Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Het is nu 22 mei 2012, 09:22
Serie A 2011-2012Een nieuw seizoen, een nieuw topic !
Vucinic zet handtekening onder vierjarig contract bij Juventus Juventus maakt maandag via de officiële kanalen bekend dat Mirko Vucinic de komende vier seizoenen het shirt van La Vecchia Signora gaat dragen. De club maakt, gespreid over drie seizoenen, vijftien miljoen euro over naar de bankrekening van AS Roma. De 27-jarige Vucinic heeft een contract getekend voor vier seizoenen. bron: vz.nl Ben zelf niet geheel tevreden over deze transfer.. als ik zie hoe we wéér onze pistes bijschaven.. Aguëro -> Rossi -> Vucinic.. Positief is natuurlijk dat hij de Serie A door en door kent. Is een goeie voetballer, maar hij is niet dé doelpuntenmachine die we zochten... GENECHE 07 ALTIJD PRESENT
ACAB AVANTI ULTRAS
Re: Serie A 2011-2012Goeie speler op zich, maar ze hadden kleppers beloofd en Vucinic is geen klepper.
Re: Serie A 2011-2012
Tenzij ze hem voor de linksbuiten gebruiken en nog een klepper in de spits gaan halen.
Re: Serie A 2011-2012Zou ik nog vreemder vinden, en ik kan hun beleid nu al niet volgen. In de spits lopen (voorlopig?) ook nog Matri, Quagliarella, Iaquinta, Toni, Amauri (al vertrekt die naar Parma denk ik) en Del Piero. Een echte smaakmaker zit hier niet tussen. OK, iedereen weet dat Del Piero een grote speler is, en Quagliarella maakt op een seizoen altijd wel een aantal spectaculaire doelpunten, maar Del Piero wordt in november 37, en Quagliarella is pas hersteld van een zware knieblessure.
Eerst moeten ze wat ballast afwerpen voor ze iemand bijhalen. Conte wil spelen (4-4-2 verdedigend, 4-2-4 aanvallend) met Vucinic - Quagliarella - Matri - Krasic, maar of dat een goed systeem is weet ik nog zo niet. Het middenveld met Marchisio, Pirlo en Vidal lijkt me wel in orde, maar het is zonde om 1 vd 3 op de bank te laten. Marchisio wordt denk ik een beetje ondergewaardeerd door trainers, want hij mag bijna nooit centraal spelen, terwijl dat zijn beste positie is, en hij is een topspeler. In de Italiaans media wordt Vucinic trouwens bestempeld als de klepper in de aanval... ik hoop dat ze gelijk krijgen.
Re: Serie A 2011-2012Juve krijgt wel een mooie ploeg, zolang toni, pepe en andere konsoorten maar niet spelen. Jammer dat melo vertrok, vond hem wel een leuke speler, en is zwaar onderschat. Vind wel dat er te weinig creativiteit is, alles zal moeten komen van Pirlo. Het is afwachten of Conte er iets van kan maken...
Roma heeft vooral veel jong talent binnengehaald (lamela, bojan). Heel goede spelers natuurlijk met veel progressie, maar ik denk dat ze toch een aanpassings periode nodig hebben. Daarom zie ik roma op korte termijn NOG niet meedoen voor de titel. Als ze nog versterking binnen halen. Vooral verdediging mag versterkt worden (vooral door vertrek mexes). hier hebben ze al Heinze gehaald en ter vervanging van Riise kan de jonge jose angel spelen, maar hoe ver staat hij? Ook een ervaren spits is zeker welkom. Met nog enkele transfers zouden ze misschien wel eens kunnen verrassen. Ze hebben nu wel een betrouwbaar sluitstuk met stekelenburg (weet niet als het al officieel is?) lazio is ook een leuke ploeg aan het bouwen, maar verwacht er nog niet veel van. alles hangt af of Klose en Cissé goed renderen. Het zijn natuurlijk wel top spitsen, maar is altijd afwachten... Zalige shirts hebben die wel!!! Fiorentina gaat er volgens mij wel op achteruit. Frey en Mutu vertrokken. Als straks Vargas, Montelivio en Jovetic ook ander oorden opzoeken... Hebben ook nog geen grote transfers gedaan. Inter volg ik niet echt, vindt het maar een schijt club en doen ook niet echt grote transfers. Enige waar ik weet van heb is Alvarez? Waar menige kenners van zeggen dat het een middenmoot speler is... Ik verwacht er allesinds niet veel van... Denk dat AC milan weer kampioen zal worden, zie niemand hen echt iets in de weg leggen. Al verwacht ik wel wat van Juve... Al bij al denk ik toch dat de serie A aan kwaliteit wint, en het blijft toch een leuke competitie om te volgen... genkie till i die
Het begint misschien terug een leuke competitie te worden, dat wel. Sinds het schandaal is het één grote ramp geweest in het Italiaanse voetbal. Hopelijk herstelt deze zich snel terug want in de jaren '90 was dit misschien wel de mooiste competitie ter wereld. (Hoewel we toen ook af en toe een glimp kregen van de Argentijnse
Dat bedoelde ik ook, als klein manneke was ik fan van italiaanse voetbal, vooral het juve van dell piero dan... Later van ac milan( vooral van kaka toen...) Ookal was dit al tijdens de wanpraktijken. Daarna is mijn interesse weggeëbd. het begint terug nu terug te komen, vooral met de interesse voor de jongen talenten (Jovetic, Hamsik, montolivio, pastore, Ilicic, criscito, zarate... en nu met lamela enzo) Heb de beste tijden van het Italiaanse voetbal wellicht nooit echt meegemaakt omdat ik nog zeer jong ben... genkie till i die
Eind jaren 90 zag ik vooral Lazio en Fiorentina graag spelen. ![]()
Re: Serie A 2011-2012Van Fiorentina blijft me vooral dit bij als de gamer die ik ben:
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Serie A 2011-2012Het grote probleem is de jeugd in het Italiaanse voetbal... ze krijgen weinig tot geen kansen om vroeg door te breken. Een tijdje geleden stond er een artikel in de Gazzetta hieromtrent. Het is al jaren geleden dat een jeugdploeg nog een EK of WK wist te winnen in eender welke leeftijdscategorie. Vergelijk dit met de jeugd in Spanje en je ziet meteen wat ik bedoel. Als ze niet in de jeugd beginnen te investeren gaat het stilletjes aan achteruit.
Re: Serie A 2011-2012Cavani is Milan eigenhandig aan't vernietigen.
Hoe zit dat? Las overal wel iets van Cavani, maar ik weet nog steeds niet wat? ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Serie A 2011-2012Wat zou er aan de hand zijn als de spits van Napoli Milan eigenhadig aan het vernietigen is ?
Hattrick Cavani en la Juve op kop...
Matrim: altijd affe truitjes, maar het is een ploeg die ik nog nie 1 eurocent gun. Enige Italiaanse ploeg die zich verbroederd heeft met Liverpool... De schande van Italië GENECHE 07 ALTIJD PRESENT
ACAB AVANTI ULTRAS
Re: Serie A 2011-2012Gasperini mag bijna terug gaan doppen. Novara 3-1 Inter
Re: Serie A 2011-2012JUVE JUVE JUVE JUVE!!!!
Re: Serie A 2011-2012Voetbaluitslagen serie A deze namiddag:
Cesena 0-0 Fiorentina Genoa 0-0 Lecce Atalanta 0-0 Udinese Chievo 0-0 Juventus Cagliari 0-0 Siena Novara 0-2 Bologna ![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Catenaccio is back! Carpe Diem!
Re: Serie A 2011-2012Del Piero is aan z'n laatste jaar bij Juventus bezig
. Een speler die een schitterende carrière achter de rug heeft en alle rivaliteit overstijgt.
Re: Serie A 2011-2012Del Piero is een held!
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Laat Agnelli pijpen wat die wil.. Het is pas zijn laatste seizoen als HIJ het zegt ! Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Serie A 2011-2012Cassano ligt in't ziekenhuis op de afdeling neurologie
heeft moeite met spreken en bewegen...
Wat is er met hem gebeurd?
Puist ontploft.
Er is nog geen officiële verklaring, de officieuze verklaring is (in het Italiaans) 'ictus ischemico'. Een soort beroerte denk ik, maar geen hele zware. Hij stelt het al wat beter, maar zal nog voor onbepaalde duur out zijn. Hopelijk kan hij na Nieuwjaar terug spelen en daarna naar het EK.
Re: Serie A 2011-2012Enkele Italiaanse media melden dat Juventus belangstelling toont voor Sebastien Pocognoli. De 24-jarige linksachter zou 7 miljoen euro kosten. Lazio Roma en Fiorentina zouden Pocognoli ook volgen.
![]()
Makelaars en transferperiodes zijn zoals de supermarkten met Sinterklaasaanbiedingen; steeds vroeger en gekker... Never regret anything, because at some point in your life it was exactly what you wanted.
Re: Serie A 2011-2012Juventus heeft de topper in Lazio gewonnen met 0-1 en verstevigt zo z'n leidersplaats. Simone Pepe scoorde na een zeer efficiënte tegenaanval - seconden nadat Rocchi dé kans op de 1-0 miste. Vucinic diep op Matri, Matri speelt in één tijd een lage voorzet naar Pepe, die hem vanaf de penaltystip in één tijd langs de keeper binnenlegt.
Juventus was in de eerste helft duidelijk de betere van Lazio en kreeg meer kansen, hoewel Lazio er ook 2x dichtbij was. In de tweede helft voerde Lazio de druk op tijdens de eerste 20 minuten, maar ze konden Buffon niet te grazen nemen. Daarna vertroebelde de match door veel slordigheden aan beide kanten, Matri trof nog de buitenkant van de paal.
![]() ![]() De club waar ik het meest sympathie voor heb uit de Italiaanse competitie. Dat is mede door die kerel op uw afbeelding. Een 'echte' supporter durf ik mij niet noemen omdat ik regelmatig een wedstrijd mis, al bekijk wel elke week de uitslagen. Hopelijk kan ik deze man nog live aan het werk zien, wou volgend jaar een match proberen te zien van Juvé. Maar aangezien hij niet meer veel speelt en hij na dit seizoen, volgens Agnelli, zou stoppen.. Zal het moeilijk worden.. Jammer. Misschien de afscheidswedstrijd, maar wie wil daar niet bij zijn ![]() Laatst bijgewerkt door Aaron op 27 nov 2011, 12:24, in totaal 1 keer bewerkt.
Re: Serie A 2011-2012Volgens Agnelli stopt hij.. Fuck Agnelli, Del Piero MOET/DOET zijn carriere bij Juventus uit, ik hoop dat hij volgend seizoen nog steeds bij ons is dus. Ik ga volgend jaar/seizoen normaal ook in Turijn kijken. Del Piero heeft ook eens een staande ovatie op Real gekregen
speler van goud, clubliefde in de puurste vorm !Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
|