Het is nu 22 mei 2012, 20:34

Tifo België

Het wel en wee van het Belgisch voetbal
  • Auteur
    Bericht

Re: Tifo België

Berichtdoor Racing-Boy » 17 feb 2012, 12:53

Genkbloods schreef op 17 feb 2012, 12:46:
Racing-Boy schreef op 14 feb 2012, 17:44:
Ultra beweging is ZEKER NIET links!!!!!!
Er zijn zowel linkse ultras (St.Pauli,...) als rechtse (Aachen,...)
De meeste zijn wel links maar daarom is het voor ultras niet verplicht links te zijn!!

Dat al die lefties eens naar Polen, Kroatië of andere Serviës gaan... Dan zien we wat er gebeurd.

Dikke tifo van Wisla en ze zullen in Luik ook met goede groep zijn MAAR... De Ultras Inferno zijn nu al al hun linkse vriendjes aan het ronselen, zo zullen Ultras Pauli, Livorno, Metz, Green Brigade afkomen met genoeg man. Tjah.. :sigh:

Dat gaat nog fijne taferelen geven daar in Luik , Links tegen Rechts!
ULTRAS
NEVER
SURRENDER
Racing-Boy

Mijn team: Genk , Frankfurt

Berichtdoor Genkbloods » 17 feb 2012, 12:55

Racing-Boy schreef op 17 feb 2012, 12:53:
Dat al die lefties eens naar Polen, Kroatië of andere Serviës gaan... Dan zien we wat er gebeurd.

Dikke tifo van Wisla en ze zullen in Luik ook met goede groep zijn MAAR... De Ultras Inferno zijn nu al al hun linkse vriendjes aan het ronselen, zo zullen Ultras Pauli, Livorno, Metz, Green Brigade afkomen met genoeg man. Tjah.. :sigh:

Dat gaat nog fijne taferelen geven daar in Luik , Links tegen Rechts!

Met het verschil Wisla er alleen zal staan, en Luik met al hun vriendjes. Ben benieuwd. :) Die Polen maken dat toch geen reet uit dat ze sterk in de minderheid zullen zijn.
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Lanaken » 17 feb 2012, 18:00

Haha hoop dat de polen hun goed pak slaag geven. Hoewel mooie pyro actie van UI96

Afbeelding

en ja de walen hebben wisla ook geprovoceerd volgens Ultras tifo werden er voortdurend sneewballen over en weer gegooid maar werden ook voetzoekers en vuurwerk vanuit het standard vak gegooid en ja zelfs ketchup en andere sauzen naar de wisla supporter gegooid :loser:

Afbeelding

Afbeelding

zal heftig worden in Luik :lol:

Ze zij ook iets verloren de luikenaars
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Lanaken op 17 feb 2012, 18:09, in totaal 1 keer bewerkt.
Lanaken

Mijn team: genk

Berichtdoor Lanaken » 17 feb 2012, 18:04

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Kk9g-HRBZcM&feature=player_embedded#![/youtube]
Lanaken

Berichtdoor Animale322 » 17 feb 2012, 18:05

Lanaken schreef op 17 feb 2012, 18:00:Haha hoop dat de polen hun goed pak slaag geven. Hoewel mooie pyro actie van UI96

[ Afbeelding ]

en ja de walen hebben wisla ook geprovoceerd volgens Ultras tifo werden er voortdurend sneewballen over en weer gegooid maar werden ook voetzoekers en vuurwerk vanuit het standard vak gegooid en ja zelfs ketchup en andere sauzen naar de wisla supporter gegooid :loser:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

zal heftig worden in Luik :lol:

Ik denk het ook :D
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor loe » 17 feb 2012, 19:10

Racing-Boy schreef op 14 feb 2012, 17:44:
Ultra beweging is ZEKER NIET links!!!!!!
Er zijn zowel linkse ultras (St.Pauli,...) als rechtse (Aachen,...)
De meeste zijn wel links maar daarom is het voor ultras niet verplicht links te zijn!!

Omtrent Genk, bij de Ultras heb je zowel mensen met linkse als rechtse gedachtegang, maar als Genk speelt is er respect voor elkaar en heeft Genk voorrang!

Zo hoort het te zijn.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint

Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
loe

Mijn team: KRC Genk, West Ham

Berichtdoor Genkbloods » 17 feb 2012, 23:46

Hehehe, ik kijk NU al uit naar Standard (met al hun vriendjes) tegen Wisla! :rofl:
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Berichtdoor RacingRobin » 18 feb 2012, 14:36

Genkbloods schreef op 17 feb 2012, 23:46:Hehehe, ik kijk NU al uit naar Standard (met al hun vriendjes) tegen Wisla! :rofl:

Doet me spontaan denken aan dat groepje truiense boeren en MVV uitschot die even in groep afkwamen tegen de Genkies om dan gigantisch hard weg te lopen uit schrik :rofl: Luik is going down!
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor Rated R » 18 feb 2012, 14:42

RacingRobin schreef op 18 feb 2012, 14:36:
Genkbloods schreef op 17 feb 2012, 23:46:Hehehe, ik kijk NU al uit naar Standard (met al hun vriendjes) tegen Wisla! :rofl:

Doet me spontaan denken aan dat groepje truiense boeren en MVV uitschot die even in groep afkwamen tegen de Genkies om dan gigantisch hard weg te lopen uit schrik :rofl: Luik is going down!

Dat filmpje waar een truiense boer filmt, heeft nog een tijdje op youtube gestaan!
1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12)
Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12)
Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12)
Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Rated R

Mijn team: Genk,WestHam,Sittard

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
loe, RacingRobin, real G

Berichtdoor loe » 19 feb 2012, 01:45

Rated R schreef op 18 feb 2012, 14:42:
RacingRobin schreef op 18 feb 2012, 14:36:

Dat filmpje waar een truiense boer filmt, heeft nog een tijdje op youtube gestaan!

Dat filmke waarop ge drie man en ne paardekop van STVV zo om de hoek ziet gaan en daar een redelijke massa van Genk hun al schreeuwend staat op te wachten? Haha, ja die waren snel weg zo leek me :D Grappig dat ene van STVV dat op youtube had gezet, wat een gezichtsverlies ...
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint

Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
loe

Mijn team: KRC Genk, West Ham

Berichtdoor Animale322 » 19 feb 2012, 03:47

loe schreef op 19 feb 2012, 01:45:
Rated R schreef op 18 feb 2012, 14:42:Dat filmpje waar een truiense boer filmt, heeft nog een tijdje op youtube gestaan!

Dat filmke waarop ge drie man en ne paardekop van STVV zo om de hoek ziet gaan en daar een redelijke massa van Genk hun al schreeuwend staat op te wachten? Haha, ja die waren snel weg zo leek me :D Grappig dat ene van STVV dat op youtube had gezet, wat een gezichtsverlies ...

Damn, ik dacht dat de Genkies om de hoek kwamen, en STVV klaarstond, maar toen de kanaries de Genkies zagen gingen ze lopen...
Ik verwissel alles :lol:
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor RacingRobin » 19 feb 2012, 11:43

Ik hoor het hem nog zo zeggen "hooow jong, die zijn met veeeel te veeeel" :rofl:
RacingRobin

Berichtdoor Lanaken » 19 feb 2012, 11:57

Die arrogante luikenaars :loser:

Afbeelding
Lanaken

Berichtdoor Rated R » 19 feb 2012, 12:26

RacingRobin schreef op 19 feb 2012, 11:43:Ik hoor het hem nog zo zeggen "hooow jong, die zijn met veeeel te veeeel" :rofl:

lopen arrée lopen
1312
Rated R

loe

Berichtdoor BlueIsh » 19 feb 2012, 13:32

Lanaken schreef op 19 feb 2012, 11:57:Die arrogante luikenaars :loser:

[ Afbeelding ]

Ik zie daar niks arrogant aan...? 't zijn meestal geen kasten van kerels, vandaar de 'ludieke' sticker. Arrogant is dat toch niet..
BlueIsh

Berichtdoor RacingRobin » 19 feb 2012, 15:11

BlueIsh schreef op 19 feb 2012, 13:32:

[ Afbeelding ]

Ik zie daar niks arrogant aan...? 't zijn meestal geen kasten van kerels, vandaar de 'ludieke' sticker. Arrogant is dat toch niet..

Na Wisla in hun nek te krijgen nu een beetje gaan lachen met die van Lech Poznan? Dat is inderdaad niet arrogant, dat is gewoonweg achterlijk :D
RacingRobin

Berichtdoor Belgijanac » 19 feb 2012, 15:23

[ Afbeelding ]

Dat zijn anti genkbloods stickers en dus in overtreding tegen artikel 23 van de voetbalwet (Eenieder die, alleen of in groep, aanzet tot slagen en verwondingen, haat of woede ten opzichte van een of meerdere personen)! x-B
Laatst bijgewerkt door Belgijanac op 19 feb 2012, 15:23, in totaal 1 keer bewerkt.
Beun there, done that!
Belgijanac
Administrator

Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split

Animale322, BlueIsh, RacingRobin, Rated R

Berichtdoor Aaron » 19 feb 2012, 19:32

Die van Standard zijn goed bezig, binnenkort vallen er nog doden. :lol:
Aaron

Berichtdoor Alexx3600 » 22 feb 2012, 12:16

Ze zen me tu veul :rofl:
Heeft iemand dat filmke nog?
You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
Alexx3600

Berichtdoor Rated R » 22 feb 2012, 12:47

Alexx3600 schreef op 22 feb 2012, 12:16:Ze zen me tu veul :rofl:
Heeft iemand dat filmke nog?

hahaha

neeje :(
1312
Rated R

Berichtdoor Aces » 22 feb 2012, 17:29

heb gelezen dat UI96 geen verplaatsingen of wedstrijden mag bijwonen tegen KV mechelen en brugge
de tekst stond wel in het frans en men frans is nie goed

"Suite aux craquages de fumigènes réalisés lors des matchs face à Anderlecht ainsi qu’au Wisla Cracovie, le groupe est interdit de déplacement pour les deux prochains matchs. C'est-à-dire à Malines et au FC Bruges."
Frontline TT
1312
Aces

Berichtdoor RacingRobin » 22 feb 2012, 19:04

Aces schreef op 22 feb 2012, 17:29:heb gelezen dat UI96 geen verplaatsingen of wedstrijden mag bijwonen tegen KV mechelen en brugge

"Suite aux craquages de fumigènes réalisés lors des matchs face à Anderlecht ainsi qu’au Wisla Cracovie, le groupe est interdit de déplacement pour les deux prochains matchs. C'est-à-dire à Malines et au FC Bruges."

Ze worden dus wel degelijk gestraft voor bengaals. Alhoewel...een verplaatsing doe je nog altijd vrijwillig, ze verliezen er dus niets bij.
Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 22 feb 2012, 19:05, in totaal 1 keer bewerkt.
RacingRobin

Berichtdoor M_ich » 22 feb 2012, 22:42

RacingRobin schreef op 22 feb 2012, 19:04:
Aces schreef op 22 feb 2012, 17:29:heb gelezen dat UI96 geen verplaatsingen of wedstrijden mag bijwonen tegen KV mechelen en brugge

Ze worden dus wel degelijk gestraft voor bengaals. Alhoewel...een verplaatsing doe je nog altijd vrijwillig, ze verliezen er dus niets bij.

Bij UI96 is de controle even sterk als bij ons hoor, dat fabeltje dat ge daar met een schoendoos fakkels binnenloopt is dikke zever...
Maar zij hebben gewoon het geluk dat ze elke week vriendjes op bezoek hebben zodat ze zelf geen sv krijgen...
Het enige verschil tussen standard en Genk is dat de stewards hier als vliegen op een fakkel vliegen en daar niet..
Zoals in Bergen juist achter mij, fakkel was nog niet aan of die kerel werd al meegenomen.. in standard kunnen ze er rustig mee zwaaien.
M_ich

Berichtdoor Sander » 23 feb 2012, 01:34

TRIBUNEZUID schreef:Was net met iemand aan het praten die voor Standard supportert. Hij zegt me net dat 'Hell-Side' morgen Luik ingaat om de stad te beschermen. Het gaat wat geven morgen!

Ik denk niet dat 'Hell-Side' iets zal kunnen beginnen tege die mannen van Wisla. Tenzij 'Hell-Side' hulp krijgt van al hun vriendjes, wat waarschijnlijk ook het geval is.
Sander

Berichtdoor Rated R » 23 feb 2012, 09:06

so excited!
1312
Rated R

Berichtdoor Lanaken » 23 feb 2012, 11:35

Pas op. In tegendeel dat de UI96 is de Hell side enkel bevriend met een nederlandse club(ik denk Den bosh). Maar onderschat de Hell side niet ze beschikken nog altijd over een zeer grote old firm. EN dat zijn ook niet de minste. Maarja die van wisla ook niet.

Vind het jammer dat wij amper van deze beladen wedstrijden hebben in europa.
Lanaken

Berichtdoor RacingRobin » 23 feb 2012, 14:22

Lanaken schreef op 23 feb 2012, 11:35:Pas op. In tegendeel dat de UI96 is de Hell side enkel bevriend met een nederlandse club(ik denk Den bosh). Maar onderschat de Hell side niet ze beschikken nog altijd over een zeer grote old firm. EN dat zijn ook niet de minste. Maarja die van wisla ook niet.

Die van Leverkusen hebben wel wat stoere praat gehad, maar daar is naar mijn weten ook niks van gekomen.
RacingRobin

Berichtdoor BlueIsh » 23 feb 2012, 15:40

RacingRobin schreef op 23 feb 2012, 14:22:
Lanaken schreef op 23 feb 2012, 11:35:Pas op. In tegendeel dat de UI96 is de Hell side enkel bevriend met een nederlandse club(ik denk Den bosh). Maar onderschat de Hell side niet ze beschikken nog altijd over een zeer grote old firm. EN dat zijn ook niet de minste. Maarja die van wisla ook niet.

Die van Leverkusen hebben wel wat stoere praat gehad, maar daar is naar mijn weten ook niks van gekomen.

Buiten het verliezen van dat "Forza Racing" doek van op de staantribune, wat zeer jammer blijft.
BlueIsh

Berichtdoor RacingRobin » 23 feb 2012, 17:16

BlueIsh schreef op 23 feb 2012, 15:40:
RacingRobin schreef op 23 feb 2012, 14:22:

Buiten het verliezen van dat "Forza Racing" doek van op de staantribune, wat zeer jammer blijft.

Op uiterst laffe wijze op de parking ook nog...
RacingRobin

Berichtdoor Genkbloods » 23 feb 2012, 17:51

TRIBUNEZUID schreef:Was net met iemand aan het praten die voor Standard supportert. Hij zegt me net dat 'Hell-Side' morgen Luik ingaat om de stad te beschermen. Het gaat wat geven morgen!

Tegen wie? Haha, die van Wisla mogen centrum niet in! Die worden door een massa flikken buiten Luik gehouden tot vlak voor de match! En geen kat van Standard die zich daar zal durven tonen.

En om eens realistisch te zijn, daar mogen "de Hell-Side" heel blij om zijn (net zoals elke Belgische groep, eerlijk is eerlijk). 2 kameraden van me, zelf Polen, zijn daar en geloof me, groep van Wisla, daar zitten echt beren bij en als die 2 (zelf boven de 100 kilo) dat al zeggen, haha, geloof me. :D Was er normaal ook, beetje verbroedereren, tot men baas me opbelt om toch te gaan werken, zenuwen!!!!!

Overigens ook paar Poolse flikken zelf mee.

PS: en dan te denken Wisla dit seizoen "middenmotor" qua randactiviteiten is. Legia, Poznan, Ruch, ... Wat een héérlijke scene en mentaliteit daar toch! :beg:
tiocfaidh ar la
Genkbloods

M_ich

VorigeVolgende

Keer terug naar Nationaal voetbal