vint ik ook

Het is nu 22 mei 2012, 20:24
Re: Taalfouten op het net"Hello, I live in ass" -
Oké, dit is er geen van op het net, maar stel u gewoon een 13-jarig snotterke uit As voor dat een spreekbeurt moet geven in't Engels en dit zegt als openingszin. (trouwens echt gebeurd bij mij in de klas in't tweede middelbaar)
Re: Taalfouten op het netJe kan beter in As wonen dan in Mianus (US)
1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Re: Taalfouten op het netM.... C.... daar heb ik ook naar gezogt..
![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Taalfouten op het netdaar heb ik ook naar gezogt..
"Wees niet bang van de perfectie, je bereikt ze toch nooit.”
Re: Taalfouten op het netY U NO READ PREVIOUS POST ?! Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Taalfouten op het netDamn, compleet overgekeken! En ik dacht al dat ik er zo snel bij was ![]() "Wees niet bang van de perfectie, je bereikt ze toch nooit.”
Re: Taalfouten op het net
You bet, although As is a bit of a shit hole to live in, it's similar to Boring (OR). I'm pretty sure you love to take your girl to Intercourse (PA).
Nah i would fly her from Dildo (Newfoundland) to Mianus (US) 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Re: Taalfouten op het netNiet op het net maar te mooi om niet te vermelden...
leerkracht engels in de les: "How late is it?" (en die was serieus bezig) Winston? ![]() Laatst bijgewerkt door Ursa_Major op 28 feb 2012, 20:56, in totaal 3 keer bewerkt.
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Ken ook zo eentje van iemand die het engelse woord voor "herfst" (autumn) vanuit het Nederlands vertaalde naar een Engels klinkende "heurfst" . Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Die vrouw kon er geen zak van. "You draw line here" is nog zo'n klassieker ![]()
Re: Taalfouten op het net* goeie avondt, juist tuis van werken
Re: Taalfouten op het netOW OW OW !
Y... T... He fell for me against but each his own taste Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Dubble you Tee Ef ? 1312
Re: Taalfouten op het netIk wou dubbel schrijven maar was te snel ![]() En ik weet dat het Engels , double is. 1312
Re: Taalfouten op het netja das ms wel stap honger voor em wand er is daar veel meer groepsfeer en liever waal dan sporting jood veel blauw zwarte groeten mati en ga zeker weg wand daar blyven by de shande van belguim ze misen je al
Re: Taalfouten op het netMhee wasda alemal
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
O M G 1312
Die is ook blijven hangen precies... Wat een lachwekkende post is me dat! If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
Re: Taalfouten op het netHaha ik de gennk van vorig jaaar pff elkes keer dat ze kampoein worde zijn ze volgend sezoen niks waard maar we zijn de jongst club en en heeft veel berijkt al
![]() Meh, GOOI U HE ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Wou ik ook al plaatsen...man man toch ![]() Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
En beiden van dezelfde persoon ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Ik heb die zin 5 keer moeten lezen om te begrijpen wat hij bedoelt.
Ik snap die zin nog altijd niet ![]() ![]()
Re: Taalfouten op het netWilt ge die snappen?
Vertaling: Scoren, maja Benteke scoort altijd (Genks sarcasme). Hij schiet altijd er langs of scoort soms. Te gierig om de bal af te geven, daarom scoren ze zo weinig. Vorig jaar niet, toen hadden we een team.
|