Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Het is nu 22 mei 2012, 09:33
Speeldag 20 Jupiler PRO LeagueMet straks de klassieker Anderlecht - Club en Zulte - Genk als toetje.
De topper zal wel een lelijke match worden, die beide coaches niet willen verliezen. Op een paar flitsen van de gouden schoen na, zal de hakbijl gehanteerd worden. En Genk doet er goed aan om de mannen van Dury meteen bij de keel te grijpen en te winnen, want hou u vast: DEN CIRKEL, met een budget van twee euro en 35 cent, heeft ons van plaats 6 geduwd. WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO LeagueHoy Ice,was dat geen twee euro en 70 cent ha ha ha
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO Leagueodjidja32 @tshimmie bonne chance frere !!!!!!! #debut
WARNING!
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO League
tshimmie "@odjidja32: @tshimmie bonne chance frere !!!!!!! #debut" merci toi aussi WARNING!
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO League1 Proto
3 Deschacht 27 Wasilewski 23 Juhasz 16 Kouyaté 11 Jovanovic 19 Kljestan 5 Biglia 30 Gillet 25 Mbokani 9 Suarez 39 Jorgacevic 4 Hoefkens 5 Stenman 18 Donk 3 Almebäck 6 Zimling 32 Odjidja 13 Vázquez 9 Vleminckx 10 Dirar 19 Meunier Hopen op een aangename pot voetbal met een gelijkspel als eind uitslag ![]()
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO Leagueja lap al 1-0
![]()
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO League1-0, actie van Suarez, Mbokani moet hem maar binnenleggen.
Zeer snelle counter ! Brugge kan toch al niet met 0-1 winnen ![]() You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO LeagueWat een misser van Vadis !
Doet me denken aan Kanjer @ Fifa You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO League![]() Vadis mist een open doelkans.
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO LeagueFlauwe wedstrijd.
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO LeagueBrugge scoort nog deze wedstrijd, de verdediging van Anderlecht trekt op niks.
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO League2-0 Jovanovic. Mooie goal.
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO LeagueJa Mbokani eerst zeer strerk met de bal aan de voet die de bal terug legt op Jova, die op zijn beurt een één-twee opzet met opnieuw Mbokani en dan met rechts in de hoek knalt. Mooie goal, inderdaad !
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO LeagueLaat Anderlecht maar droog winnen...Ik zie Club pas ontploffen in de playoffs, waar ze Anderlecht punten zullen afsnoepen maar zich zullen verslikken tegen ons
Anderlecht en Club: de twee honden._______________
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO LeagueAnderlecht mag van geluk spreken dat ze zo'n aanvallende weelde hebben, voor de rest is het echt zwak. Aan Club maak ik geen woorden vuil, wat is me dat.
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO LeagueDeschacht
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Heb Brugge buiten de wedstrijd tegen ons nu al een keer of 5 aan het werk gezien dit seizoen. Ik vraag me echt af waar heel de hype rond die ploeg vandaan komt.
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO LeagueBuiten hun aanvallend compartiment is dit nog altijd het zwakke Anderlecht van vorige terugronde.
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO Leaguewat een zeikmatch eigenlijk...
en wat die juhasz zich toch maar keer op keer mag permitterne... Laatst bijgewerkt door Toby op 15 jan 2012, 15:20, in totaal 1 keer bewerkt.
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO League![]() Geen kaart
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO Leagueen wedden dat dat nu ze alle beelden gaan bekijken, ook geen kaart gaat worden?
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO LeagueAnderlecht al twee thuismatchen op rij dezelfde scheids... mooi werk KBVB
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO League1: zet Juhasz bij Westerloo en die pakt elk seizoen 10-15 gele en 2-3 rode kaarten , nu 1/3 van dat aantal denk ik.
Hoezo eerlijk fluiten ? 2: Op Suarez, jovanovic en Biglia na kan echt niemand in deze basis elf ook maar iets of wat voetballen en is het spel van OHL en Bergen vaak beter dan wat Anderlecht hier op de mat legt Maja ze staan 2-0 voor en op kop in de competitie dus er valt niet klagen zeker Ik zeg maar zoo, dat is korter als dierentuin
Benieuwd wat die volgend jaar in de CL zullen laten zien.....
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO LeagueStenman, Hoefkens, Almeback, 3 planken voor de prijs van 1
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: Speeldag 20 Jupiler PRO LeagueManman, wat een niveau...
![]()
|