Het is nu 22 mei 2012, 20:40

transfer geruchten internationaal

Het wel en wee in het buitenlands voetbal
  • Auteur
    Bericht

transfer geruchten internationaal

Berichtdoor shakespare » 04 jan 2012, 16:17

Volgens Sport/voetbalmagazine zijn er in deze mercato 15 toptransfers mogelijk, waaronder 2 belgen
Jan Vertongen en Eden Hazard
Daarnaast vallen de namen op van Drogba, Torres en Frank Lampard bij Chelsea, en Tioté(ooit Anderlecht) die Newcastle zou verlaten(Man U of Chelsea)
shakespare

Mijn team: KRC Genk

Re: transfer geruchten internationaal

Berichtdoor T.O. » 06 jan 2012, 01:07

Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC

Berichtdoor Coxie » 12 jan 2012, 15:40

Milan en PSG zouden een akkoord hebben over de transfer van Pato.
Coxie

Berichtdoor syLaR.: » 12 jan 2012, 16:52

Coxie schreef op 12 jan 2012, 15:40:Milan en PSG zouden een akkoord hebben over de transfer van Pato.

Ancelotti drukt meteen z'n stempel.
syLaR.:

Berichtdoor Kanjer » 12 jan 2012, 17:09

Ook Maxwell dus ...

PSG legt 35 miljoen euro op tafel voor Pato
Pato kan bij PSG 6 à 7 miljoen euro per seizoen opstrijken.

do 12/01/2012 - 15:37 De Braziliaanse topspits Pato is op weg naar Parijs. Milan en PSG bereikten hierover een akkoord, al moet Pato zelf wel nog zijn fiat geven. Ook Pato's landgenoot Maxwell versterkt PSG. De 30-jarige linkerflankspeler kwam sinds 2009 uit voor Barcelona.

Sinds PSG in handen is van Qatarese investeerders mag het geld er rollen. In de zomer haalden de Parijzenaren al een paar keer hun chequeboek boven, onder andere voor Javier Pastore, maar om hun kansen op de titel nog wat te vergroten, haalt PSG nu opnieuw zwaar uit op de transfermarkt.

Voor de 22-jarige Braziliaanse international Pato legt PSG 35 miljoen euro op tafel. Pato ruilt de ene modestad Milaan in voor een andere, namelijk Parijs.

Pato en PSG moeten er zelf wel nog uitkomen. Hij kan voor 3,5 seizoen tekenen en jaarlijks 6 à 7 miljoen euro verdienen. Vrijdag zitten beide partijen weer om de tafel.

Pato speelt sinds 2007 voor Milan. In 111 competitiewedstrijden scoorde hij 51 doelpunten. Onlangs scoorde hij nog in een oefenwedstrijd tegen PSG. In Parijs wordt Pato verenigd met Carlo Ancelotti, met wie hij nog samenwerkte bij Milan.
Ook Maxwell voegt zich bij het sterrenteam

Bovenop de nakende transfer van Pato kon PSG ook nog de afgeronde transfer van Maxwell aankondigen. De Braziliaanse linkerflankspeler tekende voor 3,5 seizoen.

"Het project van PSG spreekt me aan", zegt de 30-jarige ex-speler van Ajax en Inter. Sinds 2009 speelde Maxwell bij Barcelona, maar daar was hij op zijn positie pas derde keuze, na Abidal en Adriano.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Kanjer

Berichtdoor david_vdb » 12 jan 2012, 17:11

Ik vind dit nog wel leuke transfers. Pato samen met Pastore. Maxwell ook goeie kracht.

Maar hopelijk wordt PSG geen Man City 2. Al is die kans klein, want daarvoor is de Franse competitie niet hoog genoeg aangeschreven.

EDIT: Pato zelf wil niet, zo blijkt
Afbeelding
david_vdb

Mijn team: krc genk

Berichtdoor Kanjer » 12 jan 2012, 17:37

david_vdb schreef op 12 jan 2012, 17:11:Ik vind dit nog wel leuke transfers. Pato samen met Pastore. Maxwell ook goeie kracht.

Maar hopelijk wordt PSG geen Man City 2. Al is die kans klein, want daarvoor is de Franse competitie niet hoog genoeg aangeschreven.

EDIT: Pato zelf wil niet, zo blijkt

Haha inderdaad, gaat toch niet door nu :lol:
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Kanjer

Berichtdoor Animale322 » 12 jan 2012, 17:45

Transfergeruchten
Pato gaat niet naar PSG. Hij kon daar 7 miljoen euro per jaar verdienen.

Man man :D
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Jamal » 12 jan 2012, 20:29

Animale322 schreef op 12 jan 2012, 17:45:Transfergeruchten
Pato gaat niet naar PSG. Hij kon daar 7 miljoen euro per jaar verdienen.

Man man :D

Tevez naar Milan springt zo dus ook af. Kom lekker thuis jongen, Upton Park wacht op je:

Jamal

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Wouter_P

Berichtdoor Kanjer » 12 jan 2012, 23:49

Juventus heeft plannen om Nainggolan aan te trekken

Radja Nainggolan kan rekenen op heel wat interesse. Zo zou de Italiaanse topclub maar al te graag onze landgenoot overnemen van Cagliari.

De 23-jarige middenvelder is aan een goed seizoen bezig in de Italiaanse Seria A en dat hebben ook de topclubs gezien. Eerder liet AC Milan al weten interesse te hebben en nu zou ook Juventus zich stilaan voorbereiden om de Belg aan te trekken.
De youngster speelde dit seizoen al zestien wedstrijden en scoorde daarin één doelpunt voor Cagliari. De kans dat Nainggolan deze winter nog zou vertrekken is klein, maar het ziet er naar uit dat er volgende zomer het één en ander zal veranderen voor onze landgenoot. Opmerkelijk: beide ploegen staan dit weekend tegenover elkaar in de competitie. Benieuwd hoe Nainggolan het gaat doen.
Kanjer

Berichtdoor Animale322 » 13 jan 2012, 00:29

Komaan Juve ! 8)
Animale322

Berichtdoor Winston » 13 jan 2012, 01:01

Animale322 schreef op 13 jan 2012, 00:29:Komaan Juve ! 8)

Hoe zit dat met Nainngolan? Heb er veel positiefs over gehoord van mijn kameraden Milanisti & Juventini. Ik volg de Italiaanse competitie niet en Italianen kunnen nogal overdrijven 8) . Is dat iets?
Winston

Berichtdoor Animale322 » 13 jan 2012, 10:23

Winston schreef op 13 jan 2012, 01:01:
Animale322 schreef op 13 jan 2012, 00:29:Komaan Juve ! 8)

Hoe zit dat met Nainngolan? Heb er veel positiefs over gehoord van mijn kameraden Milanisti & Juventini. Ik volg de Italiaanse competitie niet en Italianen kunnen nogal overdrijven 8) . Is dat iets?

Ik zou het niet weten, maar Nainngolan word toch als een groot talent beschouwd, niet?
Animale322

Berichtdoor syLaR.: » 13 jan 2012, 13:09

Die gaat toch op de bank zitten. Pirlo, Marchisio en Vidal zullen er niet zo gemakkelijk uit gespeeld worden.
syLaR.:

Keer terug naar Internationaal voetbal