Tips over matchen(moet niet per se voetbal zijn), mogen hier.
Momenteel :
OHL - Genk 2@ 1.95
Het is nu 22 mei 2012, 09:15
Pronostiek topic (Unibet, bwin...)Sinds kort terug beginnen "gokken" op matchen, niet voor serieuze bedragen maar het zorgt toch alijd voor die extra spanning.
Tips over matchen(moet niet per se voetbal zijn), mogen hier. Momenteel : OHL - Genk 2@ 1.95 ![]()
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)
Dank u wel, Frederik GELDhOFF ![]() ![]()
1 goede raad: Pronostikeer nooit voor de club waarvoor je supportert! ![]() Carpe Diem!
Same here!!! 4 Euro inzet -> 9 wedstrijden -> enkel Stoke - Man U fout! (Uitslag was X en ik speelde 2) 747,51 euro winst door m'n neus geboord. (Zelfs Ajax-Twente had ik juist!) Carpe Diem!
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)Ja Man Utd is de laatste weken geen zekerheid om op te gokken.. Stoke, Basel..
GENECHE 07 ALTIJD PRESENT
ACAB AVANTI ULTRAS
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)Ik heb donderdag gewonnen met één euro inzet op unibet. het was mijn laatste euro op unibet en het is niet veel winst, maar wat het is, is het natuurlijk
nu kan ik langer spelen dit had ik; Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling Arsenal - Olympiakos Piraeus Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 1 ' 1,35 2-1 ' Bayern München - Manchester City Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 1 ' 1,95 2-0 ' FC Twente - Wisła Kraków Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 1 ' 1,40 4-1 ' Napoli - Villarreal Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 1 ' 1,75 2-0 ' Stoke City - Beşiktaş A.Ş. Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 1 ' 1,85 2-1 ' Valencia - Chelsea Dubbele kans Normale speeltijd Je weddenschap: 1X ' 1,56 1-1 ' Je weddenschap: zesvoudig 1,00 € 18,61 6 / 6 18,61 €
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)Valencia heeft me eens €1200 ontnomen door met 0-3 te verliezen van Athletic de Bilbao. Vanaf toen vond ik het niet zo leuk meer.
![]()
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)Tottenham heeft me ooit 12 000 € ontnomen :-) laatste match van mijn bet-slip. 4 minuten voor tijd. Tegen Arsenal in de FA CUP. De laatste van 16 wedstrijden.
GENECHE 07 ALTIJD PRESENT
ACAB AVANTI ULTRAS
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)Iemand tips voor morgen? interlands....
Dit heeft een kameraad ingezet van mij, ben ook van plan hetzelfde in te zetten.. ![]()
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)Speel zelf niet vaak op combi, is veel te frustrerend als ge dan net die ene match fout hebt( wat al redelijk vaak gebeurd is bij mij)
Wel een tip: Probeer online te spelen, daar zijn de quoteringen altijd iets hoger en dat telt dan toch serieus op als ge op redelijk wat matchen speelt. Voor interlands heb ik (geen combi dus) Roemenië@ 1,55 Spanje @1,78 Engeland @1,75 Duitsland @ 2.20 België wint met 3-0 @ 5.8 Simons to score @8,25 (hopen op een penalty) Rusland @ 2,4 Finland 1X @ 2.5 ![]()
Timmy ![]() ![]()
wil je een win/win situatie? volg scarface zijn raad. ALtijd gokken op de ploeg waartegen jouw ploeg speelt. gokken op winst of draw. WInt jouw ploeg, is de vreugde groot Wint de tegenstander waar je op gokt is de vreugde ook best groot. btw: ik ben een van de vele auteurs van de boeken ......... voor dummies 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Inzetten op den Duits zou dom zijn, wan België gaat winnen straks Edit: Duitsland-Belgie (handicap 0-2) @ 1.70 genomen. ![]() ![]()
je hebt goede raad in de wind geslagen, Ergo: 2x teleurstelling. Overigens heb ik gisteren 140 euries gewonnen 5 euro inzet. Slovenie-servie Frankrijk-Bosnie Litouwen- Tsjechie. 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Toen ik de opstelling zag, wist ik al hoelaat het was Gelukkig niet veel ingezet ![]() ![]()
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)haha wheppa
11 euro gewonnen met 1 euro inzet. SLowakije u17- ALbanie u17 1-2 awesome!! 1312
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)Hopppaaaaaa gewonnen again
ik had 2,50 euro ingezet en 50 euro gewonnen Ik had ; lille-inter 2 basel-benfica 2 cska-trabzonspor 1 din. zagreb-ajax 2 ![]() vorige week dinsdag won ik 70 euro met interlands, ik had toen de moeilijkste frankerijk-bosnie een gelijkspel gezet ![]()
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)Zet dat in het vervolg hier op voorhand wa ge doet eh, kan ik mss ook eens winnen
Voor morgen: Combi: Chelsea HF/FT, Barcelona HF/FT, AC Milan wint. @ 2 Kan gewoon niet mislopen. ![]() ![]()
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)Ik zet zo laag gequoteerde teams niet meer
daarom koos ik voor de andere matche voor morgen inzet ; 2. 50 euro kan winnen;165 euro ik heb; Olympiakos-Dortmund 2 Shaktar-Zenit x Marseille-arsenal x Leverkusen-valencia x Veel gelijkspelen dus maar geef 1 reden waarom het niet zou kunnen heb een goed gevoel bij deze ![]() Trouwens morgen vermeld ik ook de matchen die ik voor donderdag (europa league) zet, ik weet bijna 100 procent zeker dat ik donderdag ga winnen zoveel matchen om uit te kiezen ![]()
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)3x gelijkspel, good luck
![]()
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)Dat kan niet, omdat Leverkusen moet verliezen!
![]()
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)Heb nog ene rap ingevuld , deze keer heb ik;
Olympiakos-Dortmund x Shaktar-Zenit 2 Marseille-arsenal 2 Leverkusen-valencia 2 Kan 198,99 euro winnen met 2.50 euro inzet ![]()
![]() ![]() Porto ![]() ![]()
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)Shaktar-zenit
x leverkusen-valencia 1 barca-pils 1 milan-bate 1 Chelsea- genk 1 Olympiakos- DOrtmund 2 Marseille-arsenal x fuck arsenal!!!!!!!!!!!!!! 1312
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)deze combi's voor straks genomen. Heb er wel maar weinig vertrouwen in maar kom.
Club Brugge - Birmingham City (1 X 2) Club Brugge SK Sturm Graz - Anderlecht (1 X 2) Anderlecht Tottenham Hotspur - Rubin Kazan (1 X 2) Tottenham Hotspur AZ - Austria Wien (1 X 2) AZ Standard Luik - Vorskla Poltava (1 X 2) Standard Luik Sporting Lissabon - Vaslui (1 X 2) Sporting Lissabon Athletic Bilbao - Red Bull Salzburg (1 X 2) Athletic Bilbao AZ - Austria Wien (1 X 2) AZ Tottenham Hotspur - Rubin Kazan (1 X 2) Tottenham Hotspur Standard Luik - Vorskla Poltava (1 X 2) Standard Luik Hapoel Tel Aviv - PSV (1 X 2) PSV Sporting Lissabon - Vaslui (1 X 2) Sporting Lissabon Athletic Bilbao - Red Bull Salzburg (1 X 2) Athletic Bilbao SK Slovan Bratislava - Paris Saint-Germain (1 X 2) Paris Saint-Germain ![]()
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)Kom op Birmingham !
![]()
Re: Pronostiek topic (Unibet, bwin...)0-2.. Ziet er niet goed uit.
|