Gebruikers op dit forum: Axis, Bing [Bot], Dries, Edge, kierewiet, Koningsblauw, putteke, racingloe, refused, spike, tenderfoot, Wouter_ en 6 gasten
Het is nu 22 mei 2012, 20:39
Trainingen '11-'12Hier graag alles over de trainingen van onze helden.
Re: Trainingen '11-'12Vanmorgen nog eens een training meegepikt. Wat zijn ze daar eigenlijk aan het bouwen?
Op basis van de gele hesjes wordt dit de opstelling morgen: Bailly Anele - Hubert - Simaeys - Tshimanga Vanden Borre - Camus - Hyland - De Bruyne Benteke - Vossen Op basis van de scoutingsveragen van Visser en Pierke werd er getraind op stilstaande fases. Vrije trappen vanop de flank. In verdedigend opzicht werd er getraind op de lange bal naar de tweede paal, volgens Visser speelt Club ook zo met de Spanjaard die terugkopt. Idem voor aanvallend opzicht, waar er gekozen werd voor de terugkoppende achterste speler. Na de training bleven Benteke, Vossen en De Bruyne samen met Visser nog oefenen op afwerking na een doorsteekpass door het midden.
Re: Trainingen '11-'12Ik vind het zeer jammer dat Barda hoe langer hoe meer in de schaduw wegkwijnt
hij verdient dit niet.
Re: Trainingen '11-'12Ayub, Barda, Buffel, Limbombe,.....en toch nog VdB op de rechterflank...snap er niets meer van...
Toch fijn te weten dat ze wel degeijk op stilstaande fases trainen, maar toch ook de bedenking dat een gesloten training misschien beter is? Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: Trainingen '11-'12
Vandenborre... Inderdaad vreemd ![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Trainingen '11-'12Eens kijken als we nogmaals gepakt worden op een ingooi zoals op Brugge bij die goal van Donk. Ik weet niet wie daar toen in de fout ging, spelers of technische staf maar dat was toch een simpele goal die met een beetje scouting en inzicht verkomen had kunnen worden.
Vooral opletten als Vleesmix zou opkomen. Die gooit altijd met één hand en komt meestal tegelijk op het veld te staan. 't Is stil, waar het nooit waait.
Daarna komt de bal niet aan en gaat hij heel opzichtig wiekenmolen. Die vleesmix toch ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Weerniks zal zijn naam vandaag wel weer aandoen hoop ik.
Pas op met de wet van Murphy! WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Re: Trainingen '11-'12Gisteren nog eens gaan zien naar onze helden..
Pierre Denier heeft zich tijdens het eerste deel bezig gehouden met de 'herstellenden' met onder andere: Limbombe, Croux, Peeters, Kennedy, Masuero en Joneleit. Zij mochten daarna naar de verzorging dixit Denier. Vervolgens werd er een kwartiertje getraind op afwerking, balletje afleggen, schoten vrijstaand voor de keepers, waaronder Koteles, Lentz en Wertelaers? Veldspelers: Nadson, Simaeys, Anele, Vanden Borre, Durwael, Tözser, De Bruyne, Buffel, Dugary, Vossen, Benteke Daarna is men een 20-tal minuten een soort minivoetbal gaan spelen, versie 1-tegen-1 met telkens een keeper.. Nadson heeft er daar wel een paar keer wat gedribbeld en vervolgens mooi ingelegd In dit soort oefeningen komt de klasse van De Bruyne natuurlijk boven, trappen vanuit elke hoek, met elke voet, hard en strak zodat de keeper er telkens net niet bij kon.Vrij rustige training denk ik, hoorde Been nog roepen; 1 goal vind ik veels te weinig voor een verschil van 6 spelers? 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
|