Dan hoef ik ni telkens een nieuw topic te maken als we iets nieuws op de markt brengen.
NIEUW !!!! MUTSEN TZ TE KOOP VANAF GENK-GENT
Leden 10euro, niet-leden 12euro

Het is nu 22 mei 2012, 20:43
TRIBUNE ZUID MERCHANDISEIk ga hier een topic maken met alle merchandise die we hebben.
Dan hoef ik ni telkens een nieuw topic te maken als we iets nieuws op de markt brengen. NIEUW !!!! MUTSEN TZ TE KOOP VANAF GENK-GENT Leden 10euro, niet-leden 12euro ![]() STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEals die pop zijn mond nu open was, had ik hem erbij gekocht 8)
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEHoe zit het met de blousen? kun je die nu ook nog zo kopen? want had geen besteld
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEBloezen worden binnekort bijbesteld.
Zal voor begin volgend jaar zijn denk ik, aangezien de levertijd. STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEmutsen zien er netjes uit!
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEOok hier ff bij zetten.
NIEUWE SJAALS te koop vanaf thuismatch tegen kanaries. Leden 12euro, niet-leden 15euro lid worden kan ook nog altijd voor 10euro.(prijs heb je er zo uitgehaald)
![]() STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEBen ik de enige die deze sjaals overdrééééven vet vindt?
Héérlijk simpel! :thumb: tiocfaidh ar la
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEIdd, prachtige sjaals !!! Minimize to Maximize 8)
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEIdd te vette sjaals , kwil ook zo ene alst gaat maar waar is dat onthaal van TZ eigenlijk want ik weet dat niet , kzit BB , ik kom daar eigenlijk nooit aan de andere kant vant stadion
U F*CK WITH GENK , WE F*CK U BACK
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISE
Die TZ-stand staat in TZ zelf. Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEOk , dat word dan ff zoeke maar k geraak der wel
Je hebt toch een TZ-abo/ticket nodig om daar te geraken? Racing Till I Die!
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEjah ver gaat ge niet geraken, tenzij aan het hek van RR als ge ffkes afspreekt met iemand
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEja da dacht ik al dak der zo nie binne zou gerake , nja tzal nie anders gaan dan zeker
Gewoon doorwandelen tot ge denkt da ge aan een gevang komt en dan vraagt ge daar aan ne steward ofzo. Daar staat er toch altijd ene steward. ciao STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEWaar vind ik eigenlijk die TZ-stand ?
In TZ ja, maar waar ? Gr
Voor het materiaalkot. Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEbij de "kleine" graffiti op de muur
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEIk was vorige week in TZ en wou een sjaal kopen maar het TZ shop was niet open .
Niet voor de wedstrijd en ook niet na de wedstrijd. Op welke ure is die zigenlijk open , voor of na de match? ULTRAS
NEVER SURRENDER
Toen ik mijn sjaal ben gaan kopen was die ook dicht. Gewoon aan iemand die met de bandieri ofzo bezig is vragen en ge krijgt 'm wel
Na de wedstrijd zijn we nooit open. we zijn ook ma jongens die da in onze vrije tijd doen. Voor de match proberen we altij een uur voor de match open te doen. Tijdens de rust zijn we ook ALTIJD open, dus volgende match toch zeker eens langs komen. Ciao STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEHebt ge nog XL blousen?
Nope geen bloesen meer, alles uitverkocht. Er worden binnenkort wel nieuwe besteld, ma gezien de levertijd zal da iets voor januari, februari zijn? STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEDe sjaals zijn vet! Beetje retro zelfs, nice. Zo toch eentje aanschaffen!
![]() MENTALITÀ LOVANISTA
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISENieuwe lading mutsen zijn binnen.
Dus vanaf de thuismatch tegen Kortrijk (22/01/2011) terug te koop. Eveneens de sjaals zijn vanaf die dag te koop. Ciao STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEdie sjaals.. zijn dat 2 verschillende of is het voor en achterkant op de foto
Re: TRIBUNE ZUID MERCHANDISEen zijn er blousen? xl?
das 1 sjaal. aan de ene zijde logo en de andere zijde tekst... STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
nope er zijn geen blousen meer. blousen waren voornamelijk op bestelling + voorschot. Er komen er dit seizoen nog wel nieuwe. STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
|