Het is nu 22 mei 2012, 09:17

Re: De Mul moet weg bij Sevilla

Het wel en wee in het buitenlands voetbal
  • Auteur
    Bericht

Berichtdoor thecolorblue » 20 jun 2011, 10:22

Hij is meer gekwetst dan hij op een voetbalveld staat. Als hij naar hier zou komen met jongerenloon, kan je hem aantrekken voor 1 j + optie voor 2 j. Dan kan je risico dragen.
Misschien daarna doorverkopen.

Maar is een risicovolle speler.
thecolorblue

Mijn team: Krc Genk

Berichtdoor JVDH » 20 jun 2011, 10:27

thecolorblue schreef:Hij is meer gekwetst dan hij op een voetbalveld staat. Als hij naar hier zou komen met jongerenloon, kan je hem aantrekken voor 1 j + optie voor 2 j. Dan kan je risico dragen.

Ik vind hem zeker de moeite waard om te kopen maar het is een groot risico met zijn vele blessuren.
JVDH

Mijn team: krc genk

Berichtdoor Barda23 » 20 jun 2011, 11:19

Arouna Koné is een betere optie dan de Mul.
"Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander." Johan Cruijff
Barda23

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor J-star » 20 jun 2011, 11:22

JVDH schreef:
thecolorblue schreef:Hij is meer gekwetst dan hij op een voetbalveld staat. Als hij naar hier zou komen met jongerenloon, kan je hem aantrekken voor 1 j + optie voor 2 j. Dan kan je risico dragen.

Ik vind hem zeker de moeite waard om te kopen maar het is een groot risico met zijn vele blessuren.

Waarschijnlijk gaat dit een domme vraag zijn, maar zat die niet bij standard? want kan nu helemaal niet meer volgen O.o
"Wees niet bang van de perfectie, je bereikt ze toch nooit.”
J-star

Mijn team: Krc genk

Berichtdoor Jorrit » 20 jun 2011, 11:23

J-star schreef:
JVDH schreef:

Waarschijnlijk gaat dit een domme vraag zijn, maar zat die niet bij standard? want kan nu helemaal niet meer volgen O.o

Ik denk dat hij 1 jaar was uitgeleend, maar omdat die nu zoveel blessure's heeft gehad is die nooit aan spelen toe gekomen daar. Ik zou hem eerder niet kopen, te veel blessure's! ;)
Blues army, Racing army!
Jorrit

Berichtdoor shakespare » 20 jun 2011, 11:24

Die vele blessures zouden nog wel eens kunnen meevallen. Akkoord, hij had op het einde van zijn uitleenperiode bij Genk een kwetsuur, maar klaarblijkelijk heeft diezelfde blessure hem ook parten gespeeld bij zijn overgang naar de maasploeg.
Als een autoriteit als Lieven Maesschalk verklaart dat je genezen bent en fit genoeg om te herbeginnen, hecht ik daar méér geloof aan dan aan wat een Standardverzorger/trainer/directeur daarvan vindt.
Alléén blijft het een speler die op 4 seizoenen alleen een 10tal wedstrijden bij Genk gespeeld heeft en daardoor alleen al waarschijnlijk niet direct wedstrijdfit is; om van de prijs nog maar niet te spreken O.o
shakespare

Berichtdoor Tazz » 20 jun 2011, 11:37

Als ze een bod op De Mul doen, zou ik best zo lang mogelijk wachten... Zodat het risico (prijs) zo laag mogelijk is. Ik kan mij wel niet inbeelden dat Sevilla daar miljoenen voor zal vragen. Ik zie voor hem eerder een Thomas Buffel carrière, 2 seizoenen een ploeg als Cercle en dan een kans om terug naar een groter club te gaan meteen grijpen.

Mijn team: KRC Genk, Schalke 04

Berichtdoor Tomba » 20 jun 2011, 13:29

De Mul... man man als die terug zijn niveau van Ajax haalt en van tegen Italie in de kwartfinales op de Olympische Spelen... is hij imo zelfs beter dan een Kevin De Bruyne. Mais bon, er zijn er velen die na een lange kwetsuur nooit meer hun oude niveau haalden (zie maar naar een Daerden of indertijd Kpaka bij Genk). Tomba
Tomba

Berichtdoor RacingRobin » 20 jun 2011, 14:21

Als we een soort constructie als bij VDB kunnen opstellen, tja waarom niet eh :)
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor Ice » 20 jun 2011, 14:42

Loonkost op basis van aantal gespeelde wedstrijden, en niet te diep in het buidel tasten voor de transfer.
Djezus, hoor me hier eens pijpen, straks denk ik van mezelf dat manager ben... 8)

I'
WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings.....
I suggest you get over it.
Ice

Berichtdoor kierewiet » 20 jun 2011, 18:35

Hoewel, ik denk dat een manager (van een speler dan) net het omgekeerde zou proberen vast te leggen. Als De Mul wil afstappen van een lucratief looncontract zonder voorwaarden, in ruil voor een prestatiegericht contract, mag hij van mij direct komen.
't Is stil, waar het nooit waait.
kierewiet

Berichtdoor Happy Blue » 20 jun 2011, 19:00

[table]
[tr]
[td]2005-6 Vitesse[/td]
[td]27 wedstrijden[/td]
[/tr]
[tr]
[td]2006-7 Ajax[/td]
[td]28 wedstrijden[/td]
[/tr]
[tr]
[td]2007-8 Sevilla[/td]
[td]6 wedstrijden[/td]
[/tr]
[tr]
[td]2008-9 Sevilla + Genk[/td]
[td]3+12 wedstrijden[/td]
[/tr]
[tr]
[td]2009-10 Sevilla[/td]
[td]0 wedstrijden[/td]
[/tr]
[tr]
[td]2010-11 Standard[/td]
[td]0 wedstrijden[/td]
[/tr]
[/table]
Happy Blue

Berichtdoor poolhaas » 20 jun 2011, 19:21

Jammer dat ie zo blessuregevoelig is, maarja als hij dat niet was zaten we hier nu ook niet over zijn mogelijke komst te praten. Dan zat hij wel ergens hogerop te voetballen, niet in België.
poolhaas

Mijn team: krc genk

Berichtdoor putteke » 20 jun 2011, 20:02

Is De Mul ook zo'n type Oulare... die gasten zou je "gericht" moeten aanpakken om kwetsuren te vermijden
putteke

Mijn team: K.R.C. Genk

Berichtdoor Wafelijzer » 20 jun 2011, 21:47

Hoort dit niet eerder onder buitenlands voetbal? Wat heeft dit met Genkse transfers te maken?
Er is geen enkele connectie.
Wafelijzer

Berichtdoor loe » 15 nov 2011, 18:41

putteke schreef op 20 jun 2011, 20:02:Is De Mul ook zo'n type Oulare... die gasten zou je "gericht" moeten aanpakken om kwetsuren te vermijden

Inderdaad, was zeker ook met Strupar het geval. Die mannen kregen vaak een dag extra rust na een match en trainden een hele week op een gezapig tempo, om dan 1x per week 90' te knallen.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint

Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
loe

Mijn team: KRC Genk, West Ham

Re: Re: De Mul moet weg bij Sevilla

Berichtdoor snader » 15 nov 2011, 23:00

Iachtchouk is ook zo enen.
Persoonlijk zou ik De Mul wel een kans willen geven, maar dan wel met een beperkt financieel risico.
snader

Keer terug naar Internationaal voetbal