door Spille » 21 feb 2012, 10:03
Magua schreef op 20 feb 2012, 23:30:DennisWOT schreef op 20 feb 2012, 20:29:Doeme toch, ik was een goeie spandoekentekstverzinner! 
Sorry geen foto's van mij, maar wil toch even reageren. Ik pink zowaar een traantje weg bij de foto's coal boys/ Blue O2! en wat een bekende kopkes op die foto's. Spandoeken binnensmokkelen, brugacties in ware commando stijl, al die puistenkoppen van voor op de staan, ... merci voor de foto's, er zijn er enkele bij die ik nog nooit gezien had. en ik heb eindelijk door wie Matteo is. 
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat het tijd is om de Coal Boys te doen herleven... Waar wachten jullie op!
-
Spille
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door H2O » 21 feb 2012, 11:12
die fotos van het oude stadion en zelfs nog van de "nieuwe" staantribune, roepen bij mij toch heel veel emotie op. Beste tijden van men leven daar meegemaakt. Ons oud stadion was toch echt één en al karakter he. Bij een doelpunt iedereen op "den draad". Spelers van de away ploeg die schrik hadden om in te werpen.
jammer dat die staantribune zo ver achter het veld staat. Had 4 meter korter op het veld moeten staan mrja... Hopelijk graagt ome Jos ooit nog het veld x aantal meter lager...
-
H2O
-
-
door Snakes » 21 feb 2012, 14:10
Heb zelf ook eens in m'n Coal Boys/Blue02 archieven gekeken: Een duidelijkere van de Genkse makakken.  Helaas kon Tonneke & co er niet mee lachen en hebben we die maar een paar keer kunnen gebruiken. Daarna in beslag genomen en enkel terug te krijgen als er 2 mensen van onze groep hun pas opgaven (om te vermijden dat hij nog het stadion mee binnen gepakt zou worden). Dat hebben we wijselijk niet gedaan en naar t schijnt hangt dit doek nog altijd als troffee boven Tonneke zijn bed In dezelfde periode als "Deze club is te broos" (@Denniz ik meende mij te herinneren dat ik daarop gekomen was maar soit ). Dit was denk ik na de reactie van Hugo op de spreekkoren op hem tijdens en na de match op Westerlo. Hij noemde de supporters die tegen hem zongen toen klungelaars.  Deze actie deden we naar aanleiding van het spanddoek enkele de kanieries "STVV steunt Maribor". Ik dacht dat STVV tegen Standard moest spelen op t eind van t seizoen dat wij na testmatchen tegen standard Europees afdwongen. STVV kon ons toen "helpen" door punten af te pakken, wat - achteraf beschouwd gelukkig - niet gebeurde ... We waren dat doek ergens langs een drukke steenweg richting Sint Truiden gaan ophangen.  Het fotografische resultaat van onze mede weggebruikers op dat moment Nog een bandieri  En nog een collage van tifo's tijdens 2004 grotendeels van Drughi, maar ook de "Make us proud" bandieri actie van de Coal Boys: 
Only dead fish go with the flow!
-
Snakes
-
-
-
- Mijn team: Krc Genk
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
-322-
door Sander » 21 feb 2012, 16:52
Deze bandieri blijft zalig! Misschien dat ik zo een bandieri in die aard zal maken voor in TZ te gebruiken.
-
Sander
-
-
-
door Animale322 » 24 feb 2012, 15:29
Meh, sfeerfoto's niks? 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door Animale322 » 24 feb 2012, 18:12
Martrim schreef op 24 feb 2012, 18:05:Animale322 schreef op 24 feb 2012, 17:54:e in het begin viel da mee, ma nu is da gezwets de topic aan het overnemen en dat lijkt me niet de bedoeling 
Zo een topic aanmaken en alle gezwets naar daar verplaatsen?
Robin???? Ik kan dat niet he 
-
Animale322
-
-
-
door RacingRobin » 24 feb 2012, 18:32
Voor al het nostalgisch gezwets is er nu een topic in cybercafe 
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
door Jelan » 24 feb 2012, 22:08
GENKIES DE GEILSTEN
-
Jelan
-
-
-
- Mijn team: Genk
door RacingBoyy » 24 feb 2012, 22:19
Onze passie en strijd verdienen een beter beleid!
-
RacingBoyy
-
-
-
Marcolinhoo
door -RACINGBOY- » 25 feb 2012, 01:07
Was mooie tijd was toen nog wel klein maar ik herinner het me nog .mensen beleefde het voetbal toen toch anders ....
(Post made via iPod)
-
-RACINGBOY-
-
-
-
door Bermiche » 25 feb 2012, 12:38
De echte supporters beleven het nog altijd zo. Maar dit wordt jammergenoeg ingeperkt door die veiligheidsmaatregelen en dergelijke
-
Bermiche
-
-
-
- Mijn team: Krc Genk
door -RACINGBOY- » 26 feb 2012, 00:19
onderanderen ja ... ik blijf en zal er altijd voorgaan 
-
-RACINGBOY-
-
-
-
door Animale322 » 26 feb 2012, 22:34
-
Animale322
-
-
-
door Jona » 27 feb 2012, 15:10
Nog ene van CB, toen nog Blue02, tijdens een match van de reserven tussen Genk en STVV... Wat een tijd!  
-
Jona
-
-
door Jona » 27 feb 2012, 16:03
-
Jona
-
-
door Jona » 27 feb 2012, 16:22
Westerlo - Genk (2001 - 2002)  Genk - Athene (CL)  Sparta Praag - Genk (CL)  Lommel SK - Genk (2002- 2003) gewoon omdat die ploeg niet meer bestaat...  Oude staantribune 
-
Jona
-
-
door Matteo » 03 maart 2012, 15:14
-
Matteo
-
-
- Mijn team: .
-
Animale322
door Animale322 » 03 maart 2012, 15:16
Dit hoort er zeker bij  Das ook van door de jaren heen he.. Damn, die bobbies lijken net CIA agenten ofzo 
-
Animale322
-
-
-
door RacingRobin » 03 maart 2012, 15:18
Animale322 schreef op 03 maart 2012, 15:16:Dit hoort er zeker bij  Das ook van door de jaren heen he.. Damn, die bobbies lijken net CIA agenten ofzo 
Geloof het of niet, er is wel wel degelijk een tijd geweest dat de flikken al even bad ass waren als de hooligans. Nu ja, beiden hebben elkaar gevolgd in de evolutie zeker 
-
RacingRobin
-
-
-
door loe » 03 maart 2012, 15:49
Iemand meer context hierbij?
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
-
loe
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, West Ham
door Matteo » 03 maart 2012, 16:29
Gewoon, rellen. Zoals in die tijd zo normaal was als een tiener met een walkman. Eind jaren tachtig, begin jaren negentig waren hoogdagen voor groepen als Hell-Side, East-Side, O-Side, X-side, Vak 13, ...
-
Matteo
-
-
- Mijn team: .
-
door Jona » 05 maart 2012, 15:47
Matteo schreef op 03 maart 2012, 16:29:Gewoon, rellen. Zoals in die tijd zo normaal was als een tiener met een walkman. Eind jaren tachtig, begin jaren negentig waren hoogdagen voor groepen als Hell-Side, East-Side, O-Side, X-side, Vak 13, ...
Kick-side... 
-
Jona
-
-
door Ursa_Major » 11 maart 2012, 15:03
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
-
Ursa_Major
-
-
-
Magic
door Spille » 12 maart 2012, 10:12
Branko echt hoerezat 
-
Spille
-
-
-
door H2O » 12 maart 2012, 10:56
na ongeveer 2minuten: sem franssen als supporter?
-
H2O
-
-
Ursa_Major
door Ursa_Major » 12 maart 2012, 11:44
Matteo schreef op 03 maart 2012, 16:29:Gewoon, rellen. Zoals in die tijd zo normaal was als een tiener met een walkman. Eind jaren tachtig, begin jaren negentig waren hoogdagen voor groepen als Hell-Side, East-Side, O-Side, X-side, Vak 13, ...
Het stadion was toen ook nog niet helemaal af aan de voorzijde zag ik?
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
-
Ursa_Major
-
-
-
door Martrim » 12 maart 2012, 12:02
Ursa_Major schreef op 12 maart 2012, 11:44:Matteo schreef op 03 maart 2012, 16:29:Gewoon, rellen. Zoals in die tijd zo normaal was als een tiener met een walkman. Eind jaren tachtig, begin jaren negentig waren hoogdagen voor groepen als Hell-Side, East-Side, O-Side, X-side, Vak 13, ...
Het stadion was toen ook nog niet helemaal af aan de voorzijde zag ik?
Jawel. Dat was gewoon hoe het stadion er toen uitzag. Themacafé was er toen nog niet (of nog niet zo uitgebreid) en je kon je fiets/brommer daaronder parkeren.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
door RacingRobin » 12 maart 2012, 14:10
Nog maar eens het bewijs, vroeger was alles beter. Ik hou mijn hart vast hoe we een titel 10 jaar van nu nog zouden vieren, als je ziet hoe het veranderd is....
-
RacingRobin
-
-
-
door Animale322 » 12 maart 2012, 14:16
Sommige dingen veranderen ECHT NIET he !  Pierke en Patje ! 
-
Animale322
-
-
-
door Martrim » 12 maart 2012, 14:49
RacingRobin schreef op 12 maart 2012, 14:10:Nog maar eens het bewijs, vroeger was alles beter. Ik hou mijn hart vast hoe we een titel 10 jaar van nu nog zouden vieren, als je ziet hoe het veranderd is....
Nochthans was het vorig seizoen imo "echter" dan het was in 2001-2002.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
|