Het is nu 22 mei 2012, 20:17

Standard-GENK

Sfeerinitiatieven, sfeergroepen, songs, sfeerattributen, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: Standard-GENK

Berichtdoor Animale322 » 18 dec 2011, 21:28

Laatst bijgewerkt door Animale322 op 18 dec 2011, 21:29, in totaal 1 keer bewerkt.
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Reynderson, T.O.

Berichtdoor Earthbender » 18 dec 2011, 21:29

"Les larmes n'ont pas de couleur": le bel hommage des Genkois aux Liégeois
Ces derniers temps, on a plus souvent entendu parler de leurs insultes et de leur bêtise. Mais quand les supporters jouent la carte de la solidarité, le foot, ça redevient beau...

Rédaction en ligne

Publié le 18/12 à 15h03

Ainsi, on pouvait s'attendre à un hommage aux victimes de la tuerie liégeoise dans les rangs des supporters du Standard. Il était bien présent avec une banderole “ hommage aux victimes: notre coeur saigne ”.

Mais ce qui a surpris et ému les observateurs, c'est cette banderole-hommage... dans le kop Limbourgeois. “les larmes n'ont pas de couleur ”. Beau, simple, et émouvant.

C'est aussi, ça, le foot..

http://www.sudpresse.be/sports/foot_bel ... 5675.shtml

Met google translate:
"De tranen hebben geen kleur": het eerbetoon aan de Genkois Liegeois

Onlangs werd het vaak hoorde hun beledigingen en hun domheid. Maar toen de fans van de kaart van solidariteit, voetbal te spelen, wordt het mooi ...

Het schrijven van Online

Gepost op 18/12 om 15:03

Zo kan men verwachten een eerbetoon aan de slachtoffers van het bloedbad Luik in de rangen van aanhangers van de standaard. Hij was zeer aanwezig met een banner "eerbetoon aan de slachtoffers:. Ons hart bloedt"

Maar wat heeft verrast en ontroerd door de waarnemers, deze banner eerbetoon ... Limburg in de kop. "De tranen hebben geen kleur." Mooi, eenvoudig en ontroerend.

Het is ook, dat het voetbal ...

Mooi!
Laatst bijgewerkt door Earthbender op 18 dec 2011, 21:29, in totaal 1 keer bewerkt.
Earthbender

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor DRUGHI*GENK » 18 dec 2011, 21:32

Super_Mike schreef op 18 dec 2011, 20:22:Ik vond de sfeer maar slapjes... Nu weet ik weer waarom ik jaren geleden zo gelukkig was dat de zondagnamiddagmatchen afgeserveerd werden.

Verder was het ook frappant dat vorig seizoen die van Standard als door een wesp gestoken reageerden op één Genkse onnozelaar die een minuut stilte verbrak, en nu blijkbaar geen moer gaven om een goedbedoelde steunbetuiging langs Genkse kant.

De miserie begon al voor de match. Zoals elk jaar kregen wij bij onze supportersclub tickets voor vak B4, maar voor de eerste keer deden de stewards onnozel en mochten die met een ticket voor B4 niet binnen in C4 wat al jaren als sfeervak fungeert bij uitwedstrijden op Sclessin. De helft van de groep geraakte binnen, wij moesten met drie wachten, uiteindelijk toch binnen geraakt.

Dan een mooi geste van de Genkse supporters bij het eerbetoon aan de slachtoffers van dinsdag. Daarna wel enkele goede momenten, maar over het algemeen toch een vrij zwak zondagnamiddagsfeertje.

Yep klopt volledig!
Alsof iedereen aan het slapen was of nog niet goed was van de nacht ervoer :)
Swat, ergens had ik het zien aankomen... Zondag 14.30u, die gebeurtenissen in Luik, die fucking examens die 50% van onze jeugd op eist,..!!
En toch ging ik met een lach en een hese stem naar huis :)
DRUGHI*GENK

Mijn team: Genk

Genkbloods, Sander

Berichtdoor DRUGHI*GENK » 18 dec 2011, 21:36

Earthbender schreef op 18 dec 2011, 21:29:
"Les larmes n'ont pas de couleur": le bel hommage des Genkois aux Liégeois
Ces derniers temps, on a plus souvent entendu parler de leurs insultes et de leur bêtise. Mais quand les supporters jouent la carte de la solidarité, le foot, ça redevient beau...

Rédaction en ligne

Publié le 18/12 à 15h03

Ainsi, on pouvait s'attendre à un hommage aux victimes de la tuerie liégeoise dans les rangs des supporters du Standard. Il était bien présent avec une banderole “ hommage aux victimes: notre coeur saigne ”.

Mais ce qui a surpris et ému les observateurs, c'est cette banderole-hommage... dans le kop Limbourgeois. “les larmes n'ont pas de couleur ”. Beau, simple, et émouvant.

C'est aussi, ça, le foot..

"Tranen kennen geen kleur!"
Normaal gezien ;)
hoop ik toch anders staan we op de zelfde golflengte als die van Bergen

http://www.sudpresse.be/sports/foot_bel ... 5675.shtml

Met google translate:
"De tranen hebben geen kleur": het eerbetoon aan de Genkois Liegeois

Onlangs werd het vaak hoorde hun beledigingen en hun domheid. Maar toen de fans van de kaart van solidariteit, voetbal te spelen, wordt het mooi ...

Het schrijven van Online

Gepost op 18/12 om 15:03

Zo kan men verwachten een eerbetoon aan de slachtoffers van het bloedbad Luik in de rangen van aanhangers van de standaard. Hij was zeer aanwezig met een banner "eerbetoon aan de slachtoffers:. Ons hart bloedt"

Maar wat heeft verrast en ontroerd door de waarnemers, deze banner eerbetoon ... Limburg in de kop. "De tranen hebben geen kleur." Mooi, eenvoudig en ontroerend.

Het is ook, dat het voetbal ...

Mooi!
DRUGHI*GENK

Berichtdoor T.O. » 19 dec 2011, 03:05

Schitterend dat spandoek. Chapeau aan zij die dat ineen hebben gestoken, knap werk, simpele boodschap. Echt vet.

Moest midden vorige week afhaken en kon enkel op TV volgen, daar ging de sfeer op en af. Was eigenlijk meer aan 't balen dat ik er niet bij kon zijn. Maandag terug daar.
Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC

Berichtdoor Winston » 19 dec 2011, 04:00

.
Laatst bijgewerkt door Winston op 20 dec 2011, 02:54, in totaal 1 keer bewerkt.
Winston

Berichtdoor BOB » 19 dec 2011, 07:03

BlueIsh schreef op 18 dec 2011, 20:31:Respect aan de makers van het 'Larmes' doek. Mensen zeggen snel "zie, Genk supporters doen dit, dat". Nee, nee, het is dankzij mensen als DRUGHI*GENK dat dit doek er hing. Chapeau.

Die "Racing till we die" banner, trouwens... Van waar komt die?! PRACHTIG!
Mooie spreuk met mooi lettertype. Ken iemand met zo'n tattoo. ;)

"Racing till we die" banner is toch al enkele jaren oud, af en toe pak ik die eens mee 8)
BOB

Mijn team: KRC GENK

Berichtdoor Luca-Wts » 19 dec 2011, 11:33

Laat ons zeggen dat we gisteren visueel toch dik aanwezig waren. De sfeer was voor mij minder. Dit om de simpele redenen die D*G ook al aanhaalde. Veel TZ-jongeren mogen niet wegens de examens, 14u30 als aanvangsuur, maar nog het grootste van allemaal al dat zondagsvolk wat ik eerder amper zie op een uitwedstrijd ?

Wij bij Geneche 90' blijven gaan. Hier en daar wat volk dat volgde.

Verder hoef ik geen applaus of erkenning van de luikse kant, dit is gewoon gedaan uit medeleven. De media kan mijn kloten kussen.
GENECHE 07 ALTIJD PRESENT

ACAB

AVANTI ULTRAS
Luca-Wts

Mijn team: GENK-JUVE-SITTARD

Genkbloods, Massei_Genk, the chief

Berichtdoor J-star » 19 dec 2011, 17:44

Sfeer was inderdaag te zwak voor een topper op Standard. Ik had toch de indruk dat er heel wat personen van Drughi, Ultras aanwezig waren, maar waarom namen zij niet vanvoor plaas tegen de hekken? zu de sfeer toch tengoede gekomen zijn, aangezien ze daar normaal de boel serieus kunnen opzwepen. Dikke pluim ook aan de Geneche die de volledige wedstrijd zijn blijven gaan.
"Wees niet bang van de perfectie, je bereikt ze toch nooit.”
J-star

Mijn team: Krc genk

Berichtdoor pino colada » 19 dec 2011, 18:52

Super_Mike schreef op 18 dec 2011, 20:22:

De miserie begon al voor de match. Zoals elk jaar kregen wij bij onze supportersclub tickets voor vak B4, maar voor de eerste keer deden de stewards onnozel en mochten die met een ticket voor B4 niet binnen in C4 wat al jaren als sfeervak fungeert bij uitwedstrijden op Sclessin. De helft van de groep geraakte binnen, wij moesten met drie wachten, uiteindelijk toch binnen geraakt.

.

idd, was ook bij ons het geval
vorig jaar mochten wij gewoon naar boven gaan (naar de 3de ring) en deze keer niet, en toen ik dan zei tege de steward dat het andere jaren wel mocht, gaf hij als reden dat het bezoekersvak uit verkocht was, maar als ik dan de fotos bekijk zie ik een nog niet half gevulde c4

vond de sfeer op de 2de ring slap, en geraakt eigelijk gefrusteerd als ik dan naar boven keek en dan daar mensen ( in het zogezegde uitsfeervak staan die gwn wat hingen over de hekken,)

vond de standard suporters ook maar zwak, op 1 keer na, en niet omdat het superhard was maar het moment dat zei naar elkaar toe roepen(zingen) van de ene kant naar de andere kant, vond ik eigenlijk wel een sjiek moment van sfeer bij hun

verder de spandoek in het begin was wel heel goed gemaakt
pino colada

Berichtdoor BOB » 19 dec 2011, 19:12

pino colada schreef op 19 dec 2011, 18:52:

.

vorig jaar mochten wij gewoon naar boven gaan (naar de 3de ring) en deze keer niet, en toen ik dan zei tege de steward dat het andere jaren wel mocht, gaf hij als reden dat het bezoekersvak uit verkocht was, maar als ik dan de fotos bekijk zie ik een nog niet half gevulde c4

vond de sfeer op de 2de ring slap, en geraakt eigelijk gefrusteerd als ik dan naar boven keek en dan daar mensen ( in het zogezegde uitsfeervak staan die gwn wat hingen over de hekken,)

vond de standard suporters ook maar zwak, op 1 keer na, en niet omdat het superhard was maar het moment dat zei naar elkaar toe roepen(zingen) van de ene kant naar de andere kant, vond ik eigenlijk wel een sjiek moment van sfeer bij hun

Was een zeer belachelijke regeling... Aan ne steward nog zeer duidelijk gemaakt dat hij zijn handjes thuis moest houden...
BOB

Berichtdoor TZ90 » 19 dec 2011, 20:40

pino colada schreef op 19 dec 2011, 18:52:

.

Hier ook, een onbeleefde steward die precis de druk niet aankon en dan maar lekker grof ging doen tov de supporters ,foeifoei :sop: :ween:
TZ90

Mijn team: Krc Genk !!

Berichtdoor kierewiet » 19 dec 2011, 20:51

Zag de wedstrijd op TV, maar was best fier over de aanwezigheid (suppo's, tifo) en gezangen van de genkies. :thumb:
't Is stil, waar het nooit waait.
kierewiet

Berichtdoor DiscoPogo103 » 19 dec 2011, 21:57

Ergens in de 2e helft (bij een doeluittrap aan de overkant) was er ook duidelijk heel wat rook te zien in de Genkse vakken :thumb:
Respect ook voor het spandoek!
DiscoPogo103

Berichtdoor TZ4Life » 19 dec 2011, 22:40

Lance schreef op 18 dec 2011, 20:18:
Animale322 schreef op 18 dec 2011, 19:33:ik stond in de buurt van Lance daar, daar ging het idd nog ja!

No Lance, No Party! :cheer:

Stond ook daar, bijna heel de wedstrijd gesprongen en gezongen. Proficiat aan de mannen daar en aan lance. Als de rest niet wil meedoen bouwen we maar een feestje op ons eigen :thumb:
TZ4Life!
TZ4Life

Mijn team: KRC Genk, Olympique Marseille

Berichtdoor vsp » 20 dec 2011, 00:29

vsp

Mijn team: krc genk

Magic, Martrim

Berichtdoor Bermiche » 20 dec 2011, 10:05

Hadden ook een ticket voor de onderste richting. Eerst mochten we ook niet binnen maar uiteindelijk heeft de hoofdsteward van genk die ene steward overhaalt en mochten we toch naar boven.
Bermiche

Mijn team: Krc Genk

Berichtdoor BlueIsh » 20 dec 2011, 15:57

Iemand enig idee vanwaar die "Racing Till We Die" banner komt?

Lijkt me een goed idee die telkens op te hangen onderaan de staantribune.
BlueIsh

Berichtdoor BOB » 20 dec 2011, 19:08

TRIBUNEZUID schreef:
BlueIsh schreef op 20 dec 2011, 15:57:Iemand enig idee vanwaar die "Racing Till We Die" banner komt?

Lijkt me een goed idee die telkens op te hangen onderaan de staantribune.

Was daarstraks een paar foto's aan het bekijken van vroeger en toen ik zag ik die zelfde banner opgehangen in Standard! Dus blijkbaar bestaat die al een tijdje.. :check:

Zoals ik al in eerder bericht zei: "af en toe haal ik die eens uit de kast" ;)
Aangezien ik in de zittribune zit ben ik niet geneigd om die onbewaakt onderaan op de staantribune te hangen!
BOB

Berichtdoor Borrie_TZ » 20 dec 2011, 22:44

TRIBUNEZUID schreef:
BOB schreef op 20 dec 2011, 19:08:
Zoals ik al in eerder bericht zei: "af en toe haal ik die eens uit de kast" ;)
Aangezien ik in de zittribune zit ben ik niet geneigd om die onbewaakt onderaan op de staantribune te hangen!

Waarom niet aan mensen van TZ geven zodat we die in het D/U kot kunnen zetten?

Misschien beter dat deze in bezit van de eigenaar blijft, zodat deze regelmatig mee kan op verplaatsing?
Borrie_TZ

Berichtdoor BlueIsh » 20 dec 2011, 23:35

BOB schreef op 20 dec 2011, 19:08:Zoals ik al in eerder bericht zei: "af en toe haal ik die eens uit de kast" ;)

Prachtig doek. Maar ik zou'm inderdaad ook niet afgeven. Snap u volledig. (Al kan je altijd een staanplaats-abo overwegen. ;))
BlueIsh

Berichtdoor Massei_Genk » 20 dec 2011, 23:40

BlueIsh schreef op 20 dec 2011, 23:35:
BOB schreef op 20 dec 2011, 19:08:Zoals ik al in eerder bericht zei: "af en toe haal ik die eens uit de kast" ;)

Prachtig doek. Maar ik zou'm inderdaad ook niet afgeven. Snap u volledig. (Al kan je altijd een staanplaats-abo overwegen. ;))

En dan als vervanger dienen als die Forza Racing banner die op laffe manier door Leverkusen gepikt is (verhaal al wel bekend), ziet er zoveel mooier uit als ge boven en onder banners hebt.
Fino alla fine
Massei_Genk

Mijn team: Racing Genk, Juventus

Berichtdoor DRUGHI*GENK » 21 dec 2011, 00:22

Als je wilt kan je mss iets regelen met een vaste steward ter plaatse die een oogje in het zeil houd. zo kan je die mss elke thuis wedstrijd ophangen...
DRUGHI*GENK

Berichtdoor mipiosie » 21 dec 2011, 12:56

ik heb mij toch weer ferm geamuzeerd..snal niet dat er sommige een uitmatch meegaan en gwn staan te gapen... feest zing zuip..vooral zuip! dan komt de rest vanzelf ;D weer goed lache tripke gewèès! op naar maandag! het trommelke weer ens opeen vegen :D
mipiosie

Mijn team: krc genk/Sankt Pauli

Fumage

Berichtdoor Racingboyke » 21 dec 2011, 17:21

Köteles was gwn man van de match!

Forzaaaa Racinggg!
We're Magic!
Racingboyke

Mijn team: KRC Genk, Dortmund

Vorige