Eén van de bedenkers van de serie is producer, scenarist en regisseur J.J.Abrams, o.a. bekend van Lost, Mission Impossible III en Star Trek.
Open de spoiler niet als je nog niets over de serie wil weten.
FringeVandaag begint op VT4 de Amerikaanse SF-serie Fringe.
Eén van de bedenkers van de serie is producer, scenarist en regisseur J.J.Abrams, o.a. bekend van Lost, Mission Impossible III en Star Trek. Open de spoiler niet als je nog niets over de serie wil weten. Spoiler: Laatst bijgewerkt door Scarface op 10 feb 2012, 19:22, in totaal 2 keer bewerkt.
Carpe Diem!
Re: SeriesIk ben hier al effectief maanden aan het roepen dat mensen Fringe moeten kijken en op de vorige fora deed ik dat ook
Geniale serie! Maar even een serieuze WHAT THE FUCK... Heeft VT4 in de reclame echt al gesproken over Spoiler: Nu soit: kijken die handel! Laatst bijgewerkt door Martrim op 10 feb 2012, 12:46, in totaal 1 keer bewerkt.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Series
Neen, het was niet VT4, maar een bespreking van die serie in Humo. Spoiler: Laatst bijgewerkt door Cin op 13 feb 2012, 00:21, in totaal 4 keer bewerkt.
Carpe Diem!
Re: SeriesJust a heads up: De hoofdactrice zal je aanvanklijk misschien tegensteken, maar die komt er wel door!
Re: Seriesnet gedaan met de 4 seizoenen van IT-CROWD
GEweldige serie. 2 it dudes die vanalles meemaken. Britse humor met geweldige quotes http://www.youtube.com/watch?v=NdREEcfaihg 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
schitterende serie. Jammer dat ze gestopt zijn 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Re: SeriesGisteren iets nieuws beginnen kijken: Hell On Wheels. Een soort westernserie (met een debiele titel) dat zich afspeelt iets na de burgeroorlog en het afschaffen van de slavernij met als achtergrond het bouwen van de eerste cross-country-spoorwegen. De basispremise is dat het hoofdpersonage wraak wil nemen op mannen uit het Zuiden die zijn vrouw vermoord hebben. Maar uiteraard zou dat te simpel zijn
![]() Soit: AANRADER! Ik ben compleet hooked en ben blij dat na de 10 eps van seizoen 1, seizoen 2 al een zekerheid is. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Re: Seriesverdomme
ik heb hier net de 2 eerste afleveringen van fringe gekeken en nu verklappen ze hier een groot stuk van de plot. had dat niet in een spoiler kunnen gezet worden???? The toxic avenger - hero of our time!
Klaarblijkelijk was die info op TV en in de boekjes gezet. Iedereen die ik kende en het op VT4 keek, had het al gehoord. Dus daar is inderdaad niet aan gedacht. Aangezien het punt net was dat op zo een "globale" manier iedereen al gespoiled was. Nujha, aangepast voor future reference. En maak je maar geen zorgen... Er is nog MEER dan genoeg te ontdekken. En ook echt FELLE dingen, hoor Maar ja, het is natuurlijk leuker als je echt van niets weet.You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Re: SeriesIk kijk niet naar vtm of dat soort series maar dit vond ik op clint... Het is ook niet echt een serie dus.
Nathalie Meskens stelt bij 'Voor de Show' officieel haar nieuwste alter ego voor: 'Danni Lowinski'. ![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
I gave that bitch a Genk-shirt, bitches love Genk-shirts ![]()
Re: Series![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Hahaha!! Ideale verwerking van mn meme Mooie binnentikker Martrim, you gave us Genkies Spiderman, Genkies love Spiderman
Door seizoen 1 heen: En voor de hip hop fans: Eén van de hoofdrollen is voor Common. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Re: SeriesHet westerngenre spreekt me ook wel aan, misschien ook omdat ik Red Dead Redemption een schitterend game vond. Misschien eens kijken dan... Deadwood lijkt me ook sjiek.
Come on! IS dat nieuwe hip hop? 1312
Re: SeriesIk ga er vanuit dat je een grapje maakt, maar just in case:
http://en.wikipedia.org/wiki/Common_%28entertainer%29 Die gast is dus verre van nieuw ![]() On topic: Beginnen kijken naar Nikita. Nog maar 2 eps gezien, maar het lijkt een toppertje! Een lekker Alias-sausje en de aanwezigheid van Lyndsy Fonseca is natuurlijk ook zeer interessant ![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Re: SeriesIk weet niet of It's Always Sunny in Philadelphia hier al vernoemd is, echt een geniale serie.
Hele absurde humor wel ![]() Edit: iemand die Treme ooit heeft gevolgd? Binnenkort eens het tweede seizoen ervan verder kijken. You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
Re: SeriesNikita is BEESTIG goed! Fijne Alias/24 vibe en dat mistte ik sinds het verdwijnen van 24.
Re: SeriesIk ben Sons of Anarchy beginnen kijken (ik heb altijd enkele jaren vertraging met series
). Ik ben fan!Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Re: SeriesSinds wanneer staan alle Witse-afleveringen in HD op youtube?
http://www.youtube.com/watch?v=C8m1O9xD_9k 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: SeriesBreaking Bad Cast Talks About Show's Final Season
http://blogs.amctv.com/breaking-bad/2012/03/press-roundup-0302.php You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Re: SeriesTerra Nova is (niet ECHT verrassend) gecancelled. Een beetje jammer, maar nu ook niet rampzalig. Echt top was het niet, maar zo een guilty pleasure is op tijd en stond wel leuk.
Re: SeriesBen nog eens aan het genieten van Band of Brothers en nu aansluitend The Pacific.
Maar nu dadelijk pauze, CL!
Re: SeriesIk ga NU beginnen aan de finale van seizoen 1 van Sons of Anarchy.
Eigenlijk is dat gewoon een mix van Goodfellas/The Godfather/Scarface maar dan met een motorbende ![]() Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Alleen al de soundtracks van beide series zijn magistraal...
Ben niet wild van S.O.A (van een soa ook niet haha) omdat ik het een beetje te braaf vindt. Die Ron Perlman is een beetje overgecast de laatste decennia en als ik Katey Seagal zie kan ik me helaas niet van het gevoel ontdoen dat zij gewoon de vrouw is van een sullige schoenverkoper en niét het liefje van de president van een spijkerharde criminele motorchapter ![]()
|