door Matteo » 22 aug 2011, 18:02
Er zijn hier wel enkele members die het Portugese voetbal volgen, maar tot nog toe ontbrak er een eigen topic.
Ik heb dit seizoen via BTV al enkele wedstrijden kunnen zien, en ik ben serieus onder de indruk van de manier van spelen. Vlot combinatievoetbal, naar voren gericht.
Ik heb niet echt een favoriet team, maar ik geniet van spelers als Garay, Guarin, Gaitan, Aimar, Oscar Cardozo, Nolito, Varela, Falcao, Hulk, Moutinho ... Alleen spijtig van het hoge ex-Standardgehalte in de Liga natuurlijk.
-
Matteo
-
-
- Mijn team: .
-
door Malu » 22 aug 2011, 18:09
Het seizoen is al gespeeld hoor, in de eerste 2 competitiematchen heeft Porto al 2 flagrante cadeau's gehad terwijl de concurrentie de scheids tegenhad. Als je weet dat Porto vorig jaar 6 punten verloor op een gans seizoen dan is 2 of zoals mijn ploeg 4 achterstand al een hele boterham. Die kunnen zich een misstap veroorloven terwijl de concurrentie met het mes op de keel speelt.
-
Malu
-
-
door Jamal » 22 aug 2011, 18:18
Malu schreef:Het seizoen is al gespeeld hoor, in de eerste 2 competitiematchen heeft Porto al 2 flagrante cadeau's gehad terwijl de concurrentie de scheids tegenhad. Als je weet dat Porto vorig jaar 6 punten verloor op een gans seizoen dan is 2 of zoals mijn ploeg 4 achterstand al een hele boterham. Die kunnen zich een misstap veroorloven terwijl de concurrentie met het mes op de keel speelt.
Porto heeft dan ook een zeer goed team. Over het algemeen is het niveau de laatste jaren wel gestegen. Porto dat de EL wint, Benfica dat de woelige jaren van rond de eeuwwisseling achter zich laat en ook Sporting dat nu terug uit het dal van de afgelopen jaren begint te kruipen. Nu heb je ook nog Braga dat de laatste drie jaar constant presteert op een zeer degelijk niveau. Het wordt alsnog aangenaam om BTV te hebben dit seizoen! 
-
Jamal
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door Gerre » 26 sep 2011, 13:12
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buit ... r_mondstukOpmerkelijk: Defour draagt sinds zijn vertrek naar Porto een mondstuk en dat heeft een positieve weerslag op zijn lichaam. " Uit foto's tijdens mijn medische controle bleek dat mijn kaken niet recht staan", zegt hij. "Op basis daarvan konden dokters zeggen dat ik mijn spierscheuren altijd aan de rechterkant opliep. Om blessures te voorkomen, moet ik nu een maand 24 uur per dag een mondstuk dragen. Ik heb het nu één week in en heb geen last meer van mijn kuiten, enkel en onderrug. Ik slaap ook veel beter dan vroeger, ik neem het mondstuk alleen uit om te eten." 
-
Gerre
-
-
-
door Wouter » 26 sep 2011, 20:35
"Uit foto's tijdens mijn medische controle bleek dat mijn kaken niet recht staan"

-
Wouter
-
-
door Malu » 30 okt 2011, 23:17
Ja ja Sporting doet mee voor de titel vermoed ik , voor de eerste keer in jaren. Vandaag weer gewonnen, 10 de overwinning op rij - 6 competitie, 3 europees (al gekwalificeerd na 3 speeldagen in EL weliswaar) 1 beker - niet slecht voor een bijeengekochte ploeg 16 transfers en een nieuwe voorzitter, sportief directeur en trainer. En dit ondanks de hulp van de sheidsen in het begin van het seizoen. Eens kijken wat ze binnenkort tegen de toppers kunnen brengen.
-
Malu
-
-
door Malu » 27 nov 2011, 10:38
Benfica wint jammer genoeg met het kleinste verschil van Sporting en zet ze terug op 4 punten. Het stadion van Benfica stond letterlijk in brand na de match. Toch lijkt het erop dat het een titelstrijd wordt met 3 voor het eerst in jaren want Sporting liet duidelijk zien dat ze een echte challenger zijn.
Vanavond Porto - Braga, ziens als Porto in het spoor van Benfica blijft.
-
Malu
-
-
door Marcolinhoo » 22 jan 2012, 23:53
Ik zie dit topic nu pas  Benfica - Gil Vicente 3-1 dus, ik heb de match gemist door problemen met mijn internet dus veel kan ik nie zeggen. Volgens RAI tt wou Juve Guarin van Porto gaan halen. Zou een goede zaak voor Benfica zijn denk ik dan 
-
Marcolinhoo
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
door Marcolinhoo » 29 feb 2012, 17:03
Vrijdag is de belangrijkste Benfica - Porto van de laatste 10 jaar ofzo. Eindelijk eens met ongeveer gelijke ploegen. Nog mensen die naar de Portugese club gaan? Om 21u15 begint de match dacht ik.
-
Marcolinhoo
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
door Malu » 29 feb 2012, 17:08
Marcolinhoo schreef op 29 feb 2012, 17:03:Vrijdag is de belangrijkste Benfica - Porto van de laatste 10 jaar ofzo. Eindelijk eens met ongeveer gelijke ploegen. Nog mensen die naar de Portugese club gaan? Om 21u15 begint de match dacht ik.
Nee, het is toch op Belgacom en op firstrow zal je wel een link vinden. Ik weet niet als Anderlecht of Standard kampioen wordt dit jaar in Portugal. Laat het maar een gelijkspel worden zodat Braga dichterbij sluipt.
-
Malu
-
-
door Jamal » 29 feb 2012, 19:28
Marcolinhoo schreef op 29 feb 2012, 17:03:Vrijdag is de belangrijkste Benfica - Porto van de laatste 10 jaar ofzo. Eindelijk eens met ongeveer gelijke ploegen. Nog mensen die naar de Portugese club gaan? Om 21u15 begint de match dacht ik.
Toch zal deze speeldag nog niet beslissend zijn. Het wordt wachten op het tweeluik Braga & Sporting in de eerste week van april, dan weet Benfica of het tot het einde mee zal doen of niet. Braga zou inderdaad wel eens de lachende derde kunnen worden zoals Malu zegt.
-
Jamal
-
-
-
door Malu » 29 feb 2012, 19:44
Jamal schreef op 29 feb 2012, 19:28:Marcolinhoo schreef op 29 feb 2012, 17:03:Vrijdag is de belangrijkste Benfica - Porto van de laatste 10 jaar ofzo. Eindelijk eens met ongeveer gelijke ploegen. Nog mensen die naar de Portugese club gaan? Om 21u15 begint de match dacht ik.
Toch zal deze speeldag nog niet beslissend zijn. Het wordt wachten op het tweeluik Braga & Sporting in de eerste week van april, dan weet Benfica of het tot het einde mee zal doen of niet. Braga zou inderdaad wel eens de lachende derde kunnen worden zoals Malu zegt.
In April draaien we Benfica een kloot af.
-
Malu
-
-
door Jamal » 01 maart 2012, 16:56
Malu schreef op 29 feb 2012, 19:44:Jamal schreef op 29 feb 2012, 19:28:Toch zal deze speeldag nog niet beslissend zijn. Het wordt wachten op het tweeluik Braga & Sporting in de eerste week van april, dan weet Benfica of het tot het einde mee zal doen of niet. Braga zou inderdaad wel eens de lachende derde kunnen worden zoals Malu zegt.
Zou goed kunnen, maar diezelfde speeldag speelt Porto ook tegen Braga als ik me niet vergis.
-
Jamal
-
-
-
door Vini » 02 maart 2012, 11:20
-
Vini
-
-
door RacingBoyy » 02 maart 2012, 23:09
Benfica - Porto 2 - 3
Onze passie en strijd verdienen een beter beleid!
-
RacingBoyy
-
-
-
door Rated R » 02 maart 2012, 23:10
lame 
1312 Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
-
Rated R
-
-
-
- Mijn team: Genk,WestHam,Sittard
door Malu » 02 maart 2012, 23:16
Niet dat ik voor Porto ben maar toch liever hun dan die van 2 km verderop 
-
Malu
-
-
door Malu » 13 apr 2012, 06:55
Malu schreef op 29 feb 2012, 19:44:Jamal schreef op 29 feb 2012, 19:28:Toch zal deze speeldag nog niet beslissend zijn. Het wordt wachten op het tweeluik Braga & Sporting in de eerste week van april, dan weet Benfica of het tot het einde mee zal doen of niet. Braga zou inderdaad wel eens de lachende derde kunnen worden zoals Malu zegt.
Belofte maakte schuld. 1-0 aub, graag gedaan, geen dank. Bye bye titel.
-
Malu
-
-
|