Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Serie AJuve 1 - 0 Inter, bommen zijn er ook aanwezig ..
Re: Serie AUdinese wint 0-7 op Palermo, toch ook een speciale score. En dat alleen al na een uur, het laatste halfuur werd niet meer gescoord
![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: Serie A
Die Sanchez is écht wel een klasbak, moet daar zo snel mogelijk weg gij Udinese...
Re: Serie AOndertussen heeft Palermo Delio Rossi de laan uitgestuurd, Serse Cosmi is zijn vervanger.
@Jamal: De rechtse flank van Udinese is dezelfde als die van Chili op het WK: Isla - Sanchez. Een zeer sterke flank vind ik dat.
Och, ik wist niet dat Isla daar ook zat. Zeer sterke flank inderdaad!
Re: Serie ALa Joya
donderdag 21 april 2011 16:06 door Sander Jonkman 'La joya' zeggen de Uruguayanen, wanneer ze het over 'een juweel', iets voortreffelijks (van zowel personen als van zaken), hebben. Het is niet toevallig dat Abel Hernández naar deze bijnaam luistert. Op het oog is de 20-jarige Abel Mathías Hernández Platero een teder, haast miezerig, mannetje. Het prototype van een jongetje die dag en nacht aan het voetballen is op uitgestrekte zandvlaktes, met een brandende zon, zonder shirt, op blote voeten en met een prop karton die fungeert als bal, omringd door burgeroorlogen en familiedrama's. Hij oogt zo zielig. Misschien juist daarom werd Hernández half februari op brute wijze overvallen. Hij reed na trainingstijd (omstreeks 18.30 uur) weg bij het complex van Palermo, de club die hem oppikte bij Peñarol. Enkele straten verderop werd hij door twee gewapende overvallers verzocht uit te stappen. Ze wilden sieraden en, hoe ironisch, zijn juwelen. Onder druk van een pistool in zijn mond, gaf La Joya toe. Hij was hierna in shock. Ook zijn voetbalprestaties hadden er onder te lijden. Na weken zonder doelpunt volgde het zagen van de poten onder zijn stoel. Hij kwam op de bank terecht en worstelde vooral met zichzelf. Tot vorige week. In Stadio Olimpico werd Roma met 2-3 verslagen, mede door twee doelpunten van La Joya. Hernández lachtte en danste eindelijk weer, zoals gebruikelijk na een doelpunt. Gisteravond was er tijdens Milan-Palermo (halve finale, TIM Cup) opnieuw reden tot lachen en dansen. Een verwoestende pegel met links eindigde in de winkelhaak. Hij is misschien klein van stuk, maar met zijn onschuldige spel groot in daden. Het juweel van Uruguay, de potentiële troonopvolger van Diego Forlan, is herboren. La Joya. Iets voortreffelijks. [video]http://www.youtube.com/watch?v=dNkASlMMZ5k&[/video] Bron: http://www.vkblog.nl/bericht/379370/La_Joya Lekker goalke.
Re: Serie ANapoli verzekert zich van rechtstreekse deelname aan de Champions League. Knappe prestatie van Walter Mazzarri, die vooralsnog mysterieus doet over zijn toekomst als trainer van Napoli. Eens benieuwd of ze hun succesploeg nu samen kunnen houden.
Sampdoria degradeert... de ploeg die vorig seizoen nog 4de eindigde en nipt naast de Champions League greep. De verkoop van Cassano en Pazzini heeft hen duidelijk geen goed gedaan... spijtig ik had wel sympathie voor die ploeg, alleen al voor hun sublieme truitjes elk seizoen Juventus speelt weer maar eens een jaar in de anonimiteit. Het bestuur blijft evenwel geloven in de capaciteiten van Luigi Del Neri, die Sampdoria vorig seizoen weliswaar naar een vierde plaats loodste. Ik heb al na een aantal matchen gezegd dat hij geen Juventusmateriaal was, maar hij blijft elke keuze rechtvaardigen en zou, indien hij terug kon gaan, geen enkele beslissing veranderen. Nu, als ge trainer zijt bij een topploeg, en ge zou geen beslissing veranderen in een seizoen waarin ge normaal 7de of 8ste gaat eindigen, dan stel ik me vragen.
Re: Serie ANu nog Ibrahimovic buitenstampen bij Milan en ik kan terug met plezier kijken naar de ploeg die ik ooit zo fanatiek steunde, tot dat die rottige zweed er bij kwam...Een heel collectie (genoeg voor een ploegje te kleden) hangt er maar wat bij in de kast.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
U uitleg gisteren
Zelden zo'n haat tov een speler gezien ! ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Antonio Conte zou volgend seizoen overnemen lees ik. GENECHE 07 ALTIJD PRESENT
ACAB AVANTI ULTRAS
Re: Serie AIk ben benieuwd... in de serie A heeft Conte nog niet veel bewezen. Juventus zei een maand of 2 geleden nog dat ze Van Gaal wilden, of Villas Boas. Nu komen ze met Conte... ik zeg niet dat het niet kan werken he, maar ik blijf sceptisch.
Re: Serie ARoma, Fiorentina, Lecce, Catania, Genoa zijn bij deze officieel in verdenking gesteld van corruptie.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
DAMN, waarom inter niet ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Serie AJuventus heeft een belangrijke stap gezet in zijn pogingen Sergio Agüero vast te leggen. De club heeft namelijk een persoonlijk akkoord bereikt met de spits, meldt Sky Sports Italia.
Re: Serie AIk zag eigenlijk liever Giuseppe Rossi komen. Nuja, Aguero is ook een dikke voetballer.
Gillet naar Bologna
Voor 6(!) mio euro.....heel veel geld voor een prille dertiger... Dat bewijst nog maar eens hoe relatief transfersommen zijn, ook voor keepers. Die transfersom zou nu 1,3 mio euro bedragen, wat al heel wat aannemelijker klinkt.
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... r-juventus Ze willen u een pleziertje doen ? ![]()
De Musonda's en CityMan City winning battle for Anderlecht superkid Charly Musonda - and his brothers
Manchester City have jumped to the front of the queue for Charly Musonda. The Sunday Mirror says Musonda is the most wanted teenager in Europe. The likes of Manchester United, Chelsea, Arsenal, Real Madrid and Barcelona are all tracking the brilliant 14-year-old Belgian boy. Charly is the youngest, and most gifted, of the three Musonda boys who are all signed by Belgian club Anderlecht. But now Manchester City, the richest club in the world, have entered the frame. And the Musonda family are considering an offer estimated to be worth £900,000-a-year to move to Manchester. Under European football laws, clubs cannot buy a boy under the age of 16. But if the family move to a new city in Europe and want their son to join a club in the specific area, nobody can stop them. Bron: Tribalfootball
Re: De Musonda's en CityDie Engelsen gaan wel voorbij aan het feit dat de 2 oudere broers-die wel ouder zijn dan 16-net een langdurige overenkomst getekend hebben met Anderlecht, en daar speelt de woonplaats van de Musonda's niet in mee. Daarenboven is Charly Musonda sr in dienst bij onze nekken.
Nu met geld(en dat heeft de sjeik van Man City) kan je veel rechtbreien, zeker bij een A'lecht dat wel zegt veel geld te hebben maar in de praktijk zonder verkoop van sterspelers zelfs geen middenmotor kan kopen. ![]()
Re: De Musonda's en CityJuventus is aan't proberen om Giuseppe Rossi los te weken bij Villareal. Zou een goede zaak zijn, ik zeg al 2 jaar dat ze hem moeten kopen. Laten we hopen.
Re: De Musonda's en City
Volgens Transfergeruchten op FB: De overgang van Giuseppe Rossi naar Juventus wordt zondag officieel. Federico Pastorello, zaakwaarnemer van de aanvaller, reist naar Vila-real om een akkoord met de plaatselijke trots te regelen. Het is de vraag of Villarreal genoegen neemt met 25 miljoen euro, maar men heeft geen zin om met een mokkende Italiaan opgescheept te zitten. Rossi kan in Turijn tot medio 2015 veertien miljoen euro verdienen. (AS )
Re: De Musonda's en CityZolang Rossi niet voor de camera's poseert met een zwart-wit truitje ben ik niet overtuigd
![]()
|