door Blue Magic » 20 jul 2011, 20:35
Een vriend van mij die ook fan is van KRC Genk zou graag een tattoo zetten, maar hij heeft nog geen idee wat. Weten jullie goeie tattoo quotes? Het mag over alles gaan: Over de liefde, over Genk, over het leven,...
Thanks!
-
Blue Magic
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
door Magua » 20 jul 2011, 20:38
Blue Magic schreef: Het mag over alles gaan: Over de liefde, over Genk, over het leven,...
Thanks!
Awel dan: Genk, liefde van m'n leven ...
-
Magua
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door DennisWOT » 20 jul 2011, 20:41
Blue Magic schreef:Een vriend van mij die ook fan is van KRC Genk zou graag een tattoo zetten, maar hij heeft nog geen idee wat. Weten jullie goeie tattoo quotes? Het mag over alles gaan: Over de liefde, over Genk, over het leven,...
Thanks!
Sorry, maar is dit serieus?
Als je niet weet waar je aan begint, laat het dan zijn tot je het wél zeker weet. Damn...
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
-
DennisWOT
-
-
-
door Blue Magic » 20 jul 2011, 20:51
DennisWOT schreef:Blue Magic schreef:Een vriend van mij die ook fan is van KRC Genk zou graag een tattoo zetten, maar hij heeft nog geen idee wat. Weten jullie goeie tattoo quotes? Het mag over alles gaan: Over de liefde, over Genk, over het leven,...
Thanks!
Sorry, maar is dit serieus? Als je niet weet waar je aan begint, laat het dan zijn tot je het wél zeker weet. Damn...
Het is zijn lichaam & zijn leven: Dus hij doet ermee wat hij wil. Ik help hem gewoon. Heb hem ook al gezegd dat hij beter zelf op iets zou komen, maarja... It's his choice.
-
Blue Magic
-
-
-
door Magua » 20 jul 2011, 20:53
DennisWOT schreef:Blue Magic schreef:Een vriend van mij die ook fan is van KRC Genk zou graag een tattoo zetten, maar hij heeft nog geen idee wat. Weten jullie goeie tattoo quotes? Het mag over alles gaan: Over de liefde, over Genk, over het leven,...
Thanks!
Sorry, maar is dit serieus? Als je niet weet waar je aan begint, laat het dan zijn tot je het wél zeker weet. Damn...
Misschien zijn ze nu wel info aan het inwinnen en komen ze ooit tot een persoonlijk iets en zijn ze zeker wat ze willen zetten? Maar inderdaad, de openingsvraag komt nogal trendbewust over. Of is de trend intussen over? Zo zoek ik nog een goede plaats voor een stretcher, of is dat ook alweer passé? ik word oud en weet niet meer wat in is, niet dat het me boeit, maar zo kan ik de toekomstige liefjes van dochterlief op uiterlijk onmiddellijk en zonder fatsoenlijk argument buiten kegelen. 
-
Magua
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
raul
door Jorrit » 20 jul 2011, 20:57
Ik dacht aan iets zoals dit..
"Ooh, Chris Mavinga, superheld!"
Blues army, Racing army!
-
Jorrit
-
-
-
-
door DennisWOT » 20 jul 2011, 21:07
Blue Magic schreef:DennisWOT schreef: Sorry, maar is dit serieus?
Als je niet weet waar je aan begint, laat het dan zijn tot je het wél zeker weet. Damn... Het is zijn lichaam & zijn leven: Dus hij doet ermee wat hij wil. Ik help hem gewoon. Heb hem ook al gezegd dat hij beter zelf op iets zou komen, maarja... It's his choice.
Dat is juist reden te meer om hier goed over na te denken: wat wil ik en wil ik het zéker?
Als je aan anderen gaat vragen voor ideeën, ben je er naar mijn mening absoluut nog niet klaar voor...
Maar hey, ik ben benieuwd naar het resultaat, dus als het af is, showen! 
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
-
DennisWOT
-
-
-
door Blue Magic » 20 jul 2011, 21:13
DennisWOT schreef:Blue Magic schreef:Het is zijn lichaam & zijn leven: Dus hij doet ermee wat hij wil. Ik help hem gewoon. Heb hem ook al gezegd dat hij beter zelf op iets zou komen, maarja... It's his choice.
Dat is juist reden te meer om hier goed over na te denken: wat wil ik en wil ik het zéker? Als je aan anderen gaat vragen voor ideeën, ben je er naar mijn mening absoluut nog niet klaar voor... Maar hey, ik ben benieuwd naar het resultaat, dus als het af is, showen! 
Oké! Hij wil gewoon wat ideeën horen van andere mensen & zal daarna eens goed nadenken over de mogelijkheden.
-
Blue Magic
-
-
-
door DennisWOT » 20 jul 2011, 21:16
Blue Magic schreef:DennisWOT schreef:Dat is juist reden te meer om hier goed over na te denken: wat wil ik en wil ik het zéker? Als je aan anderen gaat vragen voor ideeën, ben je er naar mijn mening absoluut nog niet klaar voor... Maar hey, ik ben benieuwd naar het resultaat, dus als het af is, showen! 
Oké! Hij wil gewoon wat ideeën horen van andere mensen & zal daarna eens goed nadenken over de mogelijkheden.
Ik vind het gewoon vreemd dat iemand zegt "ik wil een tattoo, maar weet absoluut niet wat". Je moet toch ergens een idee hebben?! Voor mij is dit een beetje een omgekeerde wereld...
-
DennisWOT
-
-
-
door Magua » 20 jul 2011, 21:21
Dat hij eens nadenkt over zijn: idealen en idolen, wie hij is en wie hij wil zijn, zijn familie en zijn ik, zijn passie en hartstocht, fases in zijn leven en dromen om het even, kleur, tekst en tekening, maar vooral luistert naar het hart, als het zegt: 'dat is het!' ,ook al duurt dit een eeuwigheid.
-
Magua
-
-
door Genkbloods » 20 jul 2011, 21:30
Magua schreef:Dat hij eens nadenkt over zijn: idealen en idolen, wie hij is en wie hij wil zijn, zijn familie en zijn ik, zijn passie en hartstocht, fases in zijn leven en dromen om het even, kleur, tekst en tekening, maar vooral luistert naar het hart, als het zegt: 'dat is het!' ,ook al duurt dit een eeuwigheid.
Zo is het, weliswaar veel te "dramatisch" verteld.. 
tiocfaidh ar la
-
Genkbloods
-
-
-
door Magua » 20 jul 2011, 21:37
Genkbloods schreef:Magua schreef:Dat hij eens nadenkt over zijn: idealen en idolen, wie hij is en wie hij wil zijn, zijn familie en zijn ik, zijn passie en hartstocht, fases in zijn leven en dromen om het even, kleur, tekst en tekening, maar vooral luistert naar het hart, als het zegt: 'dat is het!' ,ook al duurt dit een eeuwigheid.
Zo is het, weliswaar veel te "dramatisch" verteld.. 
Wat wil je, op deze nationale feestdag ... Een beetje drama kan geen kwaad 
-
Magua
-
-
door RacingRobin » 20 jul 2011, 21:41
ik heb er 3 jaar over gedaan om te weten wat ik wou en nu tegen oktober is het zover. Een tattoo is strikt persoonlijk en afgaan op anderen hun ideeen, tja, ik vind het alvast geen goede keuze.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
door Belgijanac » 20 jul 2011, 23:02
Beun to be wild!
Beun there, done that!
-
Belgijanac
- Administrator
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split
-
real G
door Animale322 » 21 jul 2011, 00:13
17*05*'11
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door elron55 » 21 jul 2011, 04:06
322
Ik zeg maar zoo, dat is korter als dierentuin
-
elron55
-
-
-
door syLaR.: » 21 jul 2011, 06:03
Vae Victis! (woe to the vanquished/conquered)
-
syLaR.:
-
-
-
door Schaterwei » 21 jul 2011, 06:39
Grokko 
-
Schaterwei
-
-
-
-
door Kanjer » 21 jul 2011, 07:08
'VINI, VIDI, VICI'
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
-
Kanjer
-
-
-
Gooz74
door david_vdb » 21 jul 2011, 07:44
"Kennedy, en die kopt em binneeeeuuuuh, ow ow ow"
Sorry, in Latijnse uitspraken ben ik minder thuis 
-
david_vdb
-
-
-
- Mijn team: krc genk
door Tazz » 21 jul 2011, 07:47
Een anker, begint terug in te komen...
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Schalke 04
door DennisWOT » 21 jul 2011, 07:49
Indien er genoeg interesse is, kan deze topic misschien omgebogen worden naar een soort review-topic. Hiermee bedoel ik: "Welke shop ben je al geweest? Welke ervaringen? Goed/slecht?..."
???
-
DennisWOT
-
-
-
door RacingRobin » 21 jul 2011, 08:28
DennisWOT schreef:Indien er genoeg interesse is, kan deze topic misschien omgebogen worden naar een soort review-topic. Hiermee bedoel ik: "Welke shop ben je al geweest? Welke ervaringen? Goed/slecht?..."
???
Er heeft hier ooit een tattoo topic gestaan, maar die is na een tijdje verdwenen. Ik zelf ben langs geweest bij Blue Magic Pins in shopping 2. Toffe zaak, super kerel en binnenkort samenzitten voor design en plaatsing van m'n tattoo. Een combinatie van roots, naam en club 
-
RacingRobin
-
-
-
door DennisWOT » 21 jul 2011, 09:01
RacingRobin schreef:DennisWOT schreef:Indien er genoeg interesse is, kan deze topic misschien omgebogen worden naar een soort review-topic. Hiermee bedoel ik: "Welke shop ben je al geweest? Welke ervaringen? Goed/slecht?..."
???
Er heeft hier ooit een tattoo topic gestaan, maar die is na een tijdje verdwenen. Ik zelf ben langs geweest bij Blue Magic Pins in shopping 2. Toffe zaak, super kerel en binnenkort samenzitten voor design en plaatsing van m'n tattoo. Een combinatie van roots, naam en club 
Ik ken die shop wel van naam. Maar nog nooit iets van gezien... Hebben die een site of facebook?
Wat voor stijl? Lange wachttijden? ...? 
-
DennisWOT
-
-
-
door RacingRobin » 21 jul 2011, 21:35
DennisWOT schreef:RacingRobin schreef:Er heeft hier ooit een tattoo topic gestaan, maar die is na een tijdje verdwenen. Ik zelf ben langs geweest bij Blue Magic Pins in shopping 2. Toffe zaak, super kerel en binnenkort samenzitten voor design en plaatsing van m'n tattoo. Een combinatie van roots, naam en club 
Ik ken die shop wel van naam. Maar nog nooit iets van gezien... Hebben die een site of facebook? Wat voor stijl? Lange wachttijden? ...? 
Site zoekt ge maar op google onder blue magic pins, kunt normaal niet missen. Qua stijl, tja, alles eigenlijk  Ik ben 3 weken terug langsgeweest en moest zeker tot eind september, begin oktober wachten.
-
RacingRobin
-
-
-
door Belgijanac » 21 jul 2011, 21:48
Zaak bolt inderdaad goed en gast is betrouwbaar.
Beun there, done that!
-
Belgijanac
- Administrator
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split
-
door vsp » 27 jul 2011, 23:45
ik heb juist deze week een tattoo lazten zetten bij blue magic pins (niels) in shopping 2. ik ben heel tevreden over de afwerking en details. zeer vriendelijk. zeker een aanrader om daar te gaan. maar niet allemaal gaan anders moet ik te lang wachten  wachtijden vallen mee vind ik. maand tot 2 maanden ongeveer. hangt af van de grote van de tattoo
grts
-
vsp
-
-
-
door Gtid_ » 28 jul 2011, 06:51
RacingRobin schreef:DennisWOT schreef:Indien er genoeg interesse is, kan deze topic misschien omgebogen worden naar een soort review-topic. Hiermee bedoel ik: "Welke shop ben je al geweest? Welke ervaringen? Goed/slecht?..."
???
Heb mijne daar ook laten zetten.
http://desmond.imageshack.us/Himg27/sca ... res=medium
Content ben ik wel, maar had hier en daar zoals hij op voorhand had voorgesteld wat meer verwacht, voornamelijk qua schaduw effecten etc. Werkt wel heel zorgzaam en correct! Ook zeker niet overhaast... Toch hier en daar niet zuiver afgewerkt, ook na de 2e keer...
http://blue-magic-pins-tattoo.jimdo.com/
Voor kleinere gewone tattoo's kan je er dus wel heen, maar als je een grote piece wilt raad ik hem je niet meteen aan... Ondertussen is er een nieuwe ergens in Genk, een zekere Tommy?! Iemand daar recensies over?
-
Gtid_
-
-
-
door witte_nr1 » 28 jul 2011, 06:53
Gtid_ schreef:RacingRobin schreef:Er heeft hier ooit een tattoo topic gestaan, maar die is na een tijdje verdwenen. Ik zelf ben langs geweest bij Blue Magic Pins in shopping 2. Toffe zaak, super kerel en binnenkort samenzitten voor design en plaatsing van m'n tattoo. Een combinatie van roots, naam en club 
Heb mijne daar ook laten zetten.  Content ben ik wel, maar had hier en daar zoals hij op voorhand had voorgesteld wat meer verwacht, voornamelijk qua schaduw effecten etc. Werkt wel heel zorgzaam en correct! Ook zeker niet overhaast... Toch hier en daar niet zuiver afgewerkt, ook na de 2e keer... Voor kleinere gewone tattoo's kan je er dus wel heen, maar als je een grote piece wilt raad ik hem je niet meteen aan... Ondertussen is er een nieuwe ergens in Genk, een zekere Tommy?! Iemand daar recensies over?
Ja is een kennis. Het is niet mijn stijl als ik eentje zou zetten, maar hij is niet slecht.
http://nl-nl.facebook.com/pages/Tattoo- ... 1582868751
-
witte_nr1
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
door vsp » 28 jul 2011, 13:01
witte_nr1 schreef:Gtid_ schreef:Heb mijne daar ook laten zetten.  Content ben ik wel, maar had hier en daar zoals hij op voorhand had voorgesteld wat meer verwacht, voornamelijk qua schaduw effecten etc. Werkt wel heel zorgzaam en correct! Ook zeker niet overhaast... Toch hier en daar niet zuiver afgewerkt, ook na de 2e keer... Voor kleinere gewone tattoo's kan je er dus wel heen, maar als je een grote piece wilt raad ik hem je niet meteen aan... Ondertussen is er een nieuwe ergens in Genk, een zekere Tommy?! Iemand daar recensies over?
Ja is een kennis. Het is niet mijn stijl als ik eentje zou zetten, maar hij is niet slecht. http://nl-nl.facebook.com/pages/Tattoo- ... 1582868751
heb jij het ook over niels van shopping 2? want dit is zijn site toch niet of begrijp ik het verkeerd?
dut is blue magic pins uit shopping 2 zijn site
http://blue-magic-pins-tattoo.jimdo.com/
deze heb ik daar laten zetten
Uploaded with ImageShack.us
-
vsp
-
-
-
real G