Het is nu 22 mei 2012, 20:45

Upgrade vrijdag 23 september

Heb je opmerkingen en/of suggesties voor de website? Laat ze hier weten !
  • Auteur
    Bericht

Re: Upgrade vrijdag 23 september

Berichtdoor carver » 09 okt 2011, 07:07

Hebben jullie al een vergelijk gemaakt met het vorige forum; aantal reacties, bezoekers, .... want ik heb de indruk dat het hier aan het doodbloeden is....
Het ziet er allemaal wel goed uit maar het blijft onoverzichtelijk.
carver

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Cin » 09 okt 2011, 15:01

Buiten het cybercafé, wat is er echt onoverzichtelijk aan het forum?

Aantal bezoekers en reacties zijn gedaald t.o.v. augustus maar dit is normaal aangezien de transferperiode altijd meer reacties uitlokt. Momenteel is er 2 weken geen voetbal en hebben we ook minder bezoekers, niet meer dan normaal.

Kunnen zij die problemen hadden/hebben met Internet Explorer 8 zien of die zich nog steeds voordoen?
Cin
Administrator

Berichtdoor Martrim » 09 okt 2011, 16:04

Cin » 09 okt 2011, 15:01 schreef:Buiten het cybercafé, wat is er echt onoverzichtelijk aan het forum?

Dramatisch is het nu ook weer niet, maar er wordt niet voor niets toch nog regelmatig verwezen naar de sub-fora die er bij de vorige versie waren. Die mis ik alvast toch ook wel. Er kon in gesnoeid worden tov wat er allemaal was, maar dit is voor enkelen (velen?) toch iets te "extreem".
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor shakespare » 09 okt 2011, 19:16

Cin » 09 okt 2011, 16:01 schreef:Buiten het cybercafé, wat is er echt onoverzichtelijk aan het forum?

Aantal bezoekers en reacties zijn gedaald t.o.v. augustus maar dit is normaal aangezien de transferperiode altijd meer reacties uitlokt. Momenteel is er 2 weken geen voetbal en hebben we ook minder bezoekers, niet meer dan normaal.

Kunnen zij die problemen hadden/hebben met Internet Explorer 8 zien of die zich nog steeds voordoen?

Ah, ik wist al niet wat er "mankeerde". Sinds vanavond inderdaad (nog) geen problemen.
Thx Cin :thumb:
Ps Ik mis toch ook wel een subforum zoals " spelers" bijvb, maar t zal wennen worden, zoals steeds ;)
shakespare

Berichtdoor carver » 10 okt 2011, 06:01

Cin » 09 okt 2011, 15:01 schreef:Buiten het cybercafé, wat is er echt onoverzichtelijk aan het forum?
[/b]

De subfora zouden het toch veel overzichtelijker maken...
carver

Berichtdoor Ray Sing » 10 okt 2011, 09:10

Martrim » 09 okt 2011, 17:04 schreef:

Dramatisch is het nu ook weer niet, maar er wordt niet voor niets toch nog regelmatig verwezen naar de sub-fora die er bij de vorige versie waren. Die mis ik alvast toch ook wel. Er kon in gesnoeid worden tov wat er allemaal was, maar dit is voor enkelen (velen?) toch iets te "extreem".

Dat vind ik ook, zonder subfora zijn de fora veel onoverzichtelijker. De upgrade is een mooie vooruitgang maar het weglaten van de subfora vind ik toch een nadeel.
Ray Sing

Berichtdoor kierewiet » 10 okt 2011, 15:45

Mee eens. Wat ik ook wat lullig vind (maar dat is dan inhoudelijk), dat je op de homesite, wat de nieuwsgaring betreft, nog steeds geconfronteerd wordt met het gelijkspel op Lierse. Ofwel updaten ofwel elimineren vind ik.
't Is stil, waar het nooit waait.
kierewiet

Berichtdoor Happy Blue » 10 okt 2011, 18:37

kierewiet » 10 okt 2011, 15:45 schreef:Mee eens. Wat ik ook wat lullig vind (maar dat is dan inhoudelijk), dat je op de homesite, wat de nieuwsgaring betreft, nog steeds geconfronteerd wordt met het gelijkspel op Lierse. Ofwel updaten ofwel elimineren vind ik.

Gewoon 2 weken wachten ... misschien dat het dan weer actueel is? ;)
Happy Blue

Berichtdoor Gtid_ » 11 okt 2011, 11:37

Ik vind het momenteel ook wat onoverzichtelijk. Het nieuwe forum + site is echt knap, maar het feit dat alles als een megalijst door mekaar staat is wat bombastisch. Er staat nu echt wel veel door mekaar...

Onder Krc Genk kan je subgroepen maken als:

- Matchen
- Spelers
- Nieuws

De sfeertopic lijkt me in orde. Hier kan je wel subgroepen maken, maar het is niet persé nodig.

Onder Nationaal voetbal zou ik subgroepen plaatsen als:

-Nieuws
-Transfers
-Livestreams

Hetzelfde voor Internationaal voetbal.

Cybercafé kan je onderdelen in:

-Games
-TV
-Ontspanning & nieuws

Het hoeft allemaal niet, ik kan me inbeelden wat voor werk dat is. Maar het maakt het imo wel overzichtelijker...
Gtid_

Mijn team: Racing Genk

Berichtdoor Martrim » 11 okt 2011, 12:03

TV & Films en misschien boeken erbij.
En dat laatste zou ik dan gewoon een off-topic forum maken voor allerhande nieuwtjes, discussies, "spelletjes" en dergelijke...

Voor de rest lijkt me die onderverdeling het interessantst.

Martrim

Berichtdoor Koningsblauw » 11 okt 2011, 16:34

Ik zie nog altijd niet het nut in van die subtopics. Eindeloos doorklikken om eigenlijk zoveel subtopics te laten liggen en niet te lezen.

Voorlopig houden we het nog even zo, geef het nog even tijd om te wennen over een paar maanden zien we wel weer....
Koningsblauw
Administrator

Mijn team: Zutendaal VV

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Animale322

Berichtdoor Martrim » 11 okt 2011, 16:40

Koningsblauw » 11 okt 2011, 16:34 schreef:Ik zie nog altijd niet het nut in van die subtopics. Eindeloos doorklikken om eigenlijk zoveel subtopics te laten liggen en niet te lezen.

Voorlopig houden we het nog even zo, geef het nog even tijd om te wennen over een paar maanden zien we wel weer....

Ik lees: We laten jullie zagen totdat jullie het zelf vergeten zijn ;)

Ik denk dat het duidelijk is dat er velen die heel graag zien terugkomen. Ik kan bvb echt in de verste verte niet vatten waarom jullie dit zo onoverzichtelijk willen houden. Het doet echt wel wat af aan het forum...Vind ik bvb op het RSCA forum ook zo lelijk. Maar soit, het is duidelijk dat dat jullie keuze is. Op zich niets mis mee, want jullie hebben dit gemaakt. Maar wat wij vinden, zal ondertussen wel duidelijk zijn :)

Martrim

Ray Sing

Berichtdoor DennisWOT » 11 okt 2011, 20:22

Doe gewoon zoals ik en gebruik de knop "Toon ongelezen berichten". Dan ziet ge alles wat nieuw is en wat u interesseert als ge het forum dagelijks volgt. Ik ga echt nooit via het forumoverzicht verder naar de verschillende topics... :)
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
DennisWOT

Berichtdoor Rune » 12 okt 2011, 08:32

Toch nog enkele problemen met de Tapatalk app. in vergelijking met de vorige site.

- Content is enkel zichtbaar als je ingelogd bent, niet als guest. Als guest krijg je enkel het top menu.
- Site werkt alleen als er connectie is via WIFI netwerk, niet op 3G/mobile netwerk, dan krijg je ook enkel het top menu.

Beide issues komen niet voor bij andere sites (FCB / ...).
Note : ik heb een BlackBerry, misschien werkt dit wel voor andere smartphones...

Any ideas ?
Rune

Berichtdoor kierewiet » 12 okt 2011, 09:20

Koningsblauw » 11 okt 2011, 16:34 schreef:Ik zie nog altijd niet het nut in van die subtopics. Eindeloos doorklikken om eigenlijk zoveel subtopics te laten liggen en niet te lezen.

'Eindeloos doorklikken' is inderdaad de bedoeling niet, maar de rubriek KRC Genk onderverdelen in 'wedstrijden', 'spelers', 'transfers' en 'overig clubnieuws' zou het aanbod toch wat opleuken, vind ik.
kierewiet

Axis

Berichtdoor kierewiet » 20 okt 2011, 15:24

By the way, jullie klok loopt een uur achter; dat belooft als het winteruur eraan komt. ;)
kierewiet

Berichtdoor Martrim » 20 okt 2011, 15:28

kierewiet » 12 okt 2011, 09:20 schreef:'Eindeloos doorklikken' is inderdaad de bedoeling niet, maar de rubriek KRC Genk onderverdelen in 'wedstrijden', 'spelers', 'transfers' en 'overig clubnieuws' zou het aanbod toch wat opleuken, vind ik.

Net zoals bij Cybercafé...

Martrim

Berichtdoor snader » 20 okt 2011, 15:56

DennisWOT » 11 okt 2011, 20:22 schreef:Doe gewoon zoals ik en gebruik de knop "Toon ongelezen berichten". Dan ziet ge alles wat nieuw is en wat u interesseert als ge het forum dagelijks volgt. Ik ga echt nooit via het forumoverzicht verder naar de verschillende topics... :)

Doe ik ook
snader

Vorige

Keer terug naar Website