Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Het is nu 22 mei 2012, 09:12
Primera DivisionBarcelona wint maar verliest Messi voor een paar weken.
http://www.elmundodeportivo.es/gif/2010 ... ooo022.jpg Een smerige tackel, gaat alleen voor het been.
Re: Primera DivisionAltijd al een randdebiel gevonden, die Ujfalusi.
Re: Primera DivisionIk vind het echt smerig zo van die tackels, en dan nog klagen bij de scheids. SCHANDE !
Re: Primera DivisionIemand die enkele pubs binnen Genk weet waar ze El Clasico uitzenden?
Re: Primera Division
Altes Torres ,normaal gezien
Re: Primera Divisionlivestream voor el classico?
Re: Primera DivisionMessi na 5 minuten dicht bij een prachtige goal maar de bal botst op de paal.
Racing Till I Die!
Re: Primera DivisionStream heeft het begeven hier
Re: Primera Divisioniemand een stream??
Re: Primera Divisionatdhe.net lijkt het begeven te hebben, het zou ondertussen 1-0 staan.
Racing Till I Die!
Re: Primera DivisionHier gaan ook alle streams na 30 seconden offline. Dit moet zowat de meest bekeken match van het jaar zijn!
"If we could only see us now"
Of net niet, want niemand kan kijke :p
Re: Primera DivisionRonaldo, arrogante ...
BARCA!!!! :thumb: :thumb: 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: Primera DivisionHier geen problemen met stream (via sopcast, P2P dus). Topniveau ondanks een bedroevende scheidsrechter.
Re: Primera DivisionIdd, sopcast downloaden en dan sop://broker.sopcast.com:3912/74174 :thumb:
Kijk ik ook
Ronaldo kan zijn ambitieuze woorden niet waarmaken, integendeel, Real wordt vernederd. Meteen de 1ste nederlaag voor het real van Moerinho. Racing Till I Die!
Re: Primera Division5-0 en wat was me dat een zaaaaaaaaaaaalige match van Barcelona!!!
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: Primera DivisionEn dan dat toeschouwersaantal: 98 255! Wtf da zijn 4 volle CA's
Re: Primera DivisionIk ben geen uitgesproken Barca-fan ofzo, maar geniet net als iedereen enorm, en na die foul van Ramos had ik een enorm grote woede in mij, dat wanneer ik op het veld zou hebben gestaan, ik sowieso die Ramos of een van die andere idioten een mep had verkocht of me toch serieus had moeten inhouden:)
Carvalho komt twee keer weg met zuiver rood: elleboog en aanval onderbreken met hands. Knap. De scheids floot subliem maar had toch wat te veel medelijden met Real. ![]()
Leg dat laatste eens uit in mensentaal als je wil. Ik heb die Sopcast gedownloaded, maar als ik die site dan wil openen, krijg ik een blanco pagina. Iemand? Please? Carpe Diem!
Re: Primera DivisionAls je Sopcast opstart, kan je gewoon bij "Address" die link zetten, en dan op het "connect" pijltje duwen.
Bij het openen van die link in Internet Explorer bijvoorbeeld, wordt me trouwens ook gevraagd om "toe te staan om met Sopcast te openen", wat bij jou blijkbaar niet zo is.
Die 'elleboog' vond ik dan weer pure komedie van Messi dat terecht bestraft werd met een gele kaart. Voor de rest een oppermachtig Barça en pinten aan 1€ in de Portugese club, daar waar Altes Torres zijn sluitingsdag hield op de dag van El Clasico!:$
Thanks JoSTAR, ik zal het de volgende keer zo eens proberen. Carpe Diem!
Seriously? Dumb folks Terugmatch ga ik me toch ook ergens kijken, denk ik. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Don't do drugs!
Re: Primera DivisionEn we hebben een nieuwe topschutter, Messi met 23 stuks! :thumb:
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
|