door DRUGHI*GENK » 11 dec 2011, 23:31
Normaal was er een tifo gepland voor in Luik maar we hebben nog altijd geen goedkeuring van Genk en Luik gekregen dus, .... afgelast! Nu, Dat wil niet zeggen dat we niks anders kunnen doen De bedoeling is dat iedereen vlaggen, sjaals, banners mee neemt en van vor ophangt (liefst zo veel mogelijk in het midden vak want het bovenste vak gaat al volzet zijn door Ultras,Drughi,Geneche, TZ,...) Onder hangt de laatste jaren haast toch niks dus, voor het visueel effect zou dat wel eens mooi zijn.. Ook zwaaivlaggen/bandier's mogen aanwezig zijn en wie er geen heeft zaterdag is het bandieri/banner dag dus.... Wie zijn zwaaivlaggen in het kot heeft liggen kan die zaterdag aan het stadion gaan halen... mss gaan we nog een actie erbij doen met ballonnen maar dat staat nog niet vast (eerst zien wat we kunnen regelen met osv) maar stel je voor min. 2000 blauwe en witte ballonnen boven en onder... voor ieder een blauwe en witte. stel het alvast voor aan uw supporters club En spreidt het woord!!! IEDEREEN PRESENT!
-
DRUGHI*GENK
-
-
-
- Mijn team: Genk
door DRUGHI*GENK » 11 dec 2011, 23:33
-
DRUGHI*GENK
-
-
-
- Mijn team: Genk
door Magic » 12 dec 2011, 07:57
Ik hoor het al.. Komt weer dikkk in orde! Tot dan! En als er nog iets moet gedaan worden gooit ge het hier maar op.. 
-
Magic
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door TZ90 » 12 dec 2011, 08:23
Present,banderie gaat mee!! 
-
TZ90
-
-
-
- Mijn team: Krc Genk !!
door Djerbe » 12 dec 2011, 09:49
banderies heb ik altijd bij, dus zullen zondag ook aanwezig zijn!!
Safe the earth, It's our only source of beer !
-
Djerbe
-
-
-
door Racing-Boy » 12 dec 2011, 19:51
Spijtig dat de tifo niet doorgaat , maar die zal een andere wedstrijd dan gebruikt worden zeker ? Neem (grote) vlaggen mee en bandieri's! (eventueel wat pyro)Zodat we visueel weer sterk zijn en zo onze uitreputatie terug kunnen opbouwen. Zelf ben ik spijtig genoeg niet aanwezig Niemand van wat ik ken gaat en heb geen zin om daar alleen te staan Laat u daar horen en zien! Sclessin , De hel van GENK!
ULTRAS NEVER SURRENDER
-
Racing-Boy
-
-
-
- Mijn team: Genk , Frankfurt
door Borrie_TZ » 12 dec 2011, 20:10
Racing-Boy schreef op 12 dec 2011, 19:51:Spijtig dat de tifo niet doorgaat , maar die zal een andere wedstrijd dan gebruikt worden zeker ? Neem (grote) vlaggen mee en bandieri's! (eventueel wat pyro)Zodat we visueel weer sterk zijn en zo onze uitreputatie terug kunnen opbouwen. Zelf ben ik spijtig genoeg niet aanwezig Niemand van wat ik ken gaat en heb geen zin om daar alleen te staan Laat u daar horen en zien! Sclessin , De hel van GENK!
Spijtig dat dat je reden is om niet te gaan, als ik jou was zou ik meteen gaan en mij gewoon bij de sfeergroepen zetten en lekker samen mee sfeer maken Als ik geen examens had, was ik meteen daar! Genkies Com'on! (wss zullen nu ook mensen zeggen dat dit ook geen reden is om thuis te blijven, maar die heeft op dit moment prioriteiten)
-
Borrie_TZ
-
-
-
- Mijn team: KRC GENK
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
-322-
door Racing-Boy » 12 dec 2011, 20:15
Borrie_TZ schreef op 12 dec 2011, 20:10:Racing-Boy schreef op 12 dec 2011, 19:51:Spijtig dat de tifo niet doorgaat , maar die zal een andere wedstrijd dan gebruikt worden zeker ? Neem (grote) vlaggen mee en bandieri's! (eventueel wat pyro)Zodat we visueel weer sterk zijn en zo onze uitreputatie terug kunnen opbouwen. Zelf ben ik spijtig genoeg niet aanwezig Niemand van wat ik ken gaat en heb geen zin om daar alleen te staan Laat u daar horen en zien! Sclessin , De hel van GENK!
Spijtig dat dat je reden is om niet te gaan, als ik jou was zou ik meteen gaan en mij gewoon bij de sfeergroepen zetten en lekker samen mee sfeer maken Als ik geen examens had, was ik meteen daar! Genkies Com'on! (wss zullen nu ook mensen zeggen dat dit ook geen reden is om thuis te blijven, maar die heeft op dit moment prioriteiten)
Is idd een stomme reden ik weet het .. Sta nu 2 jaar in TZ en ken nog maar weinig mensen. Maar zelf heb ik ook examen's en ben ik niet aangesloten bij een supportersclub en om naar Standard te gaan is het dan al moeilijker om een plaats te vinden op een bus. Wel ga ik proberen om terug meer uitmatchen mee te gaan!
ULTRAS NEVER SURRENDER
-
Racing-Boy
-
-
-
- Mijn team: Genk , Frankfurt
door Sander » 12 dec 2011, 20:45
Jammer genoeg ook 4 lelijke examens op maandag & kan m'n tijd echt wel gebruiken, anders zowiezo present! Laat daar ginds op Sclessin maar eens zien wat sfeer maken is !
C'monnnn
-
Sander
-
-
-
door Djerbe » 12 dec 2011, 22:09
Een zombie ideetje van vinnie en de rest van de zatte bende  Fire water burn van Blood hound gang... Sclessin, Sclessin, Sclessin is on fire, We don't need no water, Let the motherfuckers burn. Burn motherfucker, burn... Greetz
Safe the earth, It's our only source of beer !
-
Djerbe
-
-
-
door Yen-c » 13 dec 2011, 00:43
Kampioenen olé olé optie?
-
Yen-c
-
-
-
door JohanB » 13 dec 2011, 08:36
Het seizoen is halfweg, het resultaat van vorig seizoen is verwaterd, en $tandard staat boven ons geklasseerd... Het zou maar al te belachelijk zijn dus... Tenzij we daar vlotjes de maat gaan nemen van dat kunstmatig ploegske van aan de maas.
"The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
-
JohanB
-
-
Martrim
door TZ4Life » 13 dec 2011, 12:52
Exames of niet, aanwezig!! En zoals al gezegd werd, een vlak vol banners, banderies en vlaggen! En vocaal natuurlijk ook op niveau. En laten we hen nu eens op hun plaats zetten met hun zogezegde hel van sclessin door gewoon een dikke sfeerprestatie neer te leggen, op alle vlakken! En laat die anti-walen songs aub achterwege, anders begint het hele verhaal weer opnieuw. Waar we hun het meeste pijn mee kunnen doen, is gewoon een dikke sfeer maken in hun stadion! Visueel en vocaal op niveau. Ik kijk er al naar uit! 
TZ4Life!
-
TZ4Life
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Olympique Marseille
DRUGHI*GENK
door Massei_Genk » 13 dec 2011, 13:23
Hopelijk krijg ik voor zondag nog een (paar) bandieri af, dan gaan die sowieso mee. Vocaal gaan we goed zijn, ben ik zeker van. Nu nog visueel knallen en een beetje vuur in de tent brengen! Kijk er al naar uit!
Fino alla fine
-
Massei_Genk
-
-
- Mijn team: Racing Genk, Juventus
-
door TZ4Life » 13 dec 2011, 13:26
Inderdaad. Word er trouwens gefouilleerd?
TZ4Life!
-
TZ4Life
-
-
-
door Massei_Genk » 13 dec 2011, 13:28
Normaal gezien wel he, ma daar bestaan altijd trukskes voor 
Fino alla fine
-
Massei_Genk
-
-
- Mijn team: Racing Genk, Juventus
-
door Lobmans » 13 dec 2011, 13:31
Tuurlijk wordt er niet gefouilleerd, ze weten ook wel dat niemand van plan is om iets illegaals mee binnen te brengen hoor. Ge moogt daar dus met dozen vol spullen naar binnen lopen, en als het te zwaar is, helpen ze u zelfs met alles naar boven te dragen!
-
Lobmans
-
-
-
door TZ4Life » 13 dec 2011, 13:37
Lobmans schreef op 13 dec 2011, 13:31:Tuurlijk wordt er niet gefouilleerd, ze weten ook wel dat niemand van plan is om iets illegaals mee binnen te brengen hoor. Ge moogt daar dus met dozen vol spullen naar binnen lopen, en als het te zwaar is, helpen ze u zelfs met alles naar boven te dragen!
Was te denken dat der weer ene sarcastisch ging doen he  Maar de mate waarin bedoel ik dan ook vooral, ge kunt rap rap gefouilleerd worden, maar ze kunnen ook echt fouilleren om iets te vinden. Het zal waarschijnlijk het laatste wel zijn. 
TZ4Life!
-
TZ4Life
-
-
-
door Lobmans » 13 dec 2011, 13:40
TZ4Life schreef op 13 dec 2011, 13:37:Lobmans schreef op 13 dec 2011, 13:31:Tuurlijk wordt er niet gefouilleerd, ze weten ook wel dat niemand van plan is om iets illegaals mee binnen te brengen hoor. Ge moogt daar dus met dozen vol spullen naar binnen lopen, en als het te zwaar is, helpen ze u zelfs met alles naar boven te dragen!
Was te denken dat der weer ene sarcastisch ging doen he  Maar de mate waarin bedoel ik dan ook vooral, ge kunt rap rap gefouilleerd worden, maar ze kunnen ook echt fouilleren om iets te vinden. Het zal waarschijnlijk het laatste wel zijn. 
De fouillering door de stewards is standaard, maar op Sclessin heb ik toch al geregeld mensen apart genomen zien worden voor een extra fouillering door de politie.
-
Lobmans
-
-
-
door T.O. » 13 dec 2011, 13:40
Gevolge de gebeurtenissen die gebeurd zijn op de Place Saint Lambert denk ik dat er wel een minuut stilte zal zijn. Ik bid nu al dat er gene idioot weer gaat beginnen roepen. Herinner u hoe fijn het was om te zien dat zowel Leverkusen als Lierse ook hun respect toonden voor Tom. Zet u effe boven de rivaliteit, Standard of niet.
MENTALITÀ LOVANISTA
-
T.O.
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC
door Lobmans » 13 dec 2011, 13:44
T.O. schreef op 13 dec 2011, 13:40:Gevolge de gebeurtenissen die gebeurd zijn op de Place Saint Lambert denk ik dat er wel een minuut stilte zal zijn. Ik bid nu al dat er gene idioot weer gaat beginnen roepen. Herinner u hoe fijn het was om te zien dat zowel Leverkusen als Lierse ook hun respect toonden voor Tom. Zet u effe boven de rivaliteit, Standard of niet.
Tja ik vrees er voor. Standard uit, bijgevolg veel mensen die anders nooit op verplaatsing gaan en zich op de bus al eens goed laten gaan... De kans dat er dus een of andere pipo zich even dé man wil voelen door een originele "Et les wallons" te roepen, is dus niet zo klein. Maar bon, laat ons hopen dat ze op Standard net zoals Gent geleerd hebben uit het verleden, en die minuut stilte vervangen door een minuut applaus.
-
Lobmans
-
-
-
door TZ4Life » 13 dec 2011, 13:46
Lobmans schreef op 13 dec 2011, 13:40:TZ4Life schreef op 13 dec 2011, 13:37:Was te denken dat der weer ene sarcastisch ging doen he  Maar de mate waarin bedoel ik dan ook vooral, ge kunt rap rap gefouilleerd worden, maar ze kunnen ook echt fouilleren om iets te vinden. Het zal waarschijnlijk het laatste wel zijn. 
De fouillering door de stewards is standaard, maar op Sclessin heb ik toch al geregeld mensen apart genomen zien worden voor een extra fouillering door de politie.
Ja, word men eerste keer sclessin (lang niet men eerste uitmatch hoor  ) . Maar waar gaan we toch naartoe met die maatregelen op de supporters altijd. Maar ja, ik pak waarschijnlijk toch niks mee, fuk het moderne voetbal..
Laatst bijgewerkt door TZ4Life op 13 dec 2011, 16:23, in totaal 1 keer bewerkt.
TZ4Life!
-
TZ4Life
-
-
-
door Alexx3600 » 13 dec 2011, 13:48
TZ4Life schreef op 13 dec 2011, 13:46:Lobmans schreef op 13 dec 2011, 13:40:De fouillering door de stewards is standaard, maar op Sclessin heb ik toch al geregeld mensen apart genomen zien worden voor een extra fouillering door de politie.
Ja, word men eerste keer sclessin (lang niet men eerste uitmatch hoor  ) . Maar waar gaan we toch naartoe met die maatregelen op de supporters altijd. Maar ja, ik pak waarschijnlijk toch bengaals mee, fuk het moderne voetbal..
Meer stadion, minder internet
You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
-
Alexx3600
-
-
-
-
door TZ4Life » 13 dec 2011, 13:52
Alexx3600 schreef op 13 dec 2011, 13:48:TZ4Life schreef op 13 dec 2011, 13:46:Ja, word men eerste keer sclessin (lang niet men eerste uitmatch hoor  ) . Maar waar gaan we toch naartoe met die maatregelen op de supporters altijd. Maar ja, ik pak waarschijnlijk toch bengaals mee, fuk het moderne voetbal..
Meer stadion, minder internet
Hebt ge gelijk in ...
TZ4Life!
-
TZ4Life
-
-
-
door Luca-Wts » 13 dec 2011, 13:59
En dan is Alexxx nog mild geweest.. Denk maar eens goed na voor ge zulke dingen op internet zet. De heren BOB van de voetbalcel zullen lachen. 
GENECHE 07 ALTIJD PRESENT
ACAB
AVANTI ULTRAS
-
Luca-Wts
-
-
-
- Mijn team: GENK-JUVE-SITTARD
door Borrie_TZ » 13 dec 2011, 14:10
TZ4Life schreef op 13 dec 2011, 13:46:Lobmans schreef op 13 dec 2011, 13:40:De fouillering door de stewards is standaard, maar op Sclessin heb ik toch al geregeld mensen apart genomen zien worden voor een extra fouillering door de politie.
Ja, word men eerste keer sclessin (lang niet men eerste uitmatch hoor  ) . Maar waar gaan we toch naartoe met die maatregelen op de supporters altijd. Maar ja, ik pak waarschijnlijk toch bengaals mee, fuk het moderne voetbal..
Alweer zo'n top uitspraak op het forum... Waar ben je toch mee bezig? Ze zullen je snel hebben
-
Borrie_TZ
-
-
-
- Mijn team: KRC GENK
door TZ4Life » 13 dec 2011, 14:14
Luca-Wts schreef op 13 dec 2011, 13:59:En dan is Alexxx nog mild geweest.. Denk maar eens goed na voor ge zulke dingen op internet zet. De heren BOB van de voetbalcel zullen lachen. 
Waarom? Omdat ik vraag of er gefouilleerd word? Het wil niet zeggen dat omdat ik zeg dat ik iets ga meepakken, dat ik het ook ga doen.. Tegenwoordig kunt ge niks meer zeggen. Het lijkt juist of ik iets crimineels ga doen...
TZ4Life!
-
TZ4Life
-
-
-
door TZ4Life » 13 dec 2011, 14:15
Borrie_TZ schreef op 13 dec 2011, 14:10:TZ4Life schreef op 13 dec 2011, 13:46:Ja, word men eerste keer sclessin (lang niet men eerste uitmatch hoor  ) . Maar waar gaan we toch naartoe met die maatregelen op de supporters altijd. Maar ja, ik pak waarschijnlijk toch bengaals mee, fuk het moderne voetbal..
Alweer zo'n top uitspraak op het forum... Waar ben je toch mee bezig? Ze zullen je snel hebben
Ja, dan hebben ze mij. Omdat ik op het forum mijn eigen mening gaf...
TZ4Life!
-
TZ4Life
-
-
-
door Alexx3600 » 13 dec 2011, 14:20
Ma wa eigen mening? Lees uw laatste zin nog es!! En denk een beetje na met wat ge op het internet zet aub
You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
-
Alexx3600
-
-
-
-
door Luca-Wts » 13 dec 2011, 14:23
Ma wa denkt ge dat ge Ivan Bogdanov zijt ofwa ventje ??
Het proberen binnen te krijgen ZOWEL ALS afsteken van vuurwerk is strafbaar met stadionverboden. Als ge een beetje u hersenen zou gebruiken houdt ge zulke dingen voor u eigen ipv de hooligan uit te hangen op een forum.
DENK GEWOON NA
GENECHE 07 ALTIJD PRESENT
ACAB
AVANTI ULTRAS
-
Luca-Wts
-
-
-
- Mijn team: GENK-JUVE-SITTARD
|