Het is nu 22 mei 2012, 20:12

Speeldag 24 Jupiler PRO League

Het wel en wee van het Belgisch voetbal
  • Auteur
    Bericht

Re: Speeldag 24 Jupiler PRO League

Berichtdoor shakespare » 12 feb 2012, 09:21

Ray Sing schreef op 10 feb 2012, 09:43:
shakespare schreef op 09 feb 2012, 13:53:Ik denk dat men in die brief ook een "tik"uitdeelt aan Wijnants, nl waar men stelt dat er jarenlang een witte merel was en dit jaar niet, als (mede)verantwoordelijk voor de mindere resultaten.

Dit is toch wel de zaken omkeren.

Jarenlang is Wijnants er -nogmaals : met zéér beperkte middelen- in geslaagd om zo'n witte merel binnen te halen en met serieuze winst door te verkopen. Waarvoor je toch niet anders kan dan hulde uitbrengen. Dit seizoen is hij daar idd niét in geslaagd. Moet hij daarom meteen met de vinger worden gewezen? Vraag eens aan de Genkse managers hoe makkelijk het is om zo'n witte merel voor peanuts binnen te halen... Een bekende trainer wist zelfs te vertellen dat je met apennootjes enkel apen vangt. ;)

Leg eens naast mekaar : Wijnants slaagt er al zowat 10 jaar in om met peanuts elk seizoen een witte merel binnen te halen maar slaagt daar dit seizoen niet in <-> KRC slaagt er al zowat 10 jaar in om met kaviaar elk seizoen een heel nest dooie mussen binnen te halen en is er welgeteld één keer in geslaagd -puur per toeval dan nog- met peanuts een witte merel (Barda) te strikken...

Als ik een sportieve verantwoordelijke zou moeten aannemen, zou ik toch eerder voor Wijnants kiezen dan voor de "voetbaldeskundigen" die in Genk de dienst hebben uitgemaakt. :-B

Wijnants geniet als voorzitter de reputatie enige voetbalkennis te bezitten. In het Genkse wordt een dergelijke voorzitter óók als een witte merel aanzien. :$

Ik zeg toch nergens dat Wijnants er niks van kent; ik zeg alleen dat er in die supportersbrief een tik wordt uitgedeeld naar Wijnants.
Kijk naar mijn commentaren rond Bruls indertijd en je zal zien...
shakespare

Mijn team: KRC Genk

Re: Speeldag 24 Jupiler PRO League

Berichtdoor Zapata » 12 feb 2012, 10:33

Alexx schreef op 11 feb 2012, 23:48:Hoe die grensrechter doet als die een kartonneke tegen zen hoofd krijgt :rofl:

Hij had De Camargo bezig gezien vorige week.
Zapata

Mijn team: KRC Genk

Vorige

Keer terug naar Nationaal voetbal