tja als je niet beter weet....I love my DM 800 HD

Het is nu 22 mei 2012, 20:29
Re: Telenet haalt zijn slagTelenet en Belgacom zijn de grootste Geldwolven.....Live geld voetbal
tja als je niet beter weet....I love my DM 800 HD ![]()
Re: Telenet haalt zijn slag5 nieuwe zenders aan het aanbod toegevoegd voor ook volgend seizoen alles kunnen uit te zenden
Dus het huidige aanbod is Sporting Telenet 1 tot 8
Re: Telenet haalt zijn slagMaar het spaans voetbal verdwijnt wel. Toch spijtig.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: Telenet haalt zijn slag
Serieus? ![]() Maar we hebben Premier League nog hé ![]()
Not my cup of tea ![]() Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Engelse championship ipv Spaanse voetbal, dat zouden ze moeten doen! 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
en de Russische voetbalcompetitie ![]()
Ik kijk liever West Ham tegen Reading dan Barcelona tegen Getafe
Re: Telenet haalt zijn slagWij kochten Belgacom voor voetbal te kijken en Genk te kijken uit. Nu alles naar Telenet is kijk ik uitwedstrijden op Livestreams sport-livez.
Ps -2x Kortrijk te zien op Belgacom -Alle acht andere wedstrijden zijn te zien op Telenet We're Magic!
Maar getaffel kom je ook in Engeland tegen hoor. ![]()
Re: Telenet haalt zijn slagEigenlijk zouden ze aangepaste abonnementen voor volgend seizoen moeten hebben op telenet vind ik.
Nu ze toch alle voetbalmatchen uitzenden. Bijvoorbeeld een "KRC Genk" abonnement. Dat je dus enkel de matchen waarin KRC Genk speelt op je digibox kan zien. En enkel voor die matchen betaald. Ipv die belachelijke dagpassen etc...
Re: Telenet haalt zijn slagNeem een abonnement op sporting telenet en je ziet alle matchen van Genk plus buitenlandse competitie en ook nog tal van andere sporten. Als ze "club abonnementen" zouden invoeren betaal je altijd meer, zo werkt Telenet nu eenmaal.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: Telenet haalt zijn slagIs het enkel de Spaanse competitie die verdwijnt bij Telenet of nog andere? Voor mij enkel jammer dat er dan geen Classico op komt, de rest kan me (buiten Courtois af en toe) weinig boeien.
Ik hoop dat ze niet met zo'n club abo's beginnen bij telenet Zodat ik alle matchen kan meepikken ![]()
Ik bedoel de mensen de keuze laten hé .Wie dat enkel KRC interesseert dan een KRC-abo maar de bestaande formules ook behouden. Wie alle matchen wil zien neemt dan the all inclusive formule (naam vind ik nu even ter plekke uit omdat ik niet weet hoe het heet of zou heten).
Ik heb ook opgevangen dat Belgacom het Duits voetbal zou overnemen, voorlopig wel nog geen bevestiging dus geen idee of het klopt.
Dat zou pas echt klote zijn.... Geen CL en geen Duits voetbal. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Telenet haalt zijn slagNog even wat opzoekwerk gedaan, het is Eurosport die voor België de rechten op Duits voetbal heeft gekocht voor de volgende drie seizoenen. De wedstrijden zouden uitgezonden worden op Eurosport 2. (te ontvangen via BGC, Telenet ben ik niet zeker.)
Re: Telenet haalt zijn slagIk heb geïnformeerd en ze gaan hun formule behouden. Volgend seizoen zit in het pakket de Premier League, Bundesliga, Serie A, Eredivisie, Russische-, Braziliaanse-, en Amerikaanse competities. Alsook de bekermatchen uit deze landen. Ook hebben ze de matchen van de Europa League verworven. Echter zijn ze wel de Premiera Division kwijtgeraakt en de Champions League (verhuizen naar Belgacom). Franse competitie is nog geen zekerheid over.
Re: Telenet haalt zijn slagSPORTING TELENET BREIDT VOETBALAANBOD UIT
Vanaf volgend seizoen zal Sporting Telenet alle wedstrijden van de Jupiler Pro League uitzenden, in plaats van drie topwedstrijden dit seizoen. De zender zal ook een waaier aan buitenlands competitie- en bekervoetbal aanbieden, evenals de UEFA Europa League. Door de aankoop van lot 3 van de voetbalrechten van de Jupiler Pro League bezit Telenet voor het seizoen 2012-2013 en 2013-2014 alle rechten van de Belgische nationale competitie verworven. Het Europese voetbal blijft niet links liggen. Sporting Telenet neemt onder meer de Europa League-wedstrijden op in zijn aanbod. Naast de Engelse Premier League blijven ook de Nederlandse Eredivisie, de Duitse Bundesliga en de Italiaanse Serie A in het aanbod, net als de bekercompetities in deze landen. De Spaanse competitie zal echter niet meer uitgezonden worden. Nieuw in de programmering zijn verder de sterk groeiende Russische voetbalcompetitie, met oude bekenden Boussoufa, Lombaerts, Legear en Carcela, de Amerikaanse Major League Soccer en de Braziliaanse Série A. Voor een kijkje achter de schermen bij Europese topclubs kunnen Sporting Telenet-klanten terecht bij de clubzenders van Chelsea, Manchester City, Arsenal, Bayern, AC Milan, Dortmund en Ajax. Deze zenders brengen onder andere wedstrijdverslagen, maar ook inside reportages en exclusieve interviews met spelers van deze topteams. "Met dit aanbod bewijst Sporting Telenet dat ook het buitenlandse topvoetbal nog altijd een topprioriteit is, naast de eigen vaderlandse competitie. Onze klanten zullen volgend seizoen, meer dan ooit, om de oren geslagen worden met live topvoetbal", stelt Manu Leroy, Business Manager Sporting Telenet.
Re: Telenet haalt zijn slagIk vond hier de info ivm Eurosport. Spreken toch duidelijk over exclusieve rechten voor de Benelux
http://www.eurosportlights.tv/verdubbeling_activiteiten_benelux/pi165.php
Huh? Exclusiviteit op bundesliga? Het éne artikel spreekt het andere tegen?
Re: Telenet haalt zijn slagHet artikel is wel van november vorig jaar..
Re: Telenet haalt zijn slagVolgens mij zit het volgend seizoen zo:
Telenet: - JPL - Premier League - Italiaanse Serie A - 1. Bundesliga - Eredivisie - Russische Eerste Klasse - Braziliaanse Eerste Klasse - Major League Soccer - Europa League - NBA - NFL - Liga Endesa Belgacom: - La Liga - Liga Zon Zagres - Champions League - Ethias League - 2de Klasse (?) Kan zijn dat ik verkeerd zit. Als Telenet nu de prijzen opslaat door het Belgisch voetbal of als de Serie A of Bundesliga ook verdwijnt zeg ik mijn abonnement op en ga ik terug naar livestreams (of ik ga vaker op café kijken).
Re: Telenet haalt zijn slagTelenet heeft zijn abonnement al serieus omhooggejaagd. Vlak voor aanvang van het seizoen kostte Sporting Telenet 14 euro, nu al 18. Per maand natuurlijk.
Re: Telenet haalt zijn slagAls je internet, telefonie en digitale tv hebt gaat het normaal niet omhoog.
Dit klopt. Mijn ouders betalen nog altijd "gewoon" €25/maand voor film + sport.
Re: Telenet haalt zijn slagDe prijs hangt af van je aantal Telenet-producten.
Hoe meer, hoe minder je betaalt voor Sporting Telenet! Digitale tv + Internet + Vaste telefonie € 16,15 Digitale tv + Internet of Vaste telefonie € 21,55 Alleen digitale tv € 26,95
Re: Telenet haalt zijn slagNah klote dat het telenet systeem nog steeds geen draadloze oplossing heeft en dat je tv nog steeds bij een kabelaansluiting moet staan.
De enige reden waarom we thuis Belgacom TV hebben genomen, want de inrichting van het appartement kwam veel beter uit met de tv op de plaats waar hij nu hangt. (En dat signaal kan via verschillende technologiën WEL draadloos verzonden worden om via een koppeling dan weer bij de decoder omgezet te worden) "The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
Heeft Telenet ook niet de Copa Libertadores volgend jaar? Had dat gehoord van een kameraad die Telenet heeft...
|