door Cin » 23 sep 2011, 04:49
Hallo iedereen, Zoals jullie kunnen zien is de upgrade vlot gegaan. In de komende dagen zullen we nog een aantal kleine dingen bijsturen, dus als er opmerkingen zijn: laat maar horen! Site en forum zijn vanaf nu ook gemakkelijk bereikbaar via je mobiele telefoon. Het is dus niet meer nodig om de app tapatalk te kopen om dit forum te kunnen lezen. Let wel, we bieden nog steeds ondersteuning voor tapatalk voor zij die willen. Huidig forum is sneller en veel uitgebreider. Voor alle instellingen kun je terecht bij 'Gebruikerspaneel' (rechts boven). Als je daar op klikt kun je bijvoorbeeld kiezen om een donker thema in te stellen i.p.v. het lichte dat nu standaard is ingesteld. Dit doe je door in je gebruikerspaneel naar foruminstellingen te gaan en daar je forumstijl aan te passen. Voor zij die de drukte van avatars en signatures niet leuk vinden kunnen deze ook uitschakelen door bij foruminstellingen links op het tabblad 'Wijzig weergave-instellingen' te klikken. En de rest moeten jullie zelf maar uitzoeken. 
Laatst bijgewerkt door Cin op 25 okt 2011, 16:59, in totaal 1 keer bewerkt.
-
Cin
- Administrator
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
-
door Ray Sing » 23 sep 2011, 06:40
Ziet er goed uit! Maar de tijd staat standaard niet goed ingesteld : een uur achterop. Nochtans staat Greenwich Mean Time en zomertijd bij mij aangevinkt. Als ik datum en tijd zelf inbreng, verschijnt dezelfde datum bij àlle berichten van iedereen op het hele forum.
-
Ray Sing
-
-
door Aaron » 23 sep 2011, 06:48
@ Ray Sing Zorg dat GMT +1 is aan geduid hé. Bij mij klopt ie wel. Ikzelf heb de dark styl. Tot nu toe is het nog wennen, want het is toch heel anders. Maar knap werk Cin en co(?)  !
Laatst bijgewerkt door Aaron op 23 sep 2011, 07:07, in totaal 1 keer bewerkt.
-
Aaron
-
-
-
door bremsky » 23 sep 2011, 06:59
Wennen ... maar het ziet er wel weer heel goed uit ! Thanks Cin & KB 
-
bremsky
-
-
-
-
door Ray Sing » 23 sep 2011, 07:03
Ah ja, stom van mij  , thx! Bij het openen van de site verschijnt telkens zo'n fuckin' reclamepaneel van Google (verklaring : "advertenties door Google worden weergegeven op websites die gebruikmaken van het AdSense-programma van Google") maar blijkbaar verdwijnt die vanzelf na enkele bewegingen op de site.
-
Ray Sing
-
-
door raul » 23 sep 2011, 07:07
Misschien een stomme vraag maar bij mij staan de meest recente berichten op het eerste blz van boven hoe kan ik dit omkeren?
-
raul
-
-
-
door bremsky » 23 sep 2011, 07:22
raul » 23 sep 2011, 07:07 schreef:Misschien een stomme vraag maar bij mij staan de meest recente berichten op het eerste blz van boven hoe kan ik dit omkeren?
Beneden oplopend kiezen ipv aflopend.
-
bremsky
-
-
-
-
door Aaron » 23 sep 2011, 07:28
raul » 23 sep 2011, 08:07 schreef:Misschien een stomme vraag maar bij mij staan de meest recente berichten op het eerste blz van boven hoe kan ik dit omkeren?
Gebruikerspaneel > Foruminstellingen > Weergave instellingen > Toon berichten sorteerrichting: Oplopend.
-
Aaron
-
-
-
door Pigfloyd » 23 sep 2011, 07:32
Ziet er strak uit, complimenten!
Is het nog mogelijk om zoals vroeger te laten zien hoeveel nieuwe ongelezen berichten je hebt? Dat mis ik nu wel heel erg.
-
Pigfloyd
-
-
-
door chefpeewe » 23 sep 2011, 07:35
Eindelijk is de witte stijl terug ! Het ziet er lekker sober uit, zoals ik het graag heb. Thx !
Is het probleem van de ongelezen berichten nu opgelost? EDIT: op het eerste gezicht nog steeds dit probleem.
Ik mis ook de knop 'recente berichten' (hier ongelezen berichten) als je in een thread zit. Dit was handig om terug naar het overzicht te springen, gesorteerd op ongelezen berichten.
Laatst bijgewerkt door chefpeewe op 23 sep 2011, 07:44, in totaal 1 keer bewerkt.
-
chefpeewe
-
-
- Mijn team: Krc Genk
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Borrie_TZ
door Aaron » 23 sep 2011, 07:36
Pigfloyd » 23 sep 2011, 08:32 schreef:Ziet er strak uit, complimenten! Is het nog mogelijk om zoals vroeger te laten zien hoeveel nieuwe ongelezen berichten je hebt? Dat mis ik nu wel heel erg.
Bedoel je 'Topic gelezen' ? Als je een topic hebt gelezen staat voor de naam van het topic een vol bolletje, anders staat er een 'check-pijltje'. Ik heb net gezien dat er geen 'spoiler' functie meer is ?
-
Aaron
-
-
-
door Pigfloyd » 23 sep 2011, 07:46
Aaron » 23 sep 2011, 08:36 schreef:Pigfloyd » 23 sep 2011, 08:32 schreef:Ziet er strak uit, complimenten! Is het nog mogelijk om zoals vroeger te laten zien hoeveel nieuwe ongelezen berichten je hebt? Dat mis ik nu wel heel erg.
Bedoel je 'Topic gelezen' ? Als je een topic hebt gelezen staat voor de naam van het topic een vol bolletje, anders staat er een 'check-pijltje'. Ik heb net gezien dat er geen 'spoiler' functie meer is ?
Die checkmark/vet bolletje zag ik inderdaad maar ik bedoel dat je, zoals in de vorige versie, dmv. een getal kan zien hoeveel ongelezen berichten er zijn. Dat vond ik vooral erg handig om in een oogopslag de "populaire" topics te spotten en te lezen. De witte style is zalig, veel rustiger voor je ogen en beter leesbaar. Ik heb nog eens via tapatalk proberen in te loggen op de iphone maar dit mislukte net zoals de vorige dagen, hopelijk is het straks weer gefixt want 't is echt wel een stuk sneller dan het forum te openen via safari!
-
Pigfloyd
-
-
-
real G
door Aaron » 23 sep 2011, 07:52
Pigfloyd » 23 sep 2011, 08:46 schreef:Die checkmark/vet bolletje zag ik inderdaad maar ik bedoel dat je, zoals in de vorige versie, dmv. een getal kan zien hoeveel ongelezen berichten er zijn. Dat vond ik vooral erg handig om in een oogopslag de "populaire" topics te spotten en te lezen.
Oja. Nu ja daar zal Cin wel meer uitleg over geven denk ik Ik vraag me af of er ook terug 'Subfora's' komen. Transfers, Spelers,...
-
Aaron
-
-
-
Axis
door Genkbloods » 23 sep 2011, 08:05
Knap(!), maar wel vervelend dat de recenste berichten vanboven staan. Kan dit niet veranderd worden?
tiocfaidh ar la
-
Genkbloods
-
-
-
door Matteo » 23 sep 2011, 08:11
De donkere skin, za-lig  Knap werk, Cin ! En ook bedankt King's Blue voor de vele minuten werk op Photoshop. Bestaat trouwens de mogelijkheid om een functie "negeer topic" te integreren?
-
Matteo
-
-
- Mijn team: .
-
door Martrim » 23 sep 2011, 08:16
Je kan in je berichtinstellingen kiezen voor "oplopend" ipv "aflopend" ergens. Dan is dat in orde. Zelf ziet mijn avatar er overigens echt niet meer uit? Voor de rest ziet het er alvast heel goed uit! Maar de definitieve mening is pas na een goede testronde vandaag 
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
door Earthbender » 23 sep 2011, 08:27
Heel mooi! Congratz, goed werk geleverd Cin en co!!!
-
Earthbender
-
-
-
door Genkbloods » 23 sep 2011, 08:29
Martrim » 23 sep 2011, 08:16 schreef:Je kan in je berichtinstellingen kiezen voor "oplopend" ipv "aflopend" ergens. Dan is dat in orde. Zelf ziet mijn avatar er overigens echt niet meer uit? Voor de rest ziet het er alvast heel goed uit! Maar de definitieve mening is pas na een goede testronde vandaag 
Waar staan die berichtinstellingen?
tiocfaidh ar la
-
Genkbloods
-
-
-
door Aaron » 23 sep 2011, 08:30
Genkbloods » 23 sep 2011, 09:29 schreef:Martrim » 23 sep 2011, 08:16 schreef:Je kan in je berichtinstellingen kiezen voor "oplopend" ipv "aflopend" ergens. Dan is dat in orde. Zelf ziet mijn avatar er overigens echt niet meer uit? Voor de rest ziet het er alvast heel goed uit! Maar de definitieve mening is pas na een goede testronde vandaag 
Waar staan die berichtinstellingen?
Gebruikerspaneel. Rechts boven aan ongeveer. Gebruikerspaneel > Foruminstellingen > Weergave instellingen > Toon berichten sorteerrichting: Oplopend.
-
Aaron
-
-
-
Genkbloods
door RacingRobin » 23 sep 2011, 08:35
Ik heb de dark instelling aangeduid, maar het blijft allemaal sneeuwwit hier (Post made via iPad)
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
door JohanB » 23 sep 2011, 08:36
Pretty good job guys!
Ik veronderstel dat er op de homepagina nog wat functionaliteiten terug bij gaan komen?
Nog enkele kleine oplossingen: Als ik naar het forum onderdeel ga, en daar kies om in te loggen, kom ik automatisch terug terecht op de homepage. Dit zou best nog weggewerkt worden.
De "Vind ik leuk" knop staat daar links zo een beetje te verdwalen vind ik, maar dat zal eerder wennen zijn. Grafisch ziet het er allemaal veel beter uit, op die paar buttons na, maar dat is een kwestie van smaak waarschijnlijk.
Anyways: leest gemakkelijker, fantastisch werk geleverd... Alweer!
"The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
-
JohanB
-
-
door RacingRobin » 23 sep 2011, 08:38
Bewerken, de vind ik leuk knop en dergelijk ontbreken bij mij. Zou het kunnen liggen omdat ik met een iPad werk?
(Post made via iPad)
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
door Gladz0r » 23 sep 2011, 08:39
Proficiat! Forum ziet er heel gelikt uit!
-
Gladz0r
-
-
-
- Mijn team: Krc Genk
door witte_nr1 » 23 sep 2011, 08:40
Puik werk! 
-
witte_nr1
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
door Martrim » 23 sep 2011, 08:52
Ik ga vanaf nu opmerkingen posten in de topic helemaal onderaan het forum. Ik gok dat die daarvoor dient 
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
door Ray Sing » 23 sep 2011, 09:00
Aaron » 23 sep 2011, 08:52 schreef:[quote="[url=http://www.blauwwit.be/phpBB3/viewtopic.php?p=84216#p84216] Ik vraag me af of er ook terug 'Subfora's' komen. Transfers, Spelers,...
Ja, inderdaad, dat was wel handig, nu is het KRCGenk forum wat onoverzichtelijk.
-
Ray Sing
-
-
real G
door Coxie » 23 sep 2011, 09:19
Ray Sing » 23 sep 2011, 09:00 schreef:Aaron » 23 sep 2011, 08:52 schreef:[quote="[url=http://www.blauwwit.be/phpBB3/viewtopic.php?p=84216#p84216] Ik vraag me af of er ook terug 'Subfora's' komen. Transfers, Spelers,...
Ja, inderdaad, dat was wel handig, nu is het KRCGenk forum wat onoverzichtelijk.
Dat lijkt mij ook beter, zeker in de transferperiodes zou het anders onoverzichtelijk worden. Bovendien zullen er de komende maanden wel altijd transfergeruchten zijn.
-
Coxie
-
-
-
door Earthbender » 23 sep 2011, 09:21
Ik merk een probleempje op. Namelijk. Ik werk op de laptop van school en er staat IE ôp. En iedere keer als ik iets aanklik op het forum (als het moet laden) dan krijg ik de melding dat IE niet werkt. Dan begin t die een oplossing te zoeken, dan anuleer ik die en dan laadt de site meteen. Raar? Iemend een idee?
-
Earthbender
-
-
-
door Happy Blue » 23 sep 2011, 09:36
Hoe kan je vlot de ongelezen berichten lezen?
Ik krijg steeds hetzelfde overzicht en kom steeds uit op dezelfde berichten.
En als je ééntje aan het lezen bent moet je altijd terug via forumoverzicht?
Of zie ik bepaalde zaken over het hoofd?
-
Happy Blue
-
-
-
-
door Animale322 » 23 sep 2011, 09:53
Earthbender » 23 sep 2011, 09:21 schreef:Ik merk een probleempje op. Namelijk. Ik werk op de laptop van school en er staat IE ôp. En iedere keer als ik iets aanklik op het forum (als het moet laden) dan krijg ik de melding dat IE niet werkt. Dan begin t die een oplossing te zoeken, dan anuleer ik die en dan laadt de site meteen. Raar? Iemend een idee?
Ik had het zelfde probleem met IE. Dat is gewoon omdat IE ouderwets is gok ik  Heb mij Google Chrome geïnstalleerd en hier werkt blauwwit perfect op ! Dadelijk wel nog mijn template naar Dark instellen. Het is inderdaad even wennen, maar als je er even op hebt gezeten zal het wel allemaal logisch worden .. PS: Ik zie ook net dat ik een spellingcorrector heb? Strak werk Cin & KB !
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
|