dus?
-
GnkAdrenalinee
-
-
door e-lektric » 20 feb 2012, 21:32
Daar heb ik zelf geen idee van... Ze zijn van betere kwaliteit (vind ik persoonlijk) als die van bv als ge ze in Turkije koopt in zo'n winkelkes...
Dit is GENK bitch !
-
e-lektric
-
-
-
door Géof » 21 feb 2012, 23:54
Tijdens de vakantie heb ik tijd genoeg, dus heb ik mijn kast met truitjes eens leeggemaakt. Van de truitjes van in mijn jeugdjaren, waar ik dus niet meer in pas, heb ik er een paar opgehangen op mijn kamer. Boven: David Beckham (Man Utd), Rafael van der Vaart (HSV), Frank De Boer (Barcelona), Patrick Kluivert (Nederland), Ronaldo (Inter) Midden: Dennis Bergkamp (Nederland), Branko Strupar (België), Ruud Gullit (Sampdoria), Thierry Henry (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München) Onder: Luis Figo (Barcelona), Rivaldo (Barcelona), Rafael van der Vaart (Ajax)
-
Géof
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk - Ajax
door H2O » 07 maart 2012, 20:55
die drol van een Kobe ilse gaat voetbalshirtjes nu ook populair maken bij Volt.. ezel.
-
H2O
-
-
door H2O » 07 maart 2012, 23:23
momenteel staat het shirt van KDB aan een prijs van 102 euro. hoe dom kun je zijn.. Koop zelf een shirt in de fanshop en laat het signeren.
-
H2O
-
-
door Animale322 » 07 maart 2012, 23:28
Géof schreef op 21 feb 2012, 23:54:Tijdens de vakantie heb ik tijd genoeg, dus heb ik mijn kast met truitjes eens leeggemaakt. Van de truitjes van in mijn jeugdjaren, waar ik dus niet meer in pas, heb ik er een paar opgehangen op mijn kamer. [ Afbeelding ] Boven: David Beckham (Man Utd), Rafael van der Vaart (HSV), Frank De Boer (Barcelona), Patrick Kluivert (Nederland), Ronaldo (Inter) Midden: Dennis Bergkamp (Nederland), Branko Strupar (België), Ruud Gullit (Sampdoria), Thierry Henry (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München) Onder: Luis Figo (Barcelona), Rivaldo (Barcelona), Rafael van der Vaart (Ajax)
Waar is del piero? 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door H2O » 08 maart 2012, 00:03
Animale322 schreef op 07 maart 2012, 23:28:Géof schreef op 21 feb 2012, 23:54:Tijdens de vakantie heb ik tijd genoeg, dus heb ik mijn kast met truitjes eens leeggemaakt. Van de truitjes van in mijn jeugdjaren, waar ik dus niet meer in pas, heb ik er een paar opgehangen op mijn kamer. [ Afbeelding ] Boven: David Beckham (Man Utd), Rafael van der Vaart (HSV), Frank De Boer (Barcelona), Patrick Kluivert (Nederland), Ronaldo (Inter) Midden: Dennis Bergkamp (Nederland), Branko Strupar (België), Ruud Gullit (Sampdoria), Thierry Henry (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München) Onder: Luis Figo (Barcelona), Rivaldo (Barcelona), Rafael van der Vaart (Ajax)
Waar is del piero? 
die lag op tafel bij de kiné 
-
H2O
-
-
|