Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Het is nu 22 mei 2012, 09:32
Speeldag 11 Jupiler PRO LeagueAA Gent - Lokeren 3-1
Racing Genk - Bergen 2-0 Cercle Brugge - OH Leuven 2-0 Lierse SK - STVV 0-2 Beerschot AC - KV Mechelen 2-2 Westerlo 14u30 Anderlecht Kortrijk 18u Club Brugge Standard 20u30 Zulte Waregem Van de drie resterende matchen zie ik alleen Anderlecht de drie punten pakken... I' WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Re: Speeldag 11 Jupiler PRO LeagueLaatst bijgewerkt door Ice op 23 okt 2011, 18:57, in totaal 2 keer bewerkt.
WARNING!
Re: Speeldag 11 Jupiler PRO LeagueWestel staat gewoon voor
![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Speeldag 11 Jupiler PRO League
En Jovanovic maakt van zijn chevapchichi tegen Jacobs!
Re: Speeldag 11 Jupiler PRO LeagueEn Juhasz maakt een fout die imo erger was dan hetgeen wat Barda doet in Leuven.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Lekker Joegoslavisch gerechtje De mauven scoren nog hoor, op basis van hun internationale klasse (cf. die tackle van Juhasz).
Re: Speeldag 11 Jupiler PRO League1-1 en straks in 90 +5 nog wel 1-2 zeker. Klassetackle van die dikke Argentijn juist! They are Anderlecht!
Re: Speeldag 11 Jupiler PRO LeagueHogli verlaat geblesseerd het veld bij Brugge.... Niet dat ik iemand een blessure toe wens, maar het zou mooi meegenomen zijn moest hij de wedstrijd van Genk niet halen. Van Acker moet nu depanneren op de rechtsachter.
Re: Speeldag 11 Jupiler PRO League2-1 KVK.
Wanneer ze dat spandoek laten zien.. ![]() Blues army, Racing army!
<3 Google Translate ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Speeldag 11 Jupiler PRO LeagueWesterlo krijgt ook bezoek van inbrekers..
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 111024_048
Is die waalse doelman op vrije voeten? I' WARNING!
De recette van de topper lag niet meer in de kluis. Daar zijn ze dan toch slimmer dan in Genk... of ze zijn het dankzij het Genkse voorbeeld geworden.
Of is Genk net slimmer door te zeggen dat hun recette wèl in de kluis zat ?There's no darkness but ignorance
Wat is daar slimmer aan? Er was toch geen verzekering voor ...
Ah wist ik niet... Ik ging er vanuit dat men wel verzekerd was tegen diefstal... There's no darkness but ignorance
Nee. Géén verzekering, géén beveiligingscamera's, géén alarm, géén bewaking en géén geldtransport. Faut le faire... De Westelse recette is daarentegen meteen afgevoerd.
Re: Speeldag 11 Jupiler PRO LeagueEn ze hebben blijkbaar zelfs camerabeelden..
Jamaar dat is ook logisch dat ze hun recette direct afvoeren; ze hebben daar niet zoveel geld dus breng je dat direct in veiligheid ![]()
In België is dinsdag opnieuw een club uit de hoogste voetbalklasse het slachtoffer geworden van een inbraak. In de nacht van maandag op dinsdag werd er ingebroken bij KV Kortrijk. Maandag speelde Kortrijk voor zo'n 9.000 toeschouwers tegen Standard Luik. Volgens de club was de buit voor de inbrekers beperkt omdat er weinig contant geld in huis wordt gehouden. Genk Westerlo Waregem 2x Kortrijk ... Goed bezig!
Volgens mij zijn die inbrekers ook terug in Genk geweest , want bij de ingang konden de abo-kaarten niet "geknipt" worden . Kniptangen gepikt? ![]()
Re: Speeldag 11 Jupiler PRO LeagueWat een duik was me dat, proficiat scheids.
Re: Speeldag 11 Jupiler PRO LeagueA'lecht krijgt ook al een serieus kerstgeschenk van Gumienny.
0-1 door "penaltyfout". Onze passie en strijd verdienen een beter beleid!
Re: Speeldag 11 Jupiler PRO LeagueGeert The Flying fuck vindt het goed gedaan van Gillet, heel slim uitgelokt.
Als onze eigen Ely Barda dit doet spreekt heel het land schande. Ge moet het maar durven zeker? ![]() Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Speeldag 11 Jupiler PRO LeagueMijn maag draait als ik de leider vd jpl, de ongeslagen ploeg in de euroleague zie krasselen...
WARNING!
Re: Speeldag 11 Jupiler PRO League81' Bij Mbokani gaat het licht even uit in een duel met Dia. De bal is al lang weg als de Congolees zijn opponent een flinke trap verkoopt. De Fransman kermt het uit van de pijn, Gumienny heeft niks gezien.
"If we could only see us now"
Speeldag 11 Jupiler PRO LeagueJuhash met het doelpunt vh jaar!
WARNING!
Re: Speeldag 11 Jupiler PRO LeagueAllez, we staan zowaar maar op vijf play-off-punten van de leider.
Onze Serge is door de UEFA dik gebuisd. Hij weet echter héél goed dat de enige manier om in Belgie nog zijn tijd mee te gaan is door de bazen (nog meer) goed te stemmen. En waar die "echte" bazen zitten kan je vinden door de wedstrijden van die pipo te volgen ![]()
|