Gebruikers op dit forum: Earthbender, kierewiet, KweNi, Motelroom, osm, Spille, Tazz en 4 gasten
Het is nu 22 mei 2012, 09:27
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?Van diegene die ik heb meegemaakt, Vanhaezebrouck zijn totaalplaatje..
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?Enfin, Vandereycken, alleen al voor zijn grijns bij het handjes schudden na de testmatchen tegen Standard en zijn riem-uit-de-broek-incident zou ik die niet bestempelen als slechtste ooit!
Doe dan maar Hein "het-werkte-ook-bij-kortrijk" Vanhaezebrouck.
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?Hein BY FAR
1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?Billy Turf met lichtjaren voorsprong. Die holle blik op oneindig tijdens interviews, die irritante grijns op zijn gezicht, dat eindeloos zoeken naar externe oorzaken, het zo goed als wegjagen van een waardevolle speler als Barda,...
Brrr. Verschrikkelijke tijden waren dat toch. Ook al doet hij het goed bij Kortrijk, ik ben ervan overtuigd dat hij vroeg of laat die club toch ook in de problemen gaat brengen. We'll see.
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?Ik onthou mij van stemming omdat ik niet kan kiezen uit de volgende
Jos Heyligen: omdat die samen met scheids Ancion mij een kater bezorgd heeft zonder dat ik drank binnenhad. De eerste met kalmte op Standard en de andere met die 6-6 het weekend erop op Westerlo. Hugo Broos: wat die hier heeft kapot gemaakt op 3 jaar en de financiële gevolgen daarvan, pfff niet te schatten. Hein en Mario: perfecte trainers voor dit bestuur, veel bla bla weinig boem boem. Geen probleem met trainers die hun systeem er in willen slijpen maar enkel en alleen maar als je daar het materiaal voor hebt en als je dat niet hebt dan moet je eerst maar een ander systeem spelen dat wel bij de groep past en achteraf (na enkele transfers of zelfs transferperiodes) je ding doen. Laatst bijgewerkt door Malu op 31 jan 2012, 20:35, in totaal 1 keer bewerkt.
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?Jos Heyligen blijft wel een held, ondanks mijn jeugdige leeftijd herriner ik me zijn afscheidsrede nog..
JH: Ja, moet ik nu beginnen janken ofwa? ![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?Jos Heyligen, maar hoeveel % van de stemmers heeft die nog meegemaakt
![]()
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?Hein met mijlen voorsprong. "De supporters moeten stoppen met dromen"
![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?Waar is Hugo? Voor mij veruit de slechtste trainer die we hier gehad hebben.
Al zijn Vanhaezebrouck & Heyligen "eervol" tweede
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?Waarom was Broos zo slecht? In het eerste seizoen onder hem hadden we bijna de titel te pakken
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?
En heeft hij er eigenhandig voor gezorgd dat we niet nog 1 plaats hoger stonden op het einde van het seizoen...
eerste seizoen: Litex tweede seizoen: Ljubo derde seizoen: Sarajevo en totale revolte in de kleedkamer
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?René Desaeyere, die Genk na een paar maanden al verliet om in eerste klasse te gaan. Lafbek.
Luka Peruzovic was ook niet echt een succesje te noemen. Jos Heyligen wou Genk leren voetballen. Ik zal die rosse zijscheiding nooit vergeven voor zijn "kalm aan"-gebaar toen Maribor op het punt stond te bezwijken. Hein Vanhaezebrouck voor het koppig vasthouden aan zijn systeem die niet bij onze spelerskern paste. En het halen van tweederangsmateriaal à la Bakx en Koita. Ja, we hebben wat kneusjes gehad in de loop der jaren ...
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?dikke hein sowieso DE flop, maar straf dat 'sneuske' ronny vangeneugden niet vernoemd wordt, hij mag dan wel respect verdienen voor zijn verleden als beloftentrainer maar hij bakte er toch ook maar bitterweinig van hoor ...
eens een genkie altijd een genkie !!!
Stonden wij toen niet 4de en in de halve finales van de beker toen hij zich opofferde ome Jos van zijn oren moest maken.
Bezorgde ons wel een Europees ticket in de barrages tegen Standard: HELD!
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?Luka!
en eigenlijk kon je dat al geen trainer noemen voor die pakweg 3 maanden...
Vandereycken speelde inderdaad vrij gesloten voetbal, maar langs de andere weet wel hoe hij dat moet. Ik heb tijdens zijn periode als trainer wel véél spannende matchen gezien, waarvan we er ook nog eens veel op't einde konden beslissen. En dan die testmatchen als apotheose, geweldig toch ![]()
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?Hein slechtste trainer, en bij Ronny Van Geneugden het slapste voetbal.
![]()
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?We zijn Dirk Degraen vergeten toe te voegen aan deze poll !
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Obv uitspraken had "klungelaars" Broos er ook wel bij gemogen! Beun there, done that!
Ja haha, de stress liet me net eventjes "slechtste transfer ooit" lezen ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Niemand die daar nog beelden van heeft? Zalig moment was dat ![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?Wie gaat de prijs afleveren bij Hein.. ?
![]()
Wat is de prijs? Dirk Degraen? Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Ons gehele bestuur met een levensgrote strik errond.
Re: Slechtste trainer van Genk ooit?Broos het er ook tussen horen te staan. Na Hein vind ik hem toch de slechtste.
In het seizoen 2007-2008 pakten we op een gegeven moment een 1 op 33 onder Broos. Zonder de 16 goals van lucky shot Barda waren we dat seizoen gewoon gezakt naar tweede klasse. Verder is Broos ook verantwoordelijk voor onze lage Europese coëfficiënt door blamages tegen Litex en Sarajevo. Eigenlijk is de negatieve impact van Broos op onze club dus pas na vorig jaar definitief weggesneden.
|