Zulte Waregem
Niet mis van hun om daarmee te beginnen.
Tifo BelgiëPlaats voor wat acties van de anderen...
![]() ![]() Zulte Waregem Niet mis van hun om daarmee te beginnen. 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: Tifo BelgiëWe mogen zeggen van UI96 wat we willen, maar wat die mannen soms laten zien, RESPECT!!!
Re: Tifo BelgiëVisueel is het nu eenmaal een sterke groep, vocaal is een ander soort zaak.
tiocfaidh ar la
Re: Tifo België
En toch .. Wat moet die Ché op hun tifo doen? Dat vind ik belachelijk ... Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
deze is echt wel vet!!! ook al is het standard 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Volgens een kemel op een ander forum zou de Ultra-beweging sowieso "fanatieke liefde voor het linkse" moeten inhouden en dat zou aan Ché gelinkt zijn. Nu weet ik GEEN KLOTE van zo dingen, dus ik zet even deze bewering neer. Of die relevant is, bepalen de kenners maar ![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Had op 9lives idd dezelfde vraag gesteld, en er een matig antwoord uitgekregen. Ik heb in ieder geval die moordenaar, de rode ster, Stalinistisch-geinspireerde banners en wat nog allemaal anders nog nooit bij onze Ultra's naar boven zien schieten. Anyway, politiek moet algemeen uit het voetbal blijven, en zéker van regimes die miljoenen doden op hun geweten hebben. Never regret anything, because at some point in your life it was exactly what you wanted.
Re: Tifo BelgiëChé kijkt ook wat scheel?
Die actie daarboven vind ik wel héél mooi. Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Inderdaad wat ik bedoel, wat heeft Ché toch met standard te maken, dat die op hun tifo moet? Ik vind dat belachelijk eerlijk gezegd.. Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Sankt Pauli doet dat ook en Standard wil graag Sankt Pauli zijn. ULTRAS
NEVER SURRENDER
Re: Tifo BelgiëZeg wat je wil, dit is gewoon erg mooi gemaakt. Volgend jaar is het de beurt aan Drughi Genk voor hun 10 jarig bestaan, of niet?
![]() Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
En Ultras 15 jaar hé Volgend jaar wordt aan feestjaar! ULTRAS
NEVER SURRENDER
Re: Tifo BelgiëLol zeg die vragen over Ché. Die mannen hebben ook een website hoor, daar zult ge zeker kunnen vinden waar het mee te maken heeft.
Ultras 15 jaar Drughi 10 jaar Geneche 5 jaar ?? ![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: Tifo BelgiëDan moet er toch wel een vatje geslagen worden!? ![]()
Dikke bullshit, de grootste ultrabewegingen, zelfs daar waar het allemaal begon zijn uitgesproken rechts georiënteerd! Beun there, done that!
Ge ziet dat toch, daar zit een vette vlieg op zijn neus! ![]() Beun there, done that!
Re: Tifo BelgiëNog even wat van de Belgische scene..
Beerschot ![]() TSG ![]() ![]() ![]() ![]() Antwerp ![]() Club ![]() ![]() Lierse ![]() RSCA ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Om dezelfde reden dat de Genkse Drughi en Ultra groep Ché bandieri maakten. UI96 wil zich constant tonen als fel linkse groep. Het is geen tifo voor Standard trouwens, het is een tifo voor hun groep, dus ik zie er geen graten in. Ook al heb ik een andere visie. UI96 (en in iets mindere mate, MA) zijn visueel inderdaad 10 niveaus hoger dan de rest van België ___ Toch effe lachen met die Proto bandiera. Typische mauve, past perfect bij die wankers. Laatst bijgewerkt door BlueIsh op 30 sep 2011, 23:16, in totaal 1 keer bewerkt.
Die zijn NAUW bevriend. Is dan ook vrij pijnlijk dat Genk supporters met een Sankt Pauli t-shirt TZ durven binnenwandelen.
Sankt Pauli is een fenomeen onder sfeermakers... En daar hebben velen (terecht) respect voor. Omdat ze bevriend zijn met Standard zou men dat respect dan niet mogen uiten? Sorry, maar dat is wel heel kort door de bocht...Ik raad je alvast aan om deze uitspraak niet te doen tegen iemand die zo binnen wandelt ;-) You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Bedankt voor de tip! ![]() Sankt Pauli ![]() Sankt Pauli Vind het kort door de bocht all you like, maar de beste vriendjes van de vijand zijn nooit mijn vriendjes. Ik heb ook een zekere 'respect' voor de groep UI96, maar ga niet rondlopen met een van hun t-shirts in TZ. Het gaat vooral ook over het feit dat het wordt gedragen in TZ, niet per sé over het bezitten van de shirt.
Re: Tifo BelgiëDat is hetzelfde als zeggen dat je een bepaalde muziekgroep niet goed vindt, omdat je weet dat ze allemaal fanatieke Standard supporters zijn. Je moet ook SOMS eens wat verder kijken dan onze eigen haat voor Standard.
Maar degene naar wie je verwijst met zijn Sankt-Pauli shirt zal hier binnenkort wel zelf reageren, gok ik. Die heeft even een internetloos weekend Dat is overigens dezelfde die ooit eens door racingRobin (?) aangesproken is omdat hij een shirt aanhad van Maribor in TZ ![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Nope, dat was ik niet, geen idee waar je het over hebt. Wel toevallig dat ik net vanavond iemand in sankt pauli shirtje zag in TZ ![]() Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: Tifo BelgiëDringend eens een nieuw kleerkast aanschaffen precies...
Re: Tifo BelgiëTsja mannen ,misschien moeten we lidgeld beginnen te vragen op TZ zodat we portiers kunnen inhuren die a la Versuz aan de deur staan en u terugsturen omdat ge sportschoenen aanhebt. Gisteren iemand gehoord met een ringtone op zijn gsm. Buuuuurn baby burn...Disco Inferno...omg.
Not done want : Disco inferno -> inferno - >UI96 Christ... Ahja, ik ben vorig jaar met de Ultras Viole Maribor een match gaan kijken ,omdat ik wel eens zin had in een goei sfeergebeuren en was toevallig in de buurt. Mag ik volgende thuismatch nog binnen?
!! tiocfaidh ar la
Re: Tifo BelgiëDie Ultras Pauli...
Ik hoop dat als ik terug ben in TZ iemand met zo'n shirt niet tegenkom, geloof me maar op die woorden. Niet dat ik zou beginnen te vegen op de man (want waarschijnlijk ken ik de persoon nog goed ook), maar ik zou toch vriendelijk vragen om dat shirt niet meer aan te doen. Moet die gasten niet om verschillende redenen. Staan ze altijd stoer te wezen vlaggen met linkse symbolen maar gaan ze 2 jaar geleden in eigen stad gruwelijk op de loop van de extreem-rechtse harde kern van Rostock. Visueel is het in Genk de laatste tijd wat minder en geloof me, dat wordt beseft en zal terug in orde komen naar de toekomst toe. Vocaal daarentegen moeten we van niemand in België les krijgen (en al zeker niet van die extreem-linkse nitwits van Inferno of die klungels van MA, tifo ok, maar vocaal beide erg matige groepen), enkel de fans van Antwerp komen op dat vlak op gelijke hoogte. Gestoef? Neen, feit. Op uitmatchen zijn we al sinds 2006-2007 sterk en zingen we 9 keer van de 10 de thuisfans naar de klote. Nu is er ook thuis al 2 jaar na mekaar een steeds beter wordende sfeer met Tribune Zuid en het vak zal nog vergroten ook. En over die ché-banderies bij Drughi-Ultras wat ik hier ergens las. Vooral enkelen van Drughi zijn links gericht en die banderies zijn van hun. Ik respecteer hun mening ook (ook omdat dit juist de kerels zijn die héél veel over hebben voor Genk en genoeg helpen bij allerlei acties). Zelf ben ik rechts gericht (niet op een racistisch niveau), maar in het stadion ben ik non-politiek. Ik geef toe dat ik het soms wel jammer vind dat er linkse symbolen (al is het zeer zelden aanwezig) in de aard van Ché-banderies zie. Ik moet straks niet proberen met een rechts symbool gelijk bv. een Celtic Cross binnen te komen want dan krijg ik 1 jaar stadionverbod erbij en dan spreek ik nog niet over de boete. Hypocriet landje dit. Maar kom, uiteindelijk draait het om elkaars mening te respecteren en moet de liefde voor Genk de bovenhand halen, wat ook gebeurt. tiocfaidh ar la
Aha, kameraad. Jij bent dus de dader!!! Neen, ik snap wat je wilt zeggen maar ik vind die vergelijkingen die jij en Martrim maken echt niet hetzelfde. Ultras Inferno is GOED bevriend, héél goed zelfs, met die van Sankt Pauli omwille van hun linkse idealen. Deze gaan vaak samen naar matchen kijken. Je mag gerust sympathie en respect voor hun hebben, maar in TZ vind ik ook wel dat je zo'n shirt best niet aandoet. Ale, kan het niet goed verwoorden maar heb zoiets van "not done", snap je. Wil er geen drama van maken, want dat is het ook natuurlijk niet. Maar persoonlijk heb ik hetzelfde gevoel als BlueIsh. Ik heb hier thuis een truike van Zagreb liggen, zal ik ook nooit aandoen op een match van GENK en dat terwijl Zagreb niks met Standard of eender wat zelfs te maken heeft. tiocfaidh ar la
|