Ik zoek een tablet pc, mijn huidige voorkeur gaat naar een IPAD 2 (enkel WIFI - 16gig.)
Maar ik weet dat er alternatieven zijn zoals archos..
Maar ik zoek eigenlijk iemand die me meer kan vertellen over tablet-pc's
Dankje voor uw hulp
Yves!
Tablet PCHelloo..
Ik zoek een tablet pc, mijn huidige voorkeur gaat naar een IPAD 2 (enkel WIFI - 16gig.) Maar ik weet dat er alternatieven zijn zoals archos.. Maar ik zoek eigenlijk iemand die me meer kan vertellen over tablet-pc's Dankje voor uw hulp Yves! KrC Genk || Op naar de po 1! Voor eeuwig de nr 1 van Limburg! No Ely No Party!
Fc Barça ||Ik ga je missen Pep Guardiola , neem de beker maar als afscheidsprijs =)
Re: Tablet PCNiemand weet er iets van?
![]() KrC Genk || Op naar de po 1! Voor eeuwig de nr 1 van Limburg! No Ely No Party!
Fc Barça ||Ik ga je missen Pep Guardiola , neem de beker maar als afscheidsprijs =)
Re: Tablet PCIk ken eigenlijk zo heel veel niet van tablet Pc's. Ik heb zelf een iPad en ben er super content van ! Ik gebruik hem dan ook heeeeeel veel als ik snel iets wil opzoeken of zelfs tijdens een wedstrijd even snel de commentaren wil checken hier.
Vrijwel iedere avond kijk ik er nog even TV op in mijn bed via Belgacom. Ik heb er heel veel magazines, boeken, muziek, en afleveringen/films opstaan. Hij vervangt mijn PC absoluut niet maar ik heb hem vrijwel overal bij. Momenteel ongeveer een jaar in bezit en echt het meest gebruikte ding in huis. Ook ben ik hobby-ist fotograaf en het is altijd leuk om je foto's bij de hand te hebben. Voordelen voor de iPad. Batterijduur, scherm. Nadelen: dat flash gedoe. Stom voorbeeld: De zondag heb ik doordat ik voetbal aan het kijken was de aflevering van panorama "Het moeras Guantanamo" vergeten te kijken en die wou ik gisteren in bed (tijdens het onweer) nog even kijken. Dit ging dus niet daar de iPad weeral eens moeilijk deed. Tweede nadeel ... als je niet echt gewoon bent met iTunes te werken dan kan het wel eens een B*tch zijn om er iets op of af te krijgen
Ik zou indien er nog wat ruimte is wel opteren voor 32 Gb en 3G. Maar dat is natuurlijk eerder een persoonlijke keuze. Tablet is en blijft een handig ding .... voor d'er bij.
Re: Tablet PCIk ben eveneens al een tijdje aan het kijken naar een tablet! Maar, het probleem is gewoon dat ik vrij veel functionaliteit van zo'n ding vraag en de Ipad2 me dat niet kan geven (geen usb, geen hdmi, geen flash...)
Dan schieten er eigenlijk nog twee dingen over, de Samsung Galaxy tab 10.1 32 gig Wifi en de Asus Prime 32 gig Wifi (domme slider wel). Als bijkomende voorwaarde is dat het OS vlot moet samengaan met Win7 en externe HD's... Ik denk dat dan enkel de Galaxy tab over schiet, maar ik moet absoluut weten of de streaming naar een tv van een deftige kwaliteit is... Iemand? xD
Re: Tablet PC
Ik snap niet waarom mensen zo vaak beweren dat iTunes crap is om dingen over te zetten? Gewoon "automatisch synchroniseren" afzetten, en dan kunt ge uw muziek toch ook gewoon vanuit Windows rechtstreeks naar uw iPhone/iPad slepen in iTunes, daarvoor hoeft ge in principe uw muziek nog niet eens toe te voegen in iTunes.
Re: Tablet PCAls ik mijn muziek synchroniseer dan verdwijnen er vaak een heleboel, dus als je bij iemand langs gaat om muziek erop te zetten ben je de muziek van u kwijt. Of ik doe iets verkeerd
![]()
Een nadeel aan iTunes is idd dat het 'samenhangt' met uw toestel, en ge dus niet zomaar snel even eender welk toestel met eender welke pc kunt verbinden via iTunes. Maar er bestaan nog wel andere programma's om muziek gewoon van uw toestel te halen zonder tussenkomst van iTunes.
Re: Tablet PCHuh ... Misschien doe ik dan wel iets fout ? Maar als ik een map met foto's wil verwijderen ... dan kan dat toch enkel als ik die map van mijn computer verwijder en dan op sync duw. Of is er een alternatief om iets van uw iPad te verwijderen ? Erop zetten dat gaat idd met slepen en droppen maar verwijderen van foto's ?
![]()
Re: Tablet PCIpad is te duur voor zijn kunnen IMO. Samsung, BB en Asus hebben goedkopere en minstens evenwaardige tablets. Maarja, het is geen Apple zeker...
![]() Never regret anything, because at some point in your life it was exactly what you wanted.
Re: Tablet PCDe ASUS eee pad transformer prime komt uit 6 januari en alles wat ik daarover kan lezen boeit mij enorm. Ook zou de prijs met zo'n 500 euro erg goed moeten meevallen...
Re: Tablet PCIpad 3 komt begin volgend jaar uit. Eens zien welke nieuwe functies die heeft
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2694/Int ... pril.dhtml Iedere dag is de dag van je leven!
Ik leef van dag tot dag!
Ik ben verre van een fan van Apple, maar op tablet niveau is apple's iOS toch nog steeds DE beste keuze voor een tablet. Android is er niet goed genoeg voor en het is wachten tot een degelijk google OS eer dat wel het geval gaat zijn (op samsung, e.a.) De tablet van asus suckt trouwens enorm. "The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
Op basis van wat moet die Asus dan sucken? Ik heb gisteren nog een review gelezen van de consumentenbond gelezen waar ie als beste koop uit de bus komt vóór de Samsung. Bovendien krijg je nu een korting van 50 euro als eindejaarsbonus en ben je rond de 360 euro klaar; niet slecht voor de specs die dat ding te bieden heeft imo.
De vlieg ............................ buiten functie. Ook wel bekent als de frisbee functie. ![]()
omdat ik zelf de kans gehad heb om dat ding in m'n handen te hebben... Als software ontwikkelaar/architect (ook van mobile apps) is het vrij belangrijk eens een paar toestellen volledig door te kunnen lichten... En de asus is echt slow en loopt geregeld vast (ik heb een ander gevraagd en ook die had dezelfde issues) Achja, hoezeer ik een tab ook een gadget vindt, iPad is dan toch nog de beste keuze (en ik heb het helemaal niet op apple btw) "The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
ik zou zeggen, probeer de Asus Transformer Prime (de opvolger van de TF101). Komt uit eerste week van januari met een richtprijs van 500 euro voor de 32GB. De eerste met de nieuwe generatie processoren! Maarja, Android staat inderdaad niet zo bekend om zijn super stabiele RTE... Als je dat echt nodig hebt, is apple je enige keuze
En het is juist die stabiliteit die ik eigenlijk best wel belangrijk vindt... Hoe kan je anders stabiele apps schrijven als je al weet dat het systeem zelf niet al te stabiel is... Maar inderdaad die Transformer Prime is beloftevol. "The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
Deze zin heb ik met de stem van Astrid Bryan gelezen ![]()
Re: Tablet PCIk gebruik de iPad2 en kan alleen maar zeggen dat ik er super content van ben, al mis ik wel een paar illegale dingetjes, maar dan gebruik gewoon the good old laptop
![]() Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: Tablet PCIk krijg binnenkort ook een tablet, maar ben er ook nog niet uit.
Een iPad3 ga ik sowieso laten passeren, aangezien het allemaal niet ZO belangrijk is voor mij als ik op dat vlak één generatie achterloop. Dus het is vooral kiezen tussen de Galaxy Tab en de iPad2. Ik heb het hier wat gelezen, maar beuwh... Ben er nog steeds niet uit. Ik lees hier bvb over batterijduur. Is dat ZO een verschil? En hoe zit dat nu met Flash vs HTML5? De YT applicatie van iPad vond ik bvb echt bagger in de zin dat ik totaal andere links vond daar dan op mijn PC. Is dat normaal? En ja, functionaliteiten... Ik ben wel een Google mannetje en wil dus wel een agenda en mails en dergelijke kunnen raadplegen. Maar is zoiets makkelijk te doen als ik bvb op mijn PC alles in Thunderbird laat uitkomen? Of moet ik dan dubbel werken? En ja, aangezien mijn agenda en dergelijke ook op een iPad makkelijk geïntegreerd kan worden, zal "een Google manneke zijn" wel niet genoeg zijn om definitief voor Android te kiezen zeker? ![]() HELP! You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Tablet PCHeb nu ongeveer een jaar een iPad 2 en kan alleen maar zeggen dat ik daar supertevreden over ben.
Je merkt aan Apple producten gewoon dat ze gemaakt zijn door mensen die ze zelf ook dagelijks voor alles en nog wat gebruiken. Nu de prijs van de iPad 2 met 100$ gezakt is zou mijn keuze tussen de iPad of de Samsung snel gemaakt zijn. Maar eigenlijk zou je ze allebei eerst eens moeten proberen. Als je wil mag je altijd eens langskomen om te zien of je op de iPad kan doen wat je ervan verwacht. Vragen of issues voor supportersparelement: johan@krcgenk-sp.be
Re: Tablet PCDat de iPad een goed toestel is, heb ik al gemerkt door ermee te "spelen".
Maar ik kreeg bvb wel zenuwen van dat ik op YouTube niet alles vond dat ik bvb hier op mijn PC zou vinden. Heeft dat te maken met de ontbrekende Flash ondersteuning en dat niet volledig YT al met HTML5 werk, ofzo? Maar dat stoorde me wel alleszins, en we waren toen met 5 man die het probeerden en iedereen was het er over eens dat die YT applicatie "anders" leek/was dan die op een PC. Een ander punt waarmee ik zit is het uitbreidbaar geheugen en het afspelen van video- en muziekbestanden. Als ik het goed doorheb kan de Galaxy Tab 10.1 wel SD kaartjes lezen en de iPad niet? En beiden zouden geen USB kunnen? Ook de ondersteuning van bestandstypes is zo een zaak. Ondersteunt de Galaxy Tab de standaardbestanden zoals mkv en avi als ik het goed doorheb en bij de iPad zou ik alles moeten converteren? Ik heb enkel de iPad uitgetest (toch thx voor het aanbod!) en ik vind het een zeer leuk toestel. Maar als bovenstaande gedachten een beetje "kloppen", denk ik dat ik misschien toch eerder ga kiezen voor een Galaxy Tab. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Re: Tablet PCMij hebben ze
http://www.i-pro.be/ienl/touch/i-pro-w7pad-208.html voorgesteld. (Windows en usb zijn wel een vereiste)
Re: Tablet PCIk ben dus ook al een tijdje aan het afwegen welke tablet voor mij het meest geschikt is...
Ipad en Galaxy vallen al af wegens geen usb-poort. Dan heb je de Archos 101 G9...prima tablet qua prijs/kwaliteit,maar heeft toch wel wat kleine minpunten tov de duurdere modellen (scherm/batterij wordt warm) lees ik in de recensies. Mijn voorkeur gaat waarschijnlijk naar de Sony S1 tablet...heeft iemand hier ervaring met deze tablet?? http://www.tabletcenter.be/product/1423 ... -wifi.html gr R
Re: Tablet PCOp dat gebied vraag ik me ook af of ik andere tablets behalve Galaxy of iPad in overweging moet nemen?
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Re: Tablet PCACER ICONIA A200 is ook niet slecht en heeft een usb aansluiting.
In deze prijsklasse heb je bij de bekende merken niet echt slechte tablets. En de stabiliteit issues zou ik met een korrel zout nemen hoor. Android is echt zo slecht niet. De ipad is een goeie tablet, maar als je die echt compleet wil (met aansluitingen voor bvb fototoestel,...) dan moet je weer allerhande extra's kopen die het dan weer duurder maken.
Je kan gewoon je iTunes op je pc installeren en daar alles beheren en vervolgens syncen met je iPad ;-) "The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
quicktime kan ook avi afspelen, dus ge moet niks converteren. SD kaart ondersteuning: ja dat klopt ergens wel, dat is een leak op de iPad, maar de galaxy tab is dan ook wel een stuk lomper in het hanteren merkte ik al. En de batterijduur is bij apple in het algemeen wel een dikke plus t.o.v. andere fabrikanten eigenlijk. En voor het prijsverschil moet je het ook al niet laten, zeker niet als je naar de performantie kijkt, waar een galaxy tab 2 nogal eens durft schokken heb je dat bij de ipad 3 totaal niet. Ipad 2 ook niet overigens. Wat apps betreft is de keuze onbepaald om dat er zowel met android als iOS veel gratis te krijgen is. Wat youtube betreft zijn er geen problemen. En of het te maken zou hebben wat je beschrijft dat YT al volledig html 5 is, kan niet, daar apple en zijn safari browser zowat mee aan de basis van html 5 lagen ![]() Als je belgacom abo hebt voor internet/tv is het waarschijnlijk wel enorm de moeite om voor de galaxy tab 2 te gaan, want als je dan ook nog eens een mobiel internet abo neemt voor 10 euro per maand, kan je er voor 5 euro per maand de galaxy tab 2 voor bij huren... (en het zou me niet verwonderen dat je die gewoon kan inwisselen als de opvolger er komt ) En al bij al: gewoon doen waar gij u het beste bij voelt he ![]() "The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
Als je foto's enkel op je tablet wilt zetten wanneer je dat ding meeneemt op vakantie ofzo heb je idd gelijk. Anders doe je het gewoon via pc en is er geen probleem. uiteindelijk is er geen enkele tablet compleet. Maar zowat alle reviews geven de iPad wel weer als de meest volledige tablet. Android is idd zo slecht niet, maar er is nog veel werk aan de winkel. Zelf heb ik getwijfeld om te wachten op de windows metro UI en daarbij een tablet (nokia komt wrs met de eerste hiervoor) maar de stabiliteit hiervan is momenteel nog vrij onzeker. Gevolgd door android, welke gewoon niet zo vlot werkt als een ipad na veel try-outs "The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
Hoe verklaar je dan dat we met 5 verschillende mensen op een iPad 2 in de verste verte niet dezelfde YouTube resultaten kregen als op de PC die op datzelfde moment 2 meter verder stond? De VEVO kanalen leken zelfs bvb absoluut niet te bestaan... Voor de rest thx voor de info ![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
|