Gebruikers op dit forum: Axis, RacingBoyy en 1 gast
Het is nu 22 mei 2012, 20:13
Speeldag 24 Jupiler PRO LeagueEn voor de liefhebbers:
Lierse SK - Standard 1 KV Mechelen - Kortrijk x Lokeren - Bergen 1 OH Leuven - AA Gent x Zulte Waregem - Westerlo 1 STVV - Cercle Brugge 2 Anderlecht - Racing Genk 1 Club Brugge - Beerschot AC 1 Laatst bijgewerkt door Ice op 13 feb 2012, 23:55, in totaal 1 keer bewerkt.
WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Re: Speeldag 24 Jupiler PRO Leaguejou zoon kan beter , jij hebt maar 4/9
Re: Speeldag 24 Jupiler PRO LeagueYou should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Speeldag 24 Jupiler PRO League
Waarom blijven we eigenlijk moeite doen Martrim.. ? ![]()
Re: Speeldag 24 Jupiler PRO LeagueDe Belgische Voetbalbond heeft officieel meegedeeld dat alle wedstrijden van de 24e speeldag zullen doorgaan, en dit ondanks het feit dat de (Nederlandse) scheidsrechter aanvankelijk het veld van Sporting Lokeren als onbespeelbaar had afgekeurd.
Het speelveld van Anderlecht is nog met sneeuw bedekt doch dit wordt als een beschermende maatregel gezien.
Re: Speeldag 24 Jupiler PRO LeagueStandaard staat 0-1 voor. Lierse is de betere ploeg. Bolat ontsnapt aan rood.
Scheids: zielig.
Wat was de aanleiding en heeft hij geel gekregen ? Mogelijke schorsing op basis van (keep on dreaming) televisiebeelden.. ?
Bolat pakt de laatste man, maar ik denk dat het de plaats is (tussen cornervlag en paal, achterlijn) dat het geel is.
Re: Speeldag 24 Jupiler PRO LeagueLierse 2 goals achter na een penalty.
Lierse werd al ZEKER 1 penalty onthouden. De scheids is echt ZWAK. SUPPORTERS gaan wild tegen de scheids! Het blijft nog beleeft met: Dief dief dief!! En merci Wouter gezangen. Wouters gaat de supporters aanmanen kalm te blijven of hij fluit af. Laatst bijgewerkt door Earthbender op 04 feb 2012, 19:45, in totaal 1 keer bewerkt.
Re: Speeldag 24 Jupiler PRO Leagueknokpartijtje
Re: Speeldag 24 Jupiler PRO LeagueHAHAHAHAHHAA de Rouches toch..
![]()
wouters = lummen... trek je conclusie
Re: Speeldag 24 Jupiler PRO LeagueLeuk (knok)partijtje voetbal..
![]()
Re: Speeldag 24 Jupiler PRO Leaguede meesten velden lijken toch wel op een schaatsbaan...
Re: Speeldag 24 Jupiler PRO LeagueMooie goal van Gent. 1-1
You can call me Walter White, 'Cause I can put you all on ice without an ounce of that gin
Mietje ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Speeldag 24 Jupiler PRO Leaguemet de huidige tussenstanden lijken we toch de verliezer van het weekend te gaan worden
Aangezien wij nagenoeg zeker gaan winnen op Anderlecht denk ik dat er weinig verschuivingen zullen zijn in de stand...
![]()
Wacht maar af.. "4 - 0 later.." ![]()
http://www.voetbalmagazine.nl/?p=2241 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Het was een grapje.. Al denk ik niet dat het ZO erg gaat worden.. ![]()
Vriendje van Nzolo, hohohoh!
Wouters ging wel niet naar binnen terwijl het nu wel degelijk koud was.. ![]()
Das waar, maar ook beginnen dreigen met affluiten enzo... Geef ons scheidsrechters uit Engeland en het zijn helemaal andere matchen ![]()
Re: Speeldag 24 Jupiler PRO LeagueIs het toeval dat het weer een match van dat rood gevuchel was die ontaarde?
Wat Groncarov (of hoe heet die gast) daar deed, kon ook niet door de beugel, maar als je de waanzin in de ogen van die Braziliaanse houthakker zag, stel ik me toch vragen bij 's mans mentale gesteldheid. En P'tit Poco die ook weer wat gaat uitdagen... Enfin, Standard op zijn best dus. En meneer de burgemeester... Tsja, de duidelijke penaltyfout voor Lierse wordt niet gefloten en de fopduik van de Ijslander, die blijkbaar ook graag een potje knokt, even later wordt beloond met een elf meter. Volgende keer misschien zijn collega eens proberen: ![]() Ik durf te wedden dat 'ie het nog beter zou doen. En dan Vainquer... Bij een 0-2 stand in de toegevoegde tijd nog een tweede geel pakken door de bal weg te stampen en zo de topper tegen Anderlecht moeten missen: priceless ![]() Laatst bijgewerkt door Super_Mike op 04 feb 2012, 23:56, in totaal 1 keer bewerkt.
Ja die Bjarnason is een irritant ventje.. constant tegenstanders jennen.. Hij past perfect bij de rouches.
*OT Re: Speeldag 24 Jupiler PRO League
En het bestuur had wel vertrouwen in de kern die toen speelden. Daarom spelen 7 van de 14 (er waren 3 wissel) nu niet meer bij Feyenoord spelen. ![]() Rob van Dijk De Cler Bahia Bruins Fer Wijnaldum Auassar Bovendien mochten 16 spelers vertrekken en er kwamen er 10 nieuwe ... Dat zie ik hier niet gebeuren.
Re: *OT Re: Speeldag 24 Jupiler PRO League1. 42 jaar 2. poen pakken turkije ??? 3. niet goed genoeg, zelfs te min voor Genk 4. 5,5 miljoen transfer volgens transfermarkt naar Twente 5. 5,0 miljoen transfer volgens transfermarkt naar Pisvee 6. ????
|