Het is nu 22 mei 2012, 20:45

Tyton naar PSV

Het wel en wee in het buitenlands voetbal
  • Auteur
    Bericht

Tyton naar PSV

Berichtdoor sogano » 15 aug 2011, 06:54

Roda JC-goalie Tyton medisch gekeurd bij PSV

Przemyslaw Tyton staat op het punt de overstap naar PSV te maken. De Poolse doelman van Roda JC Kerkrade zal na een medische keuring een meerjarige verbintenis in Eindhoven ondertekenen.

PSV meldde zich twee weken geleden voor het eerst in Limburg voor de goalie. Inmiddels zijn de onderhandelingen in de afrondende fase. Met de overgang is een transfersom van 2,5 miljoen euro gemoeid.

De Eindhovenaren deden anderhalf jaar geleden ook al een poging om Tyton bij Roda JC los te weken. Destijds verkoos de Pool zekere speeltijd bij Roda in plaats van een concurrentiestrijd met Andreas Isaksson, die momenteel nog steeds onder de lat staat bij PSV.

Het huidige keepersbestand van PSV bestaat momenteel al uit drie keepers. Behalve Isaksson staan ook Cássio Ramos en Khalid Sinouh in Eindhoven onder contract. Ramos heeft van de Eindhovense clubleiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij de komst van Tyton.

Bron: VI
sogano

Mijn team: Krc genk

Re: Tyton naar PSV

Berichtdoor Yvesiezi » 15 aug 2011, 07:01

sogano schreef:Roda JC-goalie Tyton medisch gekeurd bij PSV

Przemyslaw Tyton staat op het punt de overstap naar PSV te maken. De Poolse doelman van Roda JC Kerkrade zal na een medische keuring een meerjarige verbintenis in Eindhoven ondertekenen.

PSV meldde zich twee weken geleden voor het eerst in Limburg voor de goalie. Inmiddels zijn de onderhandelingen in de afrondende fase. Met de overgang is een transfersom van 2,5 miljoen euro gemoeid.

De Eindhovenaren deden anderhalf jaar geleden ook al een poging om Tyton bij Roda JC los te weken. Destijds verkoos de Pool zekere speeltijd bij Roda in plaats van een concurrentiestrijd met Andreas Isaksson, die momenteel nog steeds onder de lat staat bij PSV.

Het huidige keepersbestand van PSV bestaat momenteel al uit drie keepers. Behalve Isaksson staan ook Cássio Ramos en Khalid Sinouh in Eindhoven onder contract. Ramos heeft van de Eindhovense clubleiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij de komst van Tyton.

Bron: VI

Het wilt toch zeggen dat Genk achter de betere keepers zat.
Yvesiezi

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Brankolare » 15 aug 2011, 07:12

En dan gaan ze die Isaksson op de bank zetten? Me dunkt dat die toch iets te veel loon zal opstrijken om de bank warm te houden, zeker gezien de (financiële) situatie waarin PSV zich bevindt. Puur kwalitatief gezien, is dit volgens mij wel niet slecht. Isaksson is geen puntenpakker en een ploeg als PSV heeft toch wel een doelman nodig die meer pakt dan wat de doorsneedoelman tegenhoudt.
Brankolare

Berichtdoor shakespare » 15 aug 2011, 07:57

Die financiele situatie is in Eindhoven toch wel gewijzigd sinds de gemeente het Stadion gekocht heeft...
shakespare

Keer terug naar Internationaal voetbal