door Animale322 » 13 jun 2011, 13:39
Er zullen ongetwijfeld een heel deel Genkies naar TML gaan, die bijgevolg de supercup niet kunnen zien in de CA.
Nu lijkt het mij het beste om al die Genkies bijeen te zoeken op de camping, om samen de match te volgen !
TML zal weten dat de Genkies er zijn 8)
Ik heb eigenlijk 2 vragen:
- Hoe kunnen we het best de match volgen? (Met een radio op de camping? / Samen naar een cafe zoeken?)
- Hoe gaan we dat geregeld krijgen? (Waar komen we samen, etcetera ...)
Als iemand nog andere vragen of voorstellen ofzo heeft, zeg het maar 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door DagDromerX » 13 jun 2011, 15:12
Aanwezig op TML dus...!
Een cafe in de buurt is een optie..
Of gewoon op de camping wat bier bijheen sprokkelen en radio luiseren is ookwel vet
Enne als er een deel man zouden zijn dan maken we gewoon een FB groep aan e 
Racing till i die!
-
DagDromerX
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
-
door Animale322 » 13 jun 2011, 15:23
DagDromerX schreef:Aanwezig op TML dus...! Een cafe in de buurt is een optie.. Of gewoon op de camping wat bier bijheen sprokkelen en radio luiseren is ookwel vet  Enne als er een deel man zouden zijn dan maken we gewoon een FB groep aan e 
Ik vindt ook dat het wel wat heeft om met een bende via de radio te luisteren, meer spanning sowieso !
Wat vindt de rest ervan?
Als ik zie dat er genoeg mensen dit een goed idee vinden zal ik of iemand anders wel een evenementje ofzo maken, waar we alles kunnen afspreken
We hebben nog ongeveer een dikke maand de tijd.
-
Animale322
-
-
-
door DagDromerX » 13 jun 2011, 15:30
Animale322 schreef:DagDromerX schreef:Aanwezig op TML dus...! Een cafe in de buurt is een optie.. Of gewoon op de camping wat bier bijheen sprokkelen en radio luiseren is ookwel vet  Enne als er een deel man zouden zijn dan maken we gewoon een FB groep aan e 
Ik vindt ook dat het wel wat heeft om met een bende via de radio te luisteren, meer spanning sowieso ! Wat vindt de rest ervan? Als ik zie dat er genoeg mensen dit een goed idee vinden zal ik of iemand anders wel een evenementje ofzo maken, waar we alles kunnen afspreken  We hebben nog ongeveer een dikke maand de tijd.
Idd, radio lijkt me meer spanning. nu weet ik nie als er veel genkies die ook na TML gaat, op dit forum zitten
Racing till i die!
-
DagDromerX
-
-
-
-
door Animale322 » 13 jun 2011, 15:32
DagDromerX schreef:Animale322 schreef:Ik vindt ook dat het wel wat heeft om met een bende via de radio te luisteren, meer spanning sowieso ! Wat vindt de rest ervan? Als ik zie dat er genoeg mensen dit een goed idee vinden zal ik of iemand anders wel een evenementje ofzo maken, waar we alles kunnen afspreken  We hebben nog ongeveer een dikke maand de tijd.
Idd, radio lijkt me meer spanning. nu weet ik nie als er veel genkies die ook na TML gaat, op dit forum zitten
Niet iedereen nee.. Ik ga gewoon paar dagen wachten, en kijken wat de rest ervan vindt.. Dan maken we een evenement aan, waar we andere genkies die naar TML gaan, kunnen uitnodigen 
-
Animale322
-
-
-
door Gladz0r » 13 jun 2011, 16:54
Nog zaliger als de tent ernaast 4 maffia's zitten die horen hoe St*ndard gpwnd wordt!
-
Gladz0r
-
-
-
- Mijn team: Krc Genk
door Bermiche » 13 jun 2011, 18:13
Ik zou nu al een evenement aanmaken animale. Ken al sowieso een stuk of 10 man die mee naar de match willen gaan kijken op café ofzo
-
Bermiche
-
-
-
door Animale322 » 13 jun 2011, 19:06
Gladz0r schreef:Nog zaliger als de tent ernaast 4 maffia's zitten die horen hoe St*ndard gpwnd wordt!
Ik heb er zin in ! 
-
Animale322
-
-
-
door Gtid_ » 14 jun 2011, 03:26
Fons, donderdag matchday en vrijdag feeske in Boom! 
-
Gtid_
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
door real G » 14 jun 2011, 18:50
i'm in 
my goodness my guinness [img]http://gifs.gifbin.com/122009/1260445104_serving_a_guiness.gif[/img]
-
real G
-
-
-
- Mijn team: KRC GENK
door arne » 15 jun 2011, 15:25
zowiezo aanwezig  ik pak nog genkies mee
ik zou gewoon afspreken een uurke voor de match aan dreamville ofzo? en iemand die een genkshirt aan doet en bij deze persoon allemaal verzamelen en dan 
-
arne
-
-
-
- Mijn team: krc genk
door Animale322 » 15 jun 2011, 15:50
arne schreef:zowiezo aanwezig  ik pak nog genkies mee ik zou gewoon afspreken een uurke voor de match aan dreamville ofzo? en iemand die een genkshirt aan doet en bij deze persoon allemaal verzamelen en dan 
Loe gaat een TZ shirt aandoen
Meer info op deze facebook link en ik zal iets voor TML nog wel hier info brengen
http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=191241014259021
-
Animale322
-
-
-
door Gavv » 15 jun 2011, 18:59
Aanwezig op Tml en zeker ook als zoiets doorgaat ! Eens laten zien wie Genk is, ik en men maat waren zowiezo al van plan met genkshirt en een vlag op onze campingplek te gaan ^^ best een evenement maken op Facebook denk. Ik doe alvast mee !
-
Gavv
-
-
-
door Niels » 15 jun 2011, 20:03
I'm in. Was al aan't denken hoe ik in Boom de match het beste zou kunnen volgen, schitterend idee!
-
Niels
-
-
-
- Mijn team: Genk
door Animale322 » 16 jun 2011, 11:31
Gavv schreef:Aanwezig op Tml en zeker ook als zoiets doorgaat ! Eens laten zien wie Genk is, ik en men maat waren zowiezo al van plan met genkshirt en een vlag op onze campingplek te gaan ^^ best een evenement maken op Facebook denk. Ik doe alvast mee !
1 postje naar boven kijken, is dat zo moeilijk? 
-
Animale322
-
-
-
door arne » 16 jun 2011, 15:55
Animale322 schreef:Gavv schreef:Aanwezig op Tml en zeker ook als zoiets doorgaat ! Eens laten zien wie Genk is, ik en men maat waren zowiezo al van plan met genkshirt en een vlag op onze campingplek te gaan ^^ best een evenement maken op Facebook denk. Ik doe alvast mee !
1 postje naar boven kijken, is dat zo moeilijk? 
cafekes zijn er in de buurt maar als ze daar tv hebben kan ik me niet herrineren
-
arne
-
-
-
door Animale322 » 16 jun 2011, 16:02
arne schreef:Animale322 schreef:1 postje naar boven kijken, is dat zo moeilijk? 
cafekes zijn er in de buurt maar als ze daar tv hebben kan ik me niet herrineren
Hehe, automatisch weet ik ook wie gij zijt 
-
Animale322
-
-
-
door arne » 16 jun 2011, 16:17
Animale322 schreef:arne schreef:
Hehe, automatisch weet ik ook wie gij zijt 
jep  haha. mah beste is gewoon afspreken waar het camping feest is want da is de beste plek want als je gaat afspreken aan een uitgang zoek ge zelf problemen want er zijn meerdere in en uitgangen op de camping.
-
arne
-
-
-
door Animale322 » 16 jun 2011, 16:37
arne schreef:Animale322 schreef:Hehe, automatisch weet ik ook wie gij zijt 
jep  haha. mah beste is gewoon afspreken waar het camping feest is want da is de beste plek want als je gaat afspreken aan een uitgang zoek ge zelf problemen want er zijn meerdere in en uitgangen op de camping.
2 weken op voorhand ofzo gaan we alles eens tegoei bekijken, en zoeken we een geschikte plek om samen te komen
Ze moeten mij wel niet als de organisator zien ervan  Ik wil gewoon met een (vrienden)groep de match zien
Daarom, we zoeken enkel een goeie plek om samen te komen, en een cafeetje waar we naartoe gaan. We beslissen een uur dat we vertrekken, wie er niet is heeft pech 
-
Animale322
-
-
-
door DagDromerX » 16 jun 2011, 17:47
Dun, zo georganiseerd hoeft da nie te zijn.. Gewoon es afspreken. zeggen hoe, wat en waar. et voila
fixen een paar nummers ofzo.. Ma het zal wel opvallen om TML als er nog ne genkie loopt denk ik 
Racing till i die!
-
DagDromerX
-
-
-
-
door Animale322 » 16 jun 2011, 18:17
DagDromerX schreef:Dun, zo georganiseerd hoeft da nie te zijn.. Gewoon es afspreken. zeggen hoe, wat en waar. et voila fixen een paar nummers ofzo.. Ma het zal wel opvallen om TML als er nog ne genkie loopt denk ik 
Gewoon allemaal iets genk-gerelateerd meenemen 
-
Animale322
-
-
-
door Lobmans » 16 jun 2011, 18:32
Zet gewoon 's morgens uw tent neer, drink wat pinten, fix u vervoer naar Genk om de match live te kijken, en keer daarna gewoon terug (met tussenstop in Ranst!) naar de camping om de overwinning te vieren! 
-
Lobmans
-
-
-
door Gtid_ » 16 jun 2011, 18:37
Post hierboven = WIN! Zo doen wij het ook...
-
Gtid_
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
door Bermiche » 15 jul 2011, 23:02
Als gij nog plaats hebt in uw auto, kom ik wel mee 
-
Bermiche
-
-
-
door Animale322 » 16 jul 2011, 03:09
Bermiche schreef:Als gij nog plaats hebt in uw auto, kom ik wel mee 
Ik ook ! Dus B. maat, laat me weten als ge plek voor 2 hebt eh !
-
Animale322
-
-
-
|