door Aaron » 06 feb 2012, 14:23
SC46 schreef op 06 feb 2012, 13:34:Nee probeer daar objectief in te zijn, sta wel achter de goal en als ge zelf zingt hoort ge weinig of niks van de bezoekers (plus trommels enzo). Al zijn er groepen die soms wel goed doorkomen, hangt ook van het lawaai af aan onze kant.
Tja, van die trom word je ook potdoof. Was ie weer een solo bezig?
-
Aaron
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door loe » 06 feb 2012, 14:27
Aaron schreef op 06 feb 2012, 14:23:SC46 schreef op 06 feb 2012, 13:34:Nee probeer daar objectief in te zijn, sta wel achter de goal en als ge zelf zingt hoort ge weinig of niks van de bezoekers (plus trommels enzo). Al zijn er groepen die soms wel goed doorkomen, hangt ook van het lawaai af aan onze kant.
Tja, van die trom word je ook potdoof. Was ie weer een solo bezig?
Die ene bejaarde Marollien in dat Purple Heart vak?
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
-
loe
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, West Ham
door H2O » 06 feb 2012, 14:55
SC46 schreef op 06 feb 2012, 14:02:witte_nr1 schreef op 06 feb 2012, 13:38:Soit, ge hebt gelijk , heel het stadion stond in vuur en vlam. Verder succes gewenst. ...
tuurlijk heb ik gelijk  maar van heel het stadion heb ik niks gezegd, misschien storing op de tv ??? En nu liefst een normale discussie.
Ga die discussie dan voeren op je eigen forum. Je bent hier niet welkom paarse parasiet 
-
H2O
-
-
door RacingRobin » 06 feb 2012, 14:57
Ik heb noodgedwonge ook op Tv moeten kijken en ik heb hoop en al een man of 30 van MA03 zien springen en toestanden. Natuurlijk na iedere goal klonk er een luide "We are Anderlecht" maar dat duurde na de 3-1 ook welgeteld 3 minuten tot aan de 3-2. Toen was het weer, zoals de rest van de match, al Genk wat ik hoorde. Nu ja, zoals SC46 zelf zegt, als je zelf bezig bent met zingen en doen hoor je dat uiteraard niet en TV geluid kan heel misleidend zijn, hebben we dikwijls genoeg zelf kunnen merken tijdens samenvattingen of live uitzendingen waar het geluid te stil of te hard staat. Maar de Forza Racing en *klap* GENK kunnen echt niet anders dan duidelijk te horen geweest zijn aan de overkant in een anders dood stadion.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Massei_Genk
door Aaron » 06 feb 2012, 15:02
Ze begonnen ook te fluiten bij Forza Racing. Dus hebben ze het zeker gehoord.
-
Aaron
-
-
-
door moetdakapothier » 06 feb 2012, 18:42
SC46 schreef op 06 feb 2012, 13:00:Jammer dat jullie mega vette genk sjtijl niet te horen was aan de overkant van het veld... Vond Genk maar zwak dit jaar ivm andere duels. Maar buiten onze mauves army sliep de rest van ons stadion ook ze, typische zondagnamiddag match. Ik heb toch ons 'sfeervak' een keer of twee horen zingen, maar ben akkoord dat het daar dikke nep is. Voor voetbalbeleving is er enkel plaats in T4 bij ons. wacht maar ,, ALTIDORE gaat jullie *@^$ ,, de komende 3 weken, onthoud gewoon deze naam
-
moetdakapothier
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door Jimz » 06 feb 2012, 19:10
RacingRobin schreef op 05 feb 2012, 18:14:Dikke proficiat aan de aanwezige Genkies, wat een knaller van ne Forza kwam daar ineens uit!!!
Bedankt Het was wel een topsfeertje, sporting supporters are wankers !
-
Jimz
-
-
-
door Glow » 06 feb 2012, 19:17
moetdakapothier schreef op 06 feb 2012, 18:42:SC46 schreef op 06 feb 2012, 13:00:Jammer dat jullie mega vette genk sjtijl niet te horen was aan de overkant van het veld... Vond Genk maar zwak dit jaar ivm andere duels. Maar buiten onze mauves army sliep de rest van ons stadion ook ze, typische zondagnamiddag match. Ik heb toch ons 'sfeervak' een keer of twee horen zingen, maar ben akkoord dat het daar dikke nep is. Voor voetbalbeleving is er enkel plaats in T4 bij ons. wacht maar ,, ALTIDORE gaat jullie *@^$ ,, de komende 3 weken, onthoud gewoon deze naam
Nergens potten gebroken... Ik denk dat ze eerder moeten opletten voor een Maarten Martens die in vorm is.
There's no darkness but ignorance
-
Glow
-
-
-
door Jimz » 06 feb 2012, 19:18
Op de plein verloren, langs de plein zeker gewonnen. Wat een bende sukkelaars zijn die mauvekes, sfeer niks. Op de zittribune in Genk is niet superveel sfeer maar toch meer als daar in RSCA hoor. & die flikken buiten het stadion zagen er ook maar belachelijk uit, ik mocht al geen grapje maken, wankers 
-
Jimz
-
-
-
door kierewiet » 06 feb 2012, 19:45
 Op mijn leeftijd ga ik niet meer op verplaatsing. Maar voor de buis geniet ik van de Genksfeer van de uitsupporters. Respect!
't Is stil, waar het nooit waait.
-
kierewiet
-
-
-
Animale322
door Sander » 06 feb 2012, 19:51
Het was gewoon genieten in het stadion zelf hoe wij MA overklasten met veel minder volk, al kan de sfeer in zulke topmatchen misschien toch nog iets beter.
-
Sander
-
-
-
door Dries » 06 feb 2012, 19:52
SC46 schreef op 06 feb 2012, 14:02:witte_nr1 schreef op 06 feb 2012, 13:38:Soit, ge hebt gelijk , heel het stadion stond in vuur en vlam. Verder succes gewenst. ...
tuurlijk heb ik gelijk  maar van heel het stadion heb ik niks gezegd, misschien storing op de tv ??? En nu liefst een normale discussie.
Moeten jullie ook €2,5 betalen voor een pint?
Racing Till I Die!
-
Dries
-
-
-
door Jimz » 06 feb 2012, 19:57
Dries schreef op 06 feb 2012, 19:52:SC46 schreef op 06 feb 2012, 14:02:tuurlijk heb ik gelijk  maar van heel het stadion heb ik niks gezegd, misschien storing op de tv ??? En nu liefst een normale discussie.
Moeten jullie ook €2,5 betalen voor een pint?
Waarschijnlijk niet. Schandalig die prijzen! Ik heb de achterstand maar ingehaald op de bus 
-
Jimz
-
-
-
door Aaron » 06 feb 2012, 20:47
Glow schreef op 06 feb 2012, 19:17:moetdakapothier schreef op 06 feb 2012, 18:42:wacht maar ,, ALTIDORE gaat jullie *@^$ ,, de komende 3 weken, onthoud gewoon deze naam
Nergens potten gebroken... Ik denk dat ze eerder moeten opletten voor een Maarten Martens die in vorm is.
Is die trouwens zijn plek niet kwijt aan Benschop ?
-
Aaron
-
-
-
door Rated R » 06 feb 2012, 21:59
Jimz schreef op 06 feb 2012, 19:57:Waarschijnlijk niet. Schandalig die prijzen! Ik heb de achterstand maar ingehaald op de bus 
ik heb niet eens kunnen betalen voor een pint, vat was bevroren!! fucking paarse mongolen!
1312 Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
-
Rated R
-
-
-
- Mijn team: Genk,WestHam,Sittard
door TZ4Life » 06 feb 2012, 22:32
Als ge in één van de twee spionkoppen staat (als anderlecht er al een heeft) kunt ge nooit objectief beoordelen, want ge hoort bijna alleen u eigen sfeer (als anderlecht dat heeft). In het geval van anderlecht is er geen sfeer dus het is raar dat ge die van genk niet hebt gehoord. Ik heb de match op tv gekeken en heb (zonder te zeveren) de genkies bijna 90min gehoord. Na de 3-1 en 4-2 was het minder, maar dat waren ook de ENIGE momenten dat ge eens anderlecht hoorde. Amai wat een prestatie, voor een thuisploeg. En stop nu aub met te ontkennen, WANT ANDERLECHT HEEFT EEN FUCKING SCHIJTPUBLIEK. 
TZ4Life!
-
TZ4Life
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Olympique Marseille
GenkFan
door -RACINGBOY- » 06 feb 2012, 22:48
Inderdaad , kan je gewoonn geen sfeer noemen !!
(Post made via iPod)
-
-RACINGBOY-
-
-
-
door -322- » 06 feb 2012, 23:27
TZ4Life schreef op 06 feb 2012, 22:32:SC46 schreef op 06 feb 2012, 14:02:tuurlijk heb ik gelijk  maar van heel het stadion heb ik niks gezegd, misschien storing op de tv ??? En nu liefst een normale discussie.
Als ge in één van de twee spionkoppen staat (als anderlecht er al een heeft) kunt ge nooit objectief beoordelen, want ge hoort bijna alleen u eigen sfeer (als anderlecht dat heeft). In het geval van anderlecht is er geen sfeer dus het is raar dat ge die van genk niet hebt gehoord. Ik heb de match op tv gekeken en heb (zonder te zeveren) de genkies bijna 90min gehoord. Na de 3-1 en 4-2 was het minder, maar dat waren ook de ENIGE momenten dat ge eens anderlecht hoorde. Amai wat een prestatie, voor een thuisploeg. En stop nu aub met te ontkennen, WANT ANDERLECHT HEEFT EEN FUCKING SCHIJTPUBLIEK. 
Voor tv kunt ge ook nooit objectief oordelen. Er was gisteren wel degelijk een (kleine) groep van hun wat heel de match bleef gaan. Als wij zingen (en de laatste tijd is dat ook vaak een kleine groep) horen wij ook nooit het uitvak he  Nu wil ik wel niet zeggen dat ze gisteren een goede sfeer hadden, want gisteren waren ze inderdaad erg zwak, maar om te zeggen dat er geen sfeer is, is ook weer overdreven. Van dan schijtpubliek heb ge wel overschot van gelijk!
-
-322-
-
-
-
door Martrim » 07 feb 2012, 16:04
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
door SC46 » 07 feb 2012, 18:30
Ge hebt gelijk, sfeer kan je beoordelen vanuit een spionkop of vanachter de tv Bier koop ik zelfs niet in het stadion, te duur in belachelijke plastieken bekers (met waarborg). Buiten het stadion zijn gezellige cafékes in overvloed. Onze horeca in het stadion is inderdaad iets waar we in genk een voorbeeld aan kunnen nemen. Ons publiek op de zijtribunes kun je vergelijken met die van genk das waar, daar zit niks in. En onze gemaakte sfeergroep vinden we zelf belachelijk. Al hebben we hen wel twee keer gehoord, maar dat komt omdat ze onder het dak zitten, dat maakt een wereld van verschil. Zo werden we effectief weggezongen door bv rapid en ajax, gewoon omdat hun kern bovenaan gaat zitten.
-
SC46
-
-
- Mijn team: RSCA
door GenkFan » 07 feb 2012, 19:06
Ik heb het via de radio gevolgd en ik heb weldegelijk de genkies 90' gehoord ! -en luid ook- Anderlecht was zwak tot zeer zwak met hun sfeer .
We zullen altijd zingen We dansen en we springen Omdat we van je houden FORZA RACING!
-
GenkFan
-
-
-
door M_ich » 08 feb 2012, 00:53
Over de sfeer kunt ge echt niet oordelen via radio of tv hoor, ligt er gewoon aan waardat de microfoon staat in het stadion..
-
M_ich
-
-
-
door Magic » 08 feb 2012, 07:05
Vond het gewoon onnozel da er weer geen vlaggen binnen mochten.. De stewards wisten het zelf nie.. Eerst was het nix boven 1m80, toen was enkel met ene stok en ff derna was het helemaal nix.. En da allemaal op nog geen 2 minute.. Hadden we toch een vlag binnen kunnen krijgen, begint der weer volk te sucken da we dermee moesten stoppen.. Ma soit.. Vond de sfeer zéér positief aan onze kant. Heb me toch weer de keel kunnen kapot schreeuwen. Kijkt uit naar Bergen 
-
Magic
-
-
door pino colada » 08 feb 2012, 15:46
idd, mocht die van mij ook niet mee naar binnen nemen
-
pino colada
-
-
-