Het is nu 22 mei 2012, 20:21

STVV topic

Het wel en wee van het Belgisch voetbal
  • Auteur
    Bericht

STVV topic

Berichtdoor H2O » 11 jan 2012, 14:45

Laatst bijgewerkt door Cin op 23 jan 2012, 14:55, in totaal 1 keer bewerkt.
H2O

Re: STVV Stadion

Berichtdoor Henri » 11 jan 2012, 15:15

H2O schreef op 11 jan 2012, 14:45:http://www.tvl.be/nl/2012-01-11/stvv-toont-stadionplannen/#content_top_l

wat een boerin.

Ik vind dat stadion toch wel wat overdreven voor een tweedeklasser 8)
Henri

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor DennisWOT » 11 jan 2012, 16:17

H2O schreef op 11 jan 2012, 14:45:http://www.tvl.be/nl/2012-01-11/stvv-toont-stadionplannen/#content_top_l

wat een boerin.

Vrij marginaal eigenlijk dat ze die animatie hebben moeten filmen van een computerscherm, nee?
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
DennisWOT

Berichtdoor Schaterwei » 11 jan 2012, 16:24

"wat een boerin."

Altijd HOFTElijk blijven, hé !
Schaterwei

Berichtdoor Zapata » 11 jan 2012, 16:44

Het kan voor sommige mensen een boerin zijn maar het is er wel een met hersenen en geld wees maar zeker.
Zapata

Berichtdoor putteke » 11 jan 2012, 17:02

Zapata schreef op 11 jan 2012, 16:44:Het kan voor sommige mensen een boerin zijn maar het is er wel een met hersenen en geld wees maar zeker.

en waar zaten de hersenen bij een vrouw weer ...?
putteke

Mijn team: K.R.C. Genk

Berichtdoor Animale322 » 11 jan 2012, 17:18

putteke schreef op 11 jan 2012, 17:02:
Zapata schreef op 11 jan 2012, 16:44:Het kan voor sommige mensen een boerin zijn maar het is er wel een met hersenen en geld wees maar zeker.

en waar zaten de hersenen bij een vrouw weer ...?

In de keuken?
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
JackPurcell

Berichtdoor nr10 » 14 jan 2012, 17:52

ik heb bang dat het nieuwe stadion nooit eerste klasse voetbal gaat zien. spijtig
nr10

Berichtdoor Super_Mike » 14 jan 2012, 21:00

Ben ik trouwens de enige die het maar een mottig gedoe vind, dat stadion van STVV?

Akkoord, ze moeten hun project promoten, maar ik kreeg het toch serieus op mijn heupen als vroeger Dûchatelet en nu Morenne komen dwepen met 'het mooiste stadion van België'...

Ik zie vooral een stadion met vier verschillende tribunes, een hotel waarbij de bovenste kamers een mooi uitzicht hebben op... de dakpijlers van de grote tribune en waarbij één kant sowieso een reliek uit de jaren '50 zal blijven.

Hadden ze de beide tribunes achter doel nu ook gemaakt zoals die eerste nieuwe tribune en de hoeken opgevuld met alle extra functionaliteiten die ze nu ook gaan voorzien, dan was het mooi stadion geweest. Nu is het een kakofonie van stijlen.

Geef mij dan maar de Cristal Arena. Geen franjes, geen gedoe, maar gewoon een stadion zoals een stadion moet zijn: een kuip. Het blijft het mooiste stadion van België, tot het Arteveldestadion klaar is. Als het ooit klaar geraakt, that is...
Super_Mike

Mijn team: RC Genk

Berichtdoor Lazy Tony » 14 jan 2012, 21:31

Ik vind het allerminst mooi, maar ik vind het wel goed dat er eindelijk wat betere stadions komen. Zelfs al is het maar STVV, het is toch een opwaardering van het Belgisch voetbal. Ik begrijp niet dat STVV wel kan waar anderlect, Brugge, Gent,... Maar niet in slagen.

Het is verschrikkelijk om nog naar het voetbal te gaan op daknam, het kuipje, de bosuil, achter de kazerne,... Echt niet meer van deze tijd! En dan maar lonen betalen die een normale mens doen duizelen, ze steken het beter in een toekomstgericht project!
Lazy Tony

Mijn team: Genk

Berichtdoor Glow » 15 jan 2012, 10:16

Lazy Tony schreef op 14 jan 2012, 21:31:Ik vind het allerminst mooi, maar ik vind het wel goed dat er eindelijk wat betere stadions komen. Zelfs al is het maar STVV, het is toch een opwaardering van het Belgisch voetbal. Ik begrijp niet dat STVV wel kan waar anderlect, Brugge, Gent,... Maar niet in slagen.

Het is verschrikkelijk om nog naar het voetbal te gaan op daknam, het kuipje, de bosuil, achter de kazerne,... Echt niet meer van deze tijd! En dan maar lonen betalen die een normale mens doen duizelen, ze steken het beter in een toekomstgericht project!

Ik snap niet hoe jij naar de Bosuil gaan verschrikkelijk kan noemen. Dat stadion is, hoe je het ook draait of keer, puur traditie imo!
There's no darkness but ignorance
Glow

Berichtdoor Belgijanac » 15 jan 2012, 11:45

"Het doet er niet toe of STVV in eerste blijft". Zo uitspraken kunnen alleen komen van een Höfter. ;)
Beun there, done that!
Belgijanac
Administrator

Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split

Schaterwei

Berichtdoor Tazz » 15 jan 2012, 12:21

Glow schreef op 15 jan 2012, 10:16:
Lazy Tony schreef op 14 jan 2012, 21:31:Ik vind het allerminst mooi, maar ik vind het wel goed dat er eindelijk wat betere stadions komen. Zelfs al is het maar STVV, het is toch een opwaardering van het Belgisch voetbal. Ik begrijp niet dat STVV wel kan waar anderlect, Brugge, Gent,... Maar niet in slagen.

Ik snap niet hoe jij naar de Bosuil gaan verschrikkelijk kan noemen. Dat stadion is, hoe je het ook draait of keer, puur traditie imo!

Als daar binnen 5 jaar nog steeds niets aan gebeurd is, dan komt aan die traditie een dramatisch einde me dunkt... Antwerp had na hun degradatie vol voor het lange termijn denken moeten gaan, los van het feit of hun supporters dat nu wilden of niet. Ze zijn volop voor de tactiek "snel terug in eerste en hopen op investeerders" gegaan. Foute keuze, want Antwerp is een zieke club die met of zonder promotie ten dode opgeschreven is. Binnen een tiental jaar zal men pas openlijk kunnen spreken over dé gemiste kans van de eeuw, de fusie tussen beide 'grootheden'. Binnenkort heeft Antwerpen 0 ploegen ipv 1 grote.

Mijn team: KRC Genk, Schalke 04

Berichtdoor Lazy Tony » 15 jan 2012, 13:11

Dat is inderdaad grote traditie, maar pissen in het donker met je voeten in de urine, verroest hekwerk dat langs alle kanten uitsteekt, afgebrokkeld beton,... Antwerp verdient beter, veel beter!
Lazy Tony

Mijn team: Genk

Zizou

Berichtdoor Schaterwei » 15 jan 2012, 13:17

Belgijanac schreef op 15 jan 2012, 11:45:"Het doet er niet toe of STVV in eerste blijft". Zo uitspraken kunnen alleen komen van een Höfter. ;)

Die woordspeling,...I like it :D :D :D
Schaterwei

Belgijanac, real G

Berichtdoor Socrates » 15 jan 2012, 20:18

Ik snap niet dat een ploeg als STVV een stadion van 70 miljoen nodig heeft.
Als ik mij niet vergis hebben ze hun stadion pas gerenoveerd?
Als ze van dat geld nu eens 10 miljoen in hun ploeg steken, kunnen ze op termijn een stabiele eersteklasser worden.
Dat lijkt mij een stuk beter dan in een mooi stadion in 2de klasse te spelen.
Socrates

Berichtdoor Matteo » 17 jan 2012, 11:09

Lazy Tony schreef op 15 jan 2012, 13:11:

Dat is inderdaad grote traditie, maar pissen in het donker met je voeten in de urine, verroest hekwerk dat langs alle kanten uitsteekt, afgebrokkeld beton,... Antwerp verdient beter, veel beter!

Welcome to football.
Matteo

Mijn team: .

Azzurri, witte_nr1

Berichtdoor shakespare » 17 jan 2012, 14:20

Socrates schreef op 15 jan 2012, 20:18:Ik snap niet dat een ploeg als STVV een stadion van 70 miljoen nodig heeft.
Als ze van dat geld nu eens 10 miljoen in hun ploeg steken, kunnen ze op termijn een stabiele eersteklasser worden.

Da's ook geen stadion meer maar een commercieel centrum met winkels, een hotel, ondergrondse parkings en een voetbalveld met de
daarbij accomodatie.
STVV is géén eigenaar meer van zijn eigen voetbalveld maar huurt dat voor een jaarlijks bedrag van 250 000 euro.
En zolang dat bedrag er is, zal het Duchatelet en co een zorg wezen wie er op dat veld speelt ...
shakespare

Berichtdoor Rune » 17 jan 2012, 15:39

shakespare schreef op 17 jan 2012, 14:20:
Socrates schreef op 15 jan 2012, 20:18:Ik snap niet dat een ploeg als STVV een stadion van 70 miljoen nodig heeft.

Da's ook geen stadion meer maar een commercieel centrum met winkels, een hotel, ondergrondse parkings en een voetbalveld met de
daarbij accomodatie.
STVV is géén eigenaar meer van zijn eigen voetbalveld maar huurt dat voor een jaarlijks bedrag van 250 000 euro.
En zolang dat bedrag er is, zal het Duchatelet en co een zorg wezen wie er op dat veld speelt ...

Dat blijkt ook duidelijk uit de motivatie van RD zijn madam Marieke op TVL. RD is vooral geinteresseerd in de infrastructuur en de business concepten.

Als je kijkt naar de huidige wintermercato lijkt het er inderdaad op dat van die 70M, 0M geinvesteerd gaat worden in de club, enkel in de infrastructuur. Dat voetbalveld moet dan nog opbrengen ifv. concerten en mega events.

Arm STVV - lijkt echt een satelliet club te worden van RSCL. 2de klasser waar talenten kunnen rijpen, een procentje op de transfers naar de NV van madam. Als STVV break-even draait is RD al lang content.
Rune

Berichtdoor carver » 17 jan 2012, 19:48

Sorry, maar sinds die lelijke witte muur achter 1 doel en een 'nieuwe' tribune achter het andere doel, schiet er niet veel traditie meer over....
Dan biedt het stadion van Beringen FC veel meer traditie, of dat van Diest, of....
carver

Berichtdoor witte_nr1 » 23 jan 2012, 10:41

witte_nr1

Berichtdoor Tazz » 23 jan 2012, 10:48

Aiaiai :D

Mijn team: KRC Genk, Schalke 04

Berichtdoor RacingRobin » 23 jan 2012, 10:51

Exit franky, welkom back guido :rofl:
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor Happy Blue » 23 jan 2012, 10:57

Weer een ontslag na een nederlaag tegen Genk. :check:
Happy Blue

Berichtdoor witte_nr1 » 23 jan 2012, 11:32

elterror81 Kristof Terreur
Exit Morenne, enter lingeriewinkelman @STVV #vreemdeclub

Tweet van de dag. LOL.

Serieus, lingeriewinkel ? :rofl:
witte_nr1

Belgijanac, Matteo

Berichtdoor witte_nr1 » 23 jan 2012, 11:51

Bevestiging gekregen. Eerst even hardop moeten lachen.

@
@witte_nr1 André Donvil, man van Schoenen Donvil/Lingerie An

Zozo, na de autoverkoper komt nu dan Al Bundy.
witte_nr1

Belgijanac, Matteo

Berichtdoor Zapata » 23 jan 2012, 12:27

witte_nr1 schreef op 23 jan 2012, 11:51:Bevestiging gekregen. Eerst even hardop moeten lachen.

@

Lingerie An is als ik me niet vergis eigendom van de ex Mr Donvil.Het zal ook zo zijn dat Mr Donvil maar voorlopig overneemt in afwachting van een nieuwe voorzitter.En wat Mr Donvil betreft zou ik toch liever in zijn schoenen staan wat het financiële betreft dan die van Mr Wite_nr1 en dan moogt u me gerust Al Bundy noemen ;-)
Zapata

Berichtdoor Azzurri » 23 jan 2012, 12:37

Vada a bordo, cazzo! :loser:

(Post made via Mobile Device)
Azzurri

Animale322, real G, syLaR.:

Berichtdoor moerop » 23 jan 2012, 12:56

Dat die Morenne moest opkrassen was mij vorige week duidelijk toen hij in een interview zei dat hij voor zaken ivm Stayen niet met Marieke dinges, maar rechtstreeks met de baas Roland sprak. Weg dus cover of weg Morenne :loser:
moerop

Berichtdoor witte_nr1 » 23 jan 2012, 13:17

Zapata schreef op 23 jan 2012, 12:27:
witte_nr1 schreef op 23 jan 2012, 11:51:Bevestiging gekregen. Eerst even hardop moeten lachen.

@

Lingerie An is als ik me niet vergis eigendom van de ex Mr Donvil.Het zal ook zo zijn dat Mr Donvil maar voorlopig overneemt in afwachting van een nieuwe voorzitter.En wat Mr Donvil betreft zou ik toch liever in zijn schoenen staan wat het financiële betreft dan die van Mr Wite_nr1 en dan moogt u me gerust Al Bundy noemen ;-)

Kent ge mij , meneer de schoenenverkoper ? :loser:
witte_nr1

Volgende

Keer terug naar Nationaal voetbal