door Martrim » 14 dec 2011, 19:05
Goh, exact model weet ik niet. Maar het is hier inderdaad ook 14 karakters... Beetje weinig als je voornaam en familienaam wil neerzetten.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door Animale322 » 14 dec 2011, 19:08
Op mijn samsung star is het nog minder. 12 ofzo o.O Ik moet heel fantasierijk met nieuwe contacten omgaan, om hun naam er volledig in te zetten 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door bremsky » 14 dec 2011, 19:19
Ik ben deze namiddag in Leuven mijne GSM gaan afhalen bij gsmwijzer.be
Je moet dus geen winkel verwachten maar gewoon een "hal" waar 1 kassa staat en waar je je GSM kan afhalen. Ik heb natuurlijk ook gevraagd hoe zij die GSM prijzen zo scherp konden maken.
Blijkbaar zijn het 2 studenten die deze business opgestart hebben in Belgie en die omdat het nog een opstart is sowieso minder marge nemen op hun GSM's. Verder hebben ze door het feit dat zij geen ervaring hadden contact opgenomen met een webwinkel in NL die dit al 10 jaren deed. Die heeft mee geinvesteerd in hun zaak en tevens kunnen zij ook samen met deze webwinkel hun GSM's bestellen waardoor ze gebruik kunnen maken van de expertise van deze Nederlandse webwinkel.
Ik ben in elk geval tevreden van hun service, tevens krijg je ook 2 jaar garantie op elke aankoop.
Voor dit prijsverschil (50-60 euro afhankelijk van het model) ga ik in de toekomst toch nog eens naar deze site gaan en mijn GSM's daar bestellen.
-
bremsky
-
-
-
-
door Koen_s. » 14 dec 2011, 22:25
cross platform messenger, ik gebruik het ook. vind het makkelijker en beter dan whatsapp. laat maar weten als je m'n pin moet hebben.
-
Koen_s.
-
-
-
door syLaR.: » 15 dec 2011, 00:49
@Bremsky: die 2 jaar garantie is bij wet verplicht als ik me niet vergis  .
-
syLaR.:
-
-
-
door bremsky » 15 dec 2011, 10:48
syLaR.: schreef op 15 dec 2011, 00:49:@Bremsky: die 2 jaar garantie is bij wet verplicht als ik me niet vergis  .
Da zou kunnen 
-
bremsky
-
-
-
-
door Blink182 » 04 jan 2012, 00:19
Kweet nie goed waar het te posten, dus vraag ik het hier maar:
Ik geraak sinds een dag of twee niet meer op dit forum via mn iphone, nog mensen die dit probleem hebben?
Our loyalty is forever !
-
Blink182
-
-
-
- Mijn team: RSCA
door Martrim » 04 jan 2012, 00:25
Blink182 schreef op 04 jan 2012, 00:19:Kweet nie goed waar het te posten, dus vraag ik het hier maar: Ik geraak sinds een dag of twee niet meer op dit forum via mn iphone, nog mensen die dit probleem hebben?
Check het website deel van het forum eens.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
door Earthbender » 04 jan 2012, 10:06
MEt andriod heb ik dat probleem niet.
-
Earthbender
-
-
-
door DennisWOT » 09 jan 2012, 18:02
Ook ik wil één van dees een smartphone kopen. Budget is vrij hoog, maar ken er zelf niet genoeg van. Iphone wil ik wel graag, want ik ben wel een gadgetbitch eigenlijk... Maar als er andere, zeker zo goede, voorstellen zijn, laat maar komen. Over besturingssystemen e.d. kan ik niet meepraten, dus niet te moeilijk uitleg aub. 
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
-
DennisWOT
-
-
-
door Cin » 09 jan 2012, 18:07
Blink182 schreef op 04 jan 2012, 00:19:Kweet nie goed waar het te posten, dus vraag ik het hier maar: Ik geraak sinds een dag of twee niet meer op dit forum via mn iphone, nog mensen die dit probleem hebben?
Zou nu opgelost moeten zijn.
-
Cin
- Administrator
-
-
-
-
door Ice » 19 jan 2012, 23:01
DennisWOT schreef op 09 jan 2012, 18:02:Ook ik wil één van dees een smartphone kopen. Budget is vrij hoog, maar ken er zelf niet genoeg van. Iphone wil ik wel graag, want ik ben wel een gadgetbitch eigenlijk... Maar als er andere, zeker zo goede, voorstellen zijn, laat maar komen. Over besturingssystemen e.d. kan ik niet meepraten, dus niet te moeilijk uitleg aub. 
Als ge een 4S kan permiteren, niet twijfelen.
WARNING! My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
-
Ice
-
-
-
door DennisWOT » 19 jan 2012, 23:08
Ice schreef op 19 jan 2012, 23:01:DennisWOT schreef op 09 jan 2012, 18:02:Ook ik wil één van dees een smartphone kopen. Budget is vrij hoog, maar ken er zelf niet genoeg van. Iphone wil ik wel graag, want ik ben wel een gadgetbitch eigenlijk... Maar als er andere, zeker zo goede, voorstellen zijn, laat maar komen. Over besturingssystemen e.d. kan ik niet meepraten, dus niet te moeilijk uitleg aub. 
Als ge een 4S kan permiteren, niet twijfelen.
Is het geworden! 
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
-
DennisWOT
-
-
-
door Ronin » 19 jan 2012, 23:32
Juiste beslissing! Nu hem nog tot de max ook echt leren gebruiken en we zijn klaar. Versta me aub niet verkeerd maar ik heb zelf ook een iPhone 4 en heb nu al vies moeite om te kunnen volgen! Het gaat super hard in die wereld maar als je eenmaal bijgebeend bent  Dan is het knallen met dat ding! Anti Apple maar de iPhone is wel 
-
Ronin
-
-
-
door DennisWOT » 21 jan 2012, 02:58
Ronin schreef op 19 jan 2012, 23:32:Juiste beslissing! Nu hem nog tot de max ook echt leren gebruiken en we zijn klaar. Versta me aub niet verkeerd maar ik heb zelf ook een iPhone 4 en heb nu al vies moeite om te kunnen volgen! Het gaat super hard in die wereld maar als je eenmaal bijgebeend bent  Dan is het knallen met dat ding! Anti Apple maar de iPhone is wel 
Geef dan eens wat voorbeelden?
-
DennisWOT
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
M_ich
door Ronin » 21 jan 2012, 11:41
Goh ... dat is een lang verhaal maar zo was er bv op het einde van vorig jaar een week of 2 dat je elke dag iets gratis kon installeren. Gaande van Monopoly in HD tot live concert filmpjes/liedjes van FooFighters, Coldplay ... Ook het programma Snapseed was toen gratis. Hier kan je foto's mee bewerken op je iPhone. Soundhound kan je gebruiken om een liedje te analyseren dat je aan het luisteren bent. Dan krijg je titel en zanger van de app. Ook Need for Speed en Mirror's Edge waren gratis in die 2 gekke weken. Wat momenteel ook nog gratis is en interessant kan zijn: Pokerist.com Nav free Benelux Speedtest Runkeeper Belgacom - TV overal Proximus - Hello My ING (online rekening info) TV Gids Facebook en twitter app F1.com app Ikea Catalogus IMDB app Er is ook een tooltje dat je flits permanent laat aanstaan zodat je het als zaklamp kan gebruiken + om foto's te maken als het echt volledig donker is.(naam kwijt) En last but not least RISKII - wel betalend 
Laatst bijgewerkt door Ronin op 21 jan 2012, 16:11, in totaal 1 keer bewerkt.
-
Ronin
-
-
-
door Jos » 21 jan 2012, 15:26
De LG E900 (Windows phone 7) voor 199 euro bij Allo is een aanrader. Bouwkwaliteit zeer goed en super OS. Gebruik hem al een half jaar met veel plezier. En blauwwit is er perfect op te lezen 
-
Jos
-
-
door M_ich » 21 jan 2012, 23:47
Ronin schreef op 21 jan 2012, 11:41:Goh ... dat is een lang verhaal maar zo was er bv op het einde van vorig jaar een week of 2 dat je elke dag iets gratis kon installeren. Gaande van Monopoly in HD tot live concert filmpjes/liedjes van FooFighters, Coldplay ... Ook het programma Snapseed was toen gratis. Hier kan je foto's mee bewerken op je iPhone. Soundhound kan je gebruiken om een liedje te analyseren dat je aan het luisteren bent. Dan krijg je titel en zanger van de app. Ook Need for Speed en Mirror's Edge waren gratis in die 2 gekke weken. Wat momenteel ook nog gratis is en interessant kan zijn: Pokerist.com Nav free Benelux Speedtest Runkeeper Belgacom - TV overal Proximus - Hello My ING (online rekening info) TV Gids Facebook en twitter app F1.com app Ikea Catalogus IMDB app Er is ook een tooltje dat je flits permanent laat aanstaan zodat je het als zaklamp kan gebruiken + om foto's te maken als het echt volledig donker is.(naam kwijt) En last but not least RISKII - wel betalend 
Er zijn nog héél wat handige apps, zal uw lijstje bijvullen  - een teletekst - Yelo - Livescore - De lijn - Nmbs - WhatsApp - Office² plus - liveProfile - Instagram - Zoek iPhone (heel handig moest uw iphone ooit gepikt worden: kunt ge die heel veel lawaai laten maken en alleen uitzetten met pincode en de positie van uw iPhone zoeken  ) - QRreader - Football Kicks (leuk spelleke) - Sudoku ( 100 gratis sudoku's) - iAugment (aanrader voor 'leve de meiskes'-topic liefhebbers) - Wobble (hetzelfde als hierboven) - Shazam - snack App van mora - StuBru - ... De meeste hiervan zijn gratis. Edit: heb ooit zo'n tijdschrift gekocht wat vol Apps stond, zo per interesse: fotografie, ...
-
M_ich
-
-
-
Ronin
door Koen_s. » 22 jan 2012, 10:48
M_ich schreef op 21 jan 2012, 23:47:Ronin schreef op 21 jan 2012, 11:41:Goh ... dat is een lang verhaal maar zo was er bv op het einde van vorig jaar een week of 2 dat je elke dag iets gratis kon installeren. Gaande van Monopoly in HD tot live concert filmpjes/liedjes van FooFighters, Coldplay ... Ook het programma Snapseed was toen gratis. Hier kan je foto's mee bewerken op je iPhone. Soundhound kan je gebruiken om een liedje te analyseren dat je aan het luisteren bent. Dan krijg je titel en zanger van de app. Ook Need for Speed en Mirror's Edge waren gratis in die 2 gekke weken. Wat momenteel ook nog gratis is en interessant kan zijn: Pokerist.com Nav free Benelux Speedtest Runkeeper Belgacom - TV overal Proximus - Hello My ING (online rekening info) TV Gids Facebook en twitter app F1.com app Ikea Catalogus IMDB app Er is ook een tooltje dat je flits permanent laat aanstaan zodat je het als zaklamp kan gebruiken + om foto's te maken als het echt volledig donker is.(naam kwijt) En last but not least RISKII - wel betalend 
Er zijn nog héél wat handige apps, zal uw lijstje bijvullen  - een teletekst - Yelo - Livescore - De lijn - Nmbs - WhatsApp - Office² plus - liveProfile - Instagram - Zoek iPhone (heel handig moest uw iphone ooit gepikt worden: kunt ge die heel veel lawaai laten maken en alleen uitzetten met pincode en de positie van uw iPhone zoeken  ) - QRreader - Football Kicks (leuk spelleke) - Sudoku ( 100 gratis sudoku's) - iAugment (aanrader voor 'leve de meiskes'-topic liefhebbers) - Wobble (hetzelfde als hierboven) - Shazam - snack App van mora - StuBru - ... De meeste hiervan zijn gratis. Edit: heb ooit zo'n tijdschrift gekocht wat vol Apps stond, zo per interesse: fotografie, ...
zoek ook de app freebies maar eens op. da's een app die je elke dag een aantal apps voorstelt die enkel die dag gratis zijn waar je anders voor moet betalen. gebruik hem op de ipad. de iphone 4s wacht ik nog ff mee, m'n blackberry doet het nog te goed. hopelijk eind van het jaar wel de iphone 5, daar ga ik dan voor.
-
Koen_s.
-
-
-
M_ich
door DennisWOT » 22 jan 2012, 12:01
Koen_s. schreef op 22 jan 2012, 10:48:M_ich schreef op 21 jan 2012, 23:47:Er zijn nog héél wat handige apps, zal uw lijstje bijvullen  - een teletekst - Yelo - Livescore - De lijn - Nmbs - WhatsApp - Office² plus - liveProfile - Instagram - Zoek iPhone (heel handig moest uw iphone ooit gepikt worden: kunt ge die heel veel lawaai laten maken en alleen uitzetten met pincode en de positie van uw iPhone zoeken  ) - QRreader - Football Kicks (leuk spelleke) - Sudoku ( 100 gratis sudoku's) - iAugment (aanrader voor 'leve de meiskes'-topic liefhebbers) - Wobble (hetzelfde als hierboven) - Shazam - snack App van mora - StuBru - ... De meeste hiervan zijn gratis. Edit: heb ooit zo'n tijdschrift gekocht wat vol Apps stond, zo per interesse: fotografie, ...
zoek ook de app freebies maar eens op. da's een app die je elke dag een aantal apps voorstelt die enkel die dag gratis zijn waar je anders voor moet betalen. gebruik hem op de ipad. de iphone 4s wacht ik nog ff mee, m'n blackberry doet het nog te goed. hopelijk eind van het jaar wel de iphone 5, daar ga ik dan voor.
Bedoel je Appminer: daily freebies? Bedankt voor de tips trouwens iedereen. Al verschillende dingen gedownload en aan het uitproberen!
-
DennisWOT
-
-
-
door Ronin » 22 jan 2012, 15:38
Ronin schreef op 21 jan 2012, 11:41:Er is ook een tooltje dat je flits permanent laat aanstaan zodat je het als zaklamp kan gebruiken + om foto's te maken als het echt volledig donker is.(naam kwijt)
Ik heb de naam teruggevonden! De app noemt zaklamp 
-
Ronin
-
-
-
Wouter_P
door M_ich » 22 jan 2012, 17:19
Ronin schreef op 22 jan 2012, 15:38:Ronin schreef op 21 jan 2012, 11:41:Er is ook een tooltje dat je flits permanent laat aanstaan zodat je het als zaklamp kan gebruiken + om foto's te maken als het echt volledig donker is.(naam kwijt)
Ik heb de naam teruggevonden! De app noemt zaklamp 
Sterk bezig! 
-
M_ich
-
-
-
Ronin
door Wouter_P » 02 mei 2012, 14:19
Hey, ik zit met een 'probleem'. Ik ben sinds vandaag klant bij Telenet (abo), en ik zou graag willen weten of er een code bestaat om uw beltegoed snel te weten te komen. Aangezien ik 90min + 5000sms 'gratis' kan spenderen iedere maand, zou ik graag weten hoeveel (en dan vooral belminuten) ik nog over heb, om op het einde van de maand niet voor een onaangename verrassing komen te staan. Bij Jimmobile is die code #777#. Ik hoop dat iemand hier een positief antwoord op heeft. Groetjes!
-
Wouter_P
-
-
-
|