Het is nu 22 mei 2012, 20:13

Speeldag 26 Jupiler PRO League

Het wel en wee van het Belgisch voetbal
  • Auteur
    Bericht

Re: Speeldag 26 Jupiler PRO League

Berichtdoor RacingRobin » 20 feb 2012, 02:07

Nu pas de beelden gezien, vreselijke blessure voor Stenman!!! Echt akelig om te zien O.o
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Toby » 20 feb 2012, 09:10

RacingRobin schreef op 20 feb 2012, 02:07:Nu pas de beelden gezien, vreselijke blessure voor Stenman!!! Echt akelig om te zien O.o

Wel raar dat ze bij Brugge de schuld leggen bij het slechte veld (dat in Bergen was ook schandalig) terwijl Stenman de voorbije twee weken al kloeg van hinder zijn achillespees.
Als je nu ook nog hoort dat hij een inspuiting kreeg tegen de pijn, wat de kans op een peesruptuur vergroot), gaat de medische staf daar toch serieus in de fout.
Toby

Berichtdoor shakespare » 20 feb 2012, 12:51

Toby schreef op 20 feb 2012, 09:10:
RacingRobin schreef op 20 feb 2012, 02:07:Nu pas de beelden gezien, vreselijke blessure voor Stenman!!! Echt akelig om te zien O.o

Wel raar dat ze bij Brugge de schuld leggen bij het slechte veld (dat in Bergen was ook schandalig) terwijl Stenman de voorbije twee weken al kloeg van hinder zijn achillespees.
Als je nu ook nog hoort dat hij een inspuiting kreeg tegen de pijn, wat de kans op een peesruptuur vergroot), gaat de medische staf daar toch serieus in de fout.

Ik ben geen dokter, dus ik hoed me voor dergelijke uitspraken. Nochtans heeft deze dokter ook in het verleden al problemen gehad met oa Frutos over dergelijke kwetsuren.
Wel relevant lijkt me de verwijzing naar het trainen op kunstgrasvelden, alleen in de vrij kortstondige winterperiode.
shakespare

Berichtdoor RacingRobin » 20 feb 2012, 13:24

Ik heb toch ook mijn twijfels over die bepaalde dokter en zijn woorden. Wat ik nog vreemder vind is dat ze het hebben over een gescheurde achillespees, maar de overduidelijke openbeenbreuk hoor je niets van :huh?:
RacingRobin

Berichtdoor Toby » 20 feb 2012, 13:45

RacingRobin schreef op 20 feb 2012, 13:24:Ik heb toch ook mijn twijfels over die bepaalde dokter en zijn woorden. Wat ik nog vreemder vind is dat ze het hebben over een gescheurde achillespees, maar de overduidelijke openbeenbreuk hoor je niets van :huh?:

???

Hji had een kleine snee aan zijn knie... vandaar het bloed.
Toby

Berichtdoor RacingRobin » 20 feb 2012, 14:57

Toby schreef op 20 feb 2012, 13:45:
RacingRobin schreef op 20 feb 2012, 13:24:Ik heb toch ook mijn twijfels over die bepaalde dokter en zijn woorden. Wat ik nog vreemder vind is dat ze het hebben over een gescheurde achillespees, maar de overduidelijke openbeenbreuk hoor je niets van :huh?:

???

Had hij die al of is dit gebeurd met vallen? Op het eerste zicht leek het een breuk ten gevolge van de gescheurde achillespees, zoveel te beter voor hem als dat niet zo is natuurlijk.

Edit: bleek dus een vertekenend beeld te zijn door zijn scheenbeschermer.
Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 20 feb 2012, 15:02, in totaal 1 keer bewerkt.
RacingRobin

Berichtdoor shakespare » 20 feb 2012, 15:18

RacingRobin schreef op 20 feb 2012, 14:57:
Toby schreef op 20 feb 2012, 13:45:???

Had hij die al of is dit gebeurd met vallen? Op het eerste zicht leek het een breuk ten gevolge van de gescheurde achillespees, zoveel te beter voor hem als dat niet zo is natuurlijk.

Edit: bleek dus een vertekenend beeld te zijn door zijn scheenbeschermer.

Die snee op zijn knie leek op een eerder opgelopen kwetsuur.Als je de beelden opnieuw bekijkt zie je echt de reactie op die scheur : het is immers (bijna letterlijk) zoals een elastiek die overknalt en daardoor 2 met elkaar verbonden delen loslaat...want het uiteinde gaan ze moeten zoeken in de knieholte of daarrond.
shakespare

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
RacingRobin

Vorige

Keer terug naar Nationaal voetbal