Het is nu 22 mei 2012, 09:10

Debuut Courtois Atletico

Het wel en wee in het buitenlands voetbal
  • Auteur
    Bericht

Re: Debuut Courtois Atletico

Berichtdoor Martrim » 03 okt 2011, 23:01

S_M heeft het ook nergens over gelijk... Hij zegt enkel dat het heel jammer is dat we hem niet nog een jaartje hebben kunnen houden. En wie kan daar iets tegen in brengen?
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Brankolare » 04 okt 2011, 07:30

Ben eens benieuwd of Chelsea hem langer dan een jaar gaat uitlenen. Als hij op dit niveau verdergaat ...
Brankolare

Berichtdoor david_vdb » 06 okt 2011, 21:36

Brankolare » 04 okt 2011, 06:30 schreef:Ben eens benieuwd of Chelsea hem langer dan een jaar gaat uitlenen. Als hij op dit niveau verdergaat ...

Waarom zouden ze hem volgend jaar niet meer uitlenen? De situatie is perfect voor Chelsea hé. Courtois, het toptalent, speelt wekelijks bij een tamelijk grote ploeg in een topcompetitie. En Cech, een van de beste keepers ter wereld, speelt nog altijd voor hen en is bijlange niet versleten :)
Afbeelding
david_vdb

Mijn team: krc genk

Berichtdoor Brankolare » 08 okt 2011, 16:48

david_vdb » 06 okt 2011, 21:36 schreef:
Brankolare » 04 okt 2011, 06:30 schreef:Ben eens benieuwd of Chelsea hem langer dan een jaar gaat uitlenen. Als hij op dit niveau verdergaat ...

Waarom zouden ze hem volgend jaar niet meer uitlenen? De situatie is perfect voor Chelsea hé. Courtois, het toptalent, speelt wekelijks bij een tamelijk grote ploeg in een topcompetitie. En Cech, een van de beste keepers ter wereld, speelt nog altijd voor hen en is bijlange niet versleten :)

Ik dacht eigenlijk dat Cech al wat ouder was (is blijkbaar nog maar 29), vandaar, want versleten is hij inderdaad nog altijd niet.
Brankolare

Berichtdoor Winston » 19 okt 2011, 15:40

Thibaut Courtois wil graag langer uitgeleend worden. De Chelsea-doelman die deze zomer van Genk overgenomen werd, heeft het naar zijn zin bij Atletico Madrid.

“Chelsea zei met dat ik twee jaar kon doorbrengen bij een team als Atletico”, aldus Courtois aan Europa Press.

“Daarna is het de bedoeling dat ik een jaar in een Engels team als Fulham of Tottenham zal spelen om me te integreren in de Premier League. Het vierde jaar zal ik dan normaal bij Chelsea in het doel staan.”

“Maar nu ben ik bij Atletico en wil ik de club in de top vier helpen. Ik hou wel van Atletico en de Primera Division en hoop eigenlijk dat ik na dit seizoen nog een seizoen in het Vincente Calderon-stadion kan spelen. Als Chelsea bereid is me nog een jaar hier te laten spelen, is het mogelijk.”

Courtois speelde zeven matchen voor Atletico Madrid en hield al vijf keer zijn netten schoon.
Winston

Berichtdoor Aaron » 19 okt 2011, 15:51

Jammer dat ik pas op 21/11 vertrek naar Valencia. Het weekend ervoor speelt Atletico tegen Levante en was ook mooi geweest om die wedstrijd mee te maken en een ex Genk speler in doel te zien. En het weekend erna is de derby Real - Atletico. Dus mensen die niets te doen hebben en eerder daar zijn :crazy:

Al ligt Valencia en Madrid toch nog ver uit elkaar.
Aaron

Berichtdoor DennisWOT » 19 okt 2011, 17:35

Winston » 19 okt 2011, 15:40 schreef:Thibaut Courtois wil graag langer uitgeleend worden. De Chelsea-doelman die deze zomer van Genk overgenomen werd, heeft het naar zijn zin bij Atletico Madrid.

“Chelsea zei met dat ik twee jaar kon doorbrengen bij een team als Atletico”, aldus Courtois aan Europa Press.

“Daarna is het de bedoeling dat ik een jaar in een Engels team als Fulham of Tottenham zal spelen om me te integreren in de Premier League. Het vierde jaar zal ik dan normaal bij Chelsea in het doel staan.”

“Maar nu ben ik bij Atletico en wil ik de club in de top vier helpen. Ik hou wel van Atletico en de Primera Division en hoop eigenlijk dat ik na dit seizoen nog een seizoen in het Vincente Calderon-stadion kan spelen. Als Chelsea bereid is me nog een jaar hier te laten spelen, is het mogelijk.”

Courtois speelde zeven matchen voor Atletico Madrid en hield al vijf keer zijn netten schoon.

Tot het fandag is zeker?
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
DennisWOT

Berichtdoor Pigfloyd » 19 okt 2011, 17:57

DennisWOT » 19 okt 2011, 18:35 schreef:
Winston » 19 okt 2011, 15:40 schreef:Thibaut Courtois wil graag langer uitgeleend worden. De Chelsea-doelman die deze zomer van Genk overgenomen werd, heeft het naar zijn zin bij Atletico Madrid.

Tot het fandag is zeker?

Beetje flauw om wat in Genk gebeurd is nu door te trekken naar Atletico niet?
Pigfloyd

Berichtdoor Rune » 21 okt 2011, 16:12

Winston » 19 okt 2011, 16:40 schreef:Thibaut Courtois wil graag langer uitgeleend worden. De Chelsea-doelman die deze zomer van Genk overgenomen werd, heeft het naar zijn zin bij Atletico Madrid.

Hij doet het zeer goed bij Atletico maar heeft zijn media lesje blijkbaar nog niet geleerd...
In hetzelfde interview aan de Spaanse radio loste hij dat Cech rug- en knieproblemen heeft en volgens Chelsea's keepers coach zou Cech wel eens vroeger dan verwacht moeten stoppen.

Chelsea en fans zijn not amused met deze uitspraak.

http://www.tribalfootball.com/articles/ ... es-1993381
http://www.tribalfootball.com/articles/ ... ch-1995861
Rune

Berichtdoor Rune » 09 nov 2011, 23:46

Courtois in Atletico shirt.

Rune

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Martrim

Berichtdoor Martrim » 10 nov 2011, 10:23

Damn man... Als er één speler is die ik mis, is het toch wel Thibaut Courtois. WAT EEN MACHIEN.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor witte_nr1 » 10 nov 2011, 10:27

Wat een baas
witte_nr1

Mijn team: RC Genk

Berichtdoor Animale322 » 10 nov 2011, 10:37

Like a boss !
Hij word ooit de beste keeper ter wereld, no doubt about it !
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Brankolare » 15 nov 2011, 19:37

Thibaut heeft wat bijgeleerd in Spanje ...

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Rode ... urtois_lat

Allez, zo opmerkelijk is het ook niet, gezien die tweede doelman bij Atletico dit uit stand doet :crazy:
Brankolare

Berichtdoor kennedy » 15 nov 2011, 23:15

Degelijke match van Courtois vandaag tegen Frankrijk. Niet dat de ballen die hij kreeg zo moeilijk waren, maar hij houdt toch maar mooi weer de nul. Gert Verheyen tijdens de rust: "Ongelofelijk wat een rust die jongen uitstraalt in zijn doel. Alsof er eentje van 30 in de goal staat."
kennedy

Debuut Courtois Atletico

Berichtdoor Ice » 26 nov 2011, 20:46

Pakt rood in de madrileense derby...
WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings.....
I suggest you get over it.
Ice

Berichtdoor Super_Mike » 26 nov 2011, 21:51

Ice schreef op 26 nov 2011, 20:46:Pakt rood in de madrileense derby...

Terecht rood voor mij, hij pakte duidelijk Benzema terwijl die hem voorbij was... Jammer.
Super_Mike

Mijn team: RC Genk

Berichtdoor Aaron » 27 nov 2011, 04:20

Super_Mike schreef op 26 nov 2011, 21:51:
Ice schreef op 26 nov 2011, 20:46:Pakt rood in de madrileense derby...

Terecht rood voor mij, hij pakte duidelijk Benzema terwijl die hem voorbij was... Jammer.

Ik vind rood voor een keeper altijd een zware sanctie, bij deze gevallen toch.
Benzema trapt net voor dat hij bij Courtois is de bal weg, dus de bal was nog moeilijk haalbaar.
Een man minder plus een goal binnen is zwaar, maar rood kan.
Aaron

Berichtdoor Brankolare » 27 nov 2011, 21:06

Aaron schreef op 27 nov 2011, 04:20:
Super_Mike schreef op 26 nov 2011, 21:51:

Ik vind rood voor een keeper altijd een zware sanctie, bij deze gevallen toch.
Benzema trapt net voor dat hij bij Courtois is de bal weg, dus de bal was nog moeilijk haalbaar.
Een man minder plus een goal binnen is zwaar, maar rood kan.

Is inderdaad een zware sanctie, maar onterecht is het zoals je zegt inderdaad niet. Denk dat Benzema uiteindelijk wel gescoord had als Courtois hem niet hindert. TC zelf protesteerde trouwens opvallend weinig. Tweede rode kaart was min of meer van hetzelfde laken een broek.

Ook geen winner trouwens, als ze tijdens de rust van onze vaderlandse topcompetitie samenvattingen geven van de Primera Division. Dan wordt die tweede helft eigenlijk al gedegradeerd tot 'achter den bal lopen en hem terug wegsjotten'.
Brankolare

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Stoffel

Vorige

Keer terug naar Internationaal voetbal