Ik heb een probleem met het opstarten van mijn pc, misschien kan iemand hier helpen of zeggen wat het is.
gisteren is in Zonhoven(waar ik woon) een tijd lang een stroompanne geweest. De pc stond op, maar viel uit door de stroompanne.(wat logisch is) maar het probleem is, dat ik mijn pc niet meer opgestart krijg.
Wanneer ik mijn pc wil opstarten, krijg ik een scherm met een melding dat er ofwel een fout gebruik is van de aan/uit-knop of door een stroompanne(wat het dus ook is). Dan kan ik kiezen hoe ik mijn pc wil opstarten: Gewoon, laatste werkende instellingen, veiligheidsmodus, enz... Maar het maakt niet uit wat ik kies, de pc start niet op.
Want als ik iets kies, begint hij met opstarten, dan verschijnt er in een flits een blauw scherm( en ik kan niet lezen wat erop staat doordat het zo snel terug weg gaat) en de pc begint terug opnieuw op te starten.
Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Of waar het aan kan liggen? Hardware of Software?
Want met de examens die deze week beginnen zou het toch handig zijn een werkende pc te hebben.
bij voorbaat dank
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten