Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
SeriesIk weet niet goed waar ik het juist moet zetten maar ik heb nood aan series of 1 serie is ook al goed.
Al mijn series die ik volgde zijn nu afgelopen en heb dus alles gezien maar nu komt de blok eraan en ik heb toch nog steeds ontspanning nodig dus ben ik op zoek naar een nieuwe serie die ik kan volgen tijdens de blok. Als iemand suggesties heeft dan moogt ge die altijd geven. Ik volg ongeveer alles. Van Burn Notice tot Smallville en van The Big Bang Theory tot Stargate bijvoorbeeld.
Re: SeriesPrison Break, The Unit, Escape from Sobibor, ...
Re: Series
Boardwalk empire, Mad men en Spartacus vond ik goede series. Entourage ook, maar dan gewoon als pure ontspanning. There's no darkness but ignorance
Re: SeriesMerci voor het snel antwoorden. Ik ga beginnen met Entourage want heb van sommigen nog gehoord dat het goed is en dan begin aan de rest
Re: SeriesBreaking Bad, Rome, Sopranos, Sons of Anarchy
You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
Re: SeriesHow I met your mother, South Park, The Simpsons, Glee, Game of thrones ...
Re: Series2 woorden: BATTLESTAR GALACTICA (2004-2009)
-> Beste SF-serie OOIT Ik verzeker je: als je je tijd neemt voor alle 4 de seizoenen zal je op het einde beloond worden ECHT een aanrader !! "I believe there are boundaries to happiness, but we exceeded them at that time..."
Re: SeriesCalifornication, the wire, fringe, freaks and geeks, dexter, rome, six feet under, deadwood, ... Pfff, en dan nog moeten studeren
![]()
Re: SeriesRescue me zeker niet vergeten. Is een geweldige serie met een fantastische hoofdrolspeler. Hilariteit alom als je hem ziet/'hoort' spelen.
Re: SeriesSopranos & Mad Men. Zoveel verschillende lagen, heerlijke plots, goede acteurs en lekkere wijven. Meer hebt ge niet nodig
Re: SeriesEven de series die op mijn PS3 staan opsommen:
24 The Big Bang Theory Breaking Bad Dexter Friends Leverage Lost Prison Break Spartacus Supernatural Terminator: The Sarah Connor Chronicles The Unit The Walking Dead Weeds
Re: SeriesThe Unit is echt bom!
64 Aflveringen Afwisselingen tussen actie, en het leven als vrouw van een Militair..
Re: SeriesMijn absolute topseries zijn nu ondertussen ook al een volledig seizoen gedaan en ik heb dus ook wat stuff moeten bijzoeken.
Dingen die ik nu kijk zijn: Fringe (klasse "nieuwe versie van The X-Files". Maar veel dieper dan die serie ooit was) True Blood (niet de hype waard die het krijgt, maar wel een heel leuke serie met toffe personages) Hawaii Five-0 (de enige "procedural" die ik kijk en ondanks de platheid is het toch een pak fijner om naar te kijken dan de talloze CSI's en stuff) The Killing (tiendelige "whodunnit", ook heel leuk om te zien) Tevens ben ik bezig aan een eeuwigdurende rewatch van alles Star Trek (allé, alles sinds The Next Generation). Maar dat doe ik als ik even geen zin heb in iets anders. En binnenkort is het tijd om al die series te gaan kijken, die ik een heel seizoen laat liggen: Stargate Universe (eerste SG die me boeit) en The Big Bang Theory. Andere topseries die momenteel niet lopen, maar al enkele dikke seizoenen achter de rug hebben zijn Damages en Dexter (ABSOLUTE aanraders alletwee). En dit jaar heb ik tevens afscheid mogen nemen van Friday Night Lights en Smallville.
BSG blaast abnormaal hard. En het is zoveel meer dan SF. Ik kan talloze mensen die op zich geen SF-fan zijn (geen Star Trek of Stargate en stuff), maar dit gewoon absolute top vinden. Er zijn geen onnozele aliens in, er is een ZEER DIEPE verhaallijn en de drama, intrige en "duisternis" spat van de serie af. ABSOLUTE TOP. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: SeriesVoor diegenen die van natuurdocu's houden is Human Planet aan te raden!
Voor de rest: Entourage, Mad Men, How I Met Your Mother, Pushing Daisies, Weeds,... Staat op het programma: Men of a certain Age, Deadwood GENKIES DE GEILSTEN
Re: SeriesBlue Mountain State: Gaat over studenten die rugby spelen op de universiteit.
Best wel een zeer grappige serie. Voorlopig zijn er maar twee seizoenen van. Derde seizoen start weldra. Een tijdje geleden had ik op MTV een aflevering of 2 gezien en heb dan beide seizoenen gehaald. Hilarisch imo. Ultras
Haha schitterende serie. Where's my pocket pussy? ![]()
Re: SeriesWaar kijkt ge Blue Mountain State dan op (OK, MTV lees ik nu) ? Heb het op mijn lijstje staan, maar wist niet dat het al zo bekend was.
Toch eens checken dan binnenkort
Btw, leuke dingen voor serievolgers zijn de sites followmy.tv en MiSo(vooral gericht dan op de android/iPhone app ervoor) waar je series kan bijhouden en opvolgen wat je al gezien hebt en wat niet. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Kzal die sites eens bekijken lijken wel interessant Wat voor resolutie Ik heb een 1900 X 1200 24' scherm? ivm BMS zal ik je pm'en. Ultras
XBMC doet dat ook al automatisch, alsook ondertitels downloaden, artwork, synopsis, ..... All-in-one ![]()
I know. Maar ik vind dat net de charme om die dingen zelf te doen. Elke morgen even aanloggen, aanduiden wat ik gezien heb de dag ervoor. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Re: Seriestrue blood
dexter Sopranos house lie to me 2 and a half men the big bang theorie sons of anarchy (zeker een aanrader:)) en dan heb je nog lost en prisonbreak.. my goodness my guinness
[img]http://gifs.gifbin.com/122009/1260445104_serving_a_guiness.gif[/img]
1 000% mee eens!
Re: SeriesSons of Anarchy
House Sopranos Boardwalk Empire Generation Kill (mini serie) Is alles waar ik momenteel opkom.
Re: Seriesdead set mag ook niet ontbreken
![]() my goodness my guinness
[img]http://gifs.gifbin.com/122009/1260445104_serving_a_guiness.gif[/img]
Re: SeriesThe Pacific! Schitterende serie!
En natuurlijk ook de broer, Band of Brothers! 2 die ge moet gezien hebben als ge van oorlogsseries houdt!
Re: SeriesBlue State Mountain seizoen 1 : Op aanraden van dit forum gedownload en ik heb mij KAPOT gelachen !
Blue State Mountain seizoen 2 : Ook maar direct afgehaald, 2 seizoenen op 2 dagen gekeken ( tja exames he )
The Paciffic : teleurstellend ( Band of Brothers : geweldig ) Dead Set : Ook op aanraden van dit forum gedownload en WOW wat een verassing ! Skins seizoen 1 tot 4 : Voor iedereen die houd van jeugdige drugs, seks en muziek Misschien nog een persoonlijke tip: 24 ! !
Ik heb ze beiden al meermaals gezien, hopelijk komt er nog een vervolg op. Nu kijk ik tussen het voetbal door naar jeugdseries zoals De Kat, Kapitein Zeppos en Axel Nort...
Say what!!! Ik ben aan Battlestar Galactica begonnen en heb 2 seizoenen gezien op 1 week en ik vond dit al sterk...
|