Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Het is nu 22 mei 2012, 20:29
Re: Telenet haalt zijn slagyes! Dat wordt voetbal op tv ipv stream volgende 3 jaar(buiten als genk speelt ofc)
![]() Racing Till I Die!
Re: Telenet haalt zijn slag
Alweer overschakelen, speciaal gedaan indertijd voor de voetbal... nu weeral... en ben benieuwd wat Willy en de rest van de cafébazen hiervan gaan vinden, iedereen overschakelen. Dat ze die betaaltelevisie gewoon afschaffen. Maffia-praktijken. Telenet of Belgacom. Stront of kak.
Re: Telenet haalt zijn slagEn dus geen Belgacom? Damn, dan koopt een mens belgacom tv voor het voetbal... Belachelijk gedoe!
Dit is niet exclusief. De mindere wedstrijden kan je nog op Belgacom bekijken. En de samenvattingen gaan naar VTM. Gaan ze dit apart aanbieden of komt dit in hun "Prime Sport" pakket?
Re: Telenet haalt zijn slagPositief is dan toch dat ze -tegen alle verwachtingen in- 11.000.000 meer krijgen.
Re: Telenet haalt zijn slagDus de horeca-zaken die matchen uitzenden moeten en Telenet en Belgacom hebben. Christ .... Alleen in Belgïe, amateurs...
Ik dacht dat inn Portugal de wedstrijden op 3 verschillende zenders (SPORT TV, RTP EN SIC) getoond worden. Zitten Barca en Real bij dezelfde zender? Wat met de Italiaanse ploegen die hun TV-rechten apart verkopen zoals AC Milan, Juve. Zitten die allemaal bij dezelfde zender?
Re: Telenet haalt zijn slagSamenvattingen op VTM. Geweldig. Dat wordt weer amateuristische zeik.
Al waren we dat al gewoon dankzij Raes en Extra Time.
Re: Telenet haalt zijn slagSamenvattingen op VTM, da gaat iets geven
![]() You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
Re: Telenet haalt zijn slagAls het enkel Telenet was, was het tof... maar die mix. WTF!?!?
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Ja ,en maar betalen... 2 abo's en dan de matchen aankopen... Maar hey , als ik het positief wil bekijken, misschien dat er nu meer volk nog liever in't echt komen zien...
Die zitten toch altijd op dezelfde zender of niet? Telenet kiest wekelijks 3 wedstrijden ... de andere 5 zijn voor Belgacom ... ![]()
Re: Telenet haalt zijn slagIk denk dat voor Anderlecht supporters simpel gaat zijn, Brugge waarschijnlijk ook. Die wedstrijden zullen wel meestal op telenet te zien zijn. Genk, Gent en Standard dat zal afhankelijk van de tegenstander en het klassement zijn. Bij goed seizoen vaak op telenet anders belgacom.
Als kampioen verwacht ik toch veel live wedstrijden van Genk hoor. Nu ja, ik ben er in ieder geval niet rouwig om aangezien wij hier al telenet klant zijn. Voor café houders etc is dit natuurlijk een klote situatie. Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: Telenet haalt zijn slagNiet alleen de samenvattingen op vtm, ik keek ze altijd in herhaling op sporza videozone... Hopelijk zet vtm die ook op een of andere site...
![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Ik weet niet hoe het zit in Spanje. Real en Barca verkopen hun rechten individueel, maar is het daar dezelfde zender die ze heeft gekocht? Play-off 1 op telenet, play-off 2 en play-out Belgacom? Testmatch voor de barrage op telenet?
Waarschijnlijk wel he. Nu zetten ze toch ook bijna al hun programma's (of stukken ervan) op hun site?
Is dat niet betalend? Hoe dan ook, fuck VTM You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
Eerst drie episodes van Ella kopen voordat ge kunt kijken op de site...
ja, IWatch.. 99 cent voor een programma te bekijken van soms een 10 minuten :s Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!! Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
"En zo staat het nog 0-0 na 3 minuten... Tijd voor reclame!"
Re: Telenet haalt zijn slag'Goal' en 'Stadion' terug!
![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Ben benieuwd welke perekop van VTM zich daarvoor gaat opgeven.
Extra Time en Frank Raes weg!! Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Ik zet 5 euro op Dirk Abrams ![]() You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
Robin Janssens. 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Robin... *hik*
Robin Janssens, Bart Raes, (comeback van Abrahams?) aangevuld met Joos die de overstap maakt, lijken me de meest voor de hand liggende keuze. Hopelijk ook Vandenbempt die een functie krijgt bij VTM als "host" van Stadion. Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: Telenet haalt zijn slaghttp://www.garagetv.be/video-galerij/dj ... 1995_.aspx
Hier een oude aflevering van 'Goal' uit 1995. Nog met Lommel in 1e tegen A'lecht. Ook hennig wat sfeer in de tribunes. Jan de wijngaert en Stefan Van Loock zijn ook een optie. Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!! Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
|