door Footsoldier » 04 jan 2012, 18:23
Beste genkies Ik zit nu in de blok en het leek mij handig om eens een topic te openen in verband met de studies, wat iedereen studeert of heeft gedaan. Er kunnen hier vragen terrecht over studeermethodes,afstudeerrichtingen enz... Ik studeer nu maatschappelijk werk in Leuven. Ik ben combi student 1/2jaar maar normaal zou ik in mijn 3e moeten zitten  .. Ik denk dat ik problemen heb met mijn studeermethode omdat ik altijd alles wil opschrijven waardoor ik een gebrek aan tijd krijg. Misschien iemand een tip om effeciënter te studeren? Greetzzz
-
Footsoldier
-
-
-
- Mijn team: Genk, Lazio Roma
door Koningsblauw » 04 jan 2012, 18:25
Minder op dit forum zitten 
-
Koningsblauw
- Administrator
-
-
-
- Mijn team: Zutendaal VV
door Basgenk » 04 jan 2012, 18:26
Bachelor financie verzekeringen op den echo in Leuven (KHLeuven). Combistudent 1-2e jaar.
-
Basgenk
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
-
door Footsoldier » 04 jan 2012, 18:29
Genoeg sociale gevallen hier. 
-
Footsoldier
-
-
-
- Mijn team: Genk, Lazio Roma
door Ursa_Major » 04 jan 2012, 18:45
Footsoldier schreef op 04 jan 2012, 18:23:Beste genkies Ik zit nu in de blok en het leek mij handig om eens een topic te openen in verband met de studies, wat iedereen studeert of heeft gedaan. Er kunnen hier vragen terrecht over studeermethodes,afstudeerrichtingen enz... Ik studeer nu maatschappelijk werk in Leuven. Ik ben combi student 1/2jaar maar normaal zou ik in mijn 3e moeten zitten  .. Ik denk dat ik problemen heb met mijn studeermethode omdat ik altijd alles wil opschrijven waardoor ik een gebrek aan tijd krijg. Misschien iemand een tip om effeciënter te studeren? Greetzzz