Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
SmartphoneHey hey,
Ik ga binnen een aantal weken een spartphone kopen (met mobile vikings). Nu mijn vraag, wat zouden jullie aanraden voor smartphone. Goede prijs/kwaliteit? Budget: tot max 250-300€.
Re: SmartphoneAlles behalve een Iphone , 1x laten vallen en uw scherm is kapot
![]() ULTRAS
NEVER SURRENDER
Re: Smartphone
Hahahahaha. Ik dacht voor een HTC te gaan.
Ge moet dat ook niet laten vallen hé! Iedere dag is de dag van je leven!
Ik leef van dag tot dag!
Re: SmartphoneTis ook een kwestie van wat ge wilt van besturingssysteem: Android (Google) of iOS (Apple).
Iedere dag is de dag van je leven!
Ik leef van dag tot dag!
Re: SmartphoneZelf heb ik een Blackberry , Zeer tevreden van.
Simpele gsm en kan er alles mee waarvoor ik hem wou gebruiken. 3G gaat goed , Wifi ook , batterij gaat lang mee , mail lezen gaat makkelijk en muziek gaat ook goed. Nadeel is wel het Blackberry abbonement van 15euro per maand. ULTRAS
NEVER SURRENDER
De welke weet ik nie makker, aangezien dat dat persoonlijke voorkeur is, maar wel waar. Kijk hier eens : https://www.gsmwijzer.be/gsmshop/produc ... ider_id=21 Alle smartphones ongeveer 50 tot 60 euro goedkoper dan in de winkel of op een andere site. Ik heb mijne (Galaxy Ace) donderdagavond besteld en kreeg vrijdag al telefoon dat hij aangekomen was. Je kan hem thuis laten leveren of afhalen in Leuven (wat dat ik ga doen want dan moet je pas betalen bij afhaling).
Re: Smartphone'T is voor:
Mail + facebook op gsm. Met af en toe eens iets anders.
Gezien het budget is iOS geen optie, hé. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Het moet vooral simpel zijn. Moet geen tab zijn. Vergeet niet, de sms en bel functie mogen niet verdwijnen. ![]()
Ik heb die hier, ben er niet helemaal tevreden over.. Je kan hem namelijk niet met Wifi gebruiken, dan valt hij uit.. ![]()
Echt of wa ? Dan ben ik benieuwd want ik heb de mijne woensdag ook ...
Ja, er zouden oplossingen zijn. Straks eens zoeken..
Zeker van? Want met het nieuwe tarrefplan dat Proximus gelanceerd heeft afgelopen week, zie ik eigenlijk niet veel reden meer in waarom ge nog voor MV zou gaan. http://www.generation-connect.be/staticpage/nl/
Tot nu toe geen problemen meer
Re: SmartphoneProbleem is waarschijnlijk verholpen, na 2.30 op Wifi te staan is ie nog niet uitgevallen meestal deed hij dat wel na 5-10 minuten.
Door een update van Gingerbread is dit verholpen
Zoals ik het zie, is Proximus nog steeds duurder, zelfs al herlaad je bij MV voor 15 (minimum) euro dan betaal je "maar" 24 cent per minuut. Bij 25 euro zelfs 20 cent. Bij Proximus is dat al 25 cent, ongeacht hoeveel je herlaadt. Enige voordeel die ik bij Proximus zie, is het 3G-netwerk en mogelijkheid tot roaming voor mensen die hun gsm ook regelmatig gebruiken in het buitenland. Ik heb ook MV op dit moment, heb even getwijfeld om over te schakelen, maar voor wat ik internet op gsm gebruik, volstaat MV voorlopig.
Re: SmartphoneGe moet bij Proximus idd voor vijf euro meer herladen, maar ge krijgt dan uiteraard ook vijf euro meer dan bij MV he.
(Post made via iPhone)
Re: SmartphoneEr is een nieuwe app voor Android, BB, en Iphone heb ik gemerkt. Live Profile !
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Of windows mobile 7.5 (mango) Beter en sneller dan Android, zelfs iOS is niet perse beter meer (tenzij voor die fruit-lovers), eerder op gelijke hoogte momenteel. En zeggen dat ik zelf nooit gedacht had een windows phone te willen... Nu heb ik eentje en wil niks anders meer. (HTC Trophy 7), maar er zijn er onlangs 2 nieuwe op de markt gekomen, een budget (maar degelijk, betere specs dan HTC Trophy en dat was een redelijk high-end toestel) en een high end) "The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
Und das ist? You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Whatsapp like. Is ongeveer hetzelfde programma, maar deze werkt tussen Iphone, Blackberry en Android. Het is ook gratis. http://liveprofile.com/ Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Smartphone
Hebt ge al een nummer van iemand die al klant is bij MV? Anders stuur ik u mijn wel door ![]() Our loyalty is forever !
Komt binnenkort ook naar WP7 (voorheen de mango update was dat niet mogelijk, nu dus wel) "The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
Re: SmartphoneIs het de moeite om dat te gebruiken?
-------------------------------------------------- Voor de rest nog een 2de vraag: Ik heb een Samsung Galaxy van het simpel model. Android 2.2 erop. Nu merk ik dat de contactpersonen slechts een heel beperkt aantal karakters hebben. Dus als ik mijn contactpersonen wil vernoemen naar de vorm "voornaam familienaam" lukt me dat zelfs voor de simpelste namen niet (Ne Jan Janssens bvb zou ik niet ingevoerd krijgen). Mijn vraag dus: Is er een manier om dat te vergroten?? Laatst bijgewerkt door Martrim op 14 dec 2011, 13:22, in totaal 1 keer bewerkt.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Ik heb het sinds gisteren ook op mijn Bold 9900.. Kan het zijn dat mijn batterij nu sneller leeg gaat ![]()
Ik weet niet hoe BB werken dus zou het niet weten... Op mijn ipod heb ik er alleszins geen last van denk ik. Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Mijn Galaxy kan tot 14 karakters. Welke Galaxy heb je juist ?
|